hehe... want ik wordt ziek van postings over dat een topic naar een andere fora moet...
Daar zijn de ECHTE MODS voor..
ALs je modje wilt worden... open dan een topic van
'IK WIL EEN MODJE WORDEN!'
laten merken is IRRIE!
persoon in kwestie weet wel dat ik hem/haar bedoel!
quote:Ruiuri? Iruriu?
Op vrijdag 03 augustus 2001 20:47 schreef Chandler het volgende:
Kunnen ze dat niet gewoon verbieden?...hehe... want ik wordt ziek van postings over dat een topic naar een andere fora moet...
laten merken is IRRIE!
Zelf heb ik er niet zoveel last van. De die-hard user is toch vaker on-line dan een moderator, zo blijkt uit de praktijk dus heeft deze evenveel recht om een andere user op zijn fouten aan te wijzen.
Echter, in 9 van de 10 gevallen is zo'n opmerking nutteloos aangezien er voor de rest(afgezien van de macht van de MOD zelf) toch niks mee gedaan kan worden.
Laat 't dan gewoon lekker achterwege(ben ik dus mee eens).
En uiirur mogen ze wat mij betreft wel MOD maken hoor!
quote:Hebben ze op GoT gedaan geloof ik.
Kunnen ze dat niet gewoon verbieden?...
quote:remedie: In het juiste forum plaatsen. Je zette er notabene zelf bij dat het ergens anders hoorde.
hehe... want ik wordt ziek van postings over dat een topic naar een andere fora moet...
quote:Ja en de brandweer is er om mensen uit het water te halen laat ze maar lekker verzuipen.
quote:Heb ik al een keer gedaan
ALs je modje wilt worden... open dan een topic van'IK WIL EEN MODJE WORDEN!'
laten merken is IRRIE!
quote:geen idee wie je bedoelt? JungleMan?
quote:Bijna goed
Op vrijdag 03 augustus 2001 20:50 schreef SkyMaster het volgende:[..]
Ruiuri? Iruriu?
quote:Online tijd geeft geen bepaalde rechten vind ik. Het is gewoon een recht van iedere user om anderen op hun fouten te wijzen.
Zelf heb ik er niet zoveel last van. De die-hard user is toch vaker on-line dan een moderator, zo blijkt uit de praktijk dus heeft deze evenveel recht om een andere user op zijn fouten aan te wijzen.
quote:Meestal zet ik er een redenatie bij en hoeft de mod alleen maar idd neer te zetten of dat vind ik ook ofzo.
Echter, in 9 van de 10 gevallen is zo'n opmerking nutteloos aangezien er voor de rest(afgezien van de macht van de MOD zelf) toch niks mee gedaan kan worden.
quote:Ik probeer het wel eens maar ik kan me echt niet inhouden.
Laat 't dan gewoon lekker achterwege(ben ik dus mee eens).
quote:Ik wil geen ruzie!!!
veranderd:
En met uiirur mogen ze wat mij betreft wel MOT maken hoor!
quote:Vind ik niet
Op vrijdag 03 augustus 2001 21:50 schreef dwerg het volgende:
Hoe meer crew hoe beter.
quote:Nou, dan ruil je toch van plaats met de mod die de afgelopen vier weken het minst online is geweest. Effe kijken, ene Danny komt dan wel in aanmerking denk.
Op vrijdag 03 augustus 2001 21:52 schreef Uiruru het volgende:
Vind ik niet
quote:nee dat zou Buzzer zijn die is al een maand of 3 niet meer online geweest.
Op vrijdag 03 augustus 2001 21:57 schreef dwerg het volgende:[..]
Nou, dan ruil je toch van plaats met de mod die de afgelopen vier weken het minst online is geweest. Effe kijken, ene Danny komt dan wel in aanmerking denk.
Serieus: vertel het plan, o man met de zak.
* Uiruru is niet gewenst in de crew dus vrees maar niet chandler
quote:Hoe maak je zoveel quote's achter mekaar
Op vrijdag 03 augustus 2001 21:42 schreef Uiruru het volgende:
*blaat*
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 00:33 schreef bossie het volgende:[..]
Hoe maak
quote:
je
quote:
zoveel
quote:Klik eens op de editknop van dat bericht
quote's achter mekaar
quote:Maar ik ben al modje...
quote:Wat Post Je Dan??
Op zaterdag 04 augustus 2001 00:58 schreef Lithion het volgende:[..]
Maar ik ben al modje...
quote:Niks, ik raad alleen de anderen aan wie te bannen... goed nieuws, je staat bijna bovenaan de wachtlijst
Op zaterdag 04 augustus 2001 01:00 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Wat Post Je Dan??
quote:Waarom Ik Doe Niets!!!!!!!!!!
Op zaterdag 04 augustus 2001 01:12 schreef Lithion het volgende:[..]
Niks, ik raad alleen de anderen aan wie te bannen... goed nieuws, je staat bijna bovenaan de wachtlijst
Enne......Wie Staat Bovenaan?????
GellarBoy Zeker!!!
quote:Dat is het em juist, luie haarbal!
Op zaterdag 04 augustus 2001 01:33 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Waarom Ik Doe Niets!!!!!!!!!!
quote:Nee, Fok! is zeer politiek correct, wij bannen geen homo's... sterker nog, we krijgen quota's opgelegd van de regering.
Enne......Wie Staat Bovenaan?????GellarBoy Zeker!!!
quote:Nee... en Gellarboy gaat ook trouwen en dan komen er allemaal kleine Gellarboys en dan dan... *oh* wacht 'ns ff klopt iets niet...
Nee, Fok! is zeer politiek correct, wij bannen geen homo's...
quote:Probeer anders eens niet alles op het forum te gooien, maar in plaats daarvan crewleden aan te spreken in de chat, via ICQ-pagers, mail o.i.d. ... dat werkt sowieso vaak sneller dan op het forum.
Op zaterdag 04 augustus 2001 01:55 schreef Uiruru het volgende:
Het lijkt wel of mijn postgedrag niet (meer) in dank wordt afgenomen. Dat gezeur over mijn topic in feedback over het usericon van 2meterpeter en nu dit weer.
quote:Waarom denk je dat ik meestal wel in de top 5 link advisers in de chatstats sta?
Op zaterdag 04 augustus 2001 01:57 schreef Lithion het volgende:[..]
Probeer anders eens niet alles op het forum te gooien, maar in plaats daarvan crewleden aan te spreken in de chat, via ICQ-pagers, mail o.i.d. ... dat werkt sowieso vaak sneller dan op het forum.
Ik een hoop mod's op mijn icqlijst heb. Geband ben geweest van de chat omdat jarno gek van mijn gezeur werd en ik Tara vanmiddag weer irriteerde. Zanderrr via meel aan het stalken ben (heb je ze ontvangen?) etc.
Ik probeer wel niks te zeggen maar dat hou ik een half uurtje vol en voor ik het weet heb ik weer iets gepost
Ik heb al vaker aangegeven dat als het echt dringend is je me er best bij mag roepen (graag zelfs) (maar geen commando's)
Maar als het gaat om simpele verplaatsingen je me niet hoeft te roepen, die zie ik vanzelf wel, hebben geen haast.
quote:Nogmaals sorry was echt niet zo bedoeld als jij dacht dat het was. Ik ben gewoon kort op de chat. TE kort dus en commanderen is een beetje mijn stijl van spreken.
Op zaterdag 04 augustus 2001 02:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
nee, je irriteerde me niet, je commandeerde me om ergens in te grijpen, en daar ben ik niet van gediend!
Ik ben verdorie je hondje niet!Ik heb al vaker aangegeven dat als het echt dringend is je me er best bij mag roepen (graag zelfs) (maar geen commando's)
Maar als het gaat om simpele verplaatsingen je me niet hoeft te roepen, die zie ik vanzelf wel, hebben geen haast.
Ik zal erop letten...
quote:Zeik niet ja ! mensen proberen je gewoon te helpen omdat jij gewoon niet kan inzien dat je niet alle topics op Fok! door kan lezen..
Op zaterdag 04 augustus 2001 02:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
nee, je irriteerde me niet, je commandeerde me om ergens in te grijpen, en daar ben ik niet van gediend!
Ik ben verdorie je hondje niet!Ik heb al vaker aangegeven dat als het echt dringend is je me er best bij mag roepen (graag zelfs) (maar geen commando's)
Loop dus niet te zeiken maar accepteer de hulp gewoon van mensen die mee willen helpen ja...
Het volgende is niet alleen naar Tara bedoeld maar naar de meeste modjes. Sjezus zeg, jullie voelen je lekker zo he, bij de eerste die wat zegt over iets dat jullie vergeten schieten jullie meteen in de aanval. Kom op zeg, dit baantje was fun bedoeld remember ??
Ja dat snappen jullie wel. Dus houdt op met zeiken en nok af als het je niet bevalt.
quote:Jij moet niet zeiken, je stond als eerste op mijn lijk om mijn functie op Fok! te krijgen. Ga nu niet de heilige boon uithangen ja. gatver ik
Kunnen ze dat niet gewoon verbieden?...hehe... want ik wordt ziek van postings over dat een topic naar een andere fora moet...
laten merken is IRRIE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |