Wij vrouwen zijn tenminste simpel
We willen alleen maar een beetje liefde en aandacht en begrip (en diamanten natuurlijk, maar da's nu niet relevant)!!
Mannen zijn soms zo bot en gevoelloos lijkt het..
Ik baal ervan dat IK altijd de eerste stap moet zetten..Blegh.
quote:loopt storm he dit topic
Op woensdag 18 juli 2001 12:40 schreef Vivi het volgende:
..Met mijn vriendje, we begrijpen elkaar soms gewoon niet, zijn soms ook zo heel erg verschillend..en dan ben ik weer bang dat ie niet van me houdt..Rotgevoel!!!!!!! Waarom zijn mannen zo raar???Wij vrouwen zijn tenminste simpel
We willen alleen maar een beetje liefde en aandacht en begrip (en diamanten natuurlijk, maar da's nu niet relevant)!!
quote:BLAAT!! ms heb je het niet in de gaten maar dit topic staat niet in "onzin"!!
Op woensdag 18 juli 2001 12:48 schreef berney het volgende:[..]
loopt storm he dit topic
[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 18-07-2001 12:54]
quote:*Bloempje aanpakt* Mooi!!!
Op woensdag 18 juli 2001 12:50 schreef Riduce het volgende:
Ach komt wel weer goed joh...
Ja, het komt wel weer goed hoor, we houden veel van elkaar, maar hij is echt een moeiiiiiilijk mens...wordt er soms gewoon beetje moe van
Het leven is simpel, zolang je het zelf simpel houd
quote:niet alle mannen hoor.
We willen alleen maar een beetje liefde en aandacht en begrip (
mmm... of zou ik nu teveel vrouwelijk hormoon hebben?
quote:Ja, dat wil ik ook, maar ook al praat ik tegen hem het lijkt soms gewoon of we op een totaal andere golflengte zitten, hij denkt een beetje raar over bepaalde dingen imo. Maar goed, ik ga wel weer een poging wagen..alleen soms ga je wel twijfelen als je geen progressie ziet..
Op woensdag 18 juli 2001 12:55 schreef Chandler het volgende:
Als ik jou was zou ik dit met hem gaan bepraten, praten over jezelf, praten over hem en praten over jullie samen. Mischien dat je op zo'n manier er wel uitkomt, en als je gaat praten neem de tijd en probeer overal zo nuchter mogelijk op te reageren en ook dingen vanuit een andere positie te bekijken!..Het leven is simpel, zolang je het zelf simpel houd
[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 18-07-2001 13:02]
quote:Nee hoor, vind ik juist goed als je je "trots" opzij kan zetten voor iets wat belangrijk voor je is
Op woensdag 18 juli 2001 12:55 schreef killerkef het volgende:[..]
niet alle mannen hoor.
ik moet ook veel aandacht, liefde en begrip krijgen...
enne, ik zet ook altijd de eerste stap...mmm... of zou ik nu teveel vrouwelijk hormoon hebben?
quote:Inderdaad een relatie die je zelf graag wilt geef je niet zo op en wat voor klote dingen je ook tegen komt je zal er met je 2en door heen moeten..
Op woensdag 18 juli 2001 13:00 schreef Vivi het volgende:[..]
Ja, dat wil ik ook, maar ook al praat ik tegen hem het lijt soms gewoon of we op een totaal andere golflengte zitten, hij denkt een beetje raar over bepaalde dingen imo. Maar goed, ik ga wel weer een poging wagen
Praten is de enigste oplossing want negeren en ruzie maken is ook niet alles..
Succes meid en ga er voor!
quote:Hey Vrouwen Zijn Geen Mutsen!!
Op woensdag 18 juli 2001 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
Dat gezeik van al die mutsen ook altijd![]()
Het Zijn De Mooiste Wezens Ter Wereld!!
En Vooral Mijn Vriendin!!!!!!!!!!!!!
quote:Alle wijven zijn diep (maar meestal niet zo diep) van binnen muts. Jou vriendin dus ook slijmbal!
Op woensdag 18 juli 2001 13:02 schreef ZineGeneZidane het volgende:[..]
Hey Vrouwen Zijn Geen Mutsen!!
Het Zijn De Mooiste Wezens Ter Wereld!!
En Vooral Mijn Vriendin!!!!!!!!!!!!!
quote:Lievv
Op woensdag 18 juli 2001 13:01 schreef Chandler het volgende:[..]
Inderdaad een relatie die je zelf graag wilt geef je niet zo op en wat voor klote dingen je ook tegen komt je zal er met je 2en door heen moeten..
Praten is de enigste oplossing want negeren en ruzie maken is ook niet alles..
Succes meid en ga er voor!
Nee, ik HAAT ruzie, alleen soms is het noodzakelijk en kan het de lucht klaren (als je het op een gezonde manier weer op kan lossen.)
Je hebt helemaal gelijk hoor Dat probeer ik hem ook duidelijk te maken. Maar het heeft er ms ook mee te maken dat ik verbaal nogal scherp kan zijn en hij zich daardoor ondergesneeuwd voelt..ik moet me ms een beetje inhouden..
quote:Hey!! Hoepel jij es op naar ventje!!
Op woensdag 18 juli 2001 13:03 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Alle wijven zijn diep (maar meestal niet zo diep) van binnen muts. Jou vriendin dus ook slijmbal!
quote:Hehe
Op woensdag 18 juli 2001 13:03 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Alle wijven zijn diep (maar meestal niet zo diep) van binnen muts. Jou vriendin dus ook slijmbal!
Offtopic:
He, Strolie, wanneer kom je weer eens CS-en
quote:
Op woensdag 18 juli 2001 13:05 schreef Vivi het volgende:[..]
Lievv
![]()
Nee, ik HAAT ruzie, alleen soms is het noodzakelijk en kan het de lucht klaren (als je het op een gezonde manier weer op kan lossen.)
Je hebt helemaal gelijk hoor
Dat probeer ik hem ook duidelijk te maken. Maar het heeft er ms ook mee te maken dat ik verbaal nogal scherp kan zijn en hij zich daardoor ondergesneeuwd voelt..ik moet me ms een beetje inhouden..
Goedzo... zo moet ik het horen!
quote:ik heb meestal het id dat het andersom is, die vrouwen zitten zovaak te zeuren om van die om belangrijke dingen.
..Met mijn vriendje, we begrijpen elkaar soms gewoon niet, zijn soms ook zo heel erg verschillend..en dan ben ik weer bang dat ie niet van me houdt..Rotgevoel!!!!!!! Waarom zijn mannen zo raar???Wij vrouwen zijn tenminste simpel
quote:Beetje goed met elkaar praten
Op woensdag 18 juli 2001 12:53 schreef Vivi het volgende:[..]
*Bloempje aanpakt* Mooi!!!
Ja, het komt wel weer goed hoor, we houden veel van elkaar, maar hij is echt een moeiiiiiilijk mens...wordt er soms gewoon beetje moe van
quote:Off-topic: ben druk bezig met solliciteren, ik denk morgenavond weer
Op woensdag 18 juli 2001 13:07 schreef PocketRocket het volgende:
He, Strolie, wanneer kom je weer eens CS-en
Zowiezo dit weekend!
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 18-07-2001 13:27]
quote:Iets specifieker gaarne???
Op woensdag 18 juli 2001 13:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
op welke momenten merk je een onderling verschil ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |