Zo blijft de kunst alleen toegankelijk voor de happy few.
Ik heb nu slechts 2 etsen van een Dordtse kunstenares en verder heb ik helemaal niets, nou ja op eigen rommel aan de muur na dan, dat is onbetaalbaar spul of course
Wat heb jij?
Ik ben er een beetje dubbel in. Ik vind bedragen tot zo'n 10000 gulden absoluut niet te veel voor kunst (ik moet het dan wel héél mooi vinden) maar op dit moment kies ik er toch voor om mijn geld aan andere dingen te besteden.
om exact te zijn, deze:
heb ook een nog niet ingelijste repro van Marlene Dumas liggen, heb ik nu even geen ruimte voor en zat te wachten op een echte
verdors mijn eigen dingen en kunstuitleen gevallen, je weet wel van de bieb, maar die hebben mijn ouders gehaald...
zo hebben wij een geweldige steengrafure (schrijf je dat zo?)met BB king! geweldig!
Een Rob Vermeer weliswaar.
Tis de helft van een 2 luik genaamd : "Landschap"
Persoonlijk noem ik het "Landmijn in Yugoslavie"
Prijskaartje achterop van de kunstuitleen geeft 983,82 (en dat in 1983)
Idiote prijs trouwens. Zowel op centen als op hoeveelheid gezien.
Ik zal ff het schilderijke capturen , komt ie :
[Dit bericht is gewijzigd door Guus op 14-07-2001 18:03]
quote:Ken 'ie het nie omdraaien???
Op zaterdag 14 juli 2001 18:04 schreef Guus het volgende:
Ik ben toch niet enige die het een hoere lelijk ding vind he ?
Hiero een in gelimiteerde opgave uitgebrachte litho van Peter Pontiac, genaamd Dinosaur Sr. (origineel hè). Is het kunst? Kweenie. Ik vind het hardstikke mooi. Al waren er twee miljoen ipv 200 van geweest had ik 'm net zo mooi gevonden.
Helaas geen plaatje van te vinden op i-net.
op de voorkant van een autobiografie... en nog een paar binnenin het boek...
quote:Nee zeker niet!
Op zaterdag 14 juli 2001 18:04 schreef Guus het volgende:
Ik ben toch niet enige die het een hoere lelijk ding vind he ?
Ik heb wel een seriecell aan de muur van WB met bugs bunny, een gesigneerde ook nog. Misschien niet echt kunst, toch leuk (en toch nog wel wat waard...) Ook heb ik 4 parodieen op kuifje albums uit de VN gesneden en ingelijst (Dat is van... ik kan niet op z'n naam komen...). (ED ben je stripfreak? Nou een beetje )
Ik denk er wel over een eigen werk in grotere uitvoering te maken, in te lijsten en op te hangen. En anders kan ik altijd nog goedkoop aan (lees: alleen lijst kopen) werk van mijn vader komen, dat ik zelf wel goed vind.
Tot ik echt werk heb of echt een buitenkansje dus geen dure kunst voor mij...
quote:*lol*
Op maandag 16 juli 2001 12:04 schreef Ringo het volgende:
Ik heb een poster van Bert & Ernie aan de muur hangen.
Ik ga steeds meer geloven dat je net zou oud bent als het jongetje van die foto.
Leuk ventje trouwens!
Ik heb een hekel aan van die kunstposters, die heb ik dan ook niet hangen. Bij mij hangen wel wat ingelijste zwart/wit foto's aan de muur, die mijn vriendje (mijn eigen amateur-fotograafje) vorig in Parijs heeft gemaakt. Originele en mooie foto's. Verder heb ik wat oude prentjes aan de muur (afkomstig van de antiek- en boekenmarkt op het Lange Voorhout in Den Haag), onder andere 1 prentje van een stel kolonisten die voet aan wal zetten in Indonesië. Gekke lijstjes erom heen, staat wel aardig. Ook al is het natuurlijk geen echte Kunst (met een hoofdletter )
quote:Leuk hè? Het is mijn neefje, zo'n 15 jaar geleden. Helaas zit-ie nu in de gevangenis, vanwege handel in drugs, wapens en weet-ik-veel wat nog meer. Dat lieve is er wel een beetje af...
Op maandag 16 juli 2001 12:49 schreef Kimmie het volgende:
Ik ga steeds meer geloven dat je net zou oud bent als het jongetje van die foto.
Leuk ventje trouwens!
quote:Meestal vind ik mezelf ook veeeel slechter als dat andere mensen mijn werk vinden... Maar ja af en toe moet je het gewoon maar eens proberen en dan is het toch niet echt onaardig. Maar ja idd, zelf weet je altijd precies wat er vaud is...
Op maandag 23 juli 2001 12:14 schreef fokje het volgende:
Een zeefdruk van een oud-medestudente en een schilderij van mijzelf. Eik heb ik de pest aan om eigen werk op te hangen, ik zit me altijd te ergeren aan foutjes die me elke keer weer opvallen. Eigen werk hangt ook in een onopvallende hoek.
BTW, wat voor werk maak je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |