ps. Valt tegen, dacht dat dit wel wat zo opluchten.
[Dit bericht is gewijzigd door Moranica op 01-08-2001 00:42]
ik merk hier een aardig ik-ben-boos-op-je-en-als-je-het-niet-kan-raden-dan-zeg-ik-het-niet gehalte. Wat niet wegneemt dat je gelijk hebt dat je het niet normaal vindt.
Natuurlijk sluimert je woede. Natuurlijk wil je dat zij zich schuldig voelen en daarna hun 'leven gaan beteren' op een manier die je zelf waarschijnlijk niet ziet gebeuren.
Misschien moest je iets duidelijker zijn. De mens is een gewoontedier :p
quote:U heeft karakter.
Op dinsdag 31 juli 2001 00:59 schreef Moranica het volgende:
dus ik zou niet tegelijk moeten testen of zij mij wel mogen ofzo. Dat ze me mogen weet ik, ik heb de afgelopen 2 weken zo'n 8x met hun s'avonds gegeten. En dat doen ze voor de rest met niemand anders (dit komt niet door mijn kookkunsten) Maar het interesseert ze blijkbaar niet dat ik boos op ze ben. Ze geven dus niet om me. (![]()
wat een kots-uitspraak) Ben ik dan de enige die als iemand boos is het er altijd voor over heeft om 20 minuutjes naar diegene toe te fietsen om het uit te praten??? Maar ja, ik ben nou eenmaal geboren om te vergeven. Ik merk het allemaal wel.
quote:Ik ben gevleid.
Op dinsdag 31 juli 2001 01:03 schreef Its_me_important het volgende:[..]
U heeft karakter.
quote:Waar maak je jezelf nou druk om?
Op dinsdag 31 juli 2001 00:10 schreef Moranica het volgende:BLAAHAAAAAT
Fuk'em!
quote:Je zegt dat je het "beter" kon vinden met 1 van de 4. Wil die als vriendin behouden, spreek dan met haar af en alleen met haar, niet met haar vriendinnen. Zeg dan tegen haar dan ook wat je van hun actie's op het strand vond. En waarom jij daar zo'n slecht gevoel over hebt, dat je het graag anders ziet. Misschien zijn zij zich helemaal niet bewust van hun gedrag. En ja dat komt dan heel slecht over bij jou. Is die goede vriendin een echte vriendin dan wil ze je als vriend (be)houden dan zal waarschijnlijk wel met de andere dames erover hebben. En misschien veranderd zij en haar vriendinnen en krijgen jullie alsnog een goede vriendschap.
Op dinsdag 31 juli 2001 11:53 schreef Moranica het volgende:
Ik zal ze toch eerst moeten vertellen wat ze fout deden, anders heb ik hier helemaal nix meebereikt.
quote:hoe weet je dat nou, misschien is het gewoon een slome doos, die echt niet leuk is...kan toch. ok, de rest moet dan wel open kaart spelen..
Op dinsdag 31 juli 2001 00:21 schreef supergirl het volgende:
jeemig zeg , lekker stel mensen ...
jij bent toch veel leuker dant dat zooitje zeg,
misschien stinkt ze wel ...je weet het soms niet. erg kort door de bocht; die conclusie van jou.
quote:Uhm, serieus gast. Ik ben van het mannelijk geslacht als je het niet erg vind. Wat je voor de rest van me denkt interesseert me niet.
Op dinsdag 31 juli 2001 13:34 schreef Ludo het volgende:[..]
hoe weet je dat nou, misschien is het gewoon een slome doos, die echt niet leuk is...kan toch. ok, de rest moet dan wel open kaart spelen..
misschien stinkt ze wel ...je weet het soms niet. erg kort door de bocht; die conclusie van jou.
Een fijne dag nog daaro!
Terence
quote:Die goeie vriendin is degene van het eerder beschreven msn-gesprekje. Best wel minder dus.
Op dinsdag 31 juli 2001 12:58 schreef rk het volgende:[..]
Je zegt dat je het "beter" kon vinden met 1 van de 4. Wil die als vriendin behouden, spreek dan met haar af en alleen met haar, niet met haar vriendinnen. Zeg dan tegen haar dan ook wat je van hun actie's op het strand vond. En waarom jij daar zo'n slecht gevoel over hebt, dat je het graag anders ziet. Misschien zijn zij zich helemaal niet bewust van hun gedrag. En ja dat komt dan heel slecht over bij jou. Is die goede vriendin een echte vriendin dan wil ze je als vriend (be)houden dan zal waarschijnlijk wel met de andere dames erover hebben. En misschien veranderd zij en haar vriendinnen en krijgen jullie alsnog een goede vriendschap.
quote:ok, ik ben beïnvloed door de uitgang van Moranica... is een vrouwelijk uitgang.....sowwy.
Op dinsdag 31 juli 2001 13:56 schreef Moranica het volgende:[..]
Uhm, serieus gast. Ik ben van het mannelijk geslacht als je het niet erg vind. Wat je voor de rest van me denkt interesseert me niet.
maar misschien vinden ze jou en jouw vrienden helemaal niet leuk en dringen jullie je teveel op. Nogmaals, zij zouden dan gewoon eerlijk moeten zeggen waarom zij zo reageren. Leg het initiatief bij de dames neer. neem geen contact meer op en wacht tot zij dat doen.
toi toi toi.
quote:Dit is idd wat ik ga doen.
Op dinsdag 31 juli 2001 14:09 schreef Ludo het volgende:[..]
maar misschien vinden ze jou en jouw vrienden helemaal niet leuk en dringen jullie je teveel op. Nogmaals, zij zouden dan gewoon eerlijk moeten zeggen waarom zij zo reageren. Leg het initiatief bij de dames neer. neem geen contact meer op en wacht tot zij dat doen.
toi toi toi.
quote:Oe! Helemaal mee eens!
Op dinsdag 31 juli 2001 16:17 schreef Nimue het volgende:
Ik vind het mailtje wat je gestuurd hebt nogal onduidelijk en ook een beetje dwingend. Dat zal wel je bedoeling zijn, maar ik weet niet hoe ik erop zou reageren. Kijk bij mijn beste vrienden zou ik meteen gebeld hebben of langs zijn gekomen om het uit te praten, maar anders zou ik misschien denken vaag, laat maar even uitrazen en ik kijk even wanneer het MIJ OOK goed uitkomt om langs te gaan. Kijk als zij dit vaak doen vinden ze het kennelijk normaal en dan begrijpen ze echt niets van je mail en waar je je zo druk over maakt.
Het komt nogal op mij over alsof je erg kwaad bent en heel erg veel genoegdoening wilt. In een vriendschap is het geven en nemen en compromissen sluiten. Misschien ergeren zij zich wel aan dat jij/jullie niet meegaan naar de strandtent/stukje wandelen of zo. Ik zou persoonlijk een duidelijker mail sturen met uitleg en vragen om het uit te praten. Als jullie er dan niet uitkomen of je geen goed gevoel daaraan overhoudt dan passen jullie niet bij elkaar.
Als die vriendinnen van je geen flauw idee hebben wat ze eigenlijk fout doen dan kunnen ze moeilijk reageren he? Jij wilt dat ze hun excuses hebben maar ze weten niet waarvoor!
Als iemand kwaad tegen mij liep te doen om een vage reden, en ik snapte echt niet wat er aan de hand was en die persoon wou ook geen uitleg geven, dan had ik ooko niet gereageerd en gedacht van "jahoor, 't is best, ga eerst maar weer ff normaal doen en dan praten we wel weer"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |