abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1281258
Oke het zit als volgt.
Mijn vriendin heeft een enorme cu2 vriendenlijst, boeiend ik ook. Maar nu is het dus zo dat ze heb afgesproken met 1 van die personen, jeps je raad het al een jongen. Vind ik ook niet erg, ik ga ook wel met andere meisjes om.

Maar nu het ernstige. Ze heeft me dus verteld dat ze door tijdgebrek waarschijnlijk bij hem blijft slapen, hij woont in Alkmaar en zij in rotterdam. Daarvoor daarentegen smeekte ze me op icq om langs te komen, want het ging heel slecht met haar. Ik zei dus oke, is goed, maar ik ben bijna blut dus dan moet jij voor me de terugreis met de trein ala 48 piek terugbetalen. Ik ben ook blut zei ze. Ik naja, dan volgende week? Vond ze helemaal prima. Maar wat ik dus het superrare vind, ze heeft wel geld voor 2 enkeltjes alkmaar )met korting 35.50( maar niet voor mijn terugruis (zonder korting 48 piek)

Moet ik haar nu vertrouwen of niet, wat zeggen jullie.

P.S Ik ben 16, zij is 17. We hebben sinds een jaar wat met elkaar, maar het is tussendoor 2x uitgeweest.

pi_1281285
't klinkt wel vies.. van mij (ben jaloers oke) zou ze het niet mogen..
  donderdag 26 juli 2001 @ 23:58:21 #3
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_1281302
ik zou ontzettend jaloers zijn.

't moet natuurlijk gewoon kunnen, maar toch...
k heb al genoeg meegemaakt... en hoe goed je iemand ook kent... sommigen weten je toch te bedonderen.

Enne.. je kent die jongen natuurlijk niet. Wat zijn zijn plannen????

pi_1281303
Ik zal ook wel bekrompen zijn, maar ik zou het ook liever niet hebben. De grens trek ik dan toch echt bij het logeren. Ik zou me verder niet gek laten maken door saldo's en wat zij voor jou zogenaamd niet en voor een ander wel over heeft.

Weet je het een en ander over de aard van hun vriendschap?

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_1281309
Nou, ze kent die gozer dus verder ook niet, alleen van icq en cu2, zoals er staat.

Ik heb hem gelukkig ook over icq gesproken en hij zegt dat ie nix van plan is enzo, maar toch...

Vooral dat gedoe met die centen blijft me door mijn hoofd spoken namelijk.

vrijdag 27 juli 2001 @ 00:22:18 #6
331 Merel
Be here now.
pi_1281434
Nou eh, die afspraak met die andere gast had ze al eerder dus nou heeft ze geen geld meer om jouw treinkartje te betalen. Is toch logisch?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_1281465
Nee, gaat aanstaande dinsdag tot woensdag.

En maandag was ze me aan het smeken dat ik langs moest komen omdat het zo superslecht met haar ging. Ik vind het gewoon raar dat ze tegen me liegt dat ze geen geld heb, terwijl het erop neer komt dat ze het gewoon liever niet aan mij besteed, dus zo van, ik heb je nodig maar heb er niet veel voor over.

pi_1281682
Dit gaat mis, ga daar maar van uit...
Ik voel t aan m`n water...
  vrijdag 27 juli 2001 @ 02:03:41 #9
12516 ThijNtjE
pooier-smurf
pi_1281809
idd dit klinkt niet gezond.
En als het slecht met haar gaat en ze gaat naar een andere jongen toe.. ja.. die maakt misschien misbruik van de situatie?
I am a man who's dreams have all deserted. I changed my face, I changed my name, but no one wants you when you lose
  vrijdag 27 juli 2001 @ 02:57:58 #10
3767 Herald
Come get some
pi_1281980
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 02:03 schreef ThijNtjE het volgende:
idd dit klinkt niet gezond.
En als het slecht met haar gaat en ze gaat naar een andere jongen toe.. ja.. die maakt misschien misbruik van de situatie?
naaah dat doen jongens toch niet?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1282212
tja ze heeft het niet echt voor je over, ik raad je aan niet veel van haar te verwachten.
pi_1282217
heeft dit ook te maken met je slaap probleem
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_1282422
Niet zo naief. Haar gewoon verbieden te gaan, heel simpel. Kan ze dat niet accepteren dan hoef jij haar ook niet te respecteren.

Ik sta niet toe dat mijn vriendin alleen met een jongen ergens naartoe gaat en ze accepteert dat. Ik kan haar daarom vertrouwen.
Ik zal zelf dus ook niet alleen met een ander meisje ergens naartoe gaan.

Tenzij het om een goede vriend gaat waarvan jij weet dat het goed zit.

Ik was eerst ook zo naief en liet mijn exen doen waar ze zin in hadden. Dit loopt helaas altijd verkeerd af.

pi_1282431
Nogmaals, `ze heeft het niet echt voor je over` lijkt me flauw. De afspraak met hem was ongetwijfeld eerder gemaakt dan ze jou vroeg om langs te komen. Afspraak is afspraak.

Bovendien kennen jullie elkaar al lang genoeg om een basis van vertrouwen te hebben. Maar goed, zelfs dan zou ík toch nog echt de grens trekken bij het blijven slapen bij een ander.

Toevoeging: 'Niet toestaan' lijkt me een geheel verkeerde insteek. Neem niet klakkeloos advies aan van bedrogenen.

[Dit bericht is gewijzigd door Claudia_x op 27-07-2001 10:07]

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_1282435
Jouw vriendin ziet heel wat in de andere jongen en gaat kijken of het echt wat is.
Jij zit in de reservebank voor als blijkt dat die jongen in Alkmaar tegenvalt. Totdat ze weer iemand anders tegenkomt, zelfde verhaal.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 10:11:07 #16
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_1282448
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 00:27 schreef Fallen_Angel het volgende:
Nee, gaat aanstaande dinsdag tot woensdag.

En maandag was ze me aan het smeken dat ik langs moest komen omdat het zo superslecht met haar ging. Ik vind het gewoon raar dat ze tegen me liegt dat ze geen geld heb, terwijl het erop neer komt dat ze het gewoon liever niet aan mij besteed, dus zo van, ik heb je nodig maar heb er niet veel voor over.

Tsjonge jonge, wat maak jij je druk over niets! Zij is niet jouw bezit hoor, ook al heb je al een heel jaar verkering.

Zij heeft gewoon een afspraak met iemand anders, zonder bijbedoeling en wil daar graag een keer heen. Die afspraak staat en kost geld. Nou wil ze jou ook graag zien (dat zegt dus al genoeg) maar ze heeft geen geld en jij ook niet dus moet ze een weekje langer wachten nou dat kan dan ook wel.

Heb een beetje vertrouwen in haar, jullie hebben (zeker op die leeftijd en die afstand) nog wel een eigen leven hoor dus niet te bezitterig worden anders loopt het idd fout af.

Hard, gemeen en snel
  vrijdag 27 juli 2001 @ 10:12:45 #17
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_1282455
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 10:06 schreef Halinalle het volgende:
Jouw vriendin ziet heel wat in de andere jongen en gaat kijken of het echt wat is.
Jij zit in de reservebank voor als blijkt dat die jongen in Alkmaar tegenvalt. Totdat ze weer iemand anders tegenkomt, zelfde verhaal.
bullshit, alles is mogelijk maar dit is wel erg kort door de bocht
Hard, gemeen en snel
pi_1282502
Wanneer je 16 17 bent moet je kunnen doen en laten wat jezelf wilt. Ik ben er dan ook geen voorstander van dan sommigen vaste verkering hebben op deze leeftijd. Natuurlijk is het leuk om verlieft te zijn en om van iemand te houden, maar wees toch lekker vrij en doe waar je zelf zin in hebt.
Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
pi_1282512
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 10:12 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

[..]

bullshit, alles is mogelijk maar dit is wel erg kort door de bocht

Mark my words.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 10:33:23 #20
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_1282542
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 00:22 schreef Merel het volgende:
Nou eh, die afspraak met die andere gast had ze al eerder dus nou heeft ze geen geld meer om jouw treinkartje te betalen. Is toch logisch?
dussuh als jij met een 1 of andere vage gast hebt afgesproken op ICQ of CU2 (daar zitten helemaal randdebielen) die je nog nooit van je leven gezien hebt en je gaat daar logeren.... en dan tussen mij moet kiezen of dat? en je gaat daar heen?

end of the relation lijkt mij dat...

SIM-PEL

pi_1282573
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 10:11 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

[..]

Tsjonge jonge, wat maak jij je druk over niets! Zij is niet jouw bezit hoor, ook al heb je al een heel jaar verkering.

Zij heeft gewoon een afspraak met iemand anders, zonder bijbedoeling en wil daar graag een keer heen. Die afspraak staat en kost geld. Nou wil ze jou ook graag zien (dat zegt dus al genoeg) maar ze heeft geen geld en jij ook niet dus moet ze een weekje langer wachten nou dat kan dan ook wel.

Heb een beetje vertrouwen in haar, jullie hebben (zeker op die leeftijd en die afstand) nog wel een eigen leven hoor dus niet te bezitterig worden anders loopt het idd fout af.

Het gaat om geven en nemen in een relatie, als ze dat niet doet, waarom heb je een relatie dan. Iemand is zeker niet iemand anders zijn bezit, maar het gaat er wel om hoeveel iemand iets voor een ander over heeft. Anders is een relatie, in welke vorm dan ook totaal nutteloos...
  vrijdag 27 juli 2001 @ 11:09:27 #22
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_1282754
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 10:39 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Het gaat om geven en nemen in een relatie, als ze dat niet doet, waarom heb je een relatie dan. Iemand is zeker niet iemand anders zijn bezit, maar het gaat er wel om hoeveel iemand iets voor een ander over heeft. Anders is een relatie, in welke vorm dan ook totaal nutteloos...

Idd geven en nemen. In dit geval vrijheid geven en vertrouwen uitspreken. Tjee man ze is 17 en wil gewoon nog wat van de wereld zien das toch normaal. Als ze een beetje sterk in haar schoenen staat en ze hebben al een jaar een goede relatie dan is er niets aan de hand.

Ze zal de volgende keer misschien wel het kaartje van haar vriend betalen. Je kunt natuurlijk ook zeggen dat hij ook geen geld voor haar overheeft omdat hij geen vakantiebaantje heeft voor extra geld of niet bij zijn ouders leent.

Hard, gemeen en snel
pi_1282776
kan, maar het is wel tekenend dat ze voor een ander wel een kaartje betaald. En natuurlijk, de wereld zien dat bull bla bla verhaal kent iedereen, maar vreemdgaan ofzoiets kan niet met deze shit worden goedgepraat...
pi_1282778
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 10:05 schreef Claudia_x het volgende:

Toevoeging: 'Niet toestaan' lijkt me een geheel verkeerde insteek. Neem niet klakkeloos advies aan van bedrogenen.

1. Hij laat haar bij hem slapen en dit zal totaal geen gevolgen hebben voor de relatie.

2. Hij laat haar bij hem slapen en later zal blijken dat ze toch wel wat voor hem voelt, wat later weer als resultaat geeft dat het einde relatie is.

Ik zet FL. 1000,- in op optie 2

vrijdag 27 juli 2001 @ 11:16:35 #25
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_1282786
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 11:09 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

[..]

Tjee man ze is 17 en wil gewoon nog wat van de wereld zien das toch normaal.

Dat is zeker heel normaal maar dan moet je niet bij cu2 figuren op visite gaan!

Ga dan de kroeg in en lekker stappen!

cu2 waar praten we over? tssss

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')