Wie keek dit ook?
Enne wanneer komt het weer op tv?
Ik vond het destijds ook een erg aardig programma. En inderdaad, steeds als je dacht te weten wie de Mol was, bleek dat weer niet zo te zijn.
Het orgineel is dus de belgische versie. Weten volgens mij niet veel mensen.
Ik vind sowieso dat Woestijnvis (belgische productiemaatschappij) veel goede programma's maakt.
quote:zou me niets verbazen als ze in januari 2002 starten. de eerste serie in najaar 1999 had nogal veel last van BB.
Op woensdag 25 juli 2001 17:46 schreef Cynix ® het volgende:
Het komt iig wel, bij de Avro dus. Ik heb nog niet zo gauw kunnen vinden wanneer precies. Maar het zal wel ergens in het najaar van 2001 starten.Ik vond het destijds ook een erg aardig programma. En inderdaad, steeds als je dacht te weten wie de Mol was, bleek dat weer niet zo te zijn.
Vindt het overigens geen reality soap, gewoon een intrigerend spel.
quote:Op zich heb je misschien gelijk, maar de grenzen zijn vaag. Feitelijk zou je Ticket to Love bijvoorbeeld ook een spel kunnen noemen. Maar bij beide series worden de bewoners ook (weliswaar niet 24 uur per dag) enigzins gevolgd als ze niet bezig zijn met het spel. Misschien ligt daar de grens.
Op zaterdag 28 juli 2001 00:49 schreef evert het volgende:
...Vindt het overigens geen reality soap, gewoon een intrigerend spel.
Ps Waarom in het RLS-forum? Dit is toch echt géén RLS maar meer een soort spelprogramma, misschien toch maar een klein schopje naar het TV forum Cynix...?
quote:*lief kijkt terwijl wulps met lange, blonde haren schuddend...
Op donderdag 02 augustus 2001 22:42 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, ik zal het eerst eens ff met Verbal overleggen.
ahhhh Verbal, toe dan!
Niet dat het mij echt iets uitmaakt hoor, ik check beide fora regelmatig maar ik kan me voorstellen dat de gemiddelde "Mol" kijker nou niet meteen in het RLS forum gaat zoeken naar een topic over dit onderwerp en er zo dus dubbele topics in diverse fora komen maarja, dat zien we dan wel weer.
Anyway, iemand inmiddels al meer info over de datum van uitzending of zijn er misschien ook (vrienden van) deelnemers onder ons die ons meer kunnen vertellen zoals bv op welke lokatie het programma deze keer zal worden opgenomen?
quote:Nog geen info op de AVRO site, zal dus wel januari 2002 worden...
Op woensdag 25 juli 2001 17:46 schreef Cynix ® het volgende:
Het komt iig wel, bij de Avro dus. Ik heb nog niet zo gauw kunnen vinden wanneer precies. Maar het zal wel ergens in het najaar van 2001 starten.
quote:Vorige twee reeksen begonnen ook in januari, idd
Op zaterdag 04 augustus 2001 00:57 schreef Kari het volgende:[..]
Nog geen info op de AVRO site, zal dus wel januari 2002 worden...
da's nog 5 maanden wachten.
V.
quote:Zijn we in ieder geval op tijd met dit topic... en nu maar proberen om het topic hoog te houden tot januari 2002.
Op zaterdag 04 augustus 2001 01:00 schreef Verbal het volgende:[..]
Vorige twee reeksen begonnen ook in januari, idd
V.
Iemand inside info over de opnames?
quote:Staat mij ergens bij dat ik een keer gelezen heb dat de opnames in Spanje zijn.
Op zaterdag 04 augustus 2001 01:26 schreef Kari het volgende:[..]
Zijn we in ieder geval op tijd met dit topic... en nu maar proberen om het topic hoog te houden tot januari 2002.
Iemand inside info over de opnames?
* Jane is blij dat ze eerst gezocht heeft voordat ze een topic opende...
quote:Daar werd de 2e Belgische serie ook opgenomen, dus dat klinkt wel plausibel.
Op zaterdag 04 augustus 2001 02:50 schreef evert het volgende:[..]
Staat mij ergens bij dat ik een keer gelezen heb dat de opnames in Spanje zijn.
Maareh... de vraag is natuurlijk of iemand al weet of het inderdaad weer in januari begint. Heb ik weer iets om naar uit te kijken.
Absoluut mijn favoriete programma van de laatste jaren! En de discussies op het forum maken het nog leuker!
En weet iemand misschien of er dit jaar wel een nieuwe Belgische serie komt? Helaas heb ik de eerste toen niet gezien, maar de tweede was echt geweldig! (Nog nèt ietsje leuker dan de Nederlandse ).
En, btw, ik vind het ook absoluut geen RLS. Hij staat hier dus goed.
quote:Stond op de wie is de mol-site
Vanaf vrijdag 8 februari gaat namelijk naar verwachting het nieuwe seizoen weer van start.
Nou ja, het komt tenminste weer!
quote:
Op zondag 11 november 2001 17:52 schreef cptmarco het volgende:[..]
Stond op de wie is de mol-site
quote:oe! eindelijk weer!
Op zondag 11 november 2001 22:17 schreef Jane het volgende:
In februari pas...Nou ja, het komt tenminste weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |