abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juli 2001 @ 00:18:01 #1
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1281409
Nou heeft mijn achterwerk een blauwe plek door een mattenklopper!

[Dit bericht is gewijzigd door -Mellowdy- op 27-07-2001 10:28]

Quiet!!
Shhh, hush your mouth
Silence when I spit it out, ... in your face
Open your mouth, give you a taste
pi_1281415
jaja...
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_1281417
Meer uitleg anders rijp voor onzin
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 juli 2001 @ 00:21:57 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_1281432
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 00:18 schreef -Mellowdy- het volgende:
Dem! Met de mattenklopper! Nou doet mijn aars heel pijn!
Jij wilde serieus genomen worden?

Meestal is er een afspraak mogelijk tussen 8:00 en 8:30.

Succes.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 27 juli 2001 @ 00:23:30 #5
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1281439
Ik moet het ff kwijt!

na aanleiding van dit misschien! Het is geen gelul!

Quiet!!
Shhh, hush your mouth
  vrijdag 27 juli 2001 @ 00:25:58 #6
11887 vanP
onnavolgbaar
pi_1281452
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 00:23 schreef -Mellowdy- het volgende:
Het is geen gelul!
Nee mattenklopper toch
van P sluipt om de kudde heen
pi_1281462
Laat je moeder deze topics ff lezen, weet ze tenminste hoe erg je er aan toe bent.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 00:27:42 #8
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1281463
DOE NOU ES NORMAAL

Ik wordt hier geslagen en jullie lachen erom!

Quiet!!
Shhh, hush your mouth
pi_1281486
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 00:27 schreef -Mellowdy- het volgende:
DOE NOU ES NORMAAL

Ik wordt hier geslagen en jullie lachen erom!

Vind je dat raar?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_1281495
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 00:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

Jij wilde serieus genomen worden?

Meestal is er een afspraak mogelijk tussen 8:00 en 8:30.

Succes.

#geen
pi_1281506
Zeg gewoon tegen je ouders dat je het niet pikt dat ze je meppen, en nog 1x = kinderbescherming. Dat dreigement werkt (praktijk ervaring)(nee nog nooit geslagen, wel bijna, ik: doe het dan, toe dan, ze zijn 24 uur per dag open en dan durft me pa al niet meer)

Voor de rest, veel sterkte.

Edit, het was misschien duidelijk geweest als je ff direct een link naar die andere topic had gepost ofzo, want aan dit soort botte reacties heb jij dus helemaal nix.

[Dit bericht is gewijzigd door Fallen_Angel op 27-07-2001 00:36]

pi_1281522
quote:
..Nou doet mijn aars heel pijn!..
Van de mattenklopper of van jou vriendje
  vrijdag 27 juli 2001 @ 00:40:28 #14
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_1281543
Waarom hebben ze je geslagen dan
De dromer kan je vermoorden, de droom niet...
  vrijdag 27 juli 2001 @ 00:40:56 #15
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_1281545
Als je nou ook nog vertelt waarom je wordt geslagen...

Klinkt mij vooral als 'billenkoek'. Tja het is lullig maar ga het niet vergelijken met een échte hoek (je kan slaan en je kan sláán)

vrijdag 27 juli 2001 @ 00:47:16 #16
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1281577
Nou! Het zat zo.

Ik was bezig men kleren weer in de kast te hangen, toen zei me ma wat. Dan isset altijd zo van: Ja ma! Dan hoor ik het wel maar dan dringt het niet tot me door, want dan ben ik bezig. Op een gegeven moment stond ze onderaan de trap te schreeuwen dat de muziek zachter moest. Ik had net een broek in men hang om op te hangen, dus ik wou dat ff afmaken. Komt ze in een keer met een mattenklopper de deur binnenvallen: Komt er nog wat van
Ikke: Ja, wacht effe rustig ben bezig!
Toen sloeg ze me gewoon regelrecht op men aars en op men hand! Vet raar. She lost her mind!

Quiet!!
Shhh, hush your mouth
  vrijdag 27 juli 2001 @ 00:50:44 #17
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_1281594
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 00:47 schreef -Mellowdy- het volgende:
Nou! Het zat zo.

Ik was bezig men kleren weer in de kast te hangen, toen zei me ma wat. Dan isset altijd zo van: Ja ma! Dan hoor ik het wel maar dan dringt het niet tot me door, want dan ben ik bezig. Op een gegeven moment stond ze onderaan de trap te schreeuwen dat de muziek zachter moest. Ik had net een broek in men hang om op te hangen, dus ik wou dat ff afmaken. Komt ze in een keer met een mattenklopper de deur binnenvallen: Komt er nog wat van
Toen sloeg ze me gewoon regelrecht op men aars en op men hand! Vet raar. She lost her mind!

Klinkt als een wanhoopsdaad..?
pi_1281620
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 00:50 schreef the shining het volgende:

[..]

Klinkt als een wanhoopsdaad..?

Klinkt als uit der duim gezogen (zie Onzin...)
  vrijdag 27 juli 2001 @ 01:09:45 #19
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_1281648
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 01:00 schreef febster het volgende:

[..]

Klinkt als uit der duim gezogen (zie Onzin...)

Wrom zou ze dit allemaal verzinnen?
pi_1281656
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 01:09 schreef the shining het volgende:

[..]

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_1281662
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 01:13 schreef shmoopy het volgende:

[..]

^
|
|
pi_1281663
goh, kijk uit dat je geen minderwaardigheidscomplex krijgt...
Ik hoop dat je moeder goed hard heeft geslagen. Dat eindelijk dat radicale gelul uit je harsens is verdwenen.

Ik begin me toch behoorlijk te irriteren aan die kutposts van jou. Doe niet zo zielig en toon eens wat respect voor je moeder...

vrijdag 27 juli 2001 @ 01:16:18 #23
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_1281666
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 01:13 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ik heb wat gemist geloof ik
pi_1281668
uhmm tja ik kreeg ook wel eens meppen van mijn ma met wat ongebruikelijke voorwerpen , maar goed wat ik toen 1 keer deed heeft me voor altijd geholpen, toen ze me een keer een mep gaf ben ik zwaar maar dan ook zwaar tegen haar uit gevallen, heel hard tegen haar geschreeuwd dat ze gestoord was etc. (niet gaan schelden) ze schrok er zo van dat ik nooit meer klapen kreeg (letwel het werkte bij mij , maar mischien niet bij jou)

suc6

pi_1281671
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 00:47 schreef -Mellowdy- het volgende:
Nou! Het zat zo.

3 diepe buigingen voor je moeder....
pi_1281681
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 01:09 schreef the shining het volgende:

[..]

Aandachttrekkerij van een inderdaad verwend pubertje.
Ik hoefde vroeger echt niet om een scooter te zeuren hoor, heb er uiteindelijk wel een gekocht maar helemaal zelf betaald!
En dus zelf voor gewerkt, dat zou voor jou ook goed zijn, eens wat minder zeuren en wat minder nutteloos bezig zijn.
pi_1281683
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 01:16 schreef the shining het volgende:

[..]

Ik heb wat gemist geloof ik

Trust me,je hebt helemaal niets gemist.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 01:24:25 #28
11725 SanSan
is fascinerend
pi_1281695
Admins, help! Iemand heeft -Mellowdy- haar wachtwoord gestolen! Want -Mellowdy- kan nu helemaal niet posten, ze is namelijk in elkaar geslagen door haar moeder en -Mellowdy- ligt nu in het ziekenhuis.

Arme -Mellowdy-, eerst bont en blauw geslagen, en vervolgens post er ook nog eens iemand anders onder haar naam!

en subtiel.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 01:24:37 #29
7879 bfm
fok!lievert
pi_1281697
wat een replies zeg, die meid is totaal over de zeik, compleet wanhopig, en dan gaan jullie ff zow reageren.... owow, wat zijn we volwassen. Ik zeg niet dat mellow perfect is, maar een beetje sociaal kunnen we allemaal toch wel zijn, niet?

ben benieuwd wat voor lullige reacties hier nu weer op komen

[url=http://www.sgop.nl]Ik Sgop kont[/url]
pi_1281703
tjiezus, als je niks normaals kan posten, post dan niks ! Dit is r&p hoor, dus hier horen de onzin-grapjes en onzin-geflame niet thuis.
pi_1281712
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 01:24 schreef bfm het volgende:
wat een replies zeg, die meid is totaal over de zeik, compleet wanhopig, en dan gaan jullie ff zow reageren.... owow, wat zijn we volwassen. Ik zeg niet dat mellow perfect is, maar een beetje sociaal kunnen we allemaal toch wel zijn, niet?

ben benieuwd wat voor lullige reacties hier nu weer op komen

die eerste post van haar klonk niet zo erg serieus, misschien had ze beter die uitleg gewoon als eerste moeten posten...
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 27 juli 2001 @ 01:30:32 #32
272 R@b
No-nonsens
pi_1281720
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 01:24 schreef SanSan het volgende:
Admins, help! Iemand heeft -Mellowdy- haar wachtwoord gestolen! Want -Mellowdy- kan nu helemaal niet posten, ze is namelijk in elkaar geslagen door haar moeder en -Mellowdy- ligt nu in het ziekenhuis.

Arme -Mellowdy-, eerst bont en blauw geslagen, en vervolgens post er ook nog eens iemand anders onder haar naam!

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 01:31:58 #33
7879 bfm
fok!lievert
pi_1281724
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 01:28 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

die eerste post van haar klonk niet zo erg serieus, misschien had ze beter die uitleg gewoon als eerste moeten posten...

zit wat in jah, maja, die meid is totaal over de zeik, dan denk je niet echt na meer meestal.
pi_1281729
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 01:28 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

misschien was ze nog errug verbaasd over wat er net gebeurd was

* Its_me_important doet maar een gooi

vrijdag 27 juli 2001 @ 01:37:22 #35
8959 random
Terminal love baby
pi_1281732
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 01:33 schreef Its_me_important het volgende:

[..]

misschien was ze nog errug verbaasd over wat er net gebeurd was

* Its_me_important doet maar een gooi

quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 00:18 schreef -Mellowdy- het volgende als openingspost:
Met haar imago is deze post niet echt serieus te nemen.

Dat er wel wat meer achter steekt, kan iemand niet ruiken als zij het niet verteld toch..

I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes
pi_1281736
ja dat kan natuurlijk, maar kan de eerste reacties dus wel begrijpen
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 27 juli 2001 @ 01:38:57 #37
3767 Herald
Come get some
pi_1281743
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 01:37 schreef random het volgende:
Dat er wel wat meer achter steekt, kan iemand niet ruiken als zij het niet verteld toch..
nou, het was ook geheel niet duidelijk dat het met dat eerdere topique van haar in R&P te maken had eh
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1281744
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 01:37 schreef random het volgende:

[..]

[..]

Met haar imago is deze post niet echt serieus te nemen.

Misschien omdat het in r&p staat, en niet in onzin. Maar goed zoals vixenfromhell al schreef:
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 01:38 schreef VixenFromHell het volgende:
ja dat kan natuurlijk, maar kan de eerste reacties dus wel begrijpen
dat vinnik ook wel dus
pi_1281748
slotje dan maar weer ?
  vrijdag 27 juli 2001 @ 01:44:30 #40
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_1281754
Een schreeuw om aandacht? Zeker niet, Mellowdy heeft haar lesje op FOK wel goed geleerd (schat ik zo lichtelijk in). Deze reacties zijn samen met de niet-zo-genuanceerde-reacties in het andere topic van een erg laag R&P-niveau.

Deze meid wil graag tips en adviezen hoe hiermee om te gaan. Ook denk ik dat ze niet goed is in eht opschrijven van wat ze voelt. Laat haar dus langzaam de verhalen vertellen en dan zal er meer duidelijkheid komen. Het punt is dus: ga haar niet af lopen katten op een beschrijving (zoals 'nou doet mijn aars heel pijn'), maar vraag om meer uitleg, heb geduld. We zitten tenslotte in R&Psychologie en zijn allemaal amateur-psychologen.

Do your thing met deze tekst.

Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 01:46:10 #41
8959 random
Terminal love baby
pi_1281758
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 01:41 schreef febster het volgende:
slotje dan maar weer ?
Beetje lullig..

Als zij in haar belevingswereld deze klap krijgt (is niet lollig / kwetsend bedoelt) dan kan ik me voorstellen dat ze daar last ven heeft.

Om haar te veroordelen op de dingen die ze post in onzin is een beetje kortzichtig imo, dan kan je de helft van de FoK!kers ook wel afschrijven in andere fora.

I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes
  vrijdag 27 juli 2001 @ 01:47:01 #42
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_1281763
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 01:46 schreef random het volgende:
Om haar te veroordelen op de dingen die ze post in onzin is een beetje kortzichtig imo, dan kan je de helft van de FoK!kers ook wel afschrijven in andere fora.
Hier sluit ik me volledig bij aan.
Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
pi_1281773
Ik denk dat Mellowdy sowiezo eerst een gesprek met haar ouders moet hebben. Vertellen wat haar dwarszit, en ook naar de verhalen van haar ouders luisteren. Je kunt nu wel meteen je conclusie's gaan trekken en dus weglopen voor je problemen, maar je kunt ook gewoon eerst proberen om samen tot een oplossing te komen.

Hoogst waarschijnlijk heeft ze nog geen gesprek gehad waarin ze over haar problemen heeft gepraat, en over wat haar dwarszit, en natuurlijk de kant van haar ouders ook beluisteren.

Later (na zo'n gesprek) kun je altijd nog je conclusie's trekken. Maar niet bij voorbaat, zonder dat je een gesprek hebt gehad, je conclusie's trekken.

Ik wens iig Mellowdy veel succes bij een evt. gesprek.

vrijdag 27 juli 2001 @ 01:51:22 #44
11725 SanSan
is fascinerend
pi_1281776
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 01:44 schreef JungleMan het volgende:
We en zijn allemaal amateurpsychologen.
Juist! En juist daarom zijn wij dus niet bevoegd om haar te helpen als het een echt zwaar probleem betreft.

Maar als iemand écht ontzettend geslagen is, verbaast het me dat diegene dezelfde dag nog achter de computer kan gaan zitten en teksten typen, althans, ik denk niet dat ik dat zou kunnen; ik vind het erg knap als iemand dat wel kan.

en subtiel.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 01:54:26 #45
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_1281785
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 01:51 schreef SanSan het volgende:
Juist! En juist daarom zijn wij dus niet bevoegd om haar te helpen als het een echt zwaar probleem betreft.
Dat wil dan nog niet zeggen dat je je niet genuanceerd kan uitdrukken, maar wel bijv. eigen adviezen mee kan geven.
quote:
Maar als iemand écht ontzettend geslagen is, verbaast het me dat diegene dezelfde dag nog achter de computer kan gaan zitten en teksten typen, althans, ik denk niet dat ik dat zou kunnen; ik vind het erg knap als iemand dat wel kan.
Ze had anders lopen huilen op d'r bed of iemand gebeld of wezen schoppen en slaan. Dit is Mellowdy, dit is hoe zij zich uit.
pi_1281789
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 01:51 schreef SanSan het volgende:

[..]

Dus we mogen haar niet proberen te helpen met problemen ? Waar is dit hele forum voor dan

En wat betreft je 2e alinea:

dus de kracht van iemand heeft er mee te maken of je het probleem moet behandelen Ze moet toch niet hard worden geslagen ofzo

vrijdag 27 juli 2001 @ 01:57:11 #47
11725 SanSan
is fascinerend
pi_1281790
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 01:54 schreef JungleMan het volgende:
Ze had anders lopen huilen op d'r bed of iemand gebeld of wezen schoppen en slaan. Dit is Mellowdy, dit is hoe zij zich uit.
Ik bedoel, dat je dat lichamelijk dan niet kan.
en subtiel.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 01:58:54 #48
7879 bfm
fok!lievert
pi_1281793
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 01:57 schreef SanSan het volgende:

[..]

als ze zover gaan hattik allang op de stoep gestaan daarzo om iemand errug de nek om te draaien, maar dat terzijde.

Ze is wel zow hard geslagen dat ze niet meer kan zitten. Is imo toch een flink klap geweest.

vrijdag 27 juli 2001 @ 01:59:24 #49
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_1281794
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 01:57 schreef SanSan het volgende:
Ja, dat snapte ik nog wel hoor
Maar dat was dus een loze opmerking van je en die heb ik ff lekker op een andere manier geïnterpreteerd
  vrijdag 27 juli 2001 @ 01:59:28 #50
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1281795
Wat een trieste reacties zeg, oke niet allemaal.

1ste post is dan niet duidelijk, maar om gelijk zo te gaan doen is een beetje overdreven, ze krijgt niet eens de kans om een weerwoord te geven.

Had toch meer verwacht eigenlijk.

vrijdag 27 juli 2001 @ 02:02:53 #51
11725 SanSan
is fascinerend
pi_1281806
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 01:59 schreef JungleMan het volgende:

Hè bah! Je hoeft me niet ineens te gaan zoenen!
en subtiel.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 02:39:15 #52
12516 ThijNtjE
pooier-smurf
pi_1281909
Jonges jonges.. laat die vooroordelen van jullie hier nou eens buiten. Tuurlijk heeft ze een bepaald imago, maar je zit hier in R&P dus dat imago moet je erbuiten houden, zij heeft dit niet voor niets hier gepost ipv in Onzin v.j.l.

En als je dan toch denkt dat dit aandachttrekkerij is, zeg dan gewoon niks en ga poepen ofzo, maar reageer niet zo kwetsend.

I am a man who's dreams have all deserted. I changed my face, I changed my name, but no one wants you when you lose
  vrijdag 27 juli 2001 @ 02:46:11 #53
11725 SanSan
is fascinerend
pi_1281932
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 02:39 schreef ThijNtjE het volgende:
ga poepen
Ok, dan neem ik nu afschijt.
en subtiel.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 04:31:08 #54
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_1282117
kwestend reageren mag best.. misschien heeft ze dan eindelijk is door dat ze fout zit..
pi_1282121
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 04:31 schreef megamuch het volgende:
kwestend reageren mag best
Maar kwetsend reageren gaat net weer wat te ver hè
bad to tha bone
pi_1282189
Hey Mellow wa vin je vader er dan van????
  vrijdag 27 juli 2001 @ 08:18:50 #57
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_1282197
In haar eerdere topic is ze al gewezen op het feit dat ze weinig support kan verwachten omdat haar gedrag er niet naar is geweest hier op FOK (Lijkt soms wel IRL)

Dan nog, dit topic staat niet in onzin maar in R&P en dan lijkt het mij dat er serieus op gereageerd moet worden hoe moeilijk dat ook is voor bepaalde personen.

En Mellowdy, als je dit leest. ZET DIE COMPUTER UIT EN GA NAAR JE HUISARTS. Blijf hier niet mee rondlopen en ga naar je huisarts.

Oja, en onthoudt.... slaan en schreeuwen zijn een uiting van onmacht.

De mensen zijn gek geworden
pi_1282208
sorry maar ik geloof je niet.
pi_1282209
wat nou sorry, ik geloof je gewoon niet...
  vrijdag 27 juli 2001 @ 09:00:12 #60
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_1282275
quote:
bestaan die dingen dan nog
hofleverancier van sterretjes :)
  vrijdag 27 juli 2001 @ 09:34:32 #61
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_1282354
Effe vanuit je moeder gekeken trouwens...

Ze staat de matten te kloppen (bestaat dat nog?)
Ze vraagt iets aan je, jij zegt ja, da's dus een bevestiging, maar je doet het niet.

Ze begint zich te ergeren, want luisteren doe je de laatste tijd niet echt. Ze loopt naar boven en ze vraagt het nog een keer aan je en je negeert haar volledig want je bent druk bezig met een kleerhangertje.

OK, slaan is niet goed (te praten), maar dit klinkt ook wel een beetje al het bloed onder de nagels uit halen. Ook al zeg je dat je bezig was en dat je haar wel gehoord hebt, het is en blijft ook gewoon negeren.

pi_1282368
Er is natuurlijk ook een verschil tussen een 'tikje' en een flinke 'aframmeling'.
pi_1282380
quote:
Genoten
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 09:47:05 #64
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1282384
Niks zeggen terwijl ze je wel gehoord heeft doet mijn zus ook, heel irritant...
Nicht ärgern, nur wundern!
  vrijdag 27 juli 2001 @ 09:59:35 #65
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_1282413
Respect voor je ouders, die proberen je tenminste op te voeden. Dat dat niet lukt ligt helemaal aan jezelf.
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  vrijdag 27 juli 2001 @ 10:15:22 #66
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_1282460
Jeetje, ik heb ook wel eens een tik gehad, ik denk iedereen wel eens.
Je hebt duidelijk ruzie met je ouders, maar je gaat er niet erg volwassen mee om, weg willen lopen, muziek hard zetten, je moeder negeren. En dat terwijl het een ruzie was omdat je volwassen wilde zijn. (ik heb het vorige topic niet helemaal gelezen, maar komt er op neer dat jij uit wou en niet mocht en toch ging.)

Veel beter dan volledig opgaan in de ordening van je gardarobe lijkt mij dan om eens totaal rustig met je ouders om de tafel te gaan zitten en een goed gesprek te hebben over regels en verantwoordelijkheden.
En als je je dan idd volwassen gedraagd, en niet gaat schelden/huilen/schreeuwen, denk ik dat je ouders ook wel een heel redelijk zouden kunnen reageren.

En dat je moeder, misschien ook wel een beetje behoorlijk getergd, je een mep geeft, dat is heel wat anders dan echt geslagen worden.
Dus dingen als ga naar de huisarts of bel de kinderbescherming vind ik hier zwaar overtrokken. Het klinkt imho niet alsofn ze drie maal daags stevig in elkaar getrimt wordt.

Frankly, my dear, I don't give a damn.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 10:19:33 #67
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1282478
Jemug wat doen jullie ontzettend gemeen en harteloos.
Ik voel me compleet ellendig in deze toestand en weet gewoon niet meer wattik moet doen. Het verhaal wat ik net vertelde is waar. Omdat ze me nog nooit eerder heeft geslagen vind ik het raar. Toen ze me geslagen had zei ik: zo ga ik je echt niet aardig vinden hoor. Toen zei ze: je hoeft mij niet aardig te vinden. Op een of andere manier kwam dat hard aan. Gewoon, hoe kun je je eigen moeder haten, dat wil ik niet eens.
Ik verzin dit verhaal niet, ik ben gewoon bang dat het uit de hand loopt.

Men vader? die zat rustig beneden tv te kijken, kwam naderhand zeggen dat hij ging slapen en dattik rustig moest doen. Gaat lekker als je overstuur bent!

Nou maggik men beste vriendin tot maandag niet meer zien. Waar slaat dit allemaal op!

Quiet!!
Shhh, hush your mouth
  vrijdag 27 juli 2001 @ 10:23:29 #68
13044 Belzeburp
Wim zou het zo gewild hebben.
pi_1282493
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 10:19 schreef -Mellowdy- het volgende:
Jemug Waar slaat dit allemaal op!
Matten?
  FOK!fossiel vrijdag 27 juli 2001 @ 10:23:37 #69
8443 cptmarco
it's captain...
pi_1282495
Is er niemand in je familie (een oom of tante ofzo) die je vertrouwd, en waar je ouders ook iets van willen accepteren? Misschien kun je dan samen met hen de problemen oplossen die er zijn.
pi_1282499
quote:
Ik voel me compleet ellendig in deze toestand en weet gewoon niet meer wattik moet doen. Het verhaal wat ik net vertelde is waar. Omdat ze me nog nooit eerder heeft geslagen vind ik het raar. Toen ze me geslagen had zei ik: zo ga ik je echt niet aardig vinden hoor. Toen zei ze: je hoeft mij niet aardig te vinden. Op een of andere manier kwam dat hard aan. Gewoon, hoe kun je je eigen moeder haten, dat wil ik niet eens.
Ik verzin dit verhaal niet, ik ben gewoon bang dat het uit de hand loopt.

Men vader? die zat rustig beneden tv te kijken, kwam naderhand zeggen dat hij ging slapen en dattik rustig moest doen. Gaat lekker als je overstuur bent!

Nou maggik men beste vriendin tot maandag niet meer zien. Waar slaat dit allemaal op!

[serieus reactie mode aan]

Je ouders willen gewoon graag dat jij doet wat hun zeggen , (vrij normaal) Aangezien hun zich behoorlijk belazerd voelen over dat verhaal met je scooter, willen ze jou laten merken dat ze het daar niet mee een zijn , Oke, ze hadden je niet mogen slaan. Maar was het slaan ,of een tikje ?....

Verder laat het een beetje koelen, doe even wat hun zeggen . Trek je verder even niets van hun aan , luister naar ze, en andersom laat hun ook naar jou luisteren zonder dat jij een woede uitbarsting krijgt omdat je iets niet mag .

Succes

[/serieus mode weer uit voor vandaag]

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 10:25:10 #71
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_1282501
Sjeeeesus, wat een partij zielige reacties hier zeg, mijn 'zielige gasten lijstje' is weer behoorlijk gegroeid.

Bedenk eens hoe moeilijk het voor je moeder wel niet is, en als je een post open kan je beter meer neerzetten dat 'Dem, mijn hele aars doet pijn'

Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
  vrijdag 27 juli 2001 @ 10:25:46 #72
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1282503
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 10:15 schreef sataN het volgende:
Jeetje, ik heb ook wel eens een tik gehad, ik denk iedereen wel eens. Ikke nog nooit, niet zo hard dat ik een blauwe kont er van heb i.i.g
Je hebt duidelijk ruzie met je ouders, maar je gaat er niet erg volwassen mee om, weg willen lopener is geen oplossing: ze hebben mezelf ook al 3 keer uit huis gegooit om de kleinste dingen, muziek hard zettendat doe ik altijd, wat heeft dat er mee te maken, je moeder negeren . En dat terwijl het een ruzie was omdat je volwassen wilde zijn. (ik heb het vorige topic niet helemaal gelezen, maar komt er op neer dat jij uit wou en niet mocht en toch ging.)

Veel beter dan volledig opgaan in de ordening van je gardarobe lijkt mij dan om eens totaal rustig met je ouders om de tafel te gaan zitten en een goed gesprek te hebben over regels en verantwoordelijkheden.
En als je je dan idd volwassen gedraagd, en niet gaat schelden/huilen/schreeuwen, denk ik dat je ouders ook wel een heel redelijk zouden kunnen reageren.

En dat je moeder, misschien ook wel een beetje behoorlijk getergd, je een mep geeft, dat is heel wat anders dan echt geslagen worden.
Dus dingen als ga naar de huisarts of bel de kinderbescherming vind ik hier zwaar overtrokken. Het klinkt imho niet alsofn ze drie maal daags stevig in elkaar getrimt wordt.

Nou, i.i.g dat had me ma me opgedragen op men kleren op te ruimen, omdat zoals ik al zei wasset zo ver gekomen dattik weg moest. Toen hattik men tas ingepakt ben naar een vriendin gegaan, vervolgens had mijn ma haar ma opgebeld en moest ik weer naar huis.
Dus daarom moest ik die kleren opruimen.
Quiet!!
Shhh, hush your mouth
pi_1282509
Volgens mij zoek je eerder aandacht dan dat er echt serieus wat gebeurd, als je een stel ouders had die je regelmatig een flinke ram geven vanwege niets dan had je mijn oprechte aandacht gehad, maar dit soort dingen gebeuren in elk huishouden met kinderen wel eens per jaar, als het niet om de drie maanden zou zijn. Sommige koters zijn gewoon fucking irritant, en dat de ouders ze soms niet effe met een kuss... ehmm laa maar...
  vrijdag 27 juli 2001 @ 10:28:21 #74
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1282519
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 10:25 schreef Reanimatie.com het volgende:
Sjeeeesus, wat een partij zielige reacties hier zeg, mijn 'zielige gasten lijstje' is weer behoorlijk gegroeid.

Bedenk eens hoe moeilijk het voor je moeder wel niet is, en als je een post open kan je beter meer neerzetten dat 'Dem, mijn hele aars doet pijn'

Mijn moeder hoe moeilijk voor men moeder, net of ze er alleen voor staat? zij heeft men vader nog en ik dan?
Quiet!!
Shhh, hush your mouth
pi_1282520
Misschien proberen je ouders het conflict met jou op deze 'manier' op te lossen. Slaan is IMHO geen oplossing, voor NIKS!

misschien is het toch goed om eens met iemand er over te praten IRL, een vertrouwenspersoon (arts, hulpverlener, enz) familie (tante/oom, neefjes/nichtjes) vrienden (je goede vriendin?).

Ik denk niet dat fok je kan helpen met dit soort problemen, eigelijk kan je hier hoogstens verhalen of een telefoonnummer van de kindertelefoon krijgen, allemaal wel heel nuttig, maar niet echt de oplossing.

Mijn ouders hebben ook wel es gezegt 'je hoeft mij helemaal niet aardig te vinden.', ik zocht daar op dat moment vanalles achter, maar zo bedoelden ze dat dus echt niet. Je ouders geven, ookal hoeft dat helemaal niet altijd te blijken, veel om je en willen je echt niet kwijt.

mocht het echt te gek worden (een tik is fout, maar daar kom je overheen, klappen zijn echt zware fysieke mishandeling, en dat is is zelfs strafbaar!) dan zou ik (ECHT DOEN!) met iemand gaan praten die er 'verstand' van heeft. vrienden/familie kan je wel redelijk helpen door met jou, en eventueel met je ouders te praten, maar een professionele hulpverleren weet gewoon goed hoe zij/hij het dit soort situaties om moet gaan.

als je het op prijs steld kan ik wel wat nummers aan mijn moeder vragen (ook arts) en wat tips.

dan kan ik je verder alleen maar heel veel sterkte wensen, en nog een tip: ga vooral niet te rebels doen tegen je ouders, want dan gaat het alleen maar door! je hoeft ook niet te doen ofals er niks aan de hand is, maar je kan bv. vragen 'waarom ben je kwaad op mij?' en ik neem aan dat je op zo'n vraag toch wel een redelijk antwoord mag verwachten te ontvangen.

sterkte, en laat je niet te veel op de kast jagen door (misschien) kwetsende reacties.

jasper

Don't be afraid to be different...
  vrijdag 27 juli 2001 @ 10:30:41 #76
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_1282528
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 10:28 schreef -Mellowdy- het volgende:

[..]

Mijn moeder hoe moeilijk voor men moeder, net of ze er alleen voor staat? zij heeft men vader nog en ik dan?

Je ouders hebben toch altijd ruzie ? Dat las ik tenminste in een ander topic van je.
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_1282529
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 10:28 schreef -Mellowdy- het volgende:

[..]

Terzijde: Op wiens kosten zit je te internetten? Toch niet van je ouders, die je zo slecht behandelen?

Wees de verstandigste, zoek op een volwassen wijze naar een oplossing voor jullie problemen.

vrijdag 27 juli 2001 @ 10:31:37 #78
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1282532
Thnks Jasper , hier hebbik tenminste wat aan
Quiet!!
Shhh, hush your mouth
  vrijdag 27 juli 2001 @ 10:32:59 #79
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1282540
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 10:30 schreef defender het volgende:

[..]

Je ouders hebben toch altijd ruzie ? Dat las ik tenminste in een ander topic van je.

Ja, dat is waar! Alleen als het om mij gaat MEESTAL niet! Alleen me pa is nooit thuis als ik thuis ben! Hij komt alleen maar thuis om te slapen, te eten en te drinken...
Quiet!!
Shhh, hush your mouth
pi_1282551
[nog 1 maal serieus]

Als jij er van overtuigt bent dat jou ouders je zoveel
onrecht aan doen , en niet van je houden ? of je haten zoals je aangaf .

Waarom zouden ze je dan een scooter geven ?
Waarom heb je een computer ?

Ze hebben het heus goed met je voor , echt !!

[einde]

pi_1282558
Mellowdy,
als al zoveel mensen hebben aangegeven dat het misschien verstandig is om eens serieus met je ouders te gaan praten,
waarom doe je dat dan niet?
pi_1282565
Ja,ik wordt nog mild op m'n ouwe dag.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 10:39:20 #83
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_1282576
Ben je nou al bij de huisarts geweest, of heb je gebelt voor een afspraak? Daar kun je meer hulp verwachten dan hier op FOK.
pi_1282578
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 10:32 schreef -Mellowdy- het volgende:

[..]

Alleen als het om mij gaat MEESTAL niet!

Is het dat wat je dwars zit en je zo moeilijk bent? If so, vertel dat. Ms heb je het idee (en ms is dat ook wel zo) dat ze zich meer bekommeren om zichzelf dan om jouw.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 10:43:13 #85
12488 Friese_Motormuis
Broeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!
pi_1282596
quote:
Ik voel me compleet ellendig in deze toestand en weet gewoon niet meer wattik moet doen.
Nee, inderdaad. Ook door het topic van gisteren. veel kwamen met goede raad, maar jij vond dat we je afkraakten. Wat wil je dan? Dat we gaan zeggen dat we je zo zielig vinden enzo? Want volgens mij is dat het enige wat je wilt horen!

Nou, ik vind je zielig, niet om wat er volgens jou gebeurd is, maar omdat je er zo zielig mee omgaat!

pi_1282605
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 10:32 schreef -Mellowdy- het volgende:

[..]

Ja, dat is waar! Alleen als het om mij gaat MEESTAL niet! Alleen me pa is nooit thuis als ik thuis ben! Hij komt alleen maar thuis om te slapen, te eten en te drinken...

En hoe leuk denk je dat dat voor je moeder is?
Dan ook nog een dochter die te beroerd is om zich aan afspraken te houden,logisch dat ze het even helemaal gehad heeft.
Je kunt nu twee dingen doen:
-Lekker eigenwijs doorgaan en proberen je gelijk te halen,schiet je niets mee op vrees ik,en maakt de situatie alleen maar erger.
Of je gaat eens nadenken over wat je moeder op dit moment doormaakt,en bedenk je even (serieus) dat jouw moeder ook een mens is.
Ze is niet alleen maar jouw moeder of de vrouw van je vader,en had zich van haar leven misschien ook wel wat anders voorgesteld.
Als je laat zien dat je hier op een volwassen manier mee om kan gaan,denk ik dat je verbaast zult staan van hun reactie.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 10:54:47 #87
11315 Robinsonne
gek op vrijdag
pi_1282653
Lieve Mellowdy,

Er moet mij serieus iets van het hart. Ik heb je beide topics gelezen en ik kan niet anders dan jouw ouders groot gelijk geven. Probeer je eens heel even in hun situatie te verplaatsen.

Jouw ouders zijn uit alle macht bezig te voorkomen dat jij een verwend, lui, ongeschoold wezen gaat worden. Jij bent, samen met evt. broertjes en zusjes, hun meest kostbare bezit en zij doen er werkelijk alles aan om jou op het rechte spoor te houden. En dat is in jouw geval knap lastig, zo te zien.

Jij zit midden in de puberteit en dus ben je heel erg dwars, vind je alles wat je ouders doen verkeerd en reageer je vreselijk ondankbaar op alles wat zij doen. Ik kan je vertellen: dat vreet aan ze.

Als jij mijn dochter was en je gedroeg je zoals je je nu gedraagt, zou ik de hele dag met die mattenklopper achter je aan wandelen. Je zuigt werkelijk al het bloed onder hun nagels vandaan met je puberale gedrag. Heb jij enig idee hoeveel energie, geld, tijd en ergernis jij je ouders in de 16 jaar die je nu bij ze bent, al hebt gekost?

Ik zeg dit niet om je te kwetsen maar ik meen het serieus. En, ik spreek uit ervaring. Ik was zelf ook een vreselijk dwarse puber. Denderende ruzies met mijn vader, over alles. Totdat ik, zomaar ineens, inzag hoe verschrikkelijk fout ik bezig was. Mijn ouders, die mij met zo onbeschrijflijk veel liefde hebben opgevoed die eerste 16 jaar, die uit alle macht probeerden mij wel op school te houden, die me de grondbeginselen van normen en waarden probeerden bij te brengen, die alles maar dan ook alles deden om ervoor te zorgen dat ik NA die puberteit een prettig leven zou hebben, met diploma's, met respect en fatsoen, met oog voor wat mooi is. Die ouders was ik als dank daarvoor volledig aan het afbreken. En toen ging de knop om bij mij. Ik heb mijn ouders een hele lange excuusbrief geschreven en sindsdien is mijn relatie met mijn ouders PERFECT.
Ik had begrip voor hen en, heel aardig, zij hadden ook veel meer begrip voor mij. Het respect was terug en dat zou in jouw situatie ook heel welkom zijn. Want respect is in jou relatie met je ouders nu wel heel ver te zoeken.

Ik zeg niet dat je nu meteen je ouders om de nek moet vliegen en ze moet bedanken voor die "opvoedkundige klapjes met de mattenklopper". Maar probeer de zaken wel even vanuit een ander perspectief te zien dan puur het jouwe.

Amen.

Rozen verwelken, schepen vergaan, het is tijd om naar de kroeg te gaan
  vrijdag 27 juli 2001 @ 10:59:19 #88
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1282674
Ik zit altijd met men moeder! DAt is verschrikkelijk!
Als ik altijd weg ben isset: wanneer blijf je een keer thuis.
Ben ik de hele dag thuis isset: waarom zit je thuis?
Wat een gedachtengang! ME ma zegt dit, me pa zegt dat.
In plaats dat we nou met zen 3n communiceren
Das nou het jarenlange probleem.
Ik heb nou al zoveel ellendige dingen met die mensen meegemaakt, dattik gewoon geen respect meer voor ze kan hebben.
Ik heb geen respect voor slaande mensen, al helemaal niet om zoiets doms (die mattenklopper staat beneden klaar voor gebruik) Heb ook respect voor "zogenaamde" bezorgheid, ook niet voor alles van mij afpakken. Die weken dat mijn beste vriendin alleen thuis is, is welles goed voor mij. Geen ouders, voor mezelf zorgen. Kijken offet echt allemaal zo moeilijk is als jullie beweren! Maar dat pakt ze ook van me af, omdat ze weet dattik dat ik dan ontzettend leuk vind. En dat ik dan kan doen wattik wil.
Quiet!!
Shhh, hush your mouth
pi_1282713
jij verzint de gekste dingen om aandacht te trekken he ? Je zit verdomme zo lang achter je computer dat ze je onmogelijk op je billen kunnen slaan. Weet je zeker dat het niet van het zitten komt ?

* Squartaq vind dat annonimiteit soms niet gerechtwaardigd is.

Sprakeloos.......
pi_1282727
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 10:59 schreef -Mellowdy- het volgende:
Ik zit altijd met men moeder! DAt is verschrikkelijk!
Als ik altijd weg ben isset: wanneer blijf je een keer thuis.
Ben ik de hele dag thuis isset: waarom zit je thuis?
Wat een gedachtengang! ME ma zegt dit, me pa zegt dat.
Ik heb nou al zoveel ellendige dingen met die mensen meegemaakt, dattik gewoon geen respect meer voor ze kan hebben.
Ik heb geen respect voor slaande mensen, al helemaal niet om zoiets doms (die mattenklopper staat beneden klaar voor gebruik) Heb ook respect voor "zogenaamde" bezorgheid, ook niet voor alles van mij afpakken. Die weken dat mijn beste vriendin alleen thuis is, is welles goed voor mij. Geen ouders, voor mezelf zorgen. Kijken offet echt allemaal zo moeilijk is als jullie beweren! Maar dat pakt ze ook van me af, omdat ze weet dattik dat ik dan ontzettend leuk vind. En dat ik dan kan doen wattik wil.
Weet je wat jij moet doen

Je moet lekker al je zeik topics uitprinten en aan je moeder laten lezen hoe KUT Je je voelt

Succes verder met zeiken

vrijdag 27 juli 2001 @ 11:08:52 #91
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_1282750
Denk je dat je moeder dit alleen maar doet om lekker gemeen te zijn en te pesten? (dit is een serieuze vraag)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_1282777
Jah, je bent echt een naar, verwend, om aandacht gillend nest! Bah. Jij bent de reden dat ik geen kinderen wil. Je zou zo'n ondankbaar kreng op de wereld gezet hebben...
Toen wij uit Rotterdam vertrokken, hadden we direct heimwee
  vrijdag 27 juli 2001 @ 11:29:32 #93
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1282867
slotje (wordt aan gewerkt) THE END
Quiet!!
Shhh, hush your mouth
pi_1282892
Nou Mellowdy,als je na al deze goede adviezen nog steeds blijft zeiken,
wens ik je ouders heel veel sterkte toe.
Ze hebben idd iets verkeerd gedaan:ze hebben je tot op het bot verpest!
Je bent alleen maar met jezelf bezig en hebt geen enkel begrip voor hun situatie.
Mijn beeld van jou,zoals dat in Onzin ontstaan is blijkt te kloppen.
Ga lekker zo door,kijk maar hoe gelukkig je daarvan wordt.
Ik vind het triest dat je serieus denkt dat je ouders er zijn om jou te pesten.
Ze zijn ongetwijfeld zelf ook wel eens onredelijk,en ik ben geen voorstander van slaan,maar oh boy,ik kan me voorstellen dat hun handen wel eens jeuken.
Je hebt geen respect voor je ouders zeg je.
Volgens mij ben jij idd de weg helemaal kwijt.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 11:39:18 #95
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_1282930
quote:
...
...
De oplossing voor al je problemen. En misschien moet jij wel degene zijn die daarmee begint?
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_1283130
quote:
GA DAT DAN VERTELLEN!
IN PLAATS VAN DAT JE HIER ZIT TE MEKKEREN!
quote:
Zij blijkbaar ook met jou, zo te horen.
En TOCH geven ze je nog zo'n scooter voor je verjaardag!
Dat zegt toch iets.
quote:
Ik heb geen respect voor slaande mensen, al helemaal niet om zoiets doms (die mattenklopper staat beneden klaar voor gebruik)
Hou toch OP! Ik ben er heilig van overtuigd dat je mateloooos overdrijft.
quote:
Geen ouders, voor mezelf zorgen. Kijken offet echt allemaal zo moeilijk is als jullie beweren! Maar dat pakt ze ook van me af, omdat ze weet dattik dat ik dan ontzettend leuk vind. En dat ik dan kan doen wattik wil.
Dat pakt ze van je af, omdat ze WEET dat je het nog geen WEEK uit zou houden.

Vertrouw ons nou maar gewoon. Je weet niet alles, al denk je dat misschien wel.

"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_1283201
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 00:33 schreef Fallen_Angel het volgende:
Zeg gewoon tegen je ouders dat je het niet pikt dat ze je meppen, en nog 1x = kinderbescherming. Dat dreigement werkt (praktijk ervaring)(nee nog nooit geslagen, wel bijna, ik: doe het dan, toe dan, ze zijn 24 uur per dag open en dan durft me pa al niet meer)
Dan had jij mazzel met je pa. Meestal werkt het niet zo.

Mellowdy, Fok is niet de juiste uitlaatklep voor je problemen. Je voelt je al rot en van de reakties hier wordt dat alleen maar erger gok ik. Laat het niet verder escaleren. Thuis niet en hier ook niet.

vrijdag 27 juli 2001 @ 12:51:57 #98
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1283356
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 12:25 schreef equilan het volgende:
Mellowdy kappen nou met dat ontzettend zielige gedoe!!

God wat ben jij een verwend kreng

Denk je nou echt dat je de enige bent die moeilijkheden met zn ouders heeft/heeft gehad?? Als je eens goed leest zul je zien dat heel veel mensen die hier posten, je raad geven uit eigen ervaring!! Zo bijzonder ben je echt niet hoor

Geslagen?? Zal ik eens langskomen, dan weet je pas wat slaan is!! EEn paar tikken met de mattenklopper... ja raar he als ze al drie keer iets tegen je zegt en jij hoort het de eerste keer niet, de tweede keer negeer je haar en de derde keer heb je een grote bek. Je moeder is mild.
En dan kan je wel weer gaan lopen janken dat het altijd zo is en dat ze altijd onredelijk zijn... ja jij bent zo volwassen he?? Je hebt echt aan je ouders laten zien dat je bepaalde verantwoordelijkheden aan kan

Dit is de laatste post die ik aan jou schrijf, ten eerste wil je alleen maar medelijden en geen raad, ten tweede vind ik dat jij een eigenwijs en egoistisch kreng bent die alleen maar aandacht wil.
Je kan wel weer heel hard gaan roepen dat het niet zo is, maar op die manier verander je mijn mening echt niet en ik denk van een hele hoop anderen ook niet, integendeel, je bewijst er alleen maar ons gelijk mee.
Wil jij als volwassene behandeld worden?? GEDRAAG JE DAN EENS ZO!!!

Echt, je zou eens rustig dit topic door moeten lezen en ook de postings die je misschien niet zo aanstaan, aandachtig bestuderen. Als je echt wil dat dit opgelost wordt, ga dan als de sodemieter van het forum af, achter je pc weg en ga wat DOEN!!

edit: ik wilde nog wat zeggen wat ik echt pijnlijk vind gewoon: Je loopt te zeuren dat je moeder tegen onbekenden loopt te zeueren over de belasting en dat ze daarom niet op vakantie kunnen. Wat denk je dat die scooter heeft gekost??
En ten tweede, denk je nou echt dat je twee weken bij een vriendin in huis een goede voorbereiding zijn op zelfstandig wonen?? Whoehahahahahahah alleen al het feit dat je dat idee hebt geeft al aan hoe onzelfstandig en onvolwassen je bent. Ja, tuurlijk, in die twee weken moet je zoooveel rekeningen betalen!! Lieve schat, op je zelf wonen is niet alleen moeillijk omdat je je eigen potje moet koken hoor!! Ga maar eens vragen aan je ouders, wat hun vaste lasten zijn per maand en klijk dan maar of jij dat in je eentje zou kunnen opbrengen. Tuurlijk liggen jouw vaste lasten lager als je op jezelf gaat wonen dan die van je ouders nu, maar dan heb je even een idee wat er allemaal bij komt kijken.

Elfensex is superspannend...
pi_1283367
we gaan hier gezellig verder
pi_1283483
Mellowdy,

Ik kan alle reacties hier begrijpen voor en tegen jou, voor en tegen je moeder. Er is niet zo veel aan toe te voegen behalve misschien dat je eens rustig zelf na moet gaan denken hoe je moeder in deze hele situatie staat. Klinkt raar maar misschien dat je beter met haar kan praten als je haar begrijpt.

Volgende is mijn interpretatie van de situatie zoals ik die uit je twee grootste topics hier haal, ik kan er flink naast zitten:
Je moeder probeert naar haar beste kunnen haar dochter op te voeden en haar te geven wat ze nodig heeft of wat ze graag wil hebben. Daarnaast wil ze natuurlijk ook dat haar dochter de regels volgt zoals zij vindt dat ze hoort te leven.
Je vader is militair, vaak op oefening lang van huis en thuis bemoeit hij zich niet veel met de dagelijkse ruzietjes die elk gezin wel hebben. Zoals je eerder zei vond je dat je moeder altijd nog je vader had, terwijl jij niemand hebt is volgens mij niet juist. Ik denk dat je moeder het idee heeft dat ze hier helemaal alleen voor staat, vandaar dat dat uitmondt in de wanhopige actie met de mattenklopper.
Bewijs hiervan is dat je vader alleen even tegen je zegt dat je je gedeist moet houden. Ik als vader had eerst je moeder de huid volgescholden hoe ze het in haar hoofd haalt haar kind met een mattenklopper te slaan en vervolgens jouw hoe je het in je hoofd haalt om je moeder zo te negeren. Hij dus niet en waarom? Bang om zijn macht te gebruiken of zijn geduld te verliezen zodat hij ook gaat slaan? Ik kan er alleen naar raden.

Maar denk dus eens aan al die situaties waarin je je moeder onredelijk vindt reageren. Netjes was het ws niet, maar er zit altijd een reden achter. Probeer daarachter te komen en het haar anders zelf te vragen, misschien reageert ze zelfs alleen een frustratie op jou af.

Allemaal wilde speculatie, maar denk er alsjeblieft over na.

pi_1283506
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 10:35 schreef Joene het volgende:
[nog 1 maal serieus]

Als jij er van overtuigt bent dat jou ouders je zoveel
onrecht aan doen , en niet van je houden ? of je haten zoals je aangaf .

Waarom zouden ze je dan een scooter geven ?
Waarom heb je een computer ?

Ze hebben het heus goed met je voor , echt !!

[einde]

Dat hoop ik wel voor haar, of ze moeten net als mijn vaders ouders zijn : denken dat ze 'liefde' en/of respect kunnen kopen.. Ofzoals mijn moeder deed; de buitenwereld op het verkeerde been zetten..
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
  vrijdag 27 juli 2001 @ 13:23:20 #102
4593 Marty
Digi-babe
pi_1283569
quote:
Die weken dat mijn beste vriendin alleen thuis is, is welles goed voor mij. Geen ouders, voor mezelf zorgen. Kijken offet echt allemaal zo moeilijk is als jullie beweren!
Maar dat is bij je vriendin thuis. Daar hoef je geen huur te betalen en zelf je eten te betalen.
Natuurlijk is het dan niet zo moeilijk.
Ik woon ook sinds april op mezelf en het valt mij elke maand weer tegen hoe weinig geld ik overhoud.
En dan ga ik niet eens extreem vaak stappen ofzo.
Wanneer jij een kamer zoekt en je eten en alles zelf moet betalen moet je minimaal wel 2000.- in de maand verdienen. En dan ga je ook nog naar school, die moet je ook betalen.
En doordat je naar school gaat kun je geen fulltime baan nemen en met een weekend baantje op je 16e haal je die 2000,- in de maand echt niet hoor!

Ik hoop dat jij en je ouders jullie problemen snel op kunnen lossen.

Forza Juve!
pi_1283595
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 13:14 schreef FFantaghiro het volgende:

[..]

Dat hoop ik wel voor haar, of ze moeten net als mijn vaders ouders zijn : denken dat ze 'liefde' en/of respect kunnen kopen.. Ofzoals mijn moeder deed; de buitenwereld op het verkeerde been zetten..

Ja, dat denk ik ook. Ik denk dat ze veel te weinig aandacht krijgt.

Mellody, je laat niet zien dat je volwassen bent als je op kamers gaat. Dat is enkel weglopen van de situatie. Praten met je ouders zal niet makkelijk zijn, ms lukt het niet de 1e keer, ook niet de 2e keer. Maar hou vol! Ms kun je het hun leren! Dat zou pas volwassen zijn, dan ook zou niemand meer twijfelen aan het feit dat jij jezelf kan redden. Wanneer jij het voor elkaar krijgt om met je ouders serieus te kunnen praten, zonder dat het uitmondt in schreeuwen of ruzie, heb je ontzettend veel bereikt, meer dan menig persoon van jouw leeftijd. Succes en sterkte!

vrijdag 27 juli 2001 @ 13:52:02 #104
11725 SanSan
is fascinerend
pi_1283739
Weet je wat ik nou zo naar voor -Mellowdy- vind? Dat ze nu staand moet Internetten omdat ze een bont en blauw geslagen bips heeft!
en subtiel.
pi_1283960
Hoe hard moet die moeder trouwens geslagen hebben, wil dat later nog pijn doen?
Dat was dan echt niet even zo vlugvlug hoor.
Dan moet -Mellowdy- minstens enorm voorover gebukt hebben, zodat haar moeder goed veel kracht heeft kunnen geven aan een vette backhand met de mattenklopper...
Anders voel je daar dus niks van.

Maar dit terzijde...

pi_1284014
Met dank aan André Hazes.

Zeg maar niets,
ik ga wel weg als je dat wilt,
zeg maar niets meer,
laat me maar gaan, wees nu maar stil,

maar dit is de laatste keer,
ik weet jij kijkt nu op me neer,
maar straks als het beter gaat,
hoop ik dat je voor me staat,

ach zeg maar niets meer,
ik ga wel weg dan ben je vrij,
zeg maar niets meer,
jij was al maanden niet van mij,

maar dit is de laatste keer,
ik weet jij kijkt nu op me neer
maar als het straks beter gaat,
hoop ik dat je voor me staat,

maar dan zie ik jou niet meer staan,
en zeg dat je beter kunt gaan
enz.

[Dit bericht is gewijzigd door Joene op 27-07-2001 14:34]

vrijdag 27 juli 2001 @ 14:33:48 #107
2643 EyE
probeert iets nieuws
pi_1284020
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 14:23 schreef Gellarboy het volgende:
Maar dit terzijde...
Als je je opmerkingen meteen terzijde legt, had je het net zo goed niet kunnen zeggen
of was dit weer ironisch?
  vrijdag 27 juli 2001 @ 14:34:30 #108
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_1284027
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 13:11 schreef Snof het volgende:
Bewijs hiervan is dat je vader alleen even tegen je zegt dat je je gedeist moet houden. Ik als vader had eerst je moeder de huid volgescholden hoe ze het in haar hoofd haalt haar kind met een mattenklopper te slaan en vervolgens jouw hoe je het in je hoofd haalt om je moeder zo te negeren. Hij dus niet en waarom? Bang om zijn macht te gebruiken of zijn geduld te verliezen zodat hij ook gaat slaan? Ik kan er alleen naar raden.
Weet mellowdy ook wel dat haar ouders waarschijnlijk ook zware discussies hebben wat ze met hun dochter aanmoeten? Misschien wel de hele nacht na de afgelopen actie. Daardoor zijn ze vermoeid en sneller geirriteerd en dat liep uit op voorgenoemde actie. Waarschijnlijk loopt moeders nu ook nog met een schuldgevoel. Daarnaast draait moeders alleen voor de opvoeding op want vader is wat vaker van huis en de ouders kunnen dus ook geen feedback geven. Etc etc. oftewel een neerwaartse spiraal. Maar ik zag dat Mellowdy SPW-jeugdwerk doet dus dat ze wel weet hoe ze moet handelen. Tenminste ik neem aan dat ze dat op school leert. Volgens mij wordt bij die opleiding als basisvaardigheid ook overleggen en praten aangeleerd.
pi_1284044
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 14:33 schreef EyE het volgende:
Als je je opmerkingen meteen terzijde legt, had je het net zo goed niet kunnen zeggen
of was dit weer ironisch?
Wat ik bedoelde is dat ik het maar vreemd vind, maar dat het eigenlijk niet relevant is.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 16:47:01 #110
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_1284896
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 10:25 schreef Reanimatie.com het volgende:
Als je er zo'n lijstje op na houdt ben je zeker niet triest ?
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 16:54:05 #111
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_1284920
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 10:29 schreef japser het volgende:
Misschien proberen je ouders het conflict met jou op deze 'manier' op te lossen. Slaan is IMHO geen oplossing, voor NIKS!
Er is geen probleem zo klein of het kan worden opgelost met extreem veel geweld.
quote:
misschien is het toch goed om eens met iemand er over te praten IRL, een vertrouwenspersoon (arts, hulpverlener, enz) familie (tante/oom, neefjes/nichtjes) vrienden (je goede vriendin?).
Die lachen d'r finaal uit, ??n keer geslagen, en dan ook nog omdat ze strontvervelend was. hoort gewoon bij je opvoeding. die ouders hebben groot gelijk.
quote:
mocht het echt te gek worden (een tik is fout, maar daar kom je overheen, klappen zijn echt zware fysieke mishandeling, en dat is is zelfs strafbaar!) dan zou ik (ECHT DOEN!) met iemand gaan praten die er 'verstand' van heeft. vrienden/familie kan je wel redelijk helpen door met jou, en eventueel met je ouders te praten, maar een professionele hulpverleren weet gewoon goed hoe zij/hij het dit soort situaties om moet gaan.

als je het op prijs steld kan ik wel wat nummers aan mijn moeder vragen (ook arts) en wat tips.

right, ze heeft een keer, volkomen terecht, een mep gehad en meteen denken dat 't wel iets mishandeling kon worden. daar zit imho nogal verschil in.
quote:
sterkte, en laat je niet te veel op de kast jagen door (misschien) kwetsende reacties.
niet op de kast jagen, maar trek je d'r wel wat van aan, want je denkt wel dat je ouders fout zitten, maar als ik zo je verhaal zie ben JIJ de oorzaak van alle troubles, niet je ouders.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_1285061
Maar nu weer ff ontopic:

vrijdag 27 juli 2001 @ 17:39:27 #113
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_1285087
Dat je er zichtbare verschijnselen aan overhoudt, da's ook weer niet nodig, m.a.w. het is gewoon mishandeling.

Misschien is je moeder de laatste tijd nogal gestresst, en dat ze bij het geringste wat je doet (en wat haar niet aanstaat) op je afreageert. Dat trekt (hoop iig ik voor je) wel bij.

pi_1285209
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 17:31 schreef Aernout het volgende:
[afbeelding]
  vrijdag 27 juli 2001 @ 18:25:06 #115
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1285282
Ik voel een nieuwe kloon aankomen, deze is de laatste tijd wel erg hard de afgrond ingedondert
en dat doet pas echt pijn
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 18:29:22 #116
2432 Nimue
keep your magic
pi_1285296
Mellowdy, het zijn geen fijne verhalen die je hier neerzet. Je zit duidelijk behoorlijk heel erg met de situatie en dat kan ik me best voorstellen. Als je uit het niets zomaar opeens een tik krijgt dan schrik je daar behoorlijk van. Je voelt je op dit moment thuis in ieder geval absoluut niet lekker en dat is niet goed. Ik en anderen hier kunnen niet in jullie gezin kijken en de situatie beoordelen dus ik ga daar ook geen uitspraken over doen.

Je zegt zelf dat jullie niet met z'n drieen communiceren. Misschien moeten jullie dat dan maar eens gaan proberen. Je ouders zijn ook nog wel in staat om iets te leren. Dus misschien moet je rustig eens tegen je vader en je moeder zeggen dat je graag een avond, na het eten rustig met ze wil praten. Of schrijf het op, als je bang bent dat je anders emotioneel wordt of het weer op ruzie uitdraait. Bij het gesprek kun je het beste afspreken dat iedereen zijn zegje mag doen, maar dat anderen hem/haar niet in de rede mogen vallen. Eerst allemaal praten en wellicht helemaal niet discussieren de eerste keer of heel kort, vastgesteld aan een tijdslimiet. Daarna moeten jullie er 2 dagen niet over praten en geen ruzie maken. Dan weer een gesprek, eerst praten iedereen zonder discussie, daarna discussie. Spreek af dat als er ruzie ontstaat jullie stoppen met het gesprek, of voor een bepaalde tijd (time-out), of tot de volgende keer. Zo kun je het ruziemaken patroon wellicht doorbreken en weer normaal met elkaar leren communiceren. Iedereen leert zo echt te luisteren naar elkaar en door luisteren kweek je begrip voor elkaar.
Voor jezelf kun je voor zo'n eerste keer opschrijven wat je wilt zeggen, zodat je rustig kunt aangeven waar je mee zit en niet te emotioneel of woedend wordt.

Als je ouders hier absoluut niet voor openstaan en je je nog steeds rot voelt onder je thuissituatie zou ik eens naar je huisarts gaan en hem vertellen hoe je je voelt over je thuissituatie. Hij kan je dan verder helpen. Maar ik hoop dat dat niet nodig is en dat jij en je ouders kunnen leren communiceren.

It takes all sorts to make the world (Keri Hulme, The bone people)
pi_1285433
Heej Mellowdy

In dit topic staat overal dat je maar eens met je ouders moet gaan praten en daar ben ik het ook zeker mee eens, maar misschien moet je om mee te beginnen ze eerst eens een uitgebreide brief schrijven en daarin zetten hoe jij nu precies over deze situatie denkt,
hoe erg het je dwars zit, wat je zou willen veranderen en wat je zelf bereid bent te veranderen. Geef die brief aan je ouders en laat ze ermee alleen. Zo hoeft het geen discussie te worden die uitloopt op geschreeuw en gescheld. Je kunt ook langer nadenken over de woorden die je gebruikt en je ouders kunnen op hun gemak lezen hoe jij erover denkt.

Ik zelf heb zeker 4 jaar lang dag in dag uit ruzie gehad met m'n ouders . Nu ben ik 18 en het gaat een stuk beter, nog steeds wel ruzie op z'n tijd maar een stuk minder extreem dan toen. Het komt dus wel goed.

Ben je trouwens enig kind?

If you reincarnate, I will have to shoot you again
  zaterdag 28 juli 2001 @ 00:29:31 #118
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_1287305
* Leah heeft 10 jaar lang SPW stagaires begeleid....

Maar na het lezen van deze topics be ik ZOOOOO zielsgelukkig dat ik dat niet meer doe!
Je zal een -mellowdy- op je dak krijgen

Meisje, krijg eerst eens je eigen leven op de rit, voordat je je met dat van anderen gaat bemoeien.

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 28 juli 2001 @ 01:09:16 #119
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1287385
Ouders zijn meestal geen ouders.
Kinderen moeten maar al te vaak hun eigen ouders een opvoeding geven.

Wat je ook krijgt aan materiele troep:
respect en aandacht krijg je niet.
Wat je wel kan krijgen is een hengst voor je kanis.
omdat ze geen vat op je kunnen krijgen of uit pure jalouzie......
.......maar ze hebben echt het beste met je voor hoor.

Ja, daaaaaag smeer 't maar in me haar

Ach, het kan nog veel erger
  zaterdag 28 juli 2001 @ 01:39:49 #120
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_1287456
het valt wel op dat Mellow niet meer opdaagt hier...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 28 juli 2001 @ 01:40:18 #121
7879 bfm
fok!lievert
pi_1287459
quote:
Op zaterdag 28 juli 2001 01:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Vinje-etraar?
pi_1287466
quote:
Misschien schaamt ze zich te veel?
#geen
  zaterdag 28 juli 2001 @ 01:44:48 #123
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_1287468
FIGHT THE POWER!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_1287478
quote:
Op zaterdag 28 juli 2001 01:43 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Misschien schaamt ze zich te veel?

Ja.. of is ze e.e.a. aan het rechtzetten ?
  zaterdag 28 juli 2001 @ 01:49:16 #125
7879 bfm
fok!lievert
pi_1287480
quote:
Op zaterdag 28 juli 2001 01:48 schreef Agp het volgende:

[..]

Ja.. of is ze e.e.a. aan het rechtzetten ?

of aan et slapen
pi_1287781
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 18:29 schreef Nimue het volgende:
Als je uit het niets zomaar opeens een tik krijgt
Uit het niets? Zomaar opeens?

Haar ouders hebben eerst gewwon praten geprobeerd (Mellowdy, je mag niet uit want je moet leren voor je theorie).
Dat hielp niet want ze ging toch en belde zelfs op dat ze niet voor de theorie op zou gaan.

Toen probeerden ze iets wat haar dierbaar was af te pakken (scooter). Dat hielp niet want Mellowdy ging gewoon door met schreeuwen en tegendraads zijn, en wilde weglopen.

Daarna verboden haar ouders haar een vriendin te zien.
Ook dat hielp niet.

Nu zijn ze ten einde raad en weten echt niet meer hoe ze tot Mellowdy kunnen doordringen. Misschien helpt slaan?

Mellowdy, wat moeten je ouders in vredesnaam nog verzinnen om jou iets duidelijk te maken?

zaterdag 28 juli 2001 @ 03:56:53 #127
3767 Herald
Come get some
pi_1287787
quote:
Op zaterdag 28 juli 2001 03:55 schreef AnnekeJansen het volgende:
Mellowdy, wat moeten je ouders in vredesnaam nog verzinnen om jou iets duidelijk te maken?
haar uithuwelijken aan een mooie Marokkaanse man
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1287828
If I were you mum, I would beat the living daylights out of you...
pi_1287910
quote:
Op zaterdag 28 juli 2001 03:56 schreef Herald het volgende:

[..]

haar uithuwelijken aan een mooie Marokkaanse man

ROFLOL!
#geen
pi_1287943
quote:
Op zaterdag 28 juli 2001 01:40 schreef bfm het volgende:
Vinje-etraar?
Vind ik wel raar ja.
De een na de ander staat hier klaar met hele goede adviezen.
Maar zodra ze niet in Mellowdy's straatje passen denkt ze van "Oh, laat maar!"

Haar aanpak werkt blijkbaar niet, dus misschien moest ze maar eens een andere gaan proberen???
Er staan er hier plenty.

zaterdag 28 juli 2001 @ 11:37:33 #131
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_1288148
quote:
Mellowdy heeft gisteravond in een ander topic in onzin laten weten dat ze met haar ouders heeft gepraat, ze uiteraard straf heeft gekregen en ze dit nu maar slikt. Ze heeft wel degelijk alle commentaar c.q. kritiek gelezen en het zich aangetrokken.

Laat haar nu maar met rust. Ze is nog maar net een week 16. Ik weet niet meer wie dit ooit gezegd heeft, maar de volgende kreet is me altijd bijgebleven, hoewel het toen om meisjes van 13 ging: te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken. Mellowdy hangt er ook zo'n beetje tussenin.

Me is weer ONLINE

hofleverancier van sterretjes :)
pi_1289631
Lieve Mellowdy,

Ook ik heb dit allemaal meegemaakt, wat zeg ik, ik zit er nog in!
Ik ben van huis weggelopen en woon nu in een soort kamer training centra. Als ik het over kon doen deed ik dat direct!
Met mijn moeder heb ik geen contact meer en ik mis haar vreselijk. Mijn vader spreek ik nog wel eens door de telefoon. Mijn moeder wilt niet meer met me praten. Ik mis ze beide vreselijk!
Thuis wonen zit er niet meer in, daarvoor is er teveel gebeurt. Ik hoop dat ik nog wel een redelijk contact kan opbouwen met mijn ouders en mijn zusje(zij is 13 en woont nog thuis en heeft dezelfde problemen)
Over alles wat er gebeurt is wil ik liever niet praten. Maar geloof me: eens komt er een dag dat het beter gaat! Dat kon ik niet inzien en ben weggegaan. Nu zou ik willen dat ik was gebleven en had geprobeerd om alles op te lossen.

Groetjes en veel liefs van Nancy

totaly in luf met Stranger
  maandag 30 juli 2001 @ 09:40:40 #133
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_1295484
quote:
Op zaterdag 28 juli 2001 11:37 schreef spookvrouw het volgende:

[..]

Ik weet niet meer wie dit ooit gezegd heeft, maar de volgende kreet is me altijd bijgebleven, hoewel het toen om meisjes van 13 ging: te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken. Me is weer ONLINE

Dat heeft mijn vorige werkgever gezegd toen hij het bedrijf aan een Amerikaan verkocht en met zijn luie ballen in Thailand een boybar begon. Ondertussen is die hele tent uitgekleed en werken er nog maar 50 van de 150 man. Maar dat is effe offtopic.
  dinsdag 28 mei 2002 @ 13:38:54 #134
13044 Belzeburp
Wim zou het zo gewild hebben.
pi_4360243
En nu je weer online bent, wat heb je ervan geleerd het afgelopen jaar??
pi_4360292
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 13:38 schreef Belzeburp het volgende:
En nu je weer online bent, wat heb je ervan geleerd het afgelopen jaar??
Is dit nou nodig...
pi_4360734
Ik denk dat ze zelf wel weer zal aangeven of ze er wat over kwijt wilt. De manier waarop hier dit topic geschopt wordt

slotje

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')