abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1265582
Oke,
Dit klinkt vast heel raar..

Ik heb 3 maanden verkering, en algelopen week ben ik met 4 vrienden op vakantie gegaan naar Blankenberge, en zij moest met haar ouders naar Italie.
Alles loopt prima, allebei heel verliefd op mekaar..
En ik was ervan overtuigt dat ik absoluut niet vreemd zou gaan op vakantie.. maar op de laatste dag dat we daar waren, zag ik een meisje lopen.. en dacht 'woow damn!' Maar ja, ik had een vriendin, dus liep haar lopen.. maar toen ik wegliep had ik ineens een 'rotgevoel'.. Toen ik haar later die dag nog een keer tegenkwam, liep ik er wel heen, en vroeg of ze die avond wat wilde gaan drinken, waarna er al snel 'ja' uit d'r mond kwam.
Dus ja.. 's avonds kwam ze..
Maar toen hoorde ik dat een vriend van mij haar wilde proberen te versieren..(hij heeft niet zo vaak een meid, dus ja.. vrienden voor mekaar..) Dus ik liet hem dus maar z'n gang gaan...
'k Voelde me kut, dus ik ging zuipen, tot redelijk zat..
Toen kwam dat meisje naar mij toe, en zei ze, mijn vriendin vind jou vriend leuker dan ik.. en ik ' uhm ja.. en wie vind jij dan leuk?' Waarop ze antwoorde 'jou'.
Dus ik ff gepraat met me vriend, en ja, ook goed.. hij pakte haar vriendin
Maar omdat ik 'zat' was, wouden me vrienden me beschermen tegen dat ik iets zou doen waar ik spijt van zou krijgen..Normaal zou dat ook zo zijn, maar zij was anders..
Maar goed, ik heb d'r niet gekust of nix.. (wat ik heel kut vond!) En nou ben ik terug ik NL, voel me 'incomplete'.. En het lijkt wel of ik verliefd ben geworden.. (kan dat zo snel:?), en ik zei tegen een vriend: ' damn man, et lijkt wel liefde op et eerste gezicht..' En toen ik gister weer ff aan het sms-en was met haar, kreeg ik een smsje met de inhoud: 'Meteen toen ik je zag, was het liefde op het eerste gezicht..'
En alles wat ik zeg of denk, hoor ik bijna meteen ook van haar...
Heel weird..
Alsof we elkaars 'ware' zijn

Ik weet nu niet meer wat ik moet doen, mijn vriendin blijft nog 2 weken weg..
Maar dat andere meisje woont in Belgie (Herentals), en kan ik nooit verkering met haar krijgen, omdat het gewoon te ver weg is...:'(

who makes me feel better...?
Alvast bedankt voor de moeite

dinsdag 24 juli 2001 @ 10:46:53 #2
13830 supergirl
keep it real
pi_1265631
weet je, ik geloof niet dat je gevoel je voor de gek houdt en dat dit zomaar een ontmoeting was...
Als je zo vaak aan haar denkt en zo,n sterk gevoel voor haar hebt dan zou ik zeggen: Ga er voor, je krijgt vast spijt als je dat niet doet, ook als het op niets uitdraait !!
Deze ervaring klinkt namelijk te leuk om zomaar voorbij te laten gaan.
Succes.
pi_1265656
Ja maar het ligt niet zo simpel
Zij woont in Belgie, ik in NL.
Ik heb een vriendin die angst/paniek aanvallen heeft, als die weet dat ik haar hiervoor aan de kant zet, weer een hele zware periode van aanvallen krijgt..wat heel zielig is..

Maar ja, ik snap wat je bedoelt.. achterna gaan, ik wil ook nog een keer terug gaan naar belgie.. maar ja, dat moet ik nog ff bekijken.....

pi_1265681
quote:
Op dinsdag 24 juli 2001 10:55 schreef Makaveli het volgende:
Ik heb een vriendin die angst/paniek aanvallen heeft, als die weet dat ik haar hiervoor aan de kant zet, weer een hele zware periode van aanvallen krijgt..wat heel zielig is..
Dat is echt de allerslechtste reden om het niet uit te maken! Als je een relatie in stand houdt omdat je anders zo zielig vind voor de ander, is dat eigenlijk nog veel erger dan het eerlijk uitmaken.

Want zo is er altijd wel een 'goede' reden te verzinnen om het niet uit te maken. "Ja, volgende maand heeft ze tentamens en als ik het nu uitmaak haalt ze die vast niet".

Okee, beetje off-topic

"The question of whether computers can think is like the question of whether submarines can swim."
Edsger Wybe Dijkstra [1930-2002]
pi_1265697
Ja oke, ik snap em..
Maar dat is ook niet de reden waarom ik het aanhoud..
Ik weet niet eens of ik het wel uit WIL..

Als dat andere meisje nou in de buurt woonde.. zou ik voor haar kiezen denk ik..
Maar wat heb ik eraan om achter haar aan te gaan, terwijl ik haar toch bijna nooit zal zien...

pi_1265702
Herentals ligt niet bepaald aan het andere eind van de wereld. Elk weekend elkaar zien moet goed mogelijk zijn.
pi_1265719
Ja, das ook weer waar...
pi_1265786
Joh, ga ervoor, dat je dit voor haar voelt is niet voor niks. Het zegt ook wat over je huidige relatie, alhoewel ik niet wil beweren dat je zomaar iedere relatie op moet geven als je verliefd wordt op een ander.
Dat je het niet uit durft te maken, snap ik, je wilt je vriendin geen pijn doen. Maar als je alleen maar bij haar blijft om die reden, dan heeft zij er ook niets aan.
Het gebeurt niet vaak dat je zo veel zo sterk voor iemand voelt, laat dat niet wegglippen.
Tuurlijk, misschien wordt het helemaal niks, maar da's altijd het "risico".
Maar houdt je vriendin niet als reserve, als je begrijpt wat ik bedoel. Nou ja, daar mag ik me natuurlijk niet mee bemoeien, maar dat zou ik niet doen.
  dinsdag 24 juli 2001 @ 11:31:50 #9
10848 Visionist_069
 Vision your life
pi_1265797
Maak het niet zomaar zo snel uit met je huidige vriendin.

Kijk naar wat je meegemaakt hebt met haar en hoe jullie band daarmee is gegroeit. Soms kan het gevoel het ook mis hebben hoor.

Als je nu na 1 dag/avond met een ander meisje al gelijk een punt zet achter je huidige relatie kan dat wel eens erg verkeerd uitpakken.

Als je echt denkt dat het meisje uit belgië beter bij je past leer haar dan eerst iets beter kennen dan al gelijk rechtstreeks voor haar te gaan... je hebt nu namelijk iets moois opgebouwd met je vriendin en als het meisje niet blijkt te zijn als je eerst dacht gooi je dat allemaal weg.

pi_1265845
Als het compleet goed zat tussen jouw en je vriendin, zou dit niet in je opkomen.
Of je beschikt misschien niet over de zelfcontrole zodat geen enkele relatie voorlopig kans van slagen heeft. Als ik jou was zou ik gewoon ff vrijgezel blijven en avondjes gaan doen. Belgie is heel ver weg en om zon relatie te laten slagen is er veel wederzijds vertrouwen nodig. Ik denk niet dat jij dat kan geven, alleen al als ze weet van je vriendin thuis en de situatie die daar ontstond.

Begrijp me niet verkeerd, ik probeer het je niet af te raden. Als je echt helemaal gek van haar bent, vooral doen, maar begrijp dat er waarschijnlijk ook consequenties aan vast zitten.

Nou ja veel succes!

pi_1265872
Dit is denk ik wat ik doe:
Een dag met haar gaan stappen, plezier maken.. en kijken of ik dan nog steeds denk van JAAA, dit is ze.. en wederzijds ook.. dan ja.. is de kans groot dat ik mijn huidige vriendin aan de kant zet... ..
En voor haar ga..
Als ik die feeling niet heb na die dag, sluit ik dit hoofstuk..

Maar wat ik ook doe, er zitten altijd gevolgen aan, en die moet ik maar accepteren..

Thnx y'all

dinsdag 24 juli 2001 @ 13:58:14 #12
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_1266564
Het lijkt me wel eerlijk dat je je vriendin iig even verteld dat je twijfelt....
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  dinsdag 24 juli 2001 @ 14:19:43 #13
13962 Dwergje__
het is ikke....
pi_1266695
ik heb hetzelfde gehad.
Ik had een relatie van 1.2 jaar en ik werd ook verliefd op iemand anders.

Toen ben ik toch tot de conclusie gekomen dat het met mijn huidige vriend niet goed zat....
Anders wordt je niet zomaar verliefd op iemand anders..

Ik heb het toen ook uitgemaakt en heb daar geen spijt van gehad...

nou zeg ik niet dat jij het gelijk uit moet maken, maar denk ik iedergeval even goed over je relatie na

"A Conclusion is the place where you got tired of thinking"
pi_1266776
Ja, voor de vakantie, was ik stapelverliefd op mijn vriendin, maar het lijkt wel ofdat zij dat weg heeft gezogen ofzo ...
  dinsdag 24 juli 2001 @ 14:35:27 #15
13962 Dwergje__
het is ikke....
pi_1266787
tja....
misschien heeft zij je de "ogen geopend" ik weet het ook niet..

maar ik zal toch even goed over je huidige relatie na gaan denken...

en je moet niet bij iemand blijven als iemand niet meer leuk vind dat is ook niet eerlijk tegen over haar

pi_1266867
Ja klopt..

Ze komt over 2 weken terug, dus heb ik nog ff tijd om te denken, en om die ene dag met die andere door te brengen.

dinsdag 24 juli 2001 @ 14:52:55 #17
13962 Dwergje__
het is ikke....
pi_1266870
nou ik hoop voor je dat je er een beetje uit kunt komen.

ik heb gelukkig heel veel met een goeie vriend er over kunnen praten en dat heeft bij mij wel geholpen...

succes!

pi_1266953
ja...... i hope so 2..
pi_1267447
Ik ben pogingen aan het doen om achter de betekenis van je onderschrift te komen. Heb wat online woordeboeken doorgekeken enneh....tsja... ik weet het niet helemaal. Is balen, want nu wil je niet met me praten natuurlijk
Ik ben wel een stomme ezel, he? Of

pi_1267769
Het betekent, Hey meisje, lekker kontje, kan ik...

pi_1267889
foutje

[Dit bericht is gewijzigd door DjoDjo op 24-07-2001 18:20]

pi_1267914
quote:
Op dinsdag 24 juli 2001 18:00 schreef Makaveli het volgende:
Het betekent, Hey meisje, lekker kontje, kan ik...

pi_1267985
whehe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')