abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1316055
Vreemdgaan vind ik misselijk makend. Het is eigenlijk ziek te noemen. Als ik het zou kunnen afstraffen dan zou ik het zonder te twijfelen doen.
Mad Scientist!
  donderdag 2 augustus 2001 @ 13:16:01 #2
1687 poep
praat geen poep
pi_1316063
ervaring?
houdt van spannend...
pi_1316067
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:16 schreef poep het volgende:
ervaring?
kwam ook meteen in me op.

Mijn ex ging vreemd, alleen hoorde ik dat achter af pas, toen het al uit was tussen ons.

pi_1316097
geen ervaring maar ik ken iemand die op dit moment iemand kent die een relatie heeft met een getrouwde vrouw die kinderen heeft.

dat vind ik werkelijk ziek, die teef moet boeten voor haar daden, en zijn gezicht moet er af worden gescheurd.

Mad Scientist!
pi_1316098
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:16 schreef poep het volgende:
ervaring?
zo ja:
Genoeg ervaring?

edit: je poste tegelijk met mij. Je hebt dus geen ervaring. Maar wel zie je het bij iemand anders. Vreemdgaan is niet leuk. Maar het hangt er wel vaaf op welke manier het gaat natuurlijk... vandaar mijn vraag of je genoeg ervaring zou hebben om het te kunnen weten.

[Dit bericht is gewijzigd door Svart Rose op 02-08-2001 13:22]

Sta stil bij elke stap die je zet.
pi_1316102
Das inderdaad ziek..
pi_1316123
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:20 schreef Tri-face het volgende:

dat vind ik werkelijk ziek, die teef moet boeten voor haar daden, en zijn gezicht moet er af worden gescheurd.

als je dit echt meent ben jij nog zieker
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 2 augustus 2001 @ 13:25:07 #8
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_1316130
Overspel is gewoon iets dat kan gebeuren, niet leuk is en mensen samen moeten oplossen.

Maar mensen daarvoor straffen vind ik tever gaan. Buitenstaanders hebben daar gewoon geen reet mee te maken.

pi_1316154
Ik vind het zielig voor die kinderen dat ze moeten leven met een moeder die een smerige slet is die haar lusten verkiest boven haar man en kinderen, die zichzelf niet in de hand kan houden en het bed deelt met een knul van 21.
Ik vind het zielig voor haar kinderen omdat die hier het slachtoffer van worden, onschuldig.
Mad Scientist!
pi_1316157
Ik heb mezelf beloofd dat degene die echt vreemd gaat terwijl ik wat met die persoon heb die persoon de volgende dag niet haalt, of deze moet verdomde hard kunnen rennen.
pi_1316177
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:23 schreef Merel het volgende:

[..]

als je dit echt meent ben jij nog zieker

psies ! Helemaal met je eens.
  donderdag 2 augustus 2001 @ 13:30:50 #12
1687 poep
praat geen poep
pi_1316182
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:21 schreef Svart Rose het volgende:

[..]

Maar het hangt er wel vaaf op welke manier het gaat natuurlijk... vandaar mijn vraag of je genoeg ervaring zou hebben om het te kunnen weten.

Dat denk ik ook! ik ben er (nog) niet uit wat ik er van moet vinden....
maw ik heb er dus geen ervaring mee. Ligt er net aan, aan welke kant je staat...
houdt van spannend...
pi_1316191
[quote]Op donderdag 02 augustus 2001 13:25 schreef Jojogirl het volgende:
Overspel is gewoon iets dat kan gebeuren,

Dus niet! In alle 5 serieuze relaties die ik in mijn 23 jarige bestaan heb gehad is er 100% nooit vreemd gegaan! Zowel ik niet als zij, het kan dus ook anders
Jojogirl. En al helemaal niet mijn huidige vriendin, die pleegt nog liever op gruwelijke wijze zelfmoord dan als ze vreemd zou ga gaan.

pi_1316197
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:20 schreef Tri-face het volgende:

Koran-txt ?
  donderdag 2 augustus 2001 @ 13:32:34 #15
331 Merel
Be here now.
pi_1316204
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:27 schreef Tri-face het volgende:
Ik vind het zielig voor die kinderen dat ze moeten leven met een moeder die een smerige slet is die haar lusten verkiest boven haar man en kinderen, die zichzelf niet in de hand kan houden en het bed deelt met een knul van 21.
Ik vind het zielig voor haar kinderen omdat die hier het slachtoffer van worden, onschuldig.
ken jij die situatie van die vrouw? weet jij wat haar man allemaal uitspookt, wat voor relatie ze hebben?

oordeel niet zo snel. je kent nooit het hele verhaal.

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 2 augustus 2001 @ 13:34:06 #16
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_1316224
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:25 schreef Jojogirl het volgende:
Overspel is gewoon iets dat kan gebeuren
Boelshit, als je niet wil gebeurd het je niet. Gebeurd het wel dan stond je er voor open, en dan is je huidige relatie kennelijk niet genoeg waard geweest.

Met Vreemdgaan/overspel doe je iemand waar je van houdt bewust veel pijn , in mijn ogen heeft dat niks met liefde of houden van te maken en dus is je huidige relatie dan gebaseerd op leugens.

Ben een echte bikkel en maak het eerst uit voordat je vreemdgaat

quote:
niet leuk is en mensen samen moeten oplossen.
Voor mij is de enige oplossing dan, einde relatie
quote:
Maar mensen daarvoor straffen vind ik tever gaan. Buitenstaanders hebben daar gewoon geen reet mee te maken.
mee eens, iedereen moet zelf weten wat ze er mee doen. Maar als ik weet dat een vriend(in) van mijn wordt bedonderd zonder dat hij/zij het weet dan zal ik dat best vertellen
Hard, gemeen en snel
pi_1316239
Ik Haat B!tches Die Overspel Plegen!!!!!!!!!!!
Go, Go BITCH!!, It's Ya Birthday... [br] We FUCK YOU Like It's Ya Birthday!
pi_1316250
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:35 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Ik Haat B!tches Die Overspel Plegen!!!!!!!!!!!
tsja....mannen doen zulke dingen niet...
pi_1316255
Two wrongs do not make one right

Zelfs al zou haar man vreemdgaan, wat ik net zo walgelijk zou vinden, dan betekent dat niet dat zij ook vreemd moet gaan. Maar jullie je zin, ik vraag mij alleen af wat jullie er van zouden vinden als jullie erachter kwamen dat jullie moeder vreemdging met iemand die veel jonger is.
Of dat je partner vreemdgaat terwijl jullie toch samen twee kinderen opvoeden.

Boeten zeg ik, omdat ze moet leren dat ze dit gedrag niet kan veroorloven, ze zorgt eerst maar voor een scheiding en dan mag ze van bil gaan, maar tot die tijd zit ze in een huwelijk met twee kinderen. Hoort ze trouw te zijn aan haar man en aan haar kinderen.

Vreemdgaan hoort daar niet bij.

Mad Scientist!
pi_1316274
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:36 schreef SweetPumpkin het volgende:

[..]

Tsja Mannen Doen Het Wel,

Maar Ik Niet.........!!!

Go, Go BITCH!!, It's Ya Birthday... [br] We FUCK YOU Like It's Ya Birthday!
pi_1316285
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:38 schreef ZineGeneZidane het volgende:

[..]

Tsja Mannen Doen Het Wel,

Maar Ik Niet.........!!!

jaja...zeggen ze allemaal...maar ondertussen...
pi_1316297
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:36 schreef SweetPumpkin het volgende:

[..]

Ze doen het, maar ik hoor het alleen maar van vrouwen de laatste tijd...
  donderdag 2 augustus 2001 @ 13:41:47 #23
1687 poep
praat geen poep
pi_1316306
Is het niet zo dat in een goede relatie geen overspel voorkomt, maar dat zoiets voorkomt wanneer de relatie minder goed is? dat je er op zo'n moment pas achter komt? Volgens mij is het zo dat je wanneer je dus een goede relatie hebt je geen gevoelens voor anderen kunt krijgen! (ik heb hier erg weinig ervaring in maar ik denk dat het zo gaat!)
En dat wanneer het wel gebeurt je niet alleen de overspel pleger fout is maar dat het een combinatie van factoren is? In een goed huwlijk valt niet te stoken....
houdt van spannend...
pi_1316313
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:34 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

mee eens, iedereen moet zelf weten wat ze er mee doen. Maar als ik weet dat een vriend(in) van mijn wordt bedonderd zonder dat hij/zij het weet dan zal ik dat best vertellen

precies, en dat vind ik al ingrijpen en het straffen van de persoon die vreemdgaat. Maar ik zweer het je als mijn vrouw vreemd zou gaan terwijl we samen kinderen hadden dan weet ik wel heel zeker dat als ik erachter kom zij verschrikkelijk moet op gaan passen.

Vreemdgaan is met een egoistische actie, je weet dat je er iemand anders, of zelfs meerderen, enorm veel leed mee berokkent.

op dat punt is het voor mij bijna hetzelfde als moord. Het moedwillig vernielen van iets speciaals. Het met opzet pijn doen van een ander en in dit geval het leven van kinderen beinvloeden op een manier die niet goed kan zijn.

Ik vind dat je dat nog mag accepteren en nooit mag goedpraten of bagataliseren. Ik vind dat het moet worden afgestraft.

Mad Scientist!
pi_1316329
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:40 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ze doen het, maar ik hoor het alleen maar van vrouwen de laatste tijd...

oh ja? Apart.

Ik zou nooit vreemd gaan. Zou dat simpelweg niet kunnen. Als iemand vreemd gaat, dan zit er gewoon iets totaal niet goed in de relatie.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')