abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1360737
Ik wil in de herfstvakantie met mijn zus naar Kroatie. Van iemand die nogal Oost-europakenner is heb ik gehoord dat hij Zagreb de mooiste stad in die contreien vindt. Daar gaan we dus zeker naartoe.
Wat moeten we nog meer zien, waar moeten we op letten etc?
pi_1508253
Even omhoog...

ECHT niemand?

vrijdag 31 augustus 2001 @ 10:00:55 #3
10124 Porthos
een van de vier
pi_1530300
ik ben rovinj, porec en pula geweest (alle in istrie - deel van kroatie toch?)

rovinj is wel leuk en ook best mooi, als de zon schijnt tenminste, maar ik kan me voorstellen dat d'r zeker nog veel mooiere steden zijn..

pi_1538079
Hmm... die kennis heeft wellicht een wat aparte smaak: hoewel Zagreb een prima stad is, zijn er in Oost Europa toch echt indrukwekkendere, mooiere, grotere, meer historisch belagrijke steden dan Zagreb de te vinden. Als je voor steden, cultuur e.d. gaat, zou ik niet naar Kroatie gaan. Voor kust, zon, zee en natuur wel.

have fun!

http://forum.fok.nl/showtopic.php/201832/1
pi_1541801
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 22:46 schreef Beatrice het volgende:
Ik wil in de herfstvakantie met mijn zus naar Kroatie. Van iemand die nogal Oost-europakenner is heb ik gehoord dat hij Zagreb de mooiste stad in die contreien vindt. Daar gaan we dus zeker naartoe.
Wat moeten we nog meer zien, waar moeten we op letten etc?
ik ben in Istrie geweest ( Rijeka, Rovinj, Pulac). Je MOET naar dobruvnik gaan. ben er zlef niet geweest, maar het schijnt een prachtige stad te zijn. De parel van de adriatische zee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')