abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1295347
Gave race was het, veel actie, onvoorspelbare dingen etc.

2 gave starts van Barichello ook, die heeft gisteren gewoon 5 keer een McLaren ingehaald... 2 plek was dus een terechte belonging voor zijn goede racen vond ik.

En ik denk dat met name de heren van Sauber en Jaguar zich flink achter de oren gekrabt hebben, die hadden plek 3 en verder up for grabs gehad, als ze niet waren uitgevallen door pech danwel een niet oplettende de la Rosa.

Michael moet gewoon zorgen zsm wereldkampioen te worden, dan kan er voor plek 2 in zowel WK stand bij de rijders, als de constructeurs, nog een flink gevecht gaan plaatsvinden, en ook de strijd tussen BAR en Jordan/honda is interessant.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 30 juli 2001 @ 15:07:12 #52
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1297115
quote:
Op zondag 29 juli 2001 17:36 schreef Guus het volgende:

[..]

Oh ? Welke acties heb ik dan allemaal gemist ?

Racen my ass , alleen maar uitvallers.

Mag ik vragen waarom je eigenlijk nog kijkt naar F1? Heb je zolang ik op Fok post nog niet positief (erover) gehoord maarja dat is eigenlijk in t algemeen
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_1297550
quote:
Op maandag 30 juli 2001 15:07 schreef Machiel het volgende:

Mag ik vragen waarom je eigenlijk nog kijkt naar F1?

Ja hoor , vraag maar.
[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_1297559
quote:
Op maandag 30 juli 2001 02:28 schreef michelos het volgende:

Maar als een top team aan de deur klopt bij Rothengather dan zal Jos toch wel moeten kunnen gaan?

HAHAHAHAHA , Jos en een topteam
[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_1297620
quote:
Op maandag 30 juli 2001 15:07 schreef Machiel het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom je eigenlijk nog kijkt naar F1? Heb je zolang ik op Fok post nog niet positief (erover) gehoord maarja dat is eigenlijk in t algemeen

Misschien kijkt hij alleen maar om de pitspoezen te kunnen bewonderen?
pi_1297625
quote:
Op maandag 30 juli 2001 08:05 schreef DIGGER het volgende:
Gave race was het, veel actie, onvoorspelbare dingen etc.

2 gave starts van Barichello ook, die heeft gisteren gewoon 5 keer een McLaren ingehaald... 2 plek was dus een terechte belonging voor zijn goede racen vond ik.

Morele winnaar voor mij deze race was Barichello....inderdaad! Die man deed magistrale dingen gisteren.
pi_1298624
quote:
Op maandag 30 juli 2001 16:39 schreef Doix het volgende:

[..]

Morele winnaar voor mij deze race was Barichello....inderdaad! Die man deed magistrale dingen gisteren.

En zijn inhaalacties deze race zijn in mijn ogen al de inhaalacties van het jaar (alledrie de acties op die Mclarens). Montoya op Trulli in Imola en Coulthard op Schumacher in Brazilie zitten voor mij ook in dat rijtje. Ik hoop dat Schumi de genadeklap voor het kampioenschap nog 1 race uitstelt tot Spa, want daar ben ik drie dagen bij .
De Williamsen waren gister trouwens magistraal bezig. Maar ik vind Barrichello toch wel een morele winnaar.
pi_1307697
quote:
Op maandag 30 juli 2001 02:28 schreef michelos het volgende:
Tis met beide coureurs 3 keer niks dit seizoen.

Nee, ´t gaat echt nergens over met Mika en David he, dit seizoen? Ze zullen inderdaad allebei ineens wel last hebben van een inzinking. Ooit wel eens bij stilgestaan dat zoiets aan meerdere factoren te wijten valt?

En laat ons eerlijk zijn. Echte toppers zijn het ook niet. Ok ze hebben veel pech met het materiaal maar toch als je dan weer ziet hoe een Hakinnen zich vandaag meteen de kaas van het brood laat eten dan zou ik zeggen, pak jij je pensioen maar.

Nee, ´t zijn geen echte toppers...De afgelopen twee jaar hebben ze echt helemaal niks van zich laten horen...

Mochten er stoelen vrijkomen is de vraag of Jos te vroeg heeft getekend bij Arrows. Want hij zal niet weg gaan voor een Sauber of een Jordan, dat is t.o.v. volgend seizoen geen verbetering. Maar als een top team aan de deur klopt bij Rothengather dan zal Jos toch wel moeten kunnen gaan?
Clausules zijn neem ik aan ingebouwd in die contracten?

*boink*
www.leonruben.tk
pi_1307826
Als je 'kwoot', doe het dan ook goed.

Nu lijkt alsof ik die onzin van jou heb geschreven nl.

quote:
Ze zullen inderdaad allebei ineens wel last hebben van een inzinking
Nee, wat er niet in zit kan er ook niet uitkomen.
quote:
Ooit wel eens bij stilgestaan dat zoiets aan meerdere factoren te wijten valt?
Ja, aan een iets mindere motor en slecht LC pakket.
Buiten dat, als alles wel goed gaat ( en dat ging het best wel vaak ), zie ik ze nog prutsen van hier tot ginder. En dan heb ik het vooral over DC, die beter in de Cart kan gaan rijden als 2e hands coureur zoals hij de laatste tijd bezig is.
Heeft die last van een zomerslaap ofzo?
"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
pi_1307987
Sorry voor dat foute quoten. Doe ik inderdaad niet vaak.

Ik vind het grappig om te zien dat er -nu het een jaartje wat minder gaat bij die Silberpfeile- meteen allerlei mensen gaan roepen dat er iets mis is met de coureurs. Ook op het formule 1 forum heerst die tendens ineens de afgelopen weken. Hoe kun je nou zeggen dat Mika en David geen talent hebben, of het ineens kwijt zijn? Alle coureurs in de Formule 1 zitten op die plekken, omdat ze gewoon tot de beste coureurs ter wereld behoren, geen één (nou ja, eentje dan) uitgezonderd. Daarom vind ik het persoonlijk zo jammer dat er dan meteen gezegd wordt dat Mika en David niets voorstellen. Dat zeg je toch ook niet van een -bijvoorbeeld- Villeneuve?

Voor de rest ben ik het met jouw geschetste beeld in dit topic eens over de Formule 1 van dit jaar. Het is zo langzamerhand een one-man-show van die Scuderia geworden, met der Michael in de hoofdrol. Waar zijn de tijden gebleven dat er tot de laatste race spanning was, en je op het puntje van de bank de race zat uit te kijken? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het knap wat ze daar in Italië allemaal voor elkaar boksen, maar voor het amusementsniveau is het natuurlijk best wel funest.

Sjonge, ik kan wel een A4-tje volpennen hierover...

www.leonruben.tk
pi_1308293
Wat let je? Het mag wel hoor, dit is een forum...

Wat betreft David en Mika. Ik heb ze nooit uitzonderlijk gevonden. Altijd het geluk hebbend dat ze het juiste materiaal hadden en op het juiste moment hun slag hebben kunnen slaan. Ik zeg ook niet dat het helemaal niks is met hun. Ik zeg dat het erg matig is, en niet getuigd van top klasse.

Ok Mika heeft wel heel veel pech dit seizoen maar komt sowieso erg uitgeblust over. Na zijn topjaar '99 toen ie kampioen werd ( doordat MS zijn been brak.. )heeft ie dat niveau niet meer gehaald. Sinds 2001 heeft ie een zoontje, misschien ligt het daar aan...

Ja en van David, sorry maar die heeft nooit eruit kunnen halen wat er in zit en lijkt dit seizoen de sufferd van het circuit met zijn blunders. Misschien dat ie sinds zijn crash met dat vliegtuig zijn scherpte heeft verloren.

Wat ik wil zeggen is, ik kijk niet naar het verleden.
Je moet naar het heden kijken. Net als in voetbal heb je met de vorm van een seizoen en zelfs de dag te maken. En het kan best zijn de het wat dat betreft , ook al leek het allemaal erg goed vroeger, nu over is.

Wat betreft Villeneuve, die rijdt toch ook niet in een top-team? Een topteam-coureur moet top rijden. Elke race. Zoals helaas MS.
En tot slot wat de verdeling van de stoeltjes betreft, die zijn ook echt niet zo goed verdeeld als jij denkt. Daar zit een ook andere redenen achter. Bij de mindere en middenmoot teams kiest men vaak voor een toprijder als 1e coureur en daarnaast vaak iemand die een hoop poen meeneemt en sponsors. Vandaar dat een aantal rijders vooral op basis van commercie en sponsor als 2e rijder erbij zitten ( Bernoldi met Red Bull ). Ook al zijn het ook geen absolute nullen ofcuz.
Laat Sauber nu net met de neus in de boter zijn gevallen dit jaar. Ik zie niet in dat die 2 coureurs ( Rai en Hei ) hoger moeten worden aangeslagen , onervaren als zij zijn, dan Jos. En ook Alonso en Alesi zouden denk ik andere teams moeten hebben. Sja en het verhaal Frentzen is bekend, die had het ook niet, maar gelukkig zag men dat in en is ie gedumpt. Talk about het niet eruit halen wat erin zit en uit vorm zijn. En kijk hoe snel je bedankt bent...

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
pi_12197173
jammer dat jos der weer uit legt.
pi_12197321
Bridgestone
pi_12197353
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 15:18 schreef Binsbergen het volgende:
jammer dat jos der weer uit legt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around