abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1335113
Tja het is weer Dance Valley! editie 2001...
Laten we met z'n allen gaan, en hoe? Zie hier....

zondag 5 augustus 2001 @ 00:19:39 #2
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_1335126
Tiefuz.. ik wist dat het een zooitje was bij sloterdijk (heb er zelf nog met de auto ingestaan) maar dat het echt zo'n zooi was.. niet normaal meer..

maar wel beregezellig lijkt mij (ben er zelf niet geweest jammer genoeg)

pi_1335138
mooie fotoreportage, jammer dat het zo klote verlopen is met OV
  zondag 5 augustus 2001 @ 00:23:17 #4
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_1335159
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 00:21 schreef wheeler het volgende:
mooie fotoreportage, jammer dat het zo klote verlopen is met OV
tja.. de zoveelste OV-blunder dit jaar
pi_1335245
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 00:23 schreef glasbak het volgende:

[..]

tja.. de zoveelste OV-blunder dit jaar

Volgens mij valt het OV niet aan te spreken... het was immers een zelf georganiseerde vervoer van DV zelf!
pi_1335275
Cool Man Dat Lopen Op De Snelweg!!!

Moest Een Gekkenhuis Daar Zijn Geweest!!

Lijkt Op Het Rascism Beat It Festival!!

Go, Go BITCH!!, It's Ya Birthday... [br] We FUCK YOU Like It's Ya Birthday!
pi_1335414
shiett, toch wat gemist man....heel cool. heppie ook foto's van DV zelf?
screw U guys...I'm goin' home
  zondag 5 augustus 2001 @ 01:28:11 #8
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_1335573
Goede foto's. Helaas was ik ook een van de slachtoffers op Slotermeer (2 uur gewacht). Dance Valley zelf was wel vet
  zondag 5 augustus 2001 @ 01:29:38 #9
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1335581
Volgende keer de fiets mee?
  zondag 5 augustus 2001 @ 01:30:38 #10
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_1335585
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 00:38 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Cool Man Dat Lopen Op De Snelweg!!!

Moest Een Gekkenhuis Daar Zijn Geweest!!

Lijkt Op Het Rascism Beat It Festival!!

Snelweg ? Neuh.. dat kom je niet tegen tussen sloterdijk en spaarnwoude.. Maar het zal wel een helse wandeling geweest zijn denk ik..
pi_1335617
Keb niets gemerkt van de drukte op weg naar Dance valley. Ik was als om 9.15 op Sloterdijk. Even wat geld gepind en ik kon meteen in de bus stappen we moesten zelfs even wachten tot ie vol was.

Bij dance Valley kon ik meteen doorlopen bij de ingang. Wel werd er een blikje drinken in beslag genomen die ik was vergeten op te drinken in de bus.
voor de rest heb ik me prima vermaakt. Vooral s'avonds vond ik gaaf.

inu-oniichan : "The dog-eared bro"
pi_1335640
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 01:04 schreef starsky het volgende:
shiett, toch wat gemist man....heel cool. heppie ook foto's van DV zelf?
Neen, ben er zelf niet geweest maar heb met vrienden meegefietst naar DV... en zag de problemen al komen... da's ook de reden dat ik niet mee wilde...
Heb inmiddels gehoord dat er veel problemen zijn met de terugkeer (lang wachten, errug donker , enneh vechten???? bij de uitgang)....
pi_1335875
Bekend tafereel op de foto's, flashback naar vorig jaar...
We gingen naar Dancevalley, eigenlijk speciaal voor Goldie die we enorm graag wilden zien.
We hadden besloten iets later weg te gaan, zodat we fit aan de set van Goldie zouden beginnen. Natuurlijk hadden we rekening gehouden met een eventuele file, maar we hadden er geen rekening mee gehouden dat die file 5 uur zou kunnen gaan duren. In het begin was het nog wel leuk in de file, veel Dance Valley gangers die in een feestsstemming onderweg waren, het schept wel een gezellige sfeer. Maar toen we doorhadden dat die file nog tot aan Dance Valley zou duren en het totaal niet opschoot zagen we er steeds minder de lol van in.
Op een gegeven moment wisten we dat de kans er in zat dat we niet op tijd voor Goldie zouden zijn, wat ons niet vrolijker maakten.

Na dus dik 5 uur in de file te hebben gestaan en te zijn aangekomen bij het terrein van Dance Valley koste het nog enorm veel moeite om de auto te parkeren en uiteindelijk parkeerden we hem op een donker parkeerterrein ver van het festival terrein af. Wat ons dus nog een hele wandeltocht opleverde waardoor het weer een uur verder was eer we bij de ingang van het festival terrein aankwamen. Bij de ingang stonden dikke lange rijen waar we in aan mochten sluiten.
Wat we al vreesden gebeurde, we misten de set van Goldie, erger nog, we hoorden de laatste tonen ervan nog net wegzweven terwijl we voor de ingang van de poorten gedesillusioneert stonden te wachten.
M'n schrale troost was dat ik Goldie heel even in levende lijfe heb mogen aanschouwen vanaf een metertje afstand bij de set van een andere DJ. Een zeer schrale troost was dat.

Dancevalley..... neuh laat maar, ik hoef niet meer.

Freestyle
pi_1336505
[offtopic]
Pakkard je hebt dezelfde usericon als E-nerG alleen dan minder mooie kleuren!
[ontopic]
pi_1337604
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 10:46 schreef MiSS_TiquE het volgende:
[offtopic]
Pakkard je hebt dezelfde usericon als E-nerG alleen dan minder mooie kleuren!
[ontopic]
Nou dank je wel... Is namelijk een foto gemaakt van de tattoo die op mijn borst staat
pi_1337624
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 13:53 schreef pakkard het volgende:

[..]

Nou dank je wel... Is namelijk een foto gemaakt van de tattoo die op mijn borst staat

Aha, nu zie ik het. Als tatoo is ie idd wel leuk. Ik heb gistereen een henna tatoo laten zetten op Dance Valley.
pi_1337681
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 13:55 schreef MiSS_TiquE het volgende:

[..]

Aha, nu zie ik het. Als tatoo is ie idd wel leuk. Ik heb gistereen een henna tatoo laten zetten op Dance Valley.

Ik zal we eens een scherpere foto laten maken en die als nieuwe usericcon plaatsen... Henna! da's ook mooi... zeker omdat het iets is waar je tijdelijk versieringen kunt laten aanbrengen!
pi_1347682
toen ik van spaarnwoude naar DV liep heb ik broertje gebeld dattie maar een fiets in de trein moest nemen en dan fietsen; hij is 45 min onderweggeweest (vanuit amsterdam) en dat is natuurlijk een toptijd!

zelf heb ik tussen haarlem-spaarnwoude stukjes meegereden met:
- een taxibusje
- een veewagen
- open jeep

drie uur was ik onderweg, maar it was ALL WORTH IT!!!

right cookie
  maandag 6 augustus 2001 @ 14:04:04 #19
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_1347773
Hele mooie foto reportage!

Het in iedergeval te druk voor mij.

Dikke en Zworld zijn de Fok!FoodMasters[br]>>>Forum!<<< [br]MPEG FAQ!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')