abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1235560
Bron nu.nl

Uitgegeven: 19-7-2001 14:50

GAZA - De islamitische Jihad, een van de fanatiekste Palestijnse organisaties tegen de Israëlische bezetting, is een zomerschool begonnen waar kinderen wordt geleerd hoe zij zelfmoordaanslagen kunnen plegen. Zelfmoordaanslagen zijn voor de Palestijnen het belangrijkse wapen in de strijd tegen het militair superieure Israël. Zo kwamen vorige maand twintig Israëlische jongeren om het leven toen een Palestijn zichzelf opblies bij de ingang van een druk bezochte discotheek.

Komen dit soort dingen nou alleen voor bij de islamitische cultuur?
Forgive me if i'm wrong.

donderdag 19 juli 2001 @ 15:05:04 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1235576
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 15:02 schreef Hole_in_one het volgende:

Komen dit soort dingen nou alleen voor bij de islamitische cultuur?
Forgive me if i'm wrong.

Ik vergeef het je.

Maar wel eens gehoord van Kamikaze-piloten uit Japan, tijdens W.O.-2 ?

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator donderdag 19 juli 2001 @ 15:07:45 #3
8781 crew  Frutsel
pi_1235595
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 15:05 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik vergeef het je.

Ik vind Kinderen wel wat anders als Piloten bikkel...
Maar goed, we kunnen er uren lang over discussieren... maar hopelijk gaat er daar es iemand wakker worden in het midden oosten. Voor mij mogen ze daar al die palestijnen in de Sinai zetten en dat ze daar opdrogen.
  donderdag 19 juli 2001 @ 15:09:13 #4
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1235609
Wat te denken van de kinderkruistochten?
pi_1235612
Echt zieke figuren daar in het midden oosten.
PLatgooien die handel daar, daarmee bedoel ik degenen die hiertoe aanzetten!!
  donderdag 19 juli 2001 @ 15:10:57 #6
13638 Dikke_TimSalaBim
Dril, Dril, Dril...
pi_1235621
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 15:02 schreef Hole_in_one het volgende:

De islamitische Jihad, een van de fanatiekste Palestijnse organisaties tegen de Israëlische bezetting, is een zomerschool begonnen waar kinderen wordt geleerd hoe zij zelfmoordaanslagen kunnen plegen,

Hoever ben je dan verwijderd van welke vorm van realiteit dan ook?
Gister op het 8-uur-journaal zo'n Jihad-figuur daarover horen praten alsof het gewoon Rekenles op een basisschool was...
Ziek ziek en ziek
Der Dicken.
pi_1235625
Gatverdamme! Wat een zieke, verrotte ideeen hebben sommige van die gasten toch.
Que cera et cetera
pi_1235650
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 15:05 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik vergeef het je.

Thanks for refreshing my memory! (Pearl Harbour is trouwens een mooie film)
Het zal wel een vooroordeel zijn van me maar hadden jullie niet toen je het las dat je dacht van "het zal wel weer eens niet vanuit die hoek komen".
Ik bedoel als iemand tegen mij zegt "kamikazeaanslagen"
dan denk ik echt niet aan NL
Ik snap dit niet, is dit nou eer?
En ik had het al op 't nieuws gezien en zo'n "instructeur" zei dat je daarnaa op het hoogste niveau van paradijs komt.
  donderdag 19 juli 2001 @ 15:17:31 #9
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1235664
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 15:07 schreef Frutsel het volgende:

Maar goed, we kunnen er uren lang over discussieren... maar hopelijk gaat er daar es iemand wakker worden in het midden oosten. Voor mij mogen ze daar al die palestijnen in de Sinai zetten en dat ze daar opdrogen.

Mocht jullie er eens echt over willen discussiëren, i.p.v. nietszeggende one-liners of kotsmileys te plaatsen, dan beveel ik deze al lopende discussie van harte aan:
Israël/Palestina, dialoog deel 2. Oplossingen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 19 juli 2001 @ 15:18:30 #10
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_1235672
De Islam leent zich nou eenmaal perfect voor dit soort gestoorde gekken

niet dat het enige zin heeft hoor want de Joden gaan echt niet zomaar vertrekken hoor

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  Moderator donderdag 19 juli 2001 @ 15:19:58 #11
8781 crew  Frutsel
pi_1235682
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 15:17 schreef golfer het volgende:

[..]

Mocht jullie er eens echt over willen discussiëren, i.p.v. nietszeggende one-liners of kotsmileys te plaatsen, dan beveel ik deze al lopende discussie van harte aan:
Israël/Palestina, dialoog deel 2. Oplossingen?

En als we dat nou niet willen? MAar we willen graag kotssmileys plaatsen en one-liner zijn? Gaat hier dan weer een slot op?
pi_1235691
ALLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAf

Ow das iets anders.

donderdag 19 juli 2001 @ 15:22:03 #13
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_1235698
Ik vind het totale onzin,
ik geloof der geen ene shit van.
Media zijn de grootste idioten die er ronddwalen.

Adios

Schijt aan iedereen
pi_1235727
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 15:22 schreef Deadre het volgende:
Ik vind het totale onzin,
ik geloof der geen ene shit van.
Media zijn de grootste idioten die er ronddwalen.

Adios

Dan daag ik jouw nu uit om naar www.nu.nl te surfen en dan de video te DL!
Je ziet dan zelf de kindertjes oefenen op hun originele "zomerkamp".
  donderdag 19 juli 2001 @ 15:27:36 #15
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1235735
Kinderen die gebruikt worden als kindsoldaten en nu dus ook als zelfmoordeenheden. Zieke geesten
The Internets, I needs it..
pi_1235762
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 15:27 schreef Dr_Crouton het volgende:
Kinderen die gebruikt worden als kindsoldaten en nu dus ook als zelfmoordeenheden. Zieke geesten
Tja jong geleerd IS oud gedaan....

Ow w8 er dan helemaal geen "oud" meer.

pi_1235767
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 15:30 schreef Hole_in_one het volgende:
Ow w8 er dan helemaal geen "oud" meer.
Lachen!
  donderdag 19 juli 2001 @ 15:31:34 #18
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_1235768
Zelfmoordaanslagen zijn voor de Palestijnen het belangrijkse wapen in de strijd tegen het militair superieure Israël.

Palestijnen hebben niet anders dan steen op de grond tegen een overmacht met tanks, straaljagers etc.

De grootste verantwoordelijkheid blijven de JOden.
Zij zijn de grootste obstakel voor het vredesproces, toch besef ik hoeveel Palestijnen zij van hun land houden, ik zou precies hetzelfde gedaan hebben, als je niets anders kan.

Je hebt toch geen leven, joden pikken toch alle drinkwater in [reportage belgische net], geen werk, geen toekomst...wat blijft er dan nog over?

Schijt aan iedereen
  Moderator donderdag 19 juli 2001 @ 15:34:39 #19
8781 crew  Frutsel
pi_1235798
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 15:31 schreef Deadre het volgende:
Zelfmoordaanslagen zijn voor de Palestijnen het belangrijkse wapen in de strijd tegen het militair superieure Israël.

Palestijnen hebben niet anders dan steen op de grond tegen een overmacht met tanks, straaljagers etc.

Zij zijn de grootste obstakel voor het vredesproces, toch besef de Palestijnen hoeveel zij van hun land houden, ik zou precies hetzelfde gedaan hebben, als je niets anders kan.

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....
en dus ga je onschuldige burgers opblazen...yeah right
Elke keer als ik het nieuws lees en zie dat er weer een palestijn is omgekomen op de gazastrook denk ik: eigen schuld...

Je hebt toch geen leven, joden pikken toch alle drinkwater in [reportage belgische net], geen werk, geen toekomst...wat blijft er dan nog over?

donderdag 19 juli 2001 @ 15:36:25 #20
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_1235812
JOden schieten zeker geen kleine onschudlige kinderen dood?

hou toch op id jood

[Dit bericht is gewijzigd door Deadre op 19-07-2001 15:36]

Schijt aan iedereen
pi_1235825
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 15:31 schreef Deadre het volgende:

Zij zijn de grootste obstakel voor het vredesproces, toch besef ik hoeveel Palestijnen zij van hun land houden, ik zou precies hetzelfde gedaan hebben, als je niets anders kan.

Helemaal mee eens! Die Joden zijn daar gewoon gekomen met het excuus dat "god dat land aan de Joden heeft gegeven" en dan schieten ze ff alle palestijnen uit HUN land! slaat echt nergens op!
Ik hou van lijstjes maken en ik spaar plastic zakjes
  Moderator donderdag 19 juli 2001 @ 15:38:26 #22
8781 crew  Frutsel
pi_1235827
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 15:36 schreef Deadre het volgende:
JOden schieten zeker geen kleine onschudlige kinderen dood?

hou toch op id jood

ja joh..ga gelijk schelden....whehehehe.. En NEE..israel schiet alleen op gewapende gasten. En als dat kinderen zijn, tja, dan vragen ze er ook om... Maar jezelf met een bom opblazen in een volle bus, dat is pas lef joh..echt..
pi_1235850
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 15:38 schreef Frutsel het volgende:
ja joh..ga gelijk schelden....whehehehe.. En NEE..israel schiet alleen op gewapende gasten. En als dat kinderen zijn, tja, dan vragen ze er ook om... Maar jezelf met een bom opblazen in een volle bus, dat is pas lef joh..echt..
Wat een partij wordt hier toch weer gekozen. De Joden zijn zelf allerminst lieverdjes, en er komen zeker niet alleen maar gewapende Palestijnen om! Ik snap niet dat jullie als voetbalsupporters voor de een of voor de ander moeten zijn? Of heeft het weer met Islam-haat te maken?
  donderdag 19 juli 2001 @ 15:41:53 #24
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1235851
Ze zijn gewoon ALLEBEI verkeerd bezig. Stupide koppige ruziemakers, alleen omdat er een paar hardliners aan de macht zijn of in de achtergrond hun macht uitoefenen door de makkelijk te kneden bevolking op te hitsen. Die doen al het werk voor hen
The Internets, I needs it..
pi_1235855
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 15:38 schreef rubll het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Die Joden zijn daar gewoon gekomen met het excuus dat "god dat land aan de Joden heeft gegeven" en dan schieten ze ff alle palestijnen uit HUN land! slaat echt nergens op!

dat kinderen geleerd wordt hoe een zelfmoordaanslag te plegen vind ik ook nergens op slaan

om maar even met de woorden van een bekende cabaretier te spreken: die palestijnen, daar moet je geen ruzie mee krijgen, maar die joden, dat zijn ook geen lieverdjes hoor...

voor mijn part schiet saddam ff een kernraket op die hele bende af, dan zijn we van dat gezeur af
oh nee dan hebben we golf oorlog II, naja is er tenminste nog wat boeiends op tv

what kind of madness rules the world today?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')