Meestal kijk ik in A'dam.
Weten jullie misschien nog leuke winkels in Alkmaar/Haarlem of ergens in de buurt hiervan. Ik zoek
een beetje vernieuwende stijl. Boeid niet als het duur is.
Thanks!
in Alkmaar heb je Jubar en de Souxishop, daar vind je heel kleding voor aparte stijlen
quote:vind je dan nooit wat in de sting ofzo, dat is behoorlijk uiteenlopend allemaal
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:29 schreef SalvadoRR het volgende:
Gothic... nee nee, das niks voor mij.
Ik ga heel veel naar clubs enzo.. dus het moet wel class hebben..
MaN tO bE
en even verder op een boetiekie met D&G en Ralph, en het andere spul
bartaljorestraat geloof ik (bij cafe 1900)
verder niet zo veels soeps in haarlem, ja op de kleine hout richting de oude gedemte gracht zit ook nog een leuk tentje
Ik heb zelf gewerkt in 'Clothing Lab' in Haarlem, daar moet ik ook nog maar eens kijken....
Bedank in iedergeval
quote:The Sting en The Store vind je in elke stad, Alkmaar/A'dam/Haarlem maakt nix uit
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:39 schreef SalvadoRR het volgende:
The Sting ben ik nog niet geweest.. dus daar ga ik wel eens kijken...Amsterdam is dat toch?Ik heb zelf gewerkt in 'Clothing Lab' in Haarlem, daar moet ik ook nog maar eens kijken....
Bedank in iedergeval
quote:ik in Alkmaar, bevalt me wel
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:43 schreef SalvadoRR het volgende:
Tja ik woon in Hoorn... Hier hebben ze amper leuke dingen kwa kleding en uitgaan.. vind ik dan.
Chica, hou je in...geeen SlowChat meer vandaag
quote:ik ben jong
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:57 schreef SalvadoRR het volgende:
Alkmaar... kwa kleding weet ik niet, maar uitgaan vind ik Amsterdam vele malen relaxter.. mooie clubs enzo, dat heb ik in Alkmaar nog niet echt gezien.
DEM! het lukt niet
quote:ik ben 14
Op woensdag 08 augustus 2001 00:02 schreef SalvadoRR het volgende:
Ik ben ook jong, maar ik zie er oud uit.. Toen ik 16 was kwam ik al binnen in de vetste clubs! (ik ben net 17 geworden)
Het is echt zwaar handig om er ouder uit te zien! Alleen jammer dat ik niet al mijn vrienden kan meenemen.
maarum kga slapen truste
quote:Jaa ik wel, maar ik ben dan ook niet op zoek naar aparte kleding. Ik dacht dat hij echt bijzondere dingen zocht.
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:31 schreef Amable.Chica het volgende:[..]
vind je dan nooit wat in de sting ofzo, dat is behoorlijk uiteenlopend allemaal
dat soort zaken [vage importspul roelt]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |