abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10977968
voor kiteles veluwemeer telstar die hebben 2 kitescholen take of en lines up die verzorgen goede lessen...kan je gewoon naar telstar ( surf zaak/ kitesurf zaak ) harderwijk bellen.. http://www.telstarshop.nl

Of ijselmeer van den berg ( surfzaak kite surf zaak ) geeft les op schellinkhout bij hoorn in de buurt.
De kosten
Voor ¤ 75,- (voor 3 uur) kan je deelnemen aan de lessen. We maken gebruik van de Airush Trio kite. Dit is een vierlijns kite. De Airush Square one is ons les board. Je kan je inschrijven door even te bellen 0229 - 219913 of te mailen naar: info@vandenberg-surf.nl

suc6

pi_10978072
quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:34 schreef plastikman het volgende:
voor kiteles veluwemeer telstar die hebben 2 kitescholen take of en lines up die verzorgen goede lessen...kan je gewoon naar telstar ( surf zaak/ kitesurf zaak ) harderwijk bellen.. http://www.telstarshop.nl
Telstar is zeker een goede zaak (heb er mijn wetsuit gekocht en ze geven prima advies enzo) en ze geven denk ik ook wel goed les (nooit les gehad). Maar geven ze geen les op Wolderwijd in plaats van het Veluwemeer, op het Veluwemeer heb ik namelijk nog nooit een kitesurfer gezien?
pi_11000302
quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:39 schreef Steijn het volgende:

[..]

Telstar is zeker een goede zaak (heb er mijn wetsuit gekocht en ze geven prima advies enzo) en ze geven denk ik ook wel goed les (nooit les gehad). Maar geven ze geen les op Wolderwijd in plaats van het Veluwemeer, op het Veluwemeer heb ik namelijk nog nooit een kitesurfer gezien?

Ze geven les op Strand Horst, helemaal achteraan bij de snacktoko
Tomdiedom!
  dinsdag 1 juli 2003 @ 19:27:40 #54
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_11493058
kan iemand dit aanpassen?? waarom doen die andere plaatjes tniet???
Nu ik mijn foto's heb... vallen ze tegen. Aars.
Waarom was het dan ook de pa van mijn maat die
het fototoestel bediende.... Meer foto's van hem. En niet zulke strakke
actiefoto's als dattik dacht. klote.

Maarrrr het was dessalniettemin errug "KiCkÛh" (voor de breezah sletjes ook effe een woordje)

Het begon, nu al 3,4 weken terug ofzo, met een poster op de plaatselijke sportverniging in de Hogeschool Zeeland. (god vraagt men wat ik DAAR op school deed. (ga nu naar Delft)). Ik kon dus voor 30¤ 4 uur les krijgen. Koopje, normaal kost zowiets zeker 60¤ per uur!
En dan nog bijna prive les. Dat kwam omdat me maat meeging anders had ik privé les gehad van die toch wel heel erg pittige, vrouwelijke instructrice. (grr)

Eerste keer komen we daar>>kutweer>>onweer>>gaat het niet door.
Dan de volgende week maar. Hoppa, lekker weer, relaxed windje, 4 ofzo, en beginnen maar. Beetje theorie gehad, vliegertje (8m^2 eff) uitleggen, touwtjes uitlopen. Starten... Dat klote ding trok toch al behoorlijk. Toen zat ik nog niet aan trapeze vast. rekt ie me helemaal uit, en ik ben al zo bah bah vies mager. 5 kilo onder t gewicht dak zou moeten hebben. (iemand tips> behalve: veel eten dat hept nl. niet)

Maat die door strand getrokken wordt. (later was spectaculairder> meer wind)

Toen maar eens wetsuitje aangetrokken... ja... formidabel... dat haar ook... :s maarja boeiend tkomt door het water moet je maar denken.
en jaaaahh zo'n trapeze KLEMT

daarna op je buik over het water laten sleuren, fototoestel kon niet dichterbij want zat water tussen en zen pa durfde er niet over met die digicam.

hier klaar voor buikschuif aktie

ohja en voor ik het vergeet nog foto van pittig dametje

toen uiteindelijk leren vliegeren MET plank in het water. ging redelijk.
niet echt super voor eerste keer. klein stukje maar gekunt en toen pleurde ik er weer af...

echt goeie foto is het niet, en ik kon het nog ni eg goed, maar de keer daarna ging beter.

En zo moet het dus.

Die gast deed het nou voor 4e keer. heb inmiddels zelf paar keer gedaan en kan nou toch wel stukje beter kiten. maar nog niet goed hoor, blijven oefenen..

Nou en dat was het. Misschien meer volgende keer. Aanrader om het ook te doen!!! (trek je knip maar open!)

Imperare sibi maximum imperium est
pi_11932642
Ik heb een Pirate Naish-board en een Aero II kite.
ik zal wel eens een paar foto's plaatsen ofzo.
mon queu est plus grande que mon ego
pi_18370541
mensen, 't seizoen is allang weer begonnen, geen nieuwe kiters???
  woensdag 14 april 2004 @ 20:17:25 #57
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_18424855
snif.... me vliegers en board moeten verkopen..
centjes tekort...
weeeeehhhh mij
pi_18426932
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

schaam je!
pi_18427941
ik ben zelf surfer, Kiters zijn meestal wel relax.

Kite is voordeel dat je dikke Airtime maakt, En dat je met weinig wind ook kan klooien.

Ik adviseer wel iedereen EERST een aantal proeflessen te nemen, Ik stond v/d zomer op strandt Horst ffe een pauze te nemen, liet een of andere gast se kite ffies naar benden rausen. Ik schrok me kapot kite 1 meter achter met in het water van ongeveer 10 centimeter. Kite stuk, Die man schelden, ik schelden, me maat schelden en vooral erg geschrokken.

ook heb ik een aantal kiters gezien die niet meer omhoog kwamen in de vaargeul, Best wel gevaarlijk soms, doordat daar ook veel speedbootjes varen.

Ik houd het op windsurfen, simpelweg omdat ik dat nu kan betalen, mischien later een leuk setje aanschaffen.

AANRADER: de surfbeurs van Telstar: Check www.telstarshop.nl voor Heel veel surfspullen en ook een aantal Kitespullen. Wel 2ehands.
  donderdag 15 april 2004 @ 21:36:08 #60
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_18453120
quote:
Op woensdag 14 april 2004 21:29 schreef FrEeZzE het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

schaam je!
pi_18491040
http://story.news.yahoo.c(...)isure_kitesurfing_dc

Gelijk heb je Urukusaki ( ) , d'r zijn altijd idioten die 't voor de rest verpesten en geen les nemen...

Mensen overschatten de krachten van zo'n kite, en daar komen ongelukken van, maar over 't algemeen is de sfeer wel relaxed aan de waterkant!
pi_18491226
Die gasten van Telstar die willen nieteens een kite aan een beginner verkopen als hij/zij niet eerst les neemt. wel goeie regel
  donderdag 29 april 2004 @ 18:23:10 #63
36560 Lenn
zoooh, das even schrikken
pi_18776444
hmmm ik wil het eigenlijk binnenkort ook wel eens een keer gaan proberen.... Ik zal eens even kijken of ik dat hier in de buurt ook kan. (Groningen)
Experience is what you get when you don't get what you want.
Success is when your name is in everything but the phone book.
Relaxen maar: http:\bobross.fm
  zaterdag 8 mei 2004 @ 22:39:30 #64
48082 Twickelpics.nl
Zie signature!
pi_18984853
Groningen.. Bij Mirns of Workum kun je les nemen, top spots! En niet eens zo ver van Groningen!

Stef de Jong geeft daar les, komt ook uit Groningen!!
Whaaaaa Free pron ;)
  maandag 10 mei 2004 @ 12:43:06 #65
21321 IAMUSEMUSE
It's You That I Adore!
pi_19015595
Afgelopen zomer een paar keer gekite in Zuid Frankrijk, en tsja helemaal verslaafd.

Nu afgelopen week toch maar een 2e hands setje gekocht aangezien het aardig prijzig is, en ik nog student ben.

Board is een " Cabrinha Spoiler"

Kite is een NAISH X2

Setje gekocht bij vd Berg in Hoorn, zodra dr nu een windje staat effe opfrislesje door Stefan zelf.. Ben benieuwd. Schellinkhout be aware
The human heart feels things the eyes cannot see, and knows what the mind cannot understand..
pi_19023099
relaxed, welke maat x2?
  dinsdag 11 mei 2004 @ 11:47:31 #67
21321 IAMUSEMUSE
It's You That I Adore!
pi_19041617
quote:
Op maandag 10 mei 2004 17:02 schreef FrEeZzE het volgende:
relaxed, welke maat x2?
14 mtr
The human heart feels things the eyes cannot see, and knows what the mind cannot understand..
  woensdag 12 mei 2004 @ 15:30:51 #68
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_19074096
Nice

Mooi setje x2's zijn tering goede vliegers
jammer dat schellink hout alleen zo aso druk is kwa kiters als er al een briesje staat..

gelukkig als windsurfer hoe meer de wind toeneemt des te meer kiters in hun broek poepen omdat het te hard waait ( op de enkele na waar ik respect voor heb)
Image is Nothing Style is EVERYTHING!
pi_19074362
Iemand afgelopen weekend nog wezen kijken op het strand Wijk aan Zee/Velsen-Noord? Daar had Soul samen met Quicksilver een tweedaags evenement georganiseerd. Stonden wat nieuwe modellen uitgestald die je ook uit kon proberen. Helaas niet gedaan
Er zat mooi spul tussen.

Dit jaar nog niet het water opgeweest. Wordt wel eens tijd.
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:46:58 #70
21321 IAMUSEMUSE
It's You That I Adore!
pi_19076023
Ja was zaterdag geweest, alleen jammer dat er zo'n *** wind stond. Was niet echt superdruk ofzo.
Zijn er binnenkort nog leuke "events" ?
pi_19081363
x2's, nooit mee gevlogen, is goedkoop aan te komen nu, maar wel een beetje verouderd hoor

Hoe hard waait 't als jij respect krijgt voor die kitesurfers Maxxride?
pi_21382214
ah ik was van plan deze zomer ook te gaan kiten, maar geld was al weer veel te snel op..misschien nog later in september (is het dan nog mopgelijk les te nemen?). En nog een vraag, ik snowboard nu sinds 1998, heeft dit enig voordeel bij het kiten?
pi_21383257
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 21:02 schreef progressive het volgende:
ah ik was van plan deze zomer ook te gaan kiten, maar geld was al weer veel te snel op..misschien nog later in september (is het dan nog mopgelijk les te nemen?). En nog een vraag, ik snowboard nu sinds 1998, heeft dit enig voordeel bij het kiten?
Nihil. Ik snowboard nu ook een aantal jaar, maar bij kiten spelen toch andere factoren mee. Alhoewel je waarschijnlijk meer plankgevoel zult hebben dan iemand die nog nooit op een board/plank heeft gestaan.

En volgens mij kun je in september ook nog wel lessen.... denk ik.
pi_21383641
okee bedankt. Ik had namelijk op een site gelezen, dat snowboard/surf ervaring handig kon zijn, vandaar dat ik het even vroeg. Hopelijk dit jaar nog kiten..anders ook niet getreurt, heel de winter lkkr boarden en dan volgend jaar kiten..:)
pi_21386873
ik had nog les gehad van katja. tof wijf, was ze nou nog 5e geworden op WK in hawaii?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')