abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zaterdag 11 augustus 2001 @ 08:32:22 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1387718
Even een vraagje aan Oliebol2000 en Hunter. Vorig jaar heb ik BB2 maar met een half oog gevolgd. Ik ben derhalve zelden op jullie forum geweest. Ik was al amper in het BB forum op fok.

Wat ik me afvroeg of de BB Watchers dezelfde soort impact hadden als Fok! een jaar eerder. Zijn jullie uitgenodigd voor tv, radio, geschreven pers? Werden jullie serieus genomen. Hadden jullie veel bezoekers?

En wat verwachten jullie voor aankomende keer?

En verder alvast natuurlijk: veel BB3 plezier. Ik lees wel een boek!

pi_1387741
Het ging uitstekend, dank je. Maar als je zulke dingen aan ons wilt vragen kun je dat beter ook ter plaatse doen. Wat mij betreft hoeft daar op fok geen topic voor geopend te worden, of open te blijven.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 11 augustus 2001 @ 09:08:41 #3
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1387749
Hunter, ik weet niet of het mag van dhr. Cynix, maar waarom spam je niet even een url? Voor de nieuw-verslaafden. Dan is het eigenlijk ook niet spammen, dat klinkt meteen zo viezig. Een therapeutisch url-letje?
Ben te zaai voor een signature
  Redactie Frontpage zaterdag 11 augustus 2001 @ 09:11:16 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1387752
Precies, ik weet de url niet. Het is helaas zo'n lange. Zal zeker vaker komen als ik slechts bbwatchers.nl hoef in te tikken

En ik open hier ook een topic omdat ik zeker weet dat er meer fokkers benieuwd naar zijn. Ik bedoel, het bijt elkaar toch niet?

zaterdag 11 augustus 2001 @ 09:22:16 #5
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1387767
Pcies, volgens mij bijten ze elkaar niet, maar snuffelen ze in RLS-tijden juist een beetje aan elkaar. Lijkt me prima, toch?
pi_1387789
Omdat ie dat zo graag wil: www.mediawatchers.nl is echt geen moeilijke url, Sunchaser.

En ik vind dit toch wel een onzinnig topic op deze plaats. Dus Cynix: ga je gang!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 11 augustus 2001 @ 09:41:46 #7
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1387796
Tja, op deze manier wordt het natuurlijk een beetje een Anti-spam binnen een spam Hunter! Lighten up, no offense, maar dit kan toch geen kwaad?

Wat had ik hier een hoop Engels voor nodig zeg!

edit: en zie het werkt, ben er nu aan het rondstruinen!

Redactie Frontpage zaterdag 11 augustus 2001 @ 09:46:15 #8
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1387800
Sa, gewoon gezonde belangstelling. Jullie posten toch ook op Fok!, snap niet dat je meteen om een slotje vraagt.
  zaterdag 11 augustus 2001 @ 09:55:01 #9
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1387805
Wat is dat BB van week tot week leuk!!
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2001 @ 10:26:04 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1387848
Zie ook: Overzicht van interessante RLS-sites
Waarin tevens aanvullingen welkom zijn.

No hard feelings, maar deze gaat dicht. Dit forum is tenslotte niet bedoeld om ándere fora te bespreken, ik denk dat andersom (terecht) ook niet gebeurt.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')