abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 augustus 2001 @ 12:54:54 #1
14694 ernems_menneke
Eenzaamheid is ook niet alles
pi_1388520
Iemand ervaring met internet relaties?
je hoort het heel vaak,
mensen die elkaar tegen zijn gekomen op internet
persoonlijk geloof ik hier niet zo in (nog niet)
maar wat is jullie mening hierover?
is life worth living if you have to live it alone?
pi_1388541
Als je elkaar alleen van de chat kent en elkaar nooit irl hebt gezien geloof ik er ook niet zo in. Maar als je eerste real life date goed bevalt, volgen er vanzelf meer en daarmee is het volgens mij een gewone relatie geworden.
pi_1388560
"Nog" niet... .

Maar de afstand(die vaak best groot is) lijkt me wel een probleem.

Verbaal genie in love!
  zaterdag 11 augustus 2001 @ 13:02:29 #4
14694 ernems_menneke
pi_1388567
ja.. als je zo ver van elkaar af woond wel ja
maar je hebt ook van die boxen voor bepaalde streken
  zaterdag 11 augustus 2001 @ 13:09:18 #5
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_1388597
Mijn vriendin heb ik toen ik haar dus helemaal nog niet kende, en haar naam alleen een paar keer op het forum had gezien, overgehaald te komen op een minimeeting met Tara en Vork. Heb gevraagd of ze kwam, zou ik met haar meegaan, en na wat twijfelen ging ze mee, na nog wat ontmoetingen bleek dat we elkaar wel erg leuk vonden dus van het een kwam het ander... We hebben natuurlijk wel veel gechat, doen we nog steeds (als we niet bj elkaar zijn )
pi_1388603
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2001 13:09 schreef micha het volgende:
We hebben natuurlijk wel veel gechat, doen we nog steeds (als we niet bj elkaar zijn )
En ook al zijn jullie wel bij elkaar, dan chatten jullie nog steeds. .
Verbaal genie in love!
pi_1388607
Kep 1 keer wat met een jongen van inet gehad

klikte irl net zoals op inet

zaterdag 11 augustus 2001 @ 13:24:37 #8
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_1388660
Mijn ex heb ik ook leren kennen via internet. Ging wat mij betreft wel goed, alleen zagen we elkaar zeer zelden, door de vrij grote afstand en doordat we het allebei vrij druk hadden. Als je chattend gewoon eerlijk bent en antwoord zoals je normaal ook zou doen, dan klikt het irl ook wel. Mijn ervaring is dat het heel goed kan werken
  zaterdag 11 augustus 2001 @ 13:24:37 #9
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_1388661
Ik ben voor!! en zelfs mijn moeder is eraan! (al beweert ze zelf van niet)
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_1388750
Mijn eerste relatie en m'n huidige relatie zijn ook m.b.v. internet tot stand gekomen.

Bij de eerste relatie was ik toch echt al verliefd op haar geworden alvorens we elkaar ontmoet hadden. We hadden enkel gechat en foto's uitgewisseld. Uiteindelijk kwam het op een ontmoeting uit en ik vond haar toch echt heel anders dan ik me voorgesteld had, maar zeker niet in negatieve zin
Na 'n tweede ontmoeting waren we er allebei van overtuigd dat we door wilde gaan met elkaar.

Uiteindelijk heeft het 4 maandjes geduurd. Door de afstand konden we elkaar alleen in het weekend zien. Op die manier komen alle weken er hetzelfde uit te zien en op een gegeven moment werd dat voor ons allebei erg vervelend. Dus.. vrijdag of zaterdag er naar toe reizen, 'savonds uitgaan, zondags een beetje volmaken met niets ondernemen en zondagavond of maandagochtend weer naar huis. En dat zo elke week.

Gelukkig is het nu in m'n huidige relatie anders. Ze woont redelijk in de buurt. 15km is geen moeite aangezien ik 'n auto heb. Daardoor kunnen we elkaar veel vaker zien.
Ook 't feit dat ze intussen op kamers woont, is ook nog weer leuker. Gewoon lekker zelf je tijd invullen en geen rekening hoeven te houden met ouders

M'n huidige vriendin heb ik trouwens meer gewoon voor de gezelligheid ontmoet, zoals ik wel meer meisjes van ICQ heb ontmoet. Gewoon omdat je altijd goed met elkaar kan opschieten op ICQ en je allebei ook wel eens wil ontmoeten.

Dus internet relaties kunnen best goed uitpakken als je het mij vraagt. Waarschijnlijk kun je het best gewoon eens afspreken om "gewoon" elkaar te ontmoeten. Dan zijn er ook weinig spanningen, omdat je het allebei gewoon voor de lol doet. Dan kun je nadien allebei ff rustig erover nadenken hoe leuk het was en achter het computertje kun je bespreken hoe 't was en eventueel beslissen om elkaar nog eens te ontmoeten.

En nou wordt m'n verhaal wel lang en onduidelijk genoeg om te stoppen

.

zaterdag 11 augustus 2001 @ 13:50:08 #11
14694 ernems_menneke
pi_1388758
hmm ja,
persoonlijk heb ik het niet zo op internet liefdes
maar je leert wel veel leuke mensen kennen
  zaterdag 11 augustus 2001 @ 15:29:00 #12
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1389344
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2001 13:24 schreef Heerlijkheid het volgende:
Mijn ex heb ik ook leren kennen via internet. Ging wat mij betreft wel goed, alleen zagen we elkaar zeer zelden, door de vrij grote afstand en doordat we het allebei vrij druk hadden. Als je chattend gewoon eerlijk bent en antwoord zoals je normaal ook zou doen, dan klikt het irl ook wel. Mijn ervaring is dat het heel goed kan werken
Yep.. bij mij ook ongeveer.. Tis gisteren net uitgegaan na 5 maanden, maar gelukkig voelden we alle2 hetzelfde en zijn we geen van tweeen boos op elkaar of zo. Maar ik weet niet of ik nog een keer aan een internetrelatie zou beginnen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_1389726
ik ga nu met een meisje leren kennen via de chat

Ik was gewoon een keertje aan het chatten bij tmf en was helemaal niet opzoek naar een vriendin ofzo en opeens kwam iemand prive bij mij en het was een meisje,dus wij chatten vraag ik wat de rede was zeg zij zoek een vriend en toen vroeg ik heb je die in mijn gevonden en vanaf die dag elke dag met elkaar gechat op msn, klikt heel goed tussen ons dus denk grote kans dat wij bij elkaar blijven, heb haar nooit gezien zelf geen pasfoto maar dat maakt niks uit want we gaan puur allebei voor de innerlijk.

zucht

pi_1389783
Huidige vriendin via het Net ontmoet, wat verder gebabbeld op MSN, foto's uitgewisseld. Hmm ik dacht das niet gek...

Ik ben naar haar toe gegaan ( lang leve het OV) en het beviel zo dat we sindsdien hebben. Na 3 weken is ze op vakantie gegaan en ze is nu net terug. Ik zie haar maandag weer.

Ze woont helaas wel een eindje van me vandaan....
Ik zie wel wat het wordt....

pi_1389888
Het is wel leuk als je op een chatbox of zo leuk met iemand kan praten en dat je voor zo'n persoon iets kan gaan voelen, maar het blijft altijd een gok als je een relatie wil aangaan, of deze persoon wil ontmoeten.

De persoonlijkheid van iemand op een chatbox kan verschillen met die IRL. Daarnaast loop je het risico als je zo'n iemand gaat ontmoeten dat je tegen een lelijkerd aanloopt. Dan is het toch beter eerst foto's en informatie over elkaar uit te wisselen, zodat je toch een beter idee krijgt met wie je te maken hebt.

En áls het dan klikt na of bij de ontmoeting, dan kun je leuke tijden tegenmoet zien

[Dit bericht is gewijzigd door DemonRage op 11-08-2001 18:48]

pi_1390305
ik heb 1 "ervaring" ermee:

een meidje (toevallig het nichtje van een kennis van mij) heb ik op puur toeval ontmoet tijdens het chatten. Aangezien we elkaar wel een beetje kenden, van het 1 keer zien, gingen we gewoon vaker chatten en al. Nu chat ik iedere dag heel veel met haar, en ik kan ook moeilijk een lange tijd zonder haar, maar ik wil er geen relatie mee. Gewoon omdat ik liever goeie vrienden met haar ben dan een relatie met haar te hebben.

nou moet ik zeggen, als ze een beetje meer naar mijn wensen was, zou ik het wel willen proberen, maar wij wonen ook niet geweldig ver uit elkaar.

lang verhaal met een info van nix he

maargoed, het is goed mogelijk, maaaaaaaar je moet de nadelen ervan kunnen inzien (afstand, weinig elkaar kunnen zien), maar de voordelen zijn weer dat je harstikke goed kunt praten he...

Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_1390422
ik vind het persoonlijk best wel sneu.
pi_1390476
Juup© et moi hebben elkaar ook via i-net leren kennen. We wonen inmiddels alweer een tijdje samen.

NB
We hebben elkaar ook nog eens op FOK! leren kennen...

#geen
pi_1393424
Ja moi en The Shining hebben een zeer goede vriendschapsrelatie en ook semi via Fok! en internet !!

Maar ben wel zeker blij dat ik er ontmoet heb ,
aan The Shining !!

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_1393870
Hallo, ik heb mijn huidige vriendin ook via internet ontmoet. Meteen al foto's uitgewisseld en het klikte heel erg.
Na een half jaar gechat te hebben heb ik dan toch de knoop doorgehakt; ik stapte het vliegtuig in en vloog naar haar toe (ze woont in Thailand, als dat geen vere relatie is). Ook irl klikte het heel erg goed en ook met haar familie. Ik ben daar nu 2 keer geweest en de volgende keer dat ik dar heen ga (in oktober) gaan we ons verloven. we kennen elkaar nu al bijna 1.5 jaar. We hebben ook al afgesproken dat als ik een huis heb dat we dan gaan trouwen maar dat kan nog wel 1.5 to 2 jaar duren
pi_1393989
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2001 19:48 schreef Realzm het volgende:
ik heb 1 "ervaring" ermee:

een meidje (toevallig het nichtje van een kennis van mij) heb ik op puur toeval ontmoet tijdens het chatten. Aangezien we elkaar wel een beetje kenden, van het 1 keer zien, gingen we gewoon vaker chatten en al. Nu chat ik iedere dag heel veel met haar, en ik kan ook moeilijk een lange tijd zonder haar, maar ik wil er geen relatie mee. Gewoon omdat ik liever goeie vrienden met haar ben dan een relatie met haar te hebben.

nou moet ik zeggen, als ze een beetje meer naar mijn wensen was, zou ik het wel willen proberen, maar wij wonen ook niet geweldig ver uit elkaar.

lang verhaal met een info van nix he

maargoed, het is goed mogelijk, maaaaaaaar je moet de nadelen ervan kunnen inzien (afstand, weinig elkaar kunnen zien), maar de voordelen zijn weer dat je harstikke goed kunt praten he...

wat heeft de uiterlijk mee te maken? als je alles vertelt over elkaar over het uiterlijk dan weet je hoe ze er uit ziet en als je chat met iemand ga je toch ook niet voor het uiterlijk
pi_1394012
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2001 13:01 schreef SkyMaster het volgende:
...maar de afstand (die vaak best groot is) lijkt me wel een probleem...
Geen problemen mee gehad.
pi_1394401
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 08:39 schreef BlueKnight het volgende:
Hallo, ik heb mijn huidige vriendin ook via internet ontmoet. Meteen al foto's uitgewisseld en het klikte heel erg.
Na een half jaar gechat te hebben heb ik dan toch de knoop doorgehakt; ik stapte het vliegtuig in en vloog naar haar toe (ze woont in Thailand, als dat geen vere relatie is). Ook irl klikte het heel erg goed en ook met haar familie. Ik ben daar nu 2 keer geweest en de volgende keer dat ik dar heen ga (in oktober) gaan we ons verloven. we kennen elkaar nu al bijna 1.5 jaar. We hebben ook al afgesproken dat als ik een huis heb dat we dan gaan trouwen maar dat kan nog wel 1.5 to 2 jaar duren
Jee ik heb echt bewondering voor jullie tweetjes zeg. Wat lijkt het me vreselijk moeilijk, van elkaar houden en dan zo'n enorme afstand te overbruggen. En dan heb ik het niet eens over het tijdsverschil! Jouw homepage is erg leuk, leuke meid die Por! Tja, het hoeft maar te klikken...liefde kent geen grenzen.

* DuchessX is vorig jaar in Kuala Lumpur geweest, onder andere om een internetvriend daar op te zoeken. Het was geweldig om hem te ontmoeten, maar het afscheid was ook heel pijnlijk (ondanks dat we geen liefdesrelatie hebben).

Ik kan me een heel klein beetje voorstellen hoe pijnlijk en verdrietig het voor jullie moet zijn.

#geen
pi_1394527
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 10:34 schreef StephanL het volgende:

[..]

wat heeft de uiterlijk mee te maken? als je alles vertelt over elkaar over het uiterlijk dan weet je hoe ze er uit ziet en als je chat met iemand ga je toch ook niet voor het uiterlijk

waar staat iets over het uiterlijk?
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_1394543
Weet je ik dacht ook dat dat het niet zou kunnen... iets volen voor iemand die je het ontmoet op een chatbox.. maar ik 'vrees'dat het mezelf ook is overkomen Een tijdje geleden ontmoette ik op een chatbox een jongen uit de usa. Toen hebben we heel gezellig een tijd zitten chatten... hij vond het heel leuk om met iemand uit Nederland te chatten omdat-ie over 1.5 jaar ongeveer in Amsterdam komt studeren.. Nou, dus wij over Nederland gechat... het klikte echt heb ik het gevoel.. Maar goed.. sindsdien nog best veel gechat.. ( alleen soms is dat een beetje lastig want vanwege het tijdsverschil moet een van ons midden op de dag chatten en de andere 's avonds vrij laat, tegen een uur of 11 . en omgekeerd)
we hebben ook foto's uitgewisseld en het is hartstikke leuk zo...
Het probleem is natuurlijk dat ik geen flauw idee heb hoe hij irl is.. als-ie gewoon in nl zou wonen had ik hem wel een keertje opgezocht denk ik, maar ja, ik kan natuurlijk niet zomaar eventjes daar naartoe en hij ook niet zo maar hier naartoe...
Dus ik of het echt iets gaat worden weet ik niet, maar ik ben heel erg blij dat ik hem ben tegengekomen, want ik was eerst ( en ben denk ik nog steeds) nogal in de beans van een andere jongen, die ook erg leuk is en waarmee ik ook erg goed kan opschieten, maar het word denk ik nooit wat tussen ons ( durfde hem nooit te vragen of-ie een keertje wat wilde gaan drinken of zo..), en door die jongen uit Amerika ben ik gaan beseffen dat er nog andere leuke jongens zijn....

pff...het is best een beetje een wazig verhaal geworden zie ik, maar ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik het anders op zou moeten schrijven..

[Dit bericht is gewijzigd door starbrotheryvette op 12-08-2001 17:07]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')