abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17262425
Poging tot een korte tekst:

Mijn vriendje gaf mij een duur armbandje vorig jaar. Als een soort van "verlovingscadeau". Allemaal best, totdat hij vorig weekend aan het verhuizen was waardoor al zijn spullen open & bloot lagen. Tot mijn verbazing zag ik toen in een tissue gewikkeld armbandje op de tafel liggen. Dacht dat het een Valentijnscadeau was & wilde stiekem kijken, om tot de ontdekking te komen dat dat armbandje bijna identiek was aan die van mij. Een dag later confronteerde ik hem ermee & hij zei dat hij dat armbandje aan een ander meisje had gegeven 2 jaar geleden, maar dat zij hem te duur vond & weer teruggaf. Ik was razend! Ik ben toch niet 1 of een andere slet voor wie je ongeveer hetzelfde armbandje voor moet kopen?! Hij vond zelfs dat ik blij moest zijn dat hij me niet haar armbandje gaf!

Het gaat trouwens misschien niet eens alleen om het k*tarmbandje. Hij heeft mij ook 1,5 jaar geleden een dure camera gegeven, die ik (vanwege de prijs) terug wilde geven. Maar hij wilde hem niet, "het gaat niet om het geld." Om 'm daarna terug te vragen toen ik het uitmaakte...

Al zijn cadeau's hebben een "nare nasmaak" waardoor ik nu geen cadeau's meer van hem wil krijgen. Of is dit onredelijk & ben ik gewoon moeilijk aan het doen?

"There was never a genius without a tincture of madness"
Aristoteles
  dinsdag 17 februari 2004 @ 18:45:08 #2
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_17262489
Hij is gewoon niet zo creatief, maar wel bereid om er 2 keer geld voor ener te leggen ( vast niet zo snugger ook trouwens )

Wees blij! Hoe kan je daar nou moeilijk over doen?? Elke andere slimmerik had jou gewoon keihard die oude armband gegeven.
Ook niets mis mee hoor, want wat niet weet, deert niet

pi_17262562
Hij had je ook niks kunnen geven, zeikerd.
Als jij niet zo nieuwsgierig was geweest had je hier nooit last van gehad.
pi_17262570
Het slaat nergens op dat hij zegt dat je blij moet zijn dat je niet háár armbandje hebt gekregen, dat lijkt me niet meer dan normaal namelijk. Dat van die camera vind ik ook raar, eens gegeven blijft gegeven.

Dat hij hetzelfde armbandje voor je heeft gekocht vind ik meer een gebrek aan creativiteit. Er zijn duizenden verschillende armbandjes te koop, waarom zou je in godsnaam twee keer dezelfde kopen?

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_17262618
Dat armbandje is gewoon helemaal naar zijn smaak gemaakt, dus misschien moet je blij zijn dat hij niet de eerste beste meeneemt, maar echt zijn best doet om er een te kiezen die hij mooi vind
Maareh jij kent hem natuurlijk beter als wij allemaal, en als jij er een rotgevoel bij hebt, dan kan niemand hier dat veranderen denk ik
pi_17262622
Andere meisjes zijn weer beledigd als ze wat krijgen, wat z'n vorige vriendin al gedragen heeft. Het is ook nooit goed.
Iemand Fien soms gezien?
  dinsdag 17 februari 2004 @ 18:48:54 #7
27636 bigwig
No pain, no gain
pi_17262636
Typisch vrouwen gedrag, MOEILIJK dus.

Ten eerste, waarom zo nieuwsgierig??? Mocht het wel een verrassing zijn geweest, leuk als je het al weet..... (beetje eigen schuld dus)

Ten tweede, wees blij dat ie iets voor je heeft gekocht. Wie weet vind ie dat ding wel gigantisch mooi, zo mooi zelfs dat ie helemaal voor jou een identieke heeft gezocht en gevonden. Tuurlijk niet de eerste gegeven, maar helemaal opzoek gegaan voor een ander.

pi_17262663
Een armbandje heeft geen waarde
de ware liefde is in zijn hart
dat heeft pas waarde
luister naar zijn hart

en als de sex maar goed is, dus neit zeuren

pi_17262698
Hij vond dat blijkbaar zo'n mooi armbandje dat hij die voor jou best nog een keer wilde geven! dat is toch niet zo raar?
Hij had ook een goedkoop mooi armbandje kunnen geven, maar heeft er nog wat voor over ook.

Als hij je dat oude armbandje had gegeven, had je het waarschijnlijk nooit geweten en was je nu niet boos geweest!

Carpe diem
pi_17262748
is het nu uit of aan tussen jullie?
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
pi_17262792
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 18:51 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
is het nu uit of aan tussen jullie?
dat is niet duidelijk inderdaad
pi_17262810
Het is een armbandje die hij heeft laten maken & de "basis" van die armbandjes is hetzelfde. Roze, rode steentjes, vlindertjes, etc. Dus als je 'm al laat maken (in de trant van: ik ben origineel) wees dan ook creatief.

Het gaat er ook om dat hij mij een keer het verhaal over hem & dat meisje heeft verteld. Toen zei hij dat hij het armbandje had verpand & het geld aan een goed doel heeft gegeven. Wat achteraf dus b*llsh*t bleek te zijn. Hij wilde me jaloers maken naar eigen zeggen.

Moet ik dat ding nou gewoon teruggeven?? Want ik weet niet of ik hem zal dragen wetend dat het een rip-off is van een andervrouws armbandje.

Het is uitgegaan (half jaartje terug), maar is sinds 2 maanden weer aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Rahja op 17-02-2004 18:54]

Aristoteles
pi_17262815
Je bent moeilijk aan het doen.
pi_17262820
Bijna indentiek....is niet dezelfde...er zat toch verschil in?
En het was voor jouw tijd.....wees blij dat ie attent is.
Dat van die camera snap ik ook niet nee.

Wees blij met wat je hebt..het kan altijd slechter......dus ja ik vind wel dat je een beetje moeilijk doet.

pi_17262841
dus hij had twee dezelfde armbanden?
Draagt hij in het weekend vrouwenkleding ofzo?
Niet slim 2x hetzelfde te kopen... praten is de oplossing
pi_17262846
ja.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_17262880
Dat van die camera is inderdaad erg vreemd..

En van dat armandje, misschien is hij nou eenmaal niet zo'n held met uitzoeken van armbandjes of zo?
Alleen erg jammer dat hij zon kutopmerking plaatst'van je zou blij moeten zijn dat ik je niet haar armbandje geef'.

Ik vind niet echt dat je moeilijk aan het doen bent, ik zou zelf ook zo reageren denk ik..

Что было, то прошло..
pi_17262932
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 18:53 schreef Rahja het volgende:
Het is een armbandje die hij heeft laten maken & de "basis" van die armbandjes is hetzelfde. Roze, rode steentjes, vlindertjes, etc. Dus als je 'm al laat maken (in de trant van: ik ben origineel) wees dan ook creatief.

Het gaat er ook om dat hij mij een keer het verhaal over hem & dat meisje heeft verteld. Toen zei hij dat hij het armbandje had verpand & het geld aan een goed doel heeft gegeven. Wat achteraf dus b*llsh*t bleek te zijn. Hij wilde me jaloers maken naar eigen zeggen.

Moet ik dat ding nou gewoon teruggeven?? Want ik weet niet of ik hem zal dragen wetend dat het een rip-off is van een andervrouws armbandje.

Waar wilde hij je dan precies jaloers mee maken? Dat snap ik niet helemaal.

Ik vind het vooral van hem een gemiste kans, als je de moeite doet om een armbandje te laten maken voor je vriendin dan is toch alles mogelijk, dan maak je toch een heel uniek armbandje voor haar? Op zich wist hij natuurlijk niet dat jij erachter zou komen dat zij hetzelfde armbandje had.

Ik denk overigens niet dat het persoonlijk bedoeld is of dat je het zo moet opvatten. Misschien vindt hij dat ontwerp wel gewoon het allermooiste en wilde hij voor jou dus ook het allermooiste armbandje laten maken.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_17262979
Nou lekker is dat dan...

Hmmm krijg er niet echt een positief gevoel bij. En ja dit is heel raar.

Ik zou hem dumpen als ik jou was... Maar ja dat is makkelijker gezegt als gedaan

Toedeledokiee
pi_17262989
Sjeez, en niet zo'n beetje moeilijk zeg. Stel je niet aan!!!
  Moderator dinsdag 17 februari 2004 @ 18:59:44 #21
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_17263047
Ja, je doet moeilijk...

En hij is dom, want hij had je ook gewoon dat andere, oude armbandje kunnen geven, dat had hem een hoop pesos gescheeld.

Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_17263054
Whehehehe, iets soortgelijks gehad...
Een armbandje laten maken met de naam van mijn vriendin erin gegraveerd.
Kom ik er vervolgens achter dat ze barbEra i.p.v. Barbara heette .
Nog 1 laten maken, kostte toch geen reet en toen die "relatie" eenmaal voorbij was, gewoon op zoek gaan naar een BarbAra, anders is het zonde van het geld .
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 17 februari 2004 @ 19:01:48 #23
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_17263108
Hij verdient niet de prijs van 'De Meest Creatieve Homo Van Nederland ', maar dat zie je wel vaker bij heteromannen. Wees blij dat je nog weleens wat krijgt, bij mij mag je lekker je eigen camera ophoesten.

Erg tactvol istie trouwens ook niet, getuige het rond laten slingeren van dat andere armbandje.

Ghêh , volgens mij heb je hiet een echte vent te pakken, ik zou er maar zuing op zijn .

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_17263137
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 18:56 schreef Angeles het volgende:

[..]

Waar wilde hij je dan precies jaloers mee maken? Dat snap ik niet helemaal.

Dat gesprek hadden we net aan het begin van onze relatie, het had te maken met die camera die ik veels te duur vond. Toen zei hij dat hij vaker dure cadeautjes geeft aan meisjes waar hij "echt om geeft". Toen vertelde hij over dat meisje & haar armbandje & dat hij zo'n "held" was omdat hij het geld uiteindelijk aan een goed doel had geschonken. Maar het armbandje ligt er nu nog steeds.
quote:
Ik vind het vooral van hem een gemiste kans, als je de moeite doet om een armbandje te laten maken voor je vriendin dan is toch alles mogelijk, dan maak je toch een heel uniek armbandje voor haar? Op zich wist hij natuurlijk niet dat jij erachter zou komen dat zij hetzelfde armbandje had.
Daar gaat het mij ook om. Als je het al laat maken, waarom moet het dan per se zo'n soort armbandje zijn? Verzin dan echt iets voor mij...
quote:
Ik denk overigens niet dat het persoonlijk bedoeld is of dat je het zo moet opvatten. Misschien vindt hij dat ontwerp wel gewoon het allermooiste en wilde hij voor jou dus ook het allermooiste armbandje laten maken.
Ik weet ook wel dat ik "zijn wereld" & alles ben, hij zegt ook zelf dat hij het armbandje gewoon mooi vindt & het daarom ook aan mij wilde geven. Maar ik vind daar iets egoistisch in zitten: "ik vind 'm mooi & ook al "hangt" er een rare emotionele waarde aan, geef ik 'm toch."
Aristoteles
pi_17263210
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 19:01 schreef Lemmeb het volgende:
Hij verdient niet de prijs van 'De Meest Creatieve Homo Van Nederland ', maar dat zie je wel vaker bij heteromannen. Wees blij dat je nog weleens wat krijgt, bij mij mag je lekker je eigen camera ophoesten.

Erg tactvol istie trouwens ook niet, getuige het rond laten slingeren van dat andere armbandje.

Ik heb het tegen hem gezegd, als er dingen verstopt of verzwegen moeten worden, doe het dan goed, want het scheelt een stuk gezeik. Ik ben best ingewikkeld, maar ik weiger om voor "vanzelfsprekend" aangenomen te worden.
Aristoteles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')