abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1327703
Kunnen ze dat niet gewoon verbieden?...

hehe... want ik wordt ziek van postings over dat een topic naar een andere fora moet...

Daar zijn de ECHTE MODS voor..

ALs je modje wilt worden... open dan een topic van

'IK WIL EEN MODJE WORDEN!'

laten merken is IRRIE!

persoon in kwestie weet wel dat ik hem/haar bedoel!

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_1327726
Je doet het erom hè?
pi_1327728
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 20:47 schreef Chandler het volgende:

hehe... want ik wordt ziek van postings over dat een topic naar een andere fora moet...

laten merken is IRRIE!

Ruiuri? Iruriu?

Zelf heb ik er niet zoveel last van. De die-hard user is toch vaker on-line dan een moderator, zo blijkt uit de praktijk dus heeft deze evenveel recht om een andere user op zijn fouten aan te wijzen.

Echter, in 9 van de 10 gevallen is zo'n opmerking nutteloos aangezien er voor de rest(afgezien van de macht van de MOD zelf) toch niks mee gedaan kan worden.

Laat 't dan gewoon lekker achterwege(ben ik dus mee eens).

En uiirur mogen ze wat mij betreft wel MOD maken hoor!

Verbaal genie in love!
pi_1327978
quote:
Hebben ze op GoT gedaan geloof ik.
quote:
remedie: In het juiste forum plaatsen. Je zette er notabene zelf bij dat het ergens anders hoorde.
quote:
Ja en de brandweer is er om mensen uit het water te halen laat ze maar lekker verzuipen.
quote:

laten merken is IRRIE!

Heb ik al een keer gedaan
quote:
geen idee wie je bedoelt? JungleMan?
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 20:50 schreef SkyMaster het volgende:

[..]

Ruiuri? Iruriu?

Bijna goed
quote:
Zelf heb ik er niet zoveel last van. De die-hard user is toch vaker on-line dan een moderator, zo blijkt uit de praktijk dus heeft deze evenveel recht om een andere user op zijn fouten aan te wijzen.
Online tijd geeft geen bepaalde rechten vind ik. Het is gewoon een recht van iedere user om anderen op hun fouten te wijzen.
quote:
Echter, in 9 van de 10 gevallen is zo'n opmerking nutteloos aangezien er voor de rest(afgezien van de macht van de MOD zelf) toch niks mee gedaan kan worden.
Meestal zet ik er een redenatie bij en hoeft de mod alleen maar idd neer te zetten of dat vind ik ook ofzo.
quote:
Laat 't dan gewoon lekker achterwege(ben ik dus mee eens).
Ik probeer het wel eens maar ik kan me echt niet inhouden.
quote:
veranderd:
En met uiirur mogen ze wat mij betreft wel MOT maken hoor!
Ik wil geen ruzie!!!
pi_1328019
Hoe meer crew hoe beter. Ik stem voor de man met de zak.
I intend to live forever, or die trying.
pi_1328030
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 21:50 schreef dwerg het volgende:
Hoe meer crew hoe beter.
Vind ik niet
pi_1328060
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 21:52 schreef Uiruru het volgende:
Vind ik niet
Nou, dan ruil je toch van plaats met de mod die de afgelopen vier weken het minst online is geweest. Effe kijken, ene Danny komt dan wel in aanmerking denk.
Serieus: vertel het plan, o man met de zak.
I intend to live forever, or die trying.
pi_1328068
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 21:57 schreef dwerg het volgende:

[..]

Nou, dan ruil je toch van plaats met de mod die de afgelopen vier weken het minst online is geweest. Effe kijken, ene Danny komt dan wel in aanmerking denk.
Serieus: vertel het plan, o man met de zak.

nee dat zou Buzzer zijn die is al een maand of 3 niet meer online geweest.

* Uiruru is niet gewenst in de crew dus vrees maar niet chandler

pi_1329206
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 21:42 schreef Uiruru het volgende:
*blaat*
Hoe maak je zoveel quote's achter mekaar
pi_1329218
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 00:33 schreef bossie het volgende:

[..]

Hoe maak

quote:
je
quote:
zoveel
quote:
quote's achter mekaar
Klik eens op de editknop van dat bericht
  zaterdag 4 augustus 2001 @ 00:58:08 #11
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_1329352
quote:
Maar ik ben al modje...
pi_1329366
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 00:58 schreef Lithion het volgende:

[..]

Maar ik ben al modje...

Wat Post Je Dan??
Go, Go BITCH!!, It's Ya Birthday... [br] We FUCK YOU Like It's Ya Birthday!
  zaterdag 4 augustus 2001 @ 01:12:51 #13
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_1329421
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 01:00 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Wat Post Je Dan??
Niks, ik raad alleen de anderen aan wie te bannen... goed nieuws, je staat bijna bovenaan de wachtlijst
  zaterdag 4 augustus 2001 @ 01:25:21 #14
13491 MrPopocatepetl
MrJerommekedepommekepotl
pi_1329480
JA DIT HOORT DUS IN FEEDBACK
Sorry voor mijn domme nickname, maar toen ik 'm koos was ik onder invloed. [een half jaar lang onder invloed, yea, yea...]
pi_1329518
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 01:12 schreef Lithion het volgende:

[..]

Niks, ik raad alleen de anderen aan wie te bannen... goed nieuws, je staat bijna bovenaan de wachtlijst

Waarom Ik Doe Niets!!!!!!!!!!

Enne......Wie Staat Bovenaan?????

GellarBoy Zeker!!!

Go, Go BITCH!!, It's Ya Birthday... [br] We FUCK YOU Like It's Ya Birthday!
  zaterdag 4 augustus 2001 @ 01:42:32 #16
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_1329554
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 01:33 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Waarom Ik Doe Niets!!!!!!!!!!
Dat is het em juist, luie haarbal!
quote:
Enne......Wie Staat Bovenaan?????

GellarBoy Zeker!!!

Nee, Fok! is zeer politiek correct, wij bannen geen homo's... sterker nog, we krijgen quota's opgelegd van de regering.
  zaterdag 4 augustus 2001 @ 01:46:06 #17
1358 Xhorder
He's back...
pi_1329570
quote:
Nee, Fok! is zeer politiek correct, wij bannen geen homo's...
Nee... en Gellarboy gaat ook trouwen en dan komen er allemaal kleine Gellarboys en dan dan... *oh* wacht 'ns ff klopt iets niet...
... na vijf jaar
pi_1329599
Het lijkt wel of mijn postgedrag niet (meer) in dank wordt afgenomen. Dat gezeur over mijn topic in feedback over het usericon van 2meterpeter en nu dit weer.
  zaterdag 4 augustus 2001 @ 01:57:33 #19
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_1329606
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 01:55 schreef Uiruru het volgende:
Het lijkt wel of mijn postgedrag niet (meer) in dank wordt afgenomen. Dat gezeur over mijn topic in feedback over het usericon van 2meterpeter en nu dit weer.
Probeer anders eens niet alles op het forum te gooien, maar in plaats daarvan crewleden aan te spreken in de chat, via ICQ-pagers, mail o.i.d. ... dat werkt sowieso vaak sneller dan op het forum.
pi_1329619
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 01:57 schreef Lithion het volgende:

[..]

Probeer anders eens niet alles op het forum te gooien, maar in plaats daarvan crewleden aan te spreken in de chat, via ICQ-pagers, mail o.i.d. ... dat werkt sowieso vaak sneller dan op het forum.

Waarom denk je dat ik meestal wel in de top 5 link advisers in de chatstats sta?

Ik een hoop mod's op mijn icqlijst heb. Geband ben geweest van de chat omdat jarno gek van mijn gezeur werd en ik Tara vanmiddag weer irriteerde. Zanderrr via meel aan het stalken ben (heb je ze ontvangen?) etc.

Ik probeer wel niks te zeggen maar dat hou ik een half uurtje vol en voor ik het weet heb ik weer iets gepost

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 augustus 2001 @ 02:21:18 #21
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1329693
nee, je irriteerde me niet, je commandeerde me om ergens in te grijpen, en daar ben ik niet van gediend!
Ik ben verdorie je hondje niet!

Ik heb al vaker aangegeven dat als het echt dringend is je me er best bij mag roepen (graag zelfs) (maar geen commando's)
Maar als het gaat om simpele verplaatsingen je me niet hoeft te roepen, die zie ik vanzelf wel, hebben geen haast.

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_1329703
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 02:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
nee, je irriteerde me niet, je commandeerde me om ergens in te grijpen, en daar ben ik niet van gediend!

Ik heb al vaker aangegeven dat als het echt dringend is je me er best bij mag roepen (graag zelfs) (maar geen commando's)
Maar als het gaat om simpele verplaatsingen je me niet hoeft te roepen, die zie ik vanzelf wel, hebben geen haast.

Nogmaals sorry was echt niet zo bedoeld als jij dacht dat het was. Ik ben gewoon kort op de chat. TE kort dus en commanderen is een beetje mijn stijl van spreken.

Ik zal erop letten...

zaterdag 4 augustus 2001 @ 04:58:24 #23
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_1330015
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 02:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:

Zeik niet ja ! mensen proberen je gewoon te helpen omdat jij gewoon niet kan inzien dat je niet alle topics op Fok! door kan lezen..

Loop dus niet te zeiken maar accepteer de hulp gewoon van mensen die mee willen helpen ja...

Het volgende is niet alleen naar Tara bedoeld maar naar de meeste modjes. Sjezus zeg, jullie voelen je lekker zo he, bij de eerste die wat zegt over iets dat jullie vergeten schieten jullie meteen in de aanval. Kom op zeg, dit baantje was fun bedoeld remember ??

Ja dat snappen jullie wel. Dus houdt op met zeiken en nok af als het je niet bevalt.

I'm getting too old for this....
  zaterdag 4 augustus 2001 @ 05:00:03 #24
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_1330020
quote:

laten merken is IRRIE!

Jij moet niet zeiken, je stond als eerste op mijn lijk om mijn functie op Fok! te krijgen. Ga nu niet de heilige boon uithangen ja. gatver ik op je. eerst lopen smeken om een mod functie en nu weer radicaal de andere kant kiezen. Je bent lekker bezig Chandler. Jij komt er nog wel, als je maar genoeg je ellebogen gebruikt
I'm getting too old for this....
pi_1330027
Haha, die Chandler! !
Wittgenstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')