quote:Had ik je zo ook kunnen vertellen
Studierichting Sterrenkunde
quote:jij moet dokter worden!
Op maandag 16 februari 2004 10:34 schreef ErikT het volgende:
Grafcholerateringtyfyshoerenzooi!!! Weer een 5 terug. Ik word niet goed van die kankerstudie!!!!!!Jajajaja, meer leren blablabla, godver man ik had dit tentamen goed geleerd. En dacht dat ik het goed had gemaakt. Ik snap er geen fuck van. KUT!!!!!
quote:bijles sterrenkunde...
Op maandag 16 februari 2004 10:35 schreef BobRooney het volgende:
bijles nemen?
quote:Als je blijft verkondigen dat PSV de UEFA-cup wint, in de sterren staat geschreven vind ik het niet vreemd dat je een 5 krijgt
Op maandag 16 februari 2004 10:38 schreef ErikT het volgende:[..]
bijles sterrenkunde...
quote:ik weet alles van sterrekunde
Op maandag 16 februari 2004 10:38 schreef ErikT het volgende:[..]
bijles sterrenkunde...
Dan weet je meteen wat er mis gaat, of je iets verkeerd begrepen hebt, kan je er misschien nog een 6-je van maken, en kan je kijken of je niet met iemand verwisseld bent.
quote:Niet voor mij denk ik
Op maandag 16 februari 2004 10:41 schreef clowncloon het volgende:
Is er uberhaupt werk te vinden in deze branche?
quote:
Op maandag 16 februari 2004 10:37 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
jij moet dokter worden!
quote:Lijkt me ook een goed idee. Maar hij mocht me ook al niet zo, want ik ging niet naar de werkcolleges, al die shit gedaan bij het leren, en dan ging ik bij hem vragen stellen, en dan zegt ie: ja, daar zijn de werkcolleges voor he. Ja, dus ja, een zesje zal er wel niet inzitten. Maar idd ff zien wtf ik fout heb gedaan. Ik voel me echt zo doooom.
Op maandag 16 februari 2004 10:42 schreef Geluk het volgende:
Je moet dat tentamen gaan inzien bij de docent, of kijken of je een afspraak kan maken om het te bespreken.Dan weet je meteen wat er mis gaat, of je iets verkeerd begrepen hebt, kan je er misschien nog een 6-je van maken, en kan je kijken of je niet met iemand verwisseld bent.
quote:Nope. Nog een keer tentamen.
Op maandag 16 februari 2004 10:43 schreef Roellio het volgende:
Krijg je een herstel-opdracht?
quote:Je kan ook nog gaan solliciteren voor ONZ mod
Op maandag 16 februari 2004 10:34 schreef ErikT het volgende:
Grafcholerateringtyfyshoerenzooi!!! Weer een 5 terug. Ik word niet goed van die kankerstudie!!!!!!Jajajaja, meer leren blablabla, godver man ik had dit tentamen goed geleerd. En dacht dat ik het goed had gemaakt. Ik snap er geen fuck van. KUT!!!!!
quote:Je verwijt de docent, vrouwen maar niet jezelf?
Op maandag 16 februari 2004 10:43 schreef ErikT het volgende:[..]
Niet voor mij denk ik
gewoon volgende week hertentamenweek, 3 dezelfde tentamens als 2 weken terug. Niks gehaald. Niks. Kutzooi. Ik ga in quarantaine. alleen nog maar leren. Geen vrouwen meer iig, die verneuken altijd mn tentamenweken. Ben benieuwd wie deze weer gaat verneuken, denk dat ik haar voor ga zijn: niet meer met vrouwen praten. Ik zal ze hebben verdorie!
Je bent erbij dat vrouwen tegen je gaat praten, die van de docent is toch ook duidelijk dat je dan bij werkcolleges aanwezig moet zijn?
ik zou het probleem eerst bij jezelf gaan zoeken. probeer andere prioriteiten te stellen.
quote:Dat had ik nog niet bedacht
Op maandag 16 februari 2004 10:51 schreef dubba het volgende:[..]
Je verwijt de docent, vrouwen maar niet jezelf?
Je bent erbij dat vrouwen tegen je gaat praten, die van de docent is toch ook duidelijk dat je dan bij werkcolleges aanwezig moet zijn?
ik zou het probleem eerst bij jezelf gaan zoeken. probeer andere prioriteiten te stellen.
quote:spreek je jezelf niet een beetje tegen hier?
Op maandag 16 februari 2004 10:43 schreef ErikT het volgende:[..]
Geen vrouwen meer iig.Ik zal ze hebben verdorie!
quote:Nee. Ja. Nee. Mmm...man. Kom op je snapt me toch?
Op maandag 16 februari 2004 11:13 schreef madjacksss het volgende:[..]
spreek je jezelf niet een beetje tegen hier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |