abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1327663
Ja heeeeeel leuk om verliefd te zijn. Kriebels enzo . Maar ik was vergeten dat je er ook zo ontzettend onzeker van kan worden. Afschuwelijk! Ik zat net weer echt lekker in mijn vel, en nu voelt het weer zo wankel.

Hij vindt mij ook leuk . Van de week een dagje naar het strand geweest, erg gezellig. Maar hij komt net uit een andere relatie. Maakt hem in de war. Hij wil rustig aan doen, zich niet hals over kop in "iets nieuws" storten en bladibla. * Moonah snapt dat wel, maar vindt het niet leuk...

Tja. "We bellen om nog wat af te spreken". Aaaaarrrggh, dus zit ik nu bijna te wachten op een telefoontje. Heb ook sterk de neiging om zelf te bellen, maar kan me nog bedwingen. Ik heb een vriendin gebeld en we gaan dadelijk wat drinken. Heeeel verstandig (maar ik neem wel mijn mobiel mee ).

Euhm.... dit is toch best normaal he, als je verliefd bent??

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_1327669
Heel normaal, echt zenuwenwerk hee!! Veeel plezier!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_1327677
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 20:43 schreef Catootje het volgende:
Heel normaal, echt zenuwenwerk hee!! Veeel plezier!!!
Tnx...
pi_1327693
Sterkte ermee, khoop dat er snel duidelijkheid komt.....
Kan iemand mijn gedachten ff lezen!?!?
pi_1327718
tja, aan alle leuke dingen zitten ook nadelen....

Wish you luck!

Cherish life!!!
pi_1327725
DOH

niet verliefd worden verdomme, wat een narigheid

Voor je het weet zit je in een achterkamertje met de 4 kids....

pi_1327741
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 20:50 schreef Tranceptor het volgende:
Voor je het weet zit je in een achterkamertje met de 4 kids....
Nee, ik hoef er maar eentje.... van hem *zwijmel zwijmel hormonen....*

Wat tof om het hier even kwijt te kunnen. Tnx...

pi_1327801
Moonah Juffie van me wat leuk
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_1327907
Moonah heeft nog geluk, ik heb een meisje in de dominicaanse republiek . Waar ik overigens half september naar toe ga voor een maand .
dan komt ze naar nederland mijn mooie latino
  vrijdag 3 augustus 2001 @ 21:50:34 #10
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_1328021
Flieft zijn zuigt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_1328044
* shmoopy heeft ook vlinders in haar buik....

En het is leuk!!!!

Geniet er maar van,Moonah.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_1328876
Wat onwijs tof om te horen Moonah! Ik ben echt blij voor je En je hebt wel meer dingen gedaan waar je onzeker van werd, dat gaat allemaal best goed komen... hou je ogen open!
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_1329620
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 23:47 schreef Anton het volgende:
Wat onwijs tof om te horen Moonah! Ik ben echt blij voor je En je hebt wel meer dingen gedaan waar je onzeker van werd, dat gaat allemaal best goed komen... hou je ogen open!
Lief Anton !

Bedankt voor jullie reacties...

Oh.... mijn vriendinnen worden gek van mij....
Ik de hele avond zeuren... ben ik eindelijk een beetje rustig, komt 'ie langs!!!! Heel lief, kusje, kort kletsje, ik super onhandig... en toen liep hij weer door.... AAAARRRRGGHHHH! Ik heb hem maar een sms-je gestuurd dat ik niet goed wist wat te zeggen, maar dat ik het wel leuk vond om hem te zien... Tja ik moet toch iets.

zaterdag 4 augustus 2001 @ 03:14:45 #14
8526 Garrett
Master Thief
pi_1329852
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 02:01 schreef Moonah het volgende:

Oh.... mijn vriendinnen worden gek van mij....
Ik de hele avond zeuren... ben ik eindelijk een beetje rustig, komt 'ie langs!!!! Heel lief, kusje, kort kletsje, ik super onhandig... en toen liep hij weer door.... AAAARRRRGGHHHH! Ik heb hem maar een sms-je gestuurd dat ik niet goed wist wat te zeggen, maar dat ik het wel leuk vond om hem te zien... Tja ik moet toch iets.

"Ze is echt verliefd!"

Maar dat nerveuze gedoe komt mij ook wel bekend voor hoor, succes ermee meid!!

'What' ain't no country I ever heard of... they speak English in 'What'? <[Pulp Fiction]>
  zaterdag 4 augustus 2001 @ 03:21:23 #15
1092 Nilis
Här kommer Pippi Långstrump
pi_1329862
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 21:50 schreef Dagootje het volgende:
Flieft zijn zuigt.
Neej! Flieft zijn roelt! Lotz of luck durmee, Juffrouw Monaah
tjolahopp, tjolahej, tjolahoppsan sa
---> FootoowBoek! <---
pi_1330764
Succes Moonah , probeer je alleen niet op te dringen aan hem.

Ik denk dat hij het de eerste "paar" weekjes rustig aan wil doen.

Maar als ik het zo hoor allemaal , denk ik wel dat hij jouw leuk vindt. Dus veel plezier.

pi_1331669
Pffff.... nou hij heeft net gebeld. Hij had gisteren enorme ruzie met zijn ex gehad. Het loopt allemaal nogal door elkaar geloof ik. Ik zei dat dat iets is wat hij zelf moet uitzoeken, dat ik daar los van sta. Jajaja, hij wist het allemaal niet. Ik zei dat hij bij mij toch ook wel eea. op zijn kop zet, maar dat ik hem niet wil claimen of als een hondje achter hem aan wil lopen. Hmm, wist hij niet zo goed wat ie daarop moest zeggen.

Fuck. Ik ben eigenljik best wel pissed. En teleurgesteld.

Hij gaat volgende week voor een week naar het buitenland. Op zijn voorstel hebben we voor het weekend daarna iets afgesproken. Maar wellicht dat we elkaar in de stad nog tegenkomen....

AAAAAARRGGHHHHHH! FUCK!!

Btw. ben ik blij dat ik van de week niet "all-the-way" ben gegaan.

pi_1332019
Goh. Hij was dus mijn eerste avontuurtje...
Heb ik dat ook eens meegmaakt. Ik baal wel, maar ik ga gewoon lekker verder. Alles wat ik de laatste tijd heb opgebouwd laat ik niet zo maar in een klap wegvegen. NO WAY!!

Ja, tis even slikken. Ook erg jammer. Want ik vind hem wel heel leuk. Maar ik heb geen zin in al dat moeilijke gedoe. En al helemaal niet als er eigenlijk nog niets is! Laat hem het maar voor zichzelf uitzoeken, ik heb mijn zaakjes al uitgezocht. En ik wil verder in het leven.

Jippie! Vanavond weer lekker naar het terras met een paar meiden en genieten!!

zondag 5 augustus 2001 @ 00:24:46 #19
11682 Moonah
Jolie femme
pi_1335171
Nounou, wat was ik stoer vanmiddag als ik het zo lees. Weinig genieten op het terras. Heb best wel zitten balen. En ik voel me dus ook verdrietig. En afgewezen. Bah.

Ik snap niet dat iemand (hij dus) zo lief en romantisch en geil kan doen zonder meer voor mij te voelen.

Hmmm. Wake up Moonah, welcome to the real world. Ik ga hem morgen bellen. Wil toch wel even weten hoe dat nou zit.

zondag 5 augustus 2001 @ 03:52:12 #20
7485 Lodi
Valt vrij :-)
pi_1336068
Succes Moonah!
Een tegenslag maar laat je daardoor niet kisten. Het kan niet altijd meteen raak zijn.
Blijf jezelf en blijf positief. Met een beetje vallen en opstaan komt het allemaal wel goed.

Jumping, falling, flying....

Het is makkelijk om het niet te doen.
pi_1336413
Heee Moonahtje! Je niet laten jo-jo-en hoor! Laat em anders eerst maar es soulsearchen, en dan je droomman worden: kerels zijn toch vrij vervelend op deze manier....eerst wel, dan niet, dan misschien...
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zondag 5 augustus 2001 @ 12:50:54 #22
11682 Moonah
Jolie femme
pi_1337187
Hey Lodi .

Ja, soulsearchen is een goede.
Vannacht kreeg ik een sms-je dat hij me leuk vindt, en liefs.
Ik was eigenlijk wel pissig. Alsof ik zelf niet weet dat ik leuk ben

En idd. het hoeft niet per se in een keer raak te zijn. Maar hij is zo leuk... Of niet? Want eigenlijk doet hij nu niet leuk tegen mij. Maar wat maakt het dan dat ik voor hem val? Soulsearchen, die onthoud ik! Ik ga hem vanmiddag bellen, wat heb ik te verliezen? Als hem dat niet bevalt, dat ik duidelijkheid wil, dan is het dus niet de juiste man voor mij.

Goed. Het staat weer even zwart op wit .

zondag 5 augustus 2001 @ 20:38:50 #23
11682 Moonah
Jolie femme
pi_1341118
De rust is wedergekeerd. Kheb de hele middag in de polder gelopen. Toen belde hij. Is ook gekomen. Tof gepraat, eerlijk. Eea. is mij nu duidelijker. En ik ben ook ERRUG duidelijk geweest .

Woensdag gaan we uit eten
Hehe, nou kan ik tenminste gewoon lekker verliefd zijn!

Bedankt voor jullie reacties, ik kan er weer even tegen!

zondag 5 augustus 2001 @ 20:58:04 #24
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_1341291
veel succes! Big Up's!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 6 augustus 2001 @ 01:14:48 #25
11766 eymey
koning één-oog
pi_1344051
Go 4 it, Girl

Zweef, vlieg, dans, weet ik wat. Geniet er van. Maar blijf ook een beetje in de buurt van de grond. Mocht je vallen, val je misschien iets minder hard

You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')