10 x meer stijl dan helemaal kaal vind ik zelf..
en over dat snorbeharing: ik denk dat 't vrij normaal is dat je dat onvrouwelijk vind, vind 't ook niks.
quote:Mijn gezicht is breder dan jouw doos, trust me. Dan zit ik met mijn lieve rode wangetjes in jouw bosch. Nee, dankje.
Op vrijdag 03 augustus 2001 10:10 schreef Manono het volgende:
Ik vind het echt totaal onbelangrijk of iemand veel of weinig schaamhaar heeft, als het maar niet op z'n pik zit en dat heb ik tot nu toe nog niet meegemaakt. En als je bij vrouwen de lipjes opzij doet heb je ook geen haar in je mond.
Scheren = beffen.
En als jij onpasselijk wordt van haar schaamhaar, dan bef je der niet. Laat je haar op je vinger klaarkomen en dan neuk je der. Om nou gelijk al je geilheid kwijt te zijn is, naar ik vind, echt gewoon onzin.
En je moet er ook pas erna wat van zeggen. Niet op het moment dat je der slipje uittrekt, das matig.
quote:Of ik me nu wel of niet geschoren heb, jij komt helemaal niet bij mijn doos in de buurt dus daar hoeven we gelukkig niet lang over te praten. Bovendien wil ik niet zo'n spastische tut tussen m'n benen.
Op vrijdag 03 augustus 2001 10:57 schreef MoJo het volgende:[..]
Mijn gezicht is breder dan jouw doos, trust me. Dan zit ik met mijn lieve rode wangetjes in jouw bosch. Nee, dankje.
Scheren = beffen.
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 03-08-2001 12:36]
quote:Wat nou als hij een kop heeft als brad pit?
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:29 schreef Manono het volgende:[..]
Of ik me nu wel of niet geschoren heb, jij komt helemaal niet bij mijn doos in de buurt dus daar hoeven we gelukkig niet lang over te praten. Bovendien wil ik niet zo'n spastische tut tussen m'n benen.
quote:agree
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:35 schreef Ludo het volgende:
Ludo houdt wel van wat beharing bij vrouwen. Ok je kunt het overdrijven; maar die zgn. geile streepjes vindt Ludo helemaal niet zo geil en kaal al helemaal niet
quote:Ik zal je sterker vertellen: al wassie Brad Pitt zelf dan konnie het nog vergeten!
Op vrijdag 03 augustus 2001 12:50 schreef Aneurism het volgende:[..]
Wat nou als hij een kop heeft als brad pit?
Tssss Manono mag BP dan een lekkere vent vinden maar zo liggen de zaken ook weer niet.
quote:Je bent dus niet om te kopen door iemand met een lekker koppie
Op vrijdag 03 augustus 2001 13:11 schreef Manono het volgende:[..]
Ik zal je sterker vertellen: al wassie Brad Pitt zelf dan konnie het nog vergeten!
Tssss Manono mag BP dan een lekkere vent vinden maar zo liggen de zaken ook weer niet.
Ik knap er 100% op af
Ik knip+scheer toch ook?
Zij dus OOK!
Gelukkig heeft mn liefje helemaal nix erop
quote:En veel geld, en ontzettend veel bekendheid?
Op vrijdag 03 augustus 2001 13:15 schreef Aneurism het volgende:[..]
Je bent dus niet om te kopen door iemand met een lekker koppie
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:29 schreef Manono het volgende:
Of ik me nu wel of niet geschoren heb, jij komt helemaal niet bij mijn doos in de buurt dus daar hoeven we gelukkig niet lang over te praten. Bovendien wil ik niet zo'n spastische tut tussen m'n benen.
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 12:50 schreef Aneurism het volgende:
Wat nou als hij een kop heeft als brad pit? Je bent dus niet om te kopen door iemand met een lekker koppie
quote:Even recapituleren:
Op vrijdag 03 augustus 2001 13:24 schreef MoJo het volgende:
En veel geld, en ontzettend veel bekendheid?
You look like Brad Pitt?
You are rich?
You are famous?
You want to bribe Manono to eat her pussy?
Kijk, dat heb ik nou altijd
Ff serieus, er is vast nog wel een goede kliniek in je omgeving te vinden, dahaaag.
quote:Ik weet niet hoe jij die opmerking hebt opgevat, maar hij was alles behalve lullig bedoeld..
Op vrijdag 03 augustus 2001 03:03 schreef MoJo het volgende:[..]
Van 1 of andere hoer die haar baarmoeder van binnen liet zien.
En doorgaans doet mijn moeder dat niet.
Niet echt toffe opmerking btw, tis goed dat ik wat alcohol op heb, anders had ik niet relaxed gereageerd.
quote:Streepje
Op vrijdag 03 augustus 2001 03:31 schreef F1Bas het volgende:Hoe heb je het zelf dan bruintjuh
quote:Als jij een naaktfoto plaatst van een of andere slet, en ik vraag of het je moeder is wordt je toch ook pissig?
Op vrijdag 03 augustus 2001 15:34 schreef bruintjuh het volgende:[..]
Ik weet niet hoe jij die opmerking hebt opgevat, maar hij was alles behalve lullig bedoeld..
quote:Je doet je naam iig geen eer aan.
Op vrijdag 03 augustus 2001 13:16 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Ik knip+scheer toch ook?
Zij dus OOK!
quote:Mwa, niet als ik weet dat het niet serieus bedoeld was..
Op vrijdag 03 augustus 2001 15:42 schreef MoJo het volgende:[..]
Als jij een naaktfoto plaatst van een of andere slet, en ik vraag of het je moeder is wordt je toch ook pissig?
Maar goed.. Never mind
quote:LOL
Op vrijdag 03 augustus 2001 15:44 schreef Angels_t het volgende:[..]
Je doet je naam iig geen eer aan.
quote:k,
Op vrijdag 03 augustus 2001 15:59 schreef bruintjuh het volgende:[..]
Mwa, niet als ik weet dat het niet serieus bedoeld was..
Maar goed.. Never mind
Kwas toch dronken.
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 19:34 schreef Axis het volgende:
De stap naar helemaal kaal is voor veel meiden te groot, maar je kan toch ook de tondeuse eroverheen halen of netjes bijknippen tot een halve centimeter, en aan de zijkant netjes scheren... Heb je toch niet zo'n dot haar in je gezicht... bah.
niks stap te groot, gewoon klote om iedere week bij te houden & ik vind 't zelf ook geen gezicht.. maar dat had ik al gezegd geloof ik.. beetje bedekt (beetje = netjes kort en niet al te 'hoog' oplopend naar je buik) is VEEL mooier EN stijlvoller!
(vind ik, btw)
quote:Ben ik het helemaal mee eens, een mooi streepje
Op vrijdag 03 augustus 2001 23:54 schreef Taurus het volgende:[..]
niks stap te groot, gewoon klote om iedere week bij te houden & ik vind 't zelf ook geen gezicht.. maar dat had ik al gezegd geloof ik.. beetje bedekt (beetje = netjes kort en niet al te 'hoog' oplopend naar je buik) is VEEL mooier EN stijlvoller!(vind ik, btw)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |