Waarom opvangen als je het ook gewoon direct op de grond kunt deponeren
quote:EY, bij bergen kun je , ook als vrouw, juist zo leuk naar beneden piesen..hoe kwam je op het onzalige idee om het op te gaan vangen en..prangende vraag..wat wilde je met al die volle plastuitjes gaan doen dan?
Op vrijdag 27 juli 2001 15:51 schreef dark_chrystal het volgende:
JAAAAAAAAAH1.........die heb ik...ooit besteld via internet voor mijn bergbeklimvakantie........1x gebruikt......NOOIT WEER!!!!!!...klotedingen!
quote:ff ter info:.....ze blijven niet vol......het loop erdoorheen.....dus een mannelijkstraaltje als gevolg hebbende!:).....
Op vrijdag 27 juli 2001 15:53 schreef Loedertje het volgende:[..]
EY, bij bergen kun je , ook als vrouw, juist zo leuk naar beneden piesen..hoe kwam je op het onzalige idee om het op te gaan vangen en..prangende vraag..wat wilde je met al die volle plastuitjes gaan doen dan?
quote:Wat is het nut dan?????
Op vrijdag 27 juli 2001 15:55 schreef dark_chrystal het volgende:[..]
ff ter info:.....ze blijven niet vol......het loop erdoorheen.....dus een mannelijkstraaltje als gevolg hebbende!:).....
(en nogmaals, wat moet je dan met die viezige natte plastuitjes doen?
Droogblazen voor hergebruik?
bewaartuitbakje kopen?
quote:opzet: niet meer op je hurken zitten met een altijd natte schoen...eenmaal gebruikt: weglikkeren....
Op vrijdag 27 juli 2001 15:58 schreef Loedertje het volgende:[..]
Wat is het nut dan?????
(en nogmaals, wat moet je dan met die viezige natte plastuitjes doen?
Droogblazen voor hergebruik?
bewaartuitbakje kopen?
Spekt de kas van de overheid weer
quote:Ehmz, krijg je die weglikker er ook bij dan?
Op vrijdag 27 juli 2001 16:00 schreef dark_chrystal het volgende:[..]
eenmaal gebruikt: weglikkeren....
quote:LOL........ja maar dan moet je je plastuitje er niet voorhouden, alhoewel....schijnt wel gezond te zijn:)
Op vrijdag 27 juli 2001 16:11 schreef Loedertje het volgende:[..]
Ehmz, krijg je die weglikker er ook bij dan?
quote:kijken wie het grootste plastuitje heeft waarschijnk:)
Op vrijdag 27 juli 2001 16:26 schreef Loedertje het volgende:
ey, ook vrouwen kijken stiekum bij degene die naast hen staat[afbeelding]
??
quote:Yep idd, verwonderlijk dat vrouwen zo moeilijk doen op al die foto's.
Op vrijdag 27 juli 2001 16:26 schreef lily het volgende:
het houdt je wel bezig heh..
Verbaas me daarover, vind het een zot gezicht en buiten dat, lijkt het mij erg gecompliceerd.
quote:je schijnt er na verloop van tijd erg handig in te worden, maar de vraag is......willen vrouwen dat ook?
Op vrijdag 27 juli 2001 16:30 schreef Loedertje het volgende:[..]
Yep idd, verwonderlijk dat vrouwen zo moeilijk doen op al die foto's.
Verbaas me daarover, vind het een zot gezicht en buiten dat, lijkt het mij erg gecompliceerd.
quote:Web-bijsluiter plastuit
Op vrijdag 27 juli 2001 16:30 schreef Loedertje het volgende:[..]
lijkt het mij erg gecompliceerd.
quote:Plezant zijn is dus het doel van die plastuit, nuttig issie niet iig.
Tuit te krap? Bestel de mapGeen twijfel mogelijk: sinds de plastuit is Humo weer dikke vriendjes met alle feministen ter wereld. Het kartonnen hulpstuk is deze zomer overal: op parkings van autosnelwegen, als speelgoedbootje in het zwembad van onze kroost, ja, we hebben vorige week tijdens een uit de hand gelopen tuinfeest nog iemand de tuit in een oogwenk tot een verdraaid handige slagroomspuit zien omtoveren. Enkele uren later werd deze grandioze truc nog overtroffen door de eerste, razend spannende editie van 'Wie plast het verst met de tuit!' - over enkele weken te zien in 'Videodinges', of het kan ook 'Shocking USA' zijn, daar willen we vanaf zijn.
Om kort te gaan: dames die hun tuit uitgeleend hebben en nooit meer teruggekregen, of bij het wildplassen in de zoo iets te dicht de leeuwenkooi genaderd waren, er is goed nieuws: als u in België woont, kunt u nog altijd een mapje van vijf plastuiten bestellen door 250 frank (verzendingskosten inbegrepen) over te schrijven op het rekeningnummer 415-*******-16 van IMFS, Postbus XXXX, te 2550 Kontich.
TW 2001: het plasfotoboek
De vrouwen onder u plasten drie dagen lang met een tuit en onze fotografe zag dat het goed was. Na deskundige uitleg van het professionele plastuitpersoneel, dook u alleen of met vriendin(nen) de plascontainer in. Opvallend hoe snel u het al staande lozen onder de knie had. Geen gemors naast de pot, zelfs geen spetter op de grond... En nog plezant ook!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |