quote:Er is dus maar een optie: Je vriendin eruit !
Op maandag 06 augustus 2001 14:26 schreef NovoP het volgende:
M'n kat is al ruim een week niet meer thuis geweest.
De keren dat ze er was merkte ik dat ze doodsbang was van m'n vriendin. Ze zegt dat ze 'r niet geslagen heeft en ik ben genegen haar te geloven (al zag ik een keer uit m'n ooghoeken, toen zij dacht dat ik het niet zag dat ze de kat een tik met haar voet gaf toen ze bij ons op de bank wilde komen liggen). Maar ze heeft er in ieder geval voor gezorgd dat die kat bang van 'r is, zich bij ons niet meer prettig voelt en niet meer thuis durft te komen. Ik heb die kat al vanaf dat ze zeven weken was, ze sliep in m'n hals toen ze nog zo klein was. Toen ik bij m'n vriendin introk mocht ik de kat meenemen en zei ze zelfs dat als de kat niet meekon (het was eigenlijk een huiskat uit een studentenhuis) ik wel een nieuw katje mocht nemen. Maar ja, toen ging de kat een beetje verharen (en dat doen alle katten wel eens gedurende korte tijd, het was zelfs al weer minder aan het worden) en dat kon natuurlijk niet, vieze haren in haar schone huisje. Toen ik haar vertelde dat de kat weg was was haar enige commentaar "Mooi zo".
Ik mis dat beest en ik neem het m'n vriendin kwalijk.
Stel dat ze zo dadelijk ook tegen je kids gaat doen.
Bel het asiel eens op en kijk of ze hem daar heeft heengebracht.
Ik kan het met donders goed voorstellen dat je je kat mist en ik hoop enorm dat hij weer terug komt..
quote:dat lijkt me een rechtvaardige oplossing
Op maandag 06 augustus 2001 15:04 schreef kreiu het volgende:
als ik jou was zou ik die vriendin van je zo snel mogelijk wegpesten en je kat gaan zoeken...
quote:Geloof het of niet, maar het is de liefste vrouw op aarde. En ik heb 'r al verteld dat ik haar verantwoordelijk houd voor het verdwijnen van de kat en het haar kwalijk neem, maar daar gaf ze weinig sjoege op.
Op maandag 06 augustus 2001 15:06 schreef Koekepan het volgende:
Ik zou 't gewoon even aankaarten bij d'r. 't Lijkt me niet echt een fijn iemand maar dat kun je zo natuurlijk niet zeggen.
quote:Dan spreek je nu het eerste deel van je posting tegen.
Op maandag 06 augustus 2001 15:11 schreef NovoP het volgende:[..]
Geloof het of niet, maar het is de liefste vrouw op aarde. En ik heb 'r al verteld dat ik haar verantwoordelijk houd voor het verdwijnen van de kat en het haar kwalijk neem, maar daar gaf ze weinig sjoege op.
(En trouwens, je liegt ! De liefste vrouw op aarde woont al samen met mij. )
quote:Ik heb haar eerst verteld dat het beest weg was ("Mooi zo"), daarna pas dat ik haar verantwoordelijk acht en het haar kwalijk neem (weinig sjoege).
Op maandag 06 augustus 2001 15:13 schreef Jazper het volgende:[..]
Dan spreek je nu het eerste deel van je posting tegen.
ga het er maar eens goed over hebben en aangezien het haar niks kan schelen dat jij zoiets dierbaars kwijt bent zou ik er toch wel even over nadenken hoe aardig ze nou eigenlijk is. schopt ze jou de deur niet uit als jij straks gaat uitharen!?
quote:Blinded by love misschien? Nou ja... ik kan het me wel voorstellen, maar later sla je je misschien voor de kop.
Op maandag 06 augustus 2001 15:11 schreef NovoP het volgende:
Geloof het of niet, maar het is de liefste vrouw op aarde.
Dierenmishandelaars moeten aangepakt worden. Dat wijf heeft het recht niet jouw huisdier weg te pesten.
En ik zou het niet pikken als iemand mijn kat weg zou pesten. Hij is de allerliefste kat van de hele wereld en last van haren? Stofzuigen! Simpel toch?
* AMADEUZ heeft 5 katten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |