[Dit bericht is gewijzigd door JoeNNie op 02-08-2001 16:05]
quote:idd fris elke week een nieuwe relatie
Op donderdag 02 augustus 2001 15:58 schreef Robinsonne het volgende:
Ik zoek vast dekking onder m'n bureau....
quote:U wilt onder uw bureau gedekt worden
Op donderdag 02 augustus 2001 15:58 schreef Robinsonne het volgende:
Ik zoek vast dekking onder m'n bureau....
Ik bedoel maar, in dat topic over "overspel is ziek" is werkelijk iedereen het met elkaar eens.
Maar als je nou toch de statistieken er op naslaat, dan zie je dat 1 op de 3 a 4 mensen wel degelijk vreemdgaat en het dus niet zo nauw neemt met de moraal.
Mijn vraag is dus eigenlijk: zitten hier op Fok!TOEVALLIG alleen maar mensen die fatsoen hebben of trekt de rest z'n bek niet open? Ik kan me voorstellen dat er ook andere meningen zijn. Die zou ik ook wel eens willen zien dan.
By the way, Robinsonne is hondstrouw en gaat niet vreemd!
quote:ik voel me toch ernstig gepasseerd!
Op donderdag 02 augustus 2001 16:11 schreef Robinsonne het volgende:
Nou ja, ergens was dit wel serieus bedoeld hoor.Ik bedoel maar, in dat topic over "overspel is ziek" is werkelijk iedereen het met elkaar eens.
Maar als je nou toch de statistieken er op naslaat, dan zie je dat 1 op de 3 a 4 mensen wel degelijk vreemdgaat en het dus niet zo nauw neemt met de moraal.
Mijn vraag is dus eigenlijk: zitten hier op Fok!TOEVALLIG alleen maar mensen die fatsoen hebben of trekt de rest z'n bek niet open? Ik kan me voorstellen dat er ook andere meningen zijn. Die zou ik ook wel eens willen zien dan.
By the way, Robinsonne is hondstrouw en gaat niet vreemd!
quote:lees mijn signature.....
Op donderdag 02 augustus 2001 16:10 schreef Freel het volgende:
En dat komt van een vrouw....zucht...ok dan... bureau-piercing bullets loaded...aiming.....
Ik denk dat die stelling idd KLOPT.
Mits, je je wederhelft er niets over zegt. Sommige mensen krijgen een schuldgevoel en anderen niet. Ik geef gewoon de alcohol de schuld en ga vrolijk verder.
Maar goed ik ben dan ook nog maar 24 en vindt het allemaal wel best.
quote:stel je niet aan! er wordt heus wel serieus gereageerd, het komt misschien over op jouw als niet serieus maar dat is ut wel!
Op donderdag 02 augustus 2001 16:15 schreef Tranceptor het volgende:
Ik wil dit topic graag verplaatst zien naar het 'Onzin voor het leven', dat is waar hij thuishoort.
quote:Is een nieuwe uitspraak denk ik...
Op donderdag 02 augustus 2001 16:11 schreef golfer het volgende:[..]
U wilt onder uw bureau gedekt worden
"Wil jij me even dekken onder het buro"...
"Wil jij me uitvegen onder het buro"...
"Wil jij je melk even morsen onder het buro"...
Ik geloof echter wel dat het zo nu en dan lekker is om een keer sex te hebben met een andere man/vrouw. Wij gaan dan ook zo nu en dan naar een club en hebben daar soms best leuke contacten.
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 16:12 schreef Aneurism het volgende:
waarom zet iedereen die schijnheil smilie neer als ze een engeltje bedoelen?
quote:eigenlijk durf ik geen antwoord te geven maar stiekum geef ik je wel een beetje gelijk! Maar alcohol moet je niet de schuld geven dat vind ik wel zwak!
Op donderdag 02 augustus 2001 16:16 schreef Brammetje het volgende:
---Overspel houdt je relatie fris---Ik denk dat die stelling idd KLOPT.
Mits, je je wederhelft er niets over zegt.
Sommige mensen krijgen een schuldgevoel en anderen niet. Ik geef gewoon de alcohol de schuld en ga vrolijk verder.
Maar goed ik ben dan ook nog maar 24 en vindt het allemaal wel best.
quote:je vraagt erom!
Op donderdag 02 augustus 2001 16:17 schreef Frutsel het volgende:[..]
Is een nieuwe uitspraak denk ik...
"Wil jij me even dekken onder het buro"...
"Wil jij me uitvegen onder het buro"...
"Wil jij je melk even morsen onder het buro"...
Wil je even zuigen onder het bureau....
(nav moppen over Bill.C)
quote:Nee nee Tranceptor, dit is een serieus topicje. Lees mijn toelichting ook even.
Op donderdag 02 augustus 2001 16:15 schreef Tranceptor het volgende:
Ik wil dit topic graag verplaatst zien naar het 'Onzin voor het leven', dat is waar hij thuishoort.
Oh, en poep: sorry dat ik je even over het hoofd zag, je bent een vrouw naar mijn hart.
Wist trouwens niet dat ik een schijnheilig-smiley gebruikte. dat laadt natuurlijk weer allerlei verdenkingen op mij...:{
Zoals je weet hoef je daar niet bang voor te zijn, ik hou teveel van je om zoiets te doen.
Daarbij kunnen we toch nog steeds genieten van anderen, zolang we het maar gezamenlijk doen toch?
XXX en tot straks!
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 16:21 schreef Robinsonne het volgende:[..]
Oh, en poep: sorry dat ik je even over het hoofd zag, je bent een vrouw naar mijn hart.Wist trouwens niet dat ik een schijnheilig-smiley gebruikte. dat laadt natuurlijk weer allerlei verdenkingen op mij...:{
quote:neeee
Op donderdag 02 augustus 2001 16:20 schreef poep het volgende:[..]
je vraagt erom!
Wil je even zuigen onder het bureau....
(nav moppen over Bill.C)
quote:De mensen die niet hun bek open durven te trekken hebben de meeste kritiek op de mensen die dat wel durven heb ik gemerkt hier op Fok.
Op donderdag 02 augustus 2001 16:11 schreef Robinsonne het volgende:Mijn vraag is dus eigenlijk: zitten hier op Fok!TOEVALLIG alleen maar mensen die fatsoen hebben of trekt de rest z'n bek niet open
Ik ben nog nooit vreemd gegaan nee, maar ik snap heel goed hoe dit kan gebeuren. Ligt een beetje aan de zelfdicipline die een persoon heeft om dit te verkomen. Iedereen zal zeggen dat overspel niet kan en gemeen is, maar slechts 3/4 kan zijn/haar mening in werkelijkheid bewijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |