Ik: woon in een appartementje met 1 ander persoon (oud-klasgenoot en vriend van me). Ik zie mijn ouders eigenlijk alleen met familiefeestjes, verjaardagen, feestdagen, begravenissen, trouwerijen, etc en af en toe tussendoor een keer (als ze hier toevallig in de buurt zijn of andersom)
We hebben wel wat vaker contact hoor (telefoon/e-mail)
Maar ik kom weinig thuis
Thuis? waar ik nu zit, dat is thuis
Nu moet ik even toevoegen dat ik bijna iedere maandag bij mijn oma ga eten die even verderop in de stad woont.
----
hij: woont op kamers in een studentenflat, gaat ieder weekend trouw naar huis. Zit ook de hele vakantie daar.
Hij snapt niet dat ik tijdens mijn vrije dagen gewoon hier in mijn huisje blijf.
Zo ken ik er nog een paar hoor, gaan echt ieder weekend naar huis en ook in de vakanties. Zien hun kamer ook niet als hun eigen huis volgens mij.
Tja, toen ik uit huis ging wilde ik ook echt op mezelf. Lekker onder het juk van mijn ouders weg.
Ben ik nu zo gek?
njah, voor de mensen die uit huis zijn, vertel eens: ben je trouw aan ouderlijk huis of niet?
Hoe vaak ga je die kant op?
ik ga er eens in de paar maand eens langs maar ben blij als ik d'r weer weg ben.
niet dat ik niet goed met m'n ouders kan opschieten ofzo, maar ik ben liever hier, hier is m'n thuis, daar niet meer. nou ben ik ook iemand die het hele concept 'familie' niet zo'n goed idee vind dus dat heeft er ook wel wat mee te maken
Nog een paar weken dan is er ADSL op mun kamer. Neem ik gewoon iedere keer wat meer kleding mee en hou ik het op mijn kamer ook goed uit.
En als ik dan naar m'n ouders ga kom ik op zaterdag in de loop van de dag aan. (Dus iig voor etenstijd, hoef ik zelf niet voor eten te zorgen.) Dan vertrek ik op zondagavond, na het eten weer ![]()
Laatst heb ik een keer de fout gemaakt om op vrijdagavond al naar m'n ouders te gaan. Dan is zo'n weekend wel heel lang ineens ![]()
Toen ik net op kamers was ging ik nog wel ieder weekend naar m'n ouders. Maar ook toen was een weekend lang genoeg, en in de zomer zat ik ook niet veel bij m'n ouders toen.
quote:Denk het wel...
Op zaterdag 11 augustus 2001 14:39 schreef Hooghoudt het volgende:
maar misschien hebben anderen gewoon leuke ouders, dat kan ook natuurlijk...
Ik ga nog elke weekend terug en niet eens alleen voor de was (zou ik ook op m'n kamer kunnen doen). Ik heb nog heel veel vrienden van de middelbare school met wie ik elk weekend wel op stap ga. Vrijdag 's avonds, zaterdag 's avonds en af en toe zondag 's middags nog wat klooien. Zou ik voor geen goud willen missen. Sowieso heb ik bij m'n ouders net zoveel vrijheid als op m'n kamer, dus daar hoef ik het al zeker niet voor te laten...
Je kunt dus zeggen dat ik een soort middenweg bewandel tussen jou en je vriend Tara.
Bevalt me ook wel, hoewel ik wel moet zeggen me af en toe te irriteren aan m'n ouders, vandaag ook weer.|:(
Ik heb ook ooit es een flatgenoot gehad die maar 5 keer per jaar naar z'n ouders ging, dat vond ik dan wel weer een beetje te weinig eigenlijk.
Dus, dit was dan mijn verhaaltje...:)
oftewel: ik heb er weinig te zoeken en het zijn alleen de verplichtingen die mij naar mijn ouders voeren.
Ik merk wel dat voor velen de was een reden is om naar hun ouders te gaan
quote:ik ben dus trouw aan mijn ouders, als je het zo wilt stellen, ook moet ik elke vrijdag terug want mijn werk (zaterdagspostbode) is bij hun in de stad.
Op zaterdag 11 augustus 2001 03:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tja, toen ik uit huis ging wilde ik ook echt op mezelf. Lekker onder het juk van mijn ouders weg.
Ben ik nu zo gek?njah, voor de mensen die uit huis zijn, vertel eens: ben je trouw aan ouderlijk huis of niet?
Hoe vaak ga je die kant op?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |