abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1325911
Vertel al je "bloopers" van je uitgaansleven.
pi_1325912
Nee..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_1325920
Die kan'k me nooit herinneren
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_1325927
Ikkuh wel.. Als je weer nuchter ben dan begint t gezeik meestal pas..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 3 augustus 2001 @ 16:28:03 #5
1687 poep
praat geen poep
pi_1325934
ik lijk wel gek! Wanneer ik dronken ben lach ik mezelf al hard genoeg uit, zullen jullie dat hier ook nog een gaan doen!!
houdt van spannend...
pi_1325936
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 16:26 schreef Tally het volgende:
Ikkuh wel.. Als je weer nuchter ben dan begint t gezeik meestal pas..
En welke dingen zijn dat???? :-)
pi_1326982
Ik heb met een zatte kop ooit een paard gekocht,
smorgens stond die paardeboer hier aan de deur.
*hij heeft dat beest wel gehouden trouwens.
De Puta Madre
pi_1326988
Midden in een drukke 'dans'-kroeg op de bar liggen slapen, ik kreeg nog wel een theedoek om mijn hoofd op te leggen. Mjammer dat die uitsmijters niet zo vriendelijk zijn. Overigens 5 minuten later gewoon weer naar binnen gelopen...
pi_1327106
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 16:25 schreef BierKoning het volgende:
Vertel al je "bloopers" van je uitgaansleven.
euhm... er worden wel veel fietsen van me gejat als ik uitga... maar zoals je weet zet ik mezelf niet zo vaak voor lul
vertel jij het dan ook ff
pi_1327127
wat moet ik vertellen?, wanneer ik mezelf voor lul heb gevoelt?, eeehm, nou een keer (onee wel meer heb ik gehoord) kwam ik niet meer op mijn fiets, ik zei dat ie gegroeit was ofzo...later ging ik dan ook wel op mijn bek maarja...ik nooit
  vrijdag 3 augustus 2001 @ 19:17:10 #11
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1327129
ja dat vind ik ook wel zo zinnig..

als je zo'n topic opent vertel dan eerst je eigen ervaringen.

btw, ik heb een keer met zusje van m'n ex gezoend, dat was niet echt de slimste actie.

en een keer een lege bak friet, maar wel nog mét een berg mayonaise derin door de frietzaak gegooid, maar daar weet ik niks meer van. Korsakoff syndroom

En ff over andere mensen, afgelopen vakantie waren der 2 op de zwaar relaxedte banken naast de dansvloer in slaap gevallen

[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
pi_1327146
ow, nog iets vergeten... als je naar de plek waar ik meestal uitga (Blanco! meer jongerensoos) naartoe wil, dan zit daar een lange straat van ongeveer 50 meter voor met bosjes ernaast. ik heb gvd in elk bosje gelegen daar
en opeens sprong iedereen in een bosje (vraag niet waarom... iedereen was ultrabezopen) en ik spring natuurlijk over het bosje heen, met mijn kop tegen een harde muur aan... lichte hersenschudding aan overgehouden
pi_1327162
Ik weet het niet, maar ik ontken alles.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_1327173
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 19:21 schreef Nevermind het volgende:
ow, nog iets vergeten... als je naar de plek waar ik meestal uitga (Blanco! meer jongerensoos) naartoe wil, dan zit daar een lange straat van ongeveer 50 meter voor met bosjes ernaast. ik heb gvd in elk bosje gelegen daar
en opeens sprong iedereen in een bosje (vraag niet waarom... iedereen was ultrabezopen) en ik spring natuurlijk over het bosje heen, met mijn kop tegen een harde muur aan... lichte hersenschudding aan overgehouden
MUUUUUHAHAHAHA datwas echt de avond
Ik hou van lijstjes maken en ik spaar plastic zakjes
pi_1327207
ik ben toen, die avond dat nevermind tegen de muur sprong, in dat zelfde bosje mijn portemonnee kwijtgeraakt, heb ik de halve avond naar lopen zoeken, volgende dag even heengefietst en toen zag 'k 'm gelijk liggen
pi_1327225
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 19:32 schreef rubll het volgende:
ik ben toen, die avond dat nevermind tegen de muur sprong, in dat zelfde bosje mijn portemonnee kwijtgeraakt, heb ik de halve avond naar lopen zoeken, volgende dag even heengefietst en toen zag 'k 'm gelijk liggen
en laten we niet de dag vergeten dat mijn fiets werd gejat (naja, mijn vaders fiets dan, die f*cking duur was), toen jij op je bek flikkerde met fiets en al... vette hoofdwond daar
pi_1327235
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 19:35 schreef Nevermind het volgende:

[..]

en laten we niet de dag vergeten dat mijn fiets werd gejat (naja, mijn vaders fiets dan, die f*cking duur was), toen jij op je bek flikkerde met fiets en al... vette hoofdwond daar

banballa en ik reden bijna over je hoofd heen trouwens, haha
pi_1327248
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 19:36 schreef Nevermind het volgende:

[..]

banballa en ik reden bijna over je hoofd heen trouwens, haha

ow...niet eens gemerkt
pi_1327253
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 19:35 schreef Nevermind het volgende:

[..]

en ook al een hersenschudding.....
pi_1327254
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 19:38 schreef rubll het volgende:

[..]

ow...niet eens gemerkt

LMAO
pi_1327258
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 19:38 schreef rubll het volgende:

[..]

en ook al een hersenschudding.....

was best wel pijnlijk
pi_1327266
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 19:39 schreef rubll het volgende:

[..]

was best wel pijnlijk

maarja.... BOEIE! HET IS TOCH VAKANTIE!!
pi_1327277
we moeten trouwens volgende week wel ff flink uit, ik moet nog vieren dat ik weer terug ben dan
pi_1327285
enneeh...moet ik nog een souvenir meenemen? ('k zou alleen niet weten wat, een playboy is niet meer origineel )
ik kan natuurlijk ook gewoon in blanco een paar biertjes voor je betalen
pi_1327289
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 19:43 schreef rubll het volgende:
we moeten trouwens volgende week wel ff flink uit, ik moet nog vieren dat ik weer terug ben dan
ja, en daarna moeten we nog een keer vieren dat je het hebt overleefd, en daarna dat je het leuk hebt gehad, en daarna dat we nog niet naar school hoeven, en daarna dat al bijna naar lowlands gaan

PARTYYYYYYYYYYYYY!!!!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')