abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 maart 2002 @ 16:57:53 #201
9829 BlackDevil
Care? Does anyone care? I dont
pi_3488322
* LD zit rustig door te lezen niet wetend dat zijn rust binnen een seconden word verstoord. Op het moment dat LD zijn pagina omslaat word een muur gebroken.

* Voor LD staat nu oog in oog met de rechterhand van BlackDevil

Kasteelheer BlackDevil wilt met u praten

* Geeft een poeder zak aan Lord Dreamer
Als u dit op de grond gooit verschijnt er een lichtgevende blauwe wolk, loop er dan doorheen en u word geteleporteerd naar het kasteel van BlackDevil. wees wel voorzichtig waar u het gooit de portaal blijft er weken. . . . . BlackDevil verwacht u binnen 15 uur

* Nu de ridders taak erop zit verlaat hij het kasteel weer.

Your advertisement here.
  donderdag 14 maart 2002 @ 20:49:33 #202
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3491680
* LD kijkt verdwaasd op .huh wie wat waar..... Nou ja zeg.. kan dat figuur niet gewoon aankloppen.. hmm vaag dat die gewoon door de muur komt.

Op dat moment stormen de bewakers al verontschuldigend naar binnen en vertellen hem dat ze de indringer niet hebben kunnen stoppen ...

Bedienden en werklui beginnen direct met reparaties aan de muur en ook de wacht op de muren wordt verdubbeld ..

LD besluit om maar eens te gaan kijken naar die "kasteel heer " het is al een lange tijd geleden dat hij buiten was en tja het wordt ook tijd dat hij eens zelf rond gaat kijken. Hij besluit de zak poeder door de alchemisten te laten onderzoeken en gordelt z'n reigerszwaard om en roept een bediende om een paard rijklaar te maken.

Ondertussen maakt hij op weg naar de stallen een tussenstop bij Quantarianth en vertelt hem van z'n plannen.

Dan gaat hij op weg.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  zondag 17 maart 2002 @ 14:39:02 #203
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3514663
* Lord Dreamer komt weer terug van z;n ontmoeting met de kasteel heer van het voormalige klooster. Erg agressieve man, hij overlegt met z'n raadgevers en met Quantarianth en besluit een strafexpeditie op touw te zetten om de man manieren bij te brengen.

Hij roept z'n militaire aanvoerders bijelkaar en laat ze de plannen maken voor een korte snelle aanval op het kasteel met als doel een kleine schade toe te brengen aan het kasteel van heer Black Devil. de linker toren van dat kasteel moet aan puin als wraak op de beschadigingen die heer Black devil heeft toegebracht aan het Kasteel van LD.

De engineers worden opgeroepen en die gaan direct aan de slag om wat slagveldmateriaal te maken om een toren te kunnen vernietigen.

De troepen worden verzameld voor deze korte strafexpeditie en de kleine strijdmacht gaat op weg onder de schaduw van de vleugels van Quantarianth. De mogelijke verdedigende troepen zullen worden afgeschrikt door de aanblik van Quantarianth.

LD heeft er goed overnagedacht. Deze actie is noodzakelijk, hij heeft te lang niets gedaan. Zich nergens meebemoeid, maar op het moment dat de gastvrijheid geschonden werd door heer Black Devil kwam de oude strijdluct naarboven en is LD weer even de oude krijgsheer geworden die hij al eeuwen was.

Na dat de troepen op weg zijn gegaan wordt er een bode gestuurd naar het plein waar een proclamatie wordt opgehangen.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  zondag 17 maart 2002 @ 15:12:48 #204
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3514875
* De bediende en de wachter komen terug met de mededeling dat ze de proclamatie op de aanplakzuil bevestigd hebben.

Een paar dagen later komt de strafexpeditie terug met de mededeling dat er een toren van het kasteel van heer Black Devil aan puin ligt. Quantarianth vliegt naar de draken toren en geeft verslag van de missie die perfect is verlopen.

De strijdkrachten gaan naar huin kwartier en het kasteel is weer rustig.

zondag 17 maart 2002 @ 19:01:32 #205
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_3516834
* Anthraxx komt aanlopen vanuit het bos. Het is al avond en Anthraxx weet niet waar hij heen moet. Dan valt zijn oog op het kasteel voor hem. "Hmzzz... dit herken ik. Lord_Dreamer's kasteel, ms dat ik onderdak kan krijgen bij hem..." mompelt Anthraxx.

De poorten zijn gesloten, enkele wachters staan op de uitkijk. "HALT! Wie ben je?" vraagt er 1 en trekt een zwaard.

"Doe geen moeite" grijnst Anthraxx en trekt zijn zwaard "1 keer mijn kant op wijzen en je ligt in 3 stukken..."

"WIE BEN JE?" klinkt het nogmaals.

"Anthraxx, maar wie ben jij?" zegt Anthraxx flauw.

"Anthraxx! Je werd gezocht door BlackDevil geloof ik. BLIJF STAAN OF JE HEBT EEN ZOOI PIJLEN DOOR JE HEEN WAAR MENIG PIJLKOKER JALOERS OP KAN ZIJN!" klinkt het fel...

Anthraxx verbleekt....

zondag 17 maart 2002 @ 19:07:53 #206
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3516886
* Lord Dreamer hoort het geschreeuw bij de poort en neemt een kijkje. Hij ziet Anthraxx staan bij de muur met een zwaard.

Wachters, laat hem maar binnen. Hij is ongevaarlijk, kijk of er geen achtervolgers zijn.

Zow Anthraxx , Iemand die vervolgt wordt door heer Black Devil kan altijd hier aankloppen. vertel eens, wat kunnen we voor je doen.

* De poort wordt achter Anthraxx gesloten en de wachters hervatten hun taak op de muren. Er zijn geen achtervolgers te zien.

Trouwens als je een wachter bedreigt dan moet je wel omkunnen gaan met dat stuk speelgoed zegt LD alwijzend naar het zwaard van Anthraxx.

donderdag 21 maart 2002 @ 20:37:28 #207
13783 Anthraxx
pi_3570855
Waarom ben je zo gastvrij tegenover mij? Kan je me dat uitleggen? * Zegt Anthraxx Ik hoorde dat je samen met BlackDevil hebt gepraat over mij, en rebelgirl, en dat jullie me zouden gaan zoeken. Waarom verwelkom je me hier? Of is dit een val?

* Anthraxx loopt enkele gangen door, wachtend op antwoord. De wandeling lijkt eindeloos, tot ze bij een zaaltje aankomen.

Ga zitten * klinkt het...

donderdag 21 maart 2002 @ 21:16:57 #208
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3571258
* Lord Dreamer Lord Dreamer neemt net als Anthraxx plaatst aan de tafel en een bediende schenkt wat drinken in.

Ach het is eigenlijk heel simpel .. Een vijand van een vijand kan alleen een vriend zijn. Black Devil heeft een grove gastvrijheidsschending gedaan en ik heb daar tegen een wraakactie gepleegt.

Nu hij kwam eigenlijk om een pact te sluiten tegen jullie, ik had en heb daar geen zin in. De bedoeling is dat ik positief neutraal blijf. Ik meng me niet in met interne zaken.

Maar als iemand hier aanklopt met een hulpvraag dan is het m'n plicht als kasteelheer om de vrager van hulp te helpen.

Trouwens als het een val was geweest dan zou je zover niet zijn gekomen maar had ik de Pretorian Guards op jullie af gestuurd.

Dus wees welkom en je geniet de gastvrijheid van het kasteel tot je geen hulp meer behoeft, of totdat je schending maakt van de gastvrijheid.

Wat kan ik voor je doen ?

* Lord Dreamer wacht dan op de het gene wat Anthraxx nodig heeft ?

donderdag 21 maart 2002 @ 22:11:42 #209
13783 Anthraxx
pi_3571752
* Anthraxx kijkt Lord_Dreamer aan.

Eehhmm... je zou me wat vechtlessen kunnen geven ms. Dan kan ik wat beter overleven voor als ik in het bos ga wonen.

* Lord_Dreamer schrikt Ga jij in het bos wonen????? En je postkantoor dan?

Daar wil ik juist vanaf. Ik wil op mezelf wonen en een onafhankelijk bestaan lijden. Ik wil gewoon mijn eigen gang gaan. De mensen die ik kende daar zijn het ook niet waard ook ( ) ...

Maar kan jij mij enige vechtkunst bijschaven? En kan ik heel misschien in jouw kasteel verblijven totdat ik een huis gemaakt heb in het bos?

* Anthraxx wacht geduldig af...

vrijdag 22 maart 2002 @ 18:27:05 #210
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3581667
* Lord Dreamer denkt even na .. Anthraxx wil in het bos leven, z'n vaste bestaan opgeven en het avontuur opzoeken.

hmm.....

Ik kan er wel voorzorgen dat je dat zwaard ten behoren kan gebruiken. Op het kasteel heb ik een goede wapenmeester die dat zwaard naar je hand kan zetten en jou de kunst van het overleven met een zwaard bij kan brengen.

En je wilt hier verblijven ? hmm Tja .. Ik denk dat die optie vrij moeilijk is. Er zijn namelijk een aantal zaken gaande die een verblijf in dit kasteel misschien onaangenaam kunnen maken.

Weet je , ik weet het goed gemaakt. Je krijgt van mij materiaal mee en een paar werklieden en die kunnen voor jou een mooi stevig huis in het bos bouwen. En tot de tijd dat je je zelf kan verdedigen blijft er gewoon een wachter bij je huis om dat te beschermen tegen overvallen.

* Dan kijkt LD verschrikt om zich heen en prevelt zacht inzich zelf een duister afwerende spreuk. hij fluistert

Het duister is hier ... ergens in de heuvels.. Ik kan het voelen, het is hier! bezeten door een deel van de kwade macht uit Shadar Logoth. Mijn god .. Zijn de wezens die gezien worden in het Duistere Bos soms Trolloks .. Wie heeft de poort opengelaten .. Ik moet wat doen....

* Hij wenkt een bediende en groet Anthraxx en zegt.

Ik spreek je later .. moet nu even wat gaan regelen, volg de bediende naar de wapenmeester. hij geeft je les en zorgt ook dat het materiaal en de werkers worden gedirigeert naar de plaats waar jij je huis wilt hebben.

* LD loopt dan naar de Strijderskwartieren en laat een groep Pretorian Guards uitrukken om het gevaar op te sporen. dan worden de Kjeldoran Knights opgetrommelt en die kammen de omgeving van het kasteel uit en zorgen dat de verdedigings werken weer piekfijn in orde zijn. Het kasteel met haar bewoners wordt in gereedheid gebracht voor eventuele aanvallen van buitenaf. LD mompelt wat voor zich uit.

Eerst dat voorval met iemand die zomaar een zwaardhand vermoord en dan nu de komst van iets van de duistere kant. Er gebeuren vage dingen die het daglicht niet kunnen verdragen.

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 22-03-2002 18:44]

vrijdag 22 maart 2002 @ 20:50:30 #211
13783 Anthraxx
pi_3582611
* Anthraxx kijkt Lord_Dreamer na, het ene moment is hij er en het andere is ie weg.

Goed, een bediende volgen. Maar welke? * Mompelt Anthraxx

U bent heer Anthraxx? * Klinkt het.

Ehh.. ja...

Goed, ik heb opdracht gekregen om u te begeleiden naar de wapenmeester. Volg mij, hij staat op de binnenplaats te wachten op u.

* De bediende draait zich om en mompelt wat. Anthraxx staat op en besluit om achter de bediende aan te lopen. Weer lopen ze door gangen, die Anthraxx nooit zal kennen, en veel trappen af, welke oneindig lijken. Dan komen ze aan bij de binnenplaats. De wapenmeester staat daar te wachten met 2 zwaarden. Dan gooit hij 1 zwaard richting Anthraxx, die hem netjes vangt.

Ah... vangen ken je al... * Klinkt het

maandag 25 maart 2002 @ 13:31:22 #212
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3608077
* In het kasteel Flikkeren de Lichtbollen een keer en geven iets zwakker hun licht af .. alsof er iets knaagt aan de magische stroom energie die de lichtbollen voedt.

Ook Quantarianth voelt zich wat zwakker en zend een waarschuwing naar LD ..

LD .. Iets is de magie aan het aantasten, iets verstoord het evenwicht en het is niet de komst van de duisternis bij de bebosde heuvels. Het is iets anders iets veel gevaarlijkers...

* Binnen de muren van het kasteel zal de magie blijven bestaan aangezien het een eigen bron heeft, maar het lijkt erop dat buiten de muren de magie aan het verzwakken is.

Iets of iemand is de structuur van het eiland aan het veranderen en het evenwicht aan het verstoren... De vraag is wie of wat is hiermee bezig.

dinsdag 2 april 2002 @ 20:59:17 #213
13783 Anthraxx
pi_3700882
* Na tien dagen intensief getrained te hebben is de opleiding van Anthraxx voltooid. Hij is nu een volleerd zwaard meester.

Deze dag is akelig stil, op het fluiten van de vogels na. Anthraxx vraagt zich af wat er aan de hand is. Lord_Dreamer heeft hij ook al een tijd niet meer gezien."Zou er wat gebeurd zijn?" schiet het door Anthraxx hoofd.

Anthraxx besluit toch weg te gaan, hij kan immers nu wel voor zichzelf zorgen. "Maar waar moet ik heen?" mompelt Anthraxx "Ik heb nog geen huis in het bos..."

pi_3707639
* Icarusje en Tamea komen aan bij het kasteel van Lord Dreamer. Hopelijk weet hij of iemand uit zijn strijdmacht meer over de plek in het bos.

*klopklop*

[Dit bericht is gewijzigd door Tamea op 03-04-2002 12:10]

woensdag 3 april 2002 @ 12:09:42 #215
21320 Duif
Wat nou vredesduif?
pi_3707690
Het duifje vliegt over het kasteel heen en ziet Anthraxx op de binnenplaats.

Ah! daar is ie!

Met een sierlijke duikvlucht werpt de duif een slutel aan de voeten van Anthraxx, op het label staat:

Smederij

roekoe koekeroe
  woensdag 3 april 2002 @ 20:10:23 #216
13783 Anthraxx
pi_3713404
* Vanuit de lucht valt er een sleutel vlak voor Anthraxx voeten. Anthraxx bukt en pakt hem op. De sleutel zelf is oud en roestig, ook nog vrij zwaar om vast te houden ook. Dan ziet hij het labeltje eraan hangen, welke hij uit pure nieuwsgierigheid leest.

"SMEDERIJ" staat erop.

"Hmmzzz... de enige smederij die ik ken is van Atrimar, ms toch maar eens langsgaan om de sleutel terug te brengen. Hij zal het nodig hebben denk ik..." mompelt Anthraxx en kijkt rond. De binnenplaats is leeg. Het hele kasteel is leeg. Dan bedenkt Anthraxx zich, en rent naar de paardenstallen. "Geen paardenmeester, dan maar lenen..." en Anthraxx springt op een zwart paard en rijd weg.

Bij de poort blijft hij staan. Hij pakt een stuk papier en een pen en schrijft iets op het papiertje:

quote:
Lord_Dreamer,

Bedankt voor je gastvrijheid, maar ik ga er weer vandoor. Met die zwaardvechtkunst red ik me wel nu. Ik ga eerst naar het huis van Atrimar, met een paard. Mocht je die terugwillen moet je me opzoeken. Ik verblijf voortaan in het bos. Ik hoop je zo snel mogelijk weer te zien...

Anthraxx

Dan frommelt hij het papiertje tussen een grote spleet. "Die is wel zichtbaar" mompelt Anthraxx en rijdt weg, richting Atrimar's smederij
  woensdag 3 april 2002 @ 21:21:48 #217
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3714422
* Lord Dreamer hoort het geklop aan de deur ..

* Een bediende doet open en ziet twee onbekenden eilanders staan, Gegroet waarde eilanders, komt u verder en waar kan onze heer Lord Dreamer u mee van dienst zijn.
Ohh daar komt hij net aan..

* Lord Dreamer heeft net het briefje van Anthraxx gelezen en weet zeker dat hij hem wel eens op gaat zoeken.

Hallo .. Welkom op het kasteel, wie zijn jullie en wat kan ik voor jullie doen ?

pi_3719751
goeiemiddag meneer

Ik ben Icarusje en dit is Tamea, wij hebben een probleem met zwarte smurry en volgens de analist van het MCF weet jij veel en kan jij ons msischien wel helpen.

Zouden we even binnen mogen komen?

Vliegen tot je er bij neer valt
  donderdag 4 april 2002 @ 12:32:05 #219
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3720137
Natuurlijk kom verder..

* LD leidt de twee bezoekers naar een comfortabele ruimte in het kasteel
en een bediende zorgt voor wat drinken.

hmm "zwarte smurrie" en jullie hebben dat bij de vlakte
vandaan gehaald ?.

* LD loopt naar één van de kasten en haalt er een boek uit, het is een deel
uit de geschiedenis reeks van het eiland

Tja vroeger leefde daar een volk dat technologisch hoogstaand
was. Door een verkeerde interpretatie van hun signalen hebben we
er bijna een oorlog meegehad. Maar alles is met een sisser afgelopen.

Alleen het volk verdween, niemand weet waarheen en niemand heeft ook meer
de groten en grote hallen onder de grond betreden. Ik vraag me af of we
ooit de ingang weer kunnen vinden, maar dat is niet de grootste zorg zo te horen.

Het kan zijn dat die smurrie afkomstig is van een achtergebleven of actief geworden
stuk van de oude technologie, ik weet dat het volk niets van magie moest weten
en het liefst alles met technologie deed.

Misschien als jullie met een holleruimte detector wat meer kunnen vinden en misschien
wel een ingang waar door je in de hallen vol met technologie kan komen, maar
zeker weten doe ik het niet natuurlijk.

Beweegt er wat in die smurrie of is het statisch ? wat gebeurt er als je magie
gebruikt in de buurt van die smurrie ????

* LD drinkt wat en kijkt de twee vragend aan

pi_3721461
De smurrie zelf lijkt niet te bewegen, maar Icarusje heeft gisteren wel gezien dat de plek zich uitbreidt. Dus het verspreidt of vermenigvuldigt zich wel.

En hoe het reageert op magie weet ik niet. Ik kan nog niet zoveel magie en niks dat zinnig leek tegen dat spul dus ik heb maar niks geprobeerd.

pi_3722150
Hmz, of die holte meter gaat lukken vraag ik me af. Ik waag me niet op die smurrie en het hele veld is er mee bezaaid. Kan je niet zo'n draak sturen die ik zag rondcirkelen. Of zijn die niet echt?
  donderdag 4 april 2002 @ 17:31:10 #222
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3724502
* Lord Dreamer roept Quatarianth er eens bij ...

Hmm misschien dat hij een rondvluchtje kan maken en eens kijken , alleen moeten jullie wel mee en wat magie gebruiken, want Quantarianth is geen magisch wezen maar heeft alleen magische eigenschappen .. Zo'n draak valt eigenlijk overal tussen.

pi_3725981
Ik kan geen magie hoor Maar Tamea wel

Maar het lijkt me een goedplan om er heen te gaan met de draak. Straks ligt dat spul over het hele eiland.

pi_3726287
* Quantarianth vliegt aan en land naast de twee bezoekers...

* Quantarianth zakt door z'n poten en wacht tot de bezoekers gaan zitten voor de rondvlucht..

Mentaal geeft hij te kennen dat ze niet bang hoeven te zijn...

"Drakes claim to be Dragons - until the Dragons show up"
pi_3726777
* Icarusje ziet Tamea zonder enige twijfel op de draak stappen en besluit dan ook maar mee te gaan. Als hij erop zit gaat de draak weer staan.

We kunnen hoor!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')