quote:Ik lees bovenstaand verhaal 1 keer.....en nog een keer.......en nog een keer....en geef het vervolgens op. Wat een ontzettende slechte zinsopbouw en wat een spelfouten. Als je geen Engelse woorden kan spellen GEBRUIK ze dan ook niet
Op maandag 16 februari 2004 11:43 schreef Rorik het volgende:
van iedereen? ik zag maar 1 ip en jullie zo hebben dat nu ook zeker dat is echt niet cool maar ja jij bent blauw en doet hier aan mij, ik gauit deze topic en website voordat jullie met mijn toetsenbord gaan tiepen en mij hekken
quote:En daar moet jij om lachen?
Op maandag 16 februari 2004 11:56 schreef 4]-[ Highlander het volgende:[..]
Ik lees bovenstaand verhaal 1 keer.....en nog een keer.......en nog een keer....en geef het vervolgens op. Wat een ontzettende slechte zinsopbouw en wat een spelfouten. Als je geen Engelse woorden kan spellen GEBRUIK ze dan ook niet
![]()
quote:
Op maandag 16 februari 2004 11:57 schreef bolivian het volgende:[..]
En daar moet jij om lachen?
quote:Dan ben jij vast zo lief om deze jongen het Nederlandstalige equivalent van de term 'hacker' aan te reiken.
Op maandag 16 februari 2004 11:56 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Als je geen Engelse woorden kan spellen GEBRUIK ze dan ook niet
quote:vind dat je hem dat wel verplicht bent
Op maandag 16 februari 2004 11:58 schreef QuietGuy het volgende:
Rorik, als je wilt wil ik wel een topic aanmaken waar ik officieel mijn excuses in aanbied?
Ik geef toe, ik ben te ver gegaan. Ik had dit niet kunnen maken.
Snap je het nu écht niet?!?!?
quote:Het tuinpoortje scannen!
Op maandag 16 februari 2004 11:58 schreef Hiawatha het volgende:
Hallo, ik ben een noob op het gebied van tuinonderhoud. Maar mijn tuinman heeft een hek geplaatst, in mijn tuin!!! Hoe maak ik dat weer ongedaan voordat de zomer begint?
quote:Ik zou even snel een vuurmuurtje metselen!
Op maandag 16 februari 2004 11:58 schreef Hiawatha het volgende:
Hallo, ik ben een noob op het gebied van tuinonderhoud. Maar mijn tuinman heeft een hek geplaatst, in mijn tuin!!! Hoe maak ik dat weer ongedaan voordat de zomer begint?
quote:Mja, jij bent geen n00b, tenminste ik zie je vaak genoeg posten. je ziet PI's toch wel?
Op maandag 16 februari 2004 11:59 schreef rihago het volgende:[..]
vind dat je hem dat wel verplicht bent
quote:Foei, stille jongen!! En nu sorry zeggen!!!
Op maandag 16 februari 2004 11:58 schreef QuietGuy het volgende:
Rorik, als je wilt wil ik wel een topic aanmaken waar ik officieel mijn excuses in aanbied?
Ik geef toe, ik ben te ver gegaan. Ik had dit niet kunnen maken.
Snap je het nu écht niet?!?!?
quote:Hekken
Op maandag 16 februari 2004 11:52 schreef QuietGuy het volgende:[..]
Ik ben bang dat hij mij serieus verdenkt van hacken...
quote:Ik heb Rob en Nico gebeld, die kunnen pas overmorgen. Is dat nog optijd? Of kunnen nu allerlei paarden uit een ver land mij tuin inlopen?
Op maandag 16 februari 2004 12:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Ik zou even snel een vuurmuurtje metselen!
quote:
Op maandag 16 februari 2004 12:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Moeten we 'het spijt me' nog bellen?
quote:kan je dan mijn ip ook zien?
Op maandag 16 februari 2004 12:02 schreef QuietGuy het volgende:
ik hek 't topic trouwens ff van DIG naar ONZ
*bang wordt*
quote:Ja, even opletten dus.
Op maandag 16 februari 2004 12:03 schreef Hiawatha het volgende:[..]
Ik heb Rob en Nico gebeld, die kunnen pas overmorgen. Is dat nog optijd? Of kunnen nu allerlei paarden uit een ver land mij tuin inlopen?
quote:mijn topic, wat doe je?
Op maandag 16 februari 2004 12:02 schreef QuietGuy het volgende:
ik hek 't topic trouwens ff van DIG naar ONZ
quote:Jóuw topic? De topicstarter is Rorik en 't is míjn naamtopicje
Op maandag 16 februari 2004 12:04 schreef rihago het volgende:
[..]
mijn topic, wat doe je?
Nou heb je die user een trauma bezorgt en heeft ie uit wanhoop zn pc uit gedaan om nooit meer iets met dat ding te maken te hebben
Nu is fok weer een waardevolle user kwijt en gaat langzaam het hele internet afsterven en gaat de hele maatschappij terug naar het stenen tijdperk.
quote:Ik zeg toch al sorry?
Op maandag 16 februari 2004 12:08 schreef apophis4u het volgende:
Nou feli QuietGuy!Nou heb je die user een trauma bezorgt en heeft ie uit wanhoop zn pc uit gedaan om nooit meer iets met dat ding te maken te hebben
Nu is fok weer een waardevolle user kwijt en gaat langzaam het hele internet afsterven en gaat de hele maatschappij terug naar het stenen tijdperk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |