Hij vindt mij ook leuk . Van de week een dagje naar het strand geweest, erg gezellig. Maar hij komt net uit een andere relatie. Maakt hem in de war. Hij wil rustig aan doen, zich niet hals over kop in "iets nieuws" storten en bladibla. * Moonah snapt dat wel, maar vindt het niet leuk...
Tja. "We bellen om nog wat af te spreken". Aaaaarrrggh, dus zit ik nu bijna te wachten op een telefoontje. Heb ook sterk de neiging om zelf te bellen, maar kan me nog bedwingen. Ik heb een vriendin gebeld en we gaan dadelijk wat drinken. Heeeel verstandig (maar ik neem wel mijn mobiel mee ).
Euhm.... dit is toch best normaal he, als je verliefd bent??
quote:Tnx...
Op vrijdag 03 augustus 2001 20:43 schreef Catootje het volgende:
Heel normaal, echt zenuwenwerk hee!! Veeel plezier!!!
niet verliefd worden verdomme, wat een narigheid
Voor je het weet zit je in een achterkamertje met de 4 kids....
quote:Nee, ik hoef er maar eentje.... van hem *zwijmel zwijmel hormonen....*
Op vrijdag 03 augustus 2001 20:50 schreef Tranceptor het volgende:
Voor je het weet zit je in een achterkamertje met de 4 kids....
Wat tof om het hier even kwijt te kunnen. Tnx...
En het is leuk!!!!
Geniet er maar van,Moonah.
quote:Lief Anton
Op vrijdag 03 augustus 2001 23:47 schreef Anton het volgende:
Wat onwijs tof om te horen Moonah! Ik ben echt blij voor jeEn je hebt wel meer dingen gedaan waar je onzeker van werd, dat gaat allemaal best goed komen... hou je ogen open!
Bedankt voor jullie reacties...
Oh.... mijn vriendinnen worden gek van mij....
Ik de hele avond zeuren... ben ik eindelijk een beetje rustig, komt 'ie langs!!!! Heel lief, kusje, kort kletsje, ik super onhandig... en toen liep hij weer door.... AAAARRRRGGHHHH! Ik heb hem maar een sms-je gestuurd dat ik niet goed wist wat te zeggen, maar dat ik het wel leuk vond om hem te zien... Tja ik moet toch iets.
quote:"Ze is echt verliefd!"
Op zaterdag 04 augustus 2001 02:01 schreef Moonah het volgende:Oh.... mijn vriendinnen worden gek van mij....
Ik de hele avond zeuren... ben ik eindelijk een beetje rustig, komt 'ie langs!!!! Heel lief, kusje, kort kletsje, ik super onhandig... en toen liep hij weer door.... AAAARRRRGGHHHH! Ik heb hem maar een sms-je gestuurd dat ik niet goed wist wat te zeggen, maar dat ik het wel leuk vond om hem te zien... Tja ik moet toch iets.
Maar dat nerveuze gedoe komt mij ook wel bekend voor hoor, succes ermee meid!!
quote:Neej! Flieft zijn roelt! Lotz of luck durmee, Juffrouw Monaah
Op vrijdag 03 augustus 2001 21:50 schreef Dagootje het volgende:
Flieft zijn zuigt.
Ik denk dat hij het de eerste "paar" weekjes rustig aan wil doen.
Maar als ik het zo hoor allemaal , denk ik wel dat hij jouw leuk vindt. Dus veel plezier.
Fuck. Ik ben eigenljik best wel pissed. En teleurgesteld.
Hij gaat volgende week voor een week naar het buitenland. Op zijn voorstel hebben we voor het weekend daarna iets afgesproken. Maar wellicht dat we elkaar in de stad nog tegenkomen....
AAAAAARRGGHHHHHH! FUCK!!
Btw. ben ik blij dat ik van de week niet "all-the-way" ben gegaan.
Ja, tis even slikken. Ook erg jammer. Want ik vind hem wel heel leuk. Maar ik heb geen zin in al dat moeilijke gedoe. En al helemaal niet als er eigenlijk nog niets is! Laat hem het maar voor zichzelf uitzoeken, ik heb mijn zaakjes al uitgezocht. En ik wil verder in het leven.
Jippie! Vanavond weer lekker naar het terras met een paar meiden en genieten!!
Ik snap niet dat iemand (hij dus) zo lief en romantisch en geil kan doen zonder meer voor mij te voelen.
Hmmm. Wake up Moonah, welcome to the real world. Ik ga hem morgen bellen. Wil toch wel even weten hoe dat nou zit.
Jumping, falling, flying....
Ja, soulsearchen is een goede.
Vannacht kreeg ik een sms-je dat hij me leuk vindt, en liefs.
Ik was eigenlijk wel pissig. Alsof ik zelf niet weet dat ik leuk ben
En idd. het hoeft niet per se in een keer raak te zijn. Maar hij is zo leuk... Of niet? Want eigenlijk doet hij nu niet leuk tegen mij. Maar wat maakt het dan dat ik voor hem val? Soulsearchen, die onthoud ik! Ik ga hem vanmiddag bellen, wat heb ik te verliezen? Als hem dat niet bevalt, dat ik duidelijkheid wil, dan is het dus niet de juiste man voor mij.
Goed. Het staat weer even zwart op wit .
Woensdag gaan we uit eten
Hehe, nou kan ik tenminste gewoon lekker verliefd zijn!
Bedankt voor jullie reacties, ik kan er weer even tegen!
Zweef, vlieg, dans, weet ik wat. Geniet er van. Maar blijf ook een beetje in de buurt van de grond. Mocht je vallen, val je misschien iets minder hard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |