abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1352518
Ik moet nu toch echt wel wereens flink kleren gaan kopen. De laatste keren heb ik dat in het buitenland gedaan. (Barcelona rox 4 clothing). Ik heb alleen de laatste tijd het probleem dat ik niks kan vinden in mijn stijl (tja ik heb nogal een aparte stijl).

Meestal kijk ik in A'dam.
Weten jullie misschien nog leuke winkels in Alkmaar/Haarlem of ergens in de buurt hiervan. Ik zoek
een beetje vernieuwende stijl. Boeid niet als het duur is.

Thanks!

pi_1352595
tip de bruin in amsterdam, de meest classy one. zit op de nieuwedijk (in het begin), hebben tegenwoordig echt heftige stuff van d&g enzo, hun shirtjes zijn superdope.
nevermindthefashionpunk.com
pi_1354070
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 02:30 schreef TEX het volgende:
classy
heftige stuff
superdope
pi_1354347
The Sting en The Store lijkt me Vindje vast wel wat
[b][i]O+[/i][/b][br]you've got the right to remain silent ... so shut up ! [br] and for your information ... I'm no one's property and never will be !
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 12:55:30 #5
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1354763
Boetiek32
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_1354785
sting idd, en friends forever in haarlem vind ik ook meestal wel leuk.
pi_1354830
<quote>Weten jullie misschien nog leuke winkels in Alkmaar/Haarlem of ergens in de buurt hiervan</quote>

in Alkmaar heb je Jubar en de Souxishop, daar vind je heel kleding voor aparte stijlen

Yesterday i got a postcard from my friend george witch was a satalite picture of the entire world, on the back he wrote: Wish you where here.
pi_1354884
Sinds wanneer is de stijl van de kleding bij de Sting Apart
If you reincarnate, I will have to shoot you again
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 13:19:04 #9
6670 Mace
Profesioneel platzak
pi_1355074
in vond dat ze bij britain leuk spul hadden
en bij Dot-G maar das prijzig..maar extreem mal spul
Yeah Baby..Yeah
pi_1361160
aparte kleding:
winkeltje waar je ook gothic spul kan kopen (gloof ik) zit in een of ander zijstraatje ('t Fnidsen?)
[b][i]O+[/i][/b][br]you've got the right to remain silent ... so shut up ! [br] and for your information ... I'm no one's property and never will be !
pi_1361179
Gothic... nee nee, das niks voor mij.
Ik ga heel veel naar clubs enzo.. dus het moet wel class hebben..
pi_1361185
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:29 schreef SalvadoRR het volgende:
Gothic... nee nee, das niks voor mij.
Ik ga heel veel naar clubs enzo.. dus het moet wel class hebben..
vind je dan nooit wat in de sting ofzo, dat is behoorlijk uiteenlopend allemaal
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 23:33:25 #13
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_1361202
Haarlem

MaN tO bE
en even verder op een boetiekie met D&G en Ralph, en het andere spul

bartaljorestraat geloof ik (bij cafe 1900)
verder niet zo veels soeps in haarlem, ja op de kleine hout richting de oude gedemte gracht zit ook nog een leuk tentje

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_1361248
The Sting ben ik nog niet geweest.. dus daar ga ik wel eens kijken...Amsterdam is dat toch?

Ik heb zelf gewerkt in 'Clothing Lab' in Haarlem, daar moet ik ook nog maar eens kijken....

Bedank in iedergeval

pi_1361257
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:39 schreef SalvadoRR het volgende:
The Sting ben ik nog niet geweest.. dus daar ga ik wel eens kijken...Amsterdam is dat toch?

Ik heb zelf gewerkt in 'Clothing Lab' in Haarlem, daar moet ik ook nog maar eens kijken....

Bedank in iedergeval

The Sting en The Store vind je in elke stad, Alkmaar/A'dam/Haarlem maakt nix uit
Misschien ook eens de zijstraatjes in, daar zitten de meeste "aparte" en kleine zaakjes
Succes iig
pi_1361269
Tja ik woon in Hoorn... Hier hebben ze amper leuke dingen kwa kleding en uitgaan.. vind ik dan.
pi_1361291
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:43 schreef SalvadoRR het volgende:
Tja ik woon in Hoorn... Hier hebben ze amper leuke dingen kwa kleding en uitgaan.. vind ik dan.
ik in Alkmaar, bevalt me wel
vind altijd wel wat qua kleding; of in grote zaken, of in de kleine winkeltjes. En het uitgaan is hier ook niet zo slecht

Chica, hou je in...geeen SlowChat meer vandaag

pi_1361389
Alkmaar... kwa kleding weet ik niet, maar uitgaan vind ik Amsterdam vele malen relaxter.. mooie clubs enzo, dat heb ik in Alkmaar nog niet echt gezien.
pi_1361403
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:57 schreef SalvadoRR het volgende:
Alkmaar... kwa kleding weet ik niet, maar uitgaan vind ik Amsterdam vele malen relaxter.. mooie clubs enzo, dat heb ik in Alkmaar nog niet echt gezien.
ik ben jong
ben blij da'k allis een kroeg in ben geweest op zaterdagaaf

DEM! het lukt niet

pi_1361426
Ik ben ook jong, maar ik zie er oud uit.. Toen ik 16 was kwam ik al binnen in de vetste clubs ! (ik ben net 17 geworden)
Het is echt zwaar handig om er ouder uit te zien! Alleen jammer dat ik niet al mijn vrienden kan meenemen.
pi_1361447
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 00:02 schreef SalvadoRR het volgende:
Ik ben ook jong, maar ik zie er oud uit.. Toen ik 16 was kwam ik al binnen in de vetste clubs ! (ik ben net 17 geworden)
Het is echt zwaar handig om er ouder uit te zien! Alleen jammer dat ik niet al mijn vrienden kan meenemen.
ik ben 14 Toch wel een verschilletje

maarum kga slapen truste

pi_1364058
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:31 schreef Amable.Chica het volgende:

[..]

vind je dan nooit wat in de sting ofzo, dat is behoorlijk uiteenlopend allemaal

Jaa ik wel, maar ik ben dan ook niet op zoek naar aparte kleding. Ik dacht dat hij echt bijzondere dingen zocht.
If you reincarnate, I will have to shoot you again
  woensdag 8 augustus 2001 @ 12:30:41 #23
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_1364962
America Today
Brittain
Bijenkorf [chillout op de bovenste verdieping, egt checken hebben ze dope spul]

dat soort zaken [vage importspul roelt]

[b]@RemiLehmann[/b]
  woensdag 8 augustus 2001 @ 14:57:49 #24
13297 moker