abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1348016
M'n kat is al ruim een week niet meer thuis geweest.
De keren dat ze er was merkte ik dat ze doodsbang was van m'n vriendin. Ze zegt dat ze 'r niet geslagen heeft en ik ben genegen haar te geloven (al zag ik een keer uit m'n ooghoeken, toen zij dacht dat ik het niet zag dat ze de kat een tik met haar voet gaf toen ze bij ons op de bank wilde komen liggen). Maar ze heeft er in ieder geval voor gezorgd dat die kat bang van 'r is, zich bij ons niet meer prettig voelt en niet meer thuis durft te komen. Ik heb die kat al vanaf dat ze zeven weken was, ze sliep in m'n hals toen ze nog zo klein was. Toen ik bij m'n vriendin introk mocht ik de kat meenemen en zei ze zelfs dat als de kat niet meekon (het was eigenlijk een huiskat uit een studentenhuis) ik wel een nieuw katje mocht nemen. Maar ja, toen ging de kat een beetje verharen (en dat doen alle katten wel eens gedurende korte tijd, het was zelfs al weer minder aan het worden) en dat kon natuurlijk niet, vieze haren in haar schone huisje. Toen ik haar vertelde dat de kat weg was was haar enige commentaar "Mooi zo".
Ik mis dat beest en ik neem het m'n vriendin kwalijk.
pi_1348196
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 14:26 schreef NovoP het volgende:
M'n kat is al ruim een week niet meer thuis geweest.
De keren dat ze er was merkte ik dat ze doodsbang was van m'n vriendin. Ze zegt dat ze 'r niet geslagen heeft en ik ben genegen haar te geloven (al zag ik een keer uit m'n ooghoeken, toen zij dacht dat ik het niet zag dat ze de kat een tik met haar voet gaf toen ze bij ons op de bank wilde komen liggen). Maar ze heeft er in ieder geval voor gezorgd dat die kat bang van 'r is, zich bij ons niet meer prettig voelt en niet meer thuis durft te komen. Ik heb die kat al vanaf dat ze zeven weken was, ze sliep in m'n hals toen ze nog zo klein was. Toen ik bij m'n vriendin introk mocht ik de kat meenemen en zei ze zelfs dat als de kat niet meekon (het was eigenlijk een huiskat uit een studentenhuis) ik wel een nieuw katje mocht nemen. Maar ja, toen ging de kat een beetje verharen (en dat doen alle katten wel eens gedurende korte tijd, het was zelfs al weer minder aan het worden) en dat kon natuurlijk niet, vieze haren in haar schone huisje. Toen ik haar vertelde dat de kat weg was was haar enige commentaar "Mooi zo".
Ik mis dat beest en ik neem het m'n vriendin kwalijk.
Er is dus maar een optie: Je vriendin eruit !

Stel dat ze zo dadelijk ook tegen je kids gaat doen.

Soms lijken ze net mensen, maar het blijven toch echt vrouwen ..
  maandag 6 augustus 2001 @ 14:46:37 #4
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_1348199
Hier zit een luchtje aan.

Bel het asiel eens op en kijk of ze hem daar heeft heengebracht.

Mijn vriend vindt mij een wervelstorm
pi_1348214
Nieuwe kat nieuwe vriendin.. voila
pi_1348298
zelfde kat andere vriendun
  maandag 6 augustus 2001 @ 14:56:56 #7
12120 _martijn_
 Hedonist Maximus
pi_1348323
Fijne vriendin zeg... aan haar reactie te lezen, echt het type dat nadenkt voordat ze iets zegt....
Ik heb zelf ook een kat hier en mijn vriendin een hond (nee we wonen nog niet samen) maar no way in hell dat mijn kat weg gaat... en ze gaat mijn kat ook steeds liever vinden

Ik kan het met donders goed voorstellen dat je je kat mist en ik hoop enorm dat hij weer terug komt..

pi_1348331
Inderdaad zoek je kat en laat je vriendin haar koffers pakken.
pi_1348410
als ik jou was zou ik die vriendin van je zo snel mogelijk wegpesten en je kat gaan zoeken...
pi_1348440
Ik zou 't gewoon even aankaarten bij d'r. 't Lijkt me niet echt een fijn iemand maar dat kun je zo natuurlijk niet zeggen.
Wittgenstein
pi_1348460
Jaa leuke vriendin....
If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_1348461
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 15:04 schreef kreiu het volgende:
als ik jou was zou ik die vriendin van je zo snel mogelijk wegpesten en je kat gaan zoeken...
dat lijkt me een rechtvaardige oplossing
Knowing is not enough, we must apply
pi_1348462
Katten zijn niet zomaar ineens bang voor iemand. Daar heeft ze dan echt wel wat voor moeten doen. Ik zou inderdaad eens checken of ze hem misschien naar het asiel heeft gebracht.
pi_1348474
lekkere vriendin zeg
pi_1348475
Inderdaad, is het weggepest of heeft ze m in de auto gezet en 10 km verderop eruitgezet ofzo.
Knowing is not enough, we must apply
pi_1348501
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 15:06 schreef Koekepan het volgende:
Ik zou 't gewoon even aankaarten bij d'r. 't Lijkt me niet echt een fijn iemand maar dat kun je zo natuurlijk niet zeggen.
Geloof het of niet, maar het is de liefste vrouw op aarde. En ik heb 'r al verteld dat ik haar verantwoordelijk houd voor het verdwijnen van de kat en het haar kwalijk neem, maar daar gaf ze weinig sjoege op.
pi_1348514
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 15:11 schreef NovoP het volgende:

[..]

Geloof het of niet, maar het is de liefste vrouw op aarde. En ik heb 'r al verteld dat ik haar verantwoordelijk houd voor het verdwijnen van de kat en het haar kwalijk neem, maar daar gaf ze weinig sjoege op.

Dan spreek je nu het eerste deel van je posting tegen.

(En trouwens, je liegt ! De liefste vrouw op aarde woont al samen met mij. )

pi_1348555
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 15:13 schreef Jazper het volgende:

[..]
Dan spreek je nu het eerste deel van je posting tegen.

Ik heb haar eerst verteld dat het beest weg was ("Mooi zo"), daarna pas dat ik haar verantwoordelijk acht en het haar kwalijk neem (weinig sjoege).
Enige lichtpuntje is dat ik vermoed dat de kat bij haar speelmakkertje is ingetrokken en ze dus niet dood/verdwaald/verhongerd is.
pi_1348590
sorry hoor, ze kan nog zo lief zijn... tegen jouw kat is ze dat niet. ik heb mn kat zelf gevonden in een schuur [@ 2week oud] en als was het de paus die nasty tegen hem doet mag de paus oprotten [of de koningin... ag.. joe know].

ga het er maar eens goed over hebben en aangezien het haar niks kan schelen dat jij zoiets dierbaars kwijt bent zou ik er toch wel even over nadenken hoe aardig ze nou eigenlijk is. schopt ze jou de deur niet uit als jij straks gaat uitharen!?

pi_1348595
De bitch.
Love another as you love yourself
pi_1348609
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 15:11 schreef NovoP het volgende:
Geloof het of niet, maar het is de liefste vrouw op aarde.
Blinded by love misschien? Nou ja... ik kan het me wel voorstellen, maar later sla je je misschien voor de kop.
Wittgenstein
  maandag 6 augustus 2001 @ 15:24:29 #22
7300 Codin
Motherfucking keycards...
pi_1348620
Geef je vriendin es een stel tikken zodat ze bang wordt van jou...

Dierenmishandelaars moeten aangepakt worden. Dat wijf heeft het recht niet jouw huisdier weg te pesten.

You have to be eightteen or older to ride...
  maandag 6 augustus 2001 @ 15:33:38 #23
3542 Gia
User under construction
pi_1348687
Hoe ver woon je nu van dat studentenhuis?
Katten lopen weleens terug naar 'huis'.

En ik zou het niet pikken als iemand mijn kat weg zou pesten. Hij is de allerliefste kat van de hele wereld en last van haren? Stofzuigen! Simpel toch?

pi_1348972
Sorry dat ik dit zeg maar wat is dat een KUTWIJF. Trap die vriendin de deur uit en hopelijk vind je je kat terug.

* AMADEUZ heeft 5 katten

maandag 6 augustus 2001 @ 17:25:09 #25
521 ruby
Hell yeah!
pi_1349600
Ik hoop voor je dat je vriendin hier niet schuldig aan is. Maar stel dat ze dat wel is....oefffffff! Niemand komt met zijn poten aan mijn katten.

Gegroet, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')