Rijdend als een idioot *gas vol in* *gas los* *gas in* etc. om het flauwe pppuuaaaapppp geluidje van de goedkope sportdemper eens goed ten gehore te kunnen brengen. Verder hebben ze allemaal blijkbaar last van hun rug want ze zitten zo scheef achter het stuur dat ze bijna met hun oor op de vernellingspook hangen (logisch als je geen middenconsole hebt prutsers).
Het probleem van deze stroming: ze denken SERIEUS dat ze een vette auto hebben...ik irriteer me zo godsgruwelijk aan deze ex-scooter hanggroepjongeren omdat ze naast hun verneukte gedrag ook nog meerdere malen anderen in het verkeer in gevaar brengen omdat ze zo asociaal zijn.
dit moest ik effe kwijt
Of ben je gewoonweg jaloers ?
quote:nee een vriendin van mij werd gisteravond bijna aangereden door zo'n mongool
Op zondag 15 februari 2004 17:47 schreef Pakspul het volgende:
niet toegelaten tot een vriendengroep die dat wel doet?
quote:Hoe is het met de auto?
Op zondag 15 februari 2004 17:51 schreef SaferSephy het volgende:[..]
nee een vriendin van mij werd gisteravond bijna aangereden door zo'n mongool
quote:had ook een bejaarde kunnen zijn, of een bellende bestuurder of........
quote:aandacht trekkerij, gewoon negeren
Op zondag 15 februari 2004 17:52 schreef Virus.NL het volgende:[..]
had ook een bejaarde kunnen zijn, of een bellende bestuurder of........
ga je daar nu ook een verhaal over schrijven?
Niet alle Golf/Astra/enz tuners zijn zo gelukkig. Maar de meesten... . Kijk voor de gein eens in Drachten tijdens de legale streetraces. Soms is het gewoon zielig wat ze met hun auto hebben gedaan en hoe ze er dan bij staan.
.
samen op de citaaaa!!
quote:Is je vriendin dik en traag?
quote:Geen idee...lui reden gewoon door terwijl zij op de grond lag nadat ze net optijd weg kon springen
Op zondag 15 februari 2004 17:51 schreef Pakspul het volgende:[..]
Hoe is het met de auto?
quote:nee ik rijd in een roestige Suzuki alto
Op zondag 15 februari 2004 17:51 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Huillie.Of ben je gewoonweg jaloers ?
quote:Je vriendin zal wel niet knap genoeg zijn om voor te stoppen.
Op zondag 15 februari 2004 17:53 schreef SaferSephy het volgende:[..]
Geen idee...lui reden gewoon door terwijl zij op de grond lag nadat ze net optijd weg kon springen
Beetje jammer indeed, maarja, natuurlijke selectie zorgt er wel voor dat dit soort volk meestal voortijdig sterft.
Die vond het ook nodig om om 5 uur 's nachts z'n Golfje hier midden op straat te zetten, met alle deuren open en de radio maximaal aan. En dat dan altijd minstens een kwartier lang.
Zal wel aan mij liggen, maar zoiets snap ik niet.
quote:Zeker een alto met goedkope kutvelgen en een kijkshop radio ....ik wed dat je ook een silveren ketting hebt ... en coke snuift ...huilie ....
Op zondag 15 februari 2004 17:47 schreef SaferSephy het volgende:
Wie kent ze niet. Pillen slikkend, witte petjes dragen, een coke hoofd waar je bang van word. Dikke silveren ketting om de nek. Vaak gevergezeld door een of ander dik geblondeerd wijf. Leeftijds groep: 18-24. In hun rotte (zelf) verlaagde golf gti...met roestige rioolpiip en goedkope kut velgen. Vaak nog bestickerd met loze merkjes zoals "NOS" om te proberen te verhullen dat ze eigenlijk in een verrot barrel rijden. Met takkeherrie muziek door de stad rijdend, zodat iedereen kan mee kan genieten van "FUCK ON COKAINE *boem boem boem boem*" (niets tegen hardcore, luisterde er zelf ook weleens naar maar ik viel er niemand mee lastig).Rijdend als een idioot *gas vol in* *gas los* *gas in* etc. om het flauwe pppuuaaaapppp geluidje van de goedkope sportdemper eens goed ten gehore te kunnen brengen. Verder hebben ze allemaal blijkbaar last van hun rug want ze zitten zo scheef achter het stuur dat ze bijna met hun oor op de vernellingspook hangen (logisch als je geen middenconsole hebt prutsers).
Het probleem van deze stroming: ze denken SERIEUS dat ze een vette auto hebben...ik irriteer me zo godsgruwelijk aan deze ex-scooter hanggroepjongeren omdat ze naast hun verneukte gedrag ook nog meerdere malen anderen in het verkeer in gevaar brengen omdat ze zo asociaal zijn.
dit moest ik effe kwijt
quote:Mag juh niej segguh in klaagbaak!
Op zondag 15 februari 2004 17:51 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Huillie.
quote:Als die lui dat toch mooi vinden. Misschien is jouw hobby wel aardappels schillen, van mij mag je.
Op zondag 15 februari 2004 17:55 schreef rbman het volgende:
Je vergeet ook de NO FEAR STIKKER nog![]()
![]()
Zijn ook voornamelijk de jongeren met een lage opleiding of zelfs geen.
Triest gewoon
en nee ik wilde hiermee niet iedere golf rijder aanspreken...maar ik denk dat iedereen donders goed weet waar ik het over heb
[Dit bericht is gewijzigd door SaferSephy op 15-02-2004 18:01]
quote:en jij rijdt?
Op zondag 15 februari 2004 18:00 schreef CIXX het volgende:
naast de TS zijn er geloof ik ook nog andere mensen jaloers hier![]()
(niet stoer genoeg jongens ? haha)
quote:een driewieler
Op zondag 15 februari 2004 18:00 schreef Tjabbo het volgende:[..]
en jij rijdt?
quote:wel met kachelpijp dan toch?
Op zondag 15 februari 2004 18:01 schreef CIXX het volgende:[..]
een driewieler
quote:jonge ik weet waar je bed slaapt ik kom je nog wel keer in elkaar timmeren
Op zondag 15 februari 2004 18:00 schreef CIXX het volgende:
naast de TS zijn er geloof ik ook nog andere mensen jaloers hier![]()
(niet stoer genoeg jongens ? haha)
quote:een ? twee man das veel stoerder!!
Op zondag 15 februari 2004 18:02 schreef Tjabbo het volgende:[..]
wel met kachelpijp dan toch?
quote:Big pimpin baby
Op zondag 15 februari 2004 18:01 schreef CIXX het volgende:[..]
een driewieler
quote:En dat is ook zeker gewoon zo. Als je het mooi vindt om eraan te knutselen etc., wat let je? En sommige van die karren kan ik ook best van genieten, maar kom op zeg, je hoeft er toch niet opeens ongelofelijk aso mee rond te gaan rijden? Zo stoer is dat nou ook weer niet en ik zie die persoon achter die geblindeerde ramen toch niet. Dus wat heeft ie eraan om als een echte vent te rijden? Later zie je toch niet dat hij het was en issie nog steeds de loser van dat ene Golfje.
Op zondag 15 februari 2004 17:59 schreef Baklap het volgende:[..]
Als die lui dat toch mooi vinden. Misschien is jouw hobby wel aardappels schillen, van mij mag je.
Ik voldoe ook redelijk aan je beschrijving behalve dan dattik niet aan de coke zit, geen petje draag en geen blonde vriendin heb en niet van hardcore hou en een hbo opleiding volg.(lees geen vriendin) Ok, dus ik voldoe toch niet aan je beschrijving maar heb wel zo'n auto
Aangezien ik niet het geld heb voor een echte klasse auto maar het knutselen eraan en alles eromheen wel mooi vind zie ik geen probleem.
quote:*gniffel*
Op zondag 15 februari 2004 18:02 schreef Tjabbo het volgende:[..]
wel met kachelpijp dan toch?
quote:zeker dat ding is een vrouwen magneet!!
Op zondag 15 februari 2004 18:02 schreef Baklap het volgende:[..]
Big pimpin baby
quote:
Wie kent ze niet. Pillen slikkend, witte petjes dragen, een coke hoofd waar je bang van word. Dikke silveren ketting om de nek. Vaak gevergezeld door een of ander dik geblondeerd wijf. Leeftijds groep: 18-24. In hun rotte (zelf) verlaagde golf gti...met roestige rioolpiip en goedkope kut velgen. Vaak nog bestickerd met loze merkjes zoals "NOS" om te proberen te verhullen dat ze eigenlijk in een verrot barrel rijden. Met takkeherrie muziek door de stad rijdend, zodat iedereen kan mee kan genieten van "FUCK ON COKAINE *boem boem boem boem*" (niets tegen hardcore, luisterde er zelf ook weleens naar maar ik viel er niemand mee lastig).Rijdend als een idioot *gas vol in* *gas los* *gas in* etc. om het flauwe pppuuaaaapppp geluidje van de goedkope sportdemper eens goed ten gehore te kunnen brengen. Verder hebben ze allemaal blijkbaar last van hun rug want ze zitten zo scheef achter het stuur dat ze bijna met hun oor op de vernellingspook hangen (logisch als je geen middenconsole hebt prutsers).
dit moest ik effe kwijt
[Dit bericht is gewijzigd door -Jean- op 15-02-2004 18:05]
quote:Jij bent zelf triest ja met je lage opleiding stinkmongool.
Op zondag 15 februari 2004 17:55 schreef rbman het volgende:
Je vergeet ook de NO FEAR STIKKER nog![]()
![]()
Zijn ook voornamelijk de jongeren met een lage opleiding of zelfs geen.
Triest gewoon
Als die lui dat nou mooi vinden, Als jij iets mooi vind wat iemand anders totaal niet boeit ben jij toch ook niet meteen een achterlijke stomme coke snuivende zielige kutkoter of wel ?
quote:Waar heb jij je stickers dan zitten?
Op zondag 15 februari 2004 18:03 schreef CIXX het volgende:[..]
zeker dat ding is een vrouwen magneet!!
op het kiepbakje achterop?
quote:Mensen aanrijden gaat een beetje ver ja
Op zondag 15 februari 2004 18:03 schreef LaZZ het volgende:[..]
En dat is ook zeker gewoon zo. Als je het mooi vindt om eraan te knutselen etc., wat let je? En sommige van die karren kan ik ook best van genieten, maar kom op zeg, je hoeft er toch niet opeens ongelofelijk aso mee rond te gaan rijden? Zo stoer is dat nou ook weer niet en ik zie die persoon achter die geblindeerde ramen toch niet. Dus wat heeft ie eraan om als een echte vent te rijden? Later zie je toch niet dat hij het was en issie nog steeds de loser van dat ene Golfje.
quote:driewieler nog een beetje verlaagt dan?
Op zondag 15 februari 2004 18:03 schreef CIXX het volgende:[..]
zeker dat ding is een vrouwen magneet!!
Crap... nu moet ik aan de coke. .
quote:dat hangt er helemaal vanaf wat hij dan wel mooi vindt.
Op zondag 15 februari 2004 18:04 schreef Unknown_Drunk het volgende:[..]
Jij bent zelf triest ja met je lage opleiding stinkmongool.
Als die lui dat nou mooi vinden, Als jij iets mooi vind wat iemand anders totaal niet boeit ben jij toch ook niet meteen een achterlijke stomme coke snuivende zielige kutkoter of wel ?
quote:hangt af van de mate waarin halfords onderdelen in je auto zijn geintegreerd.
Op zondag 15 februari 2004 18:05 schreef Naj_Geetsrev het volgende:. Is het erg dat ik even vergeten was dat ik ook in een Golf II rij. Welleswaar niet in een GTI, maar in een GT4.
Crap... nu moet ik aan de coke.
.
quote:Hehe, kan best een leuk geluid zijn als het niet te overdreven is en als je kan zien dat dat ding toch redelijk wegtrekt. Want af en toe zie ik me daar toch een Golfje voorbijrijden, en lawaai maken dat ding. Maar vooruitkomen, ho maar. Das toch best genieten altijd.
Op zondag 15 februari 2004 18:04 schreef Baklap het volgende:[..]
Mensen aanrijden gaat een beetje ver ja
Maar dat de uitlaat wat lawaai produceert vind ik wel een geil geluid hebben en ik doe er niemand kwaad mee. Ja de buurman als ik snachts thuiskom, maar ik klaag overdag ook niet over zn doedelzak.
quote:waardoor er zeker ook niemand meer achterin kan
Op zondag 15 februari 2004 18:05 schreef Pakspul het volgende:[..]
driewieler nog een beetje verlaagt dan?
quote:Ruitenschrabber, aqua-fresh en... ja ik beken... een pedalensetje.
Op zondag 15 februari 2004 18:06 schreef Tjabbo het volgende:[..]
hangt af van de mate waarin halfords onderdelen in je auto zijn geintegreerd.
quote:jij geniet van de overlast aan geluid en de lelijke harses met diep wegliggende ogen die je vanonder een petje aankijken ?
Op zondag 15 februari 2004 18:06 schreef LaZZ het volgende:[..]
Hehe, kan best een leuk geluid zijn als het niet te overdreven is en als je kan zien dat dat ding toch redelijk wegtrekt. Want af en toe zie ik me daar toch een Golfje voorbijrijden, en lawaai maken dat ding. Maar vooruitkomen, ho maar. Das toch best genieten altijd.
[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 15-02-2004 18:09]
quote:zolang het maar geen "tannenbaum" is...
Op zondag 15 februari 2004 18:07 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Ruitenschrabber, aqua-fresh en... ja ik beken... een pedalensetje.
quote:Nopez... pacific.
Op zondag 15 februari 2004 18:08 schreef Tjabbo het volgende:[..]
zolang het maar geen "tannenbaum" is...
quote:een impreza is een auto. niet een geluid
Op zondag 15 februari 2004 18:08 schreef -Jean- het volgende:
weetje wat een leuk geluid is: een impreza
niet een kut golf
quote:Nee, maar ik geniet wel van de waan waarin sommigen van hen leven als ze in hun semi-sportbakje zitten.
Op zondag 15 februari 2004 18:07 schreef Tjabbo het volgende:[..]
jij geniet van de overlast aan geluid en de lelijke harses met diep wegliggende ogen die je vanonder een petje aankijken
quote:je bedoeld Wunderbaum?
Op zondag 15 februari 2004 18:08 schreef Tjabbo het volgende:[..]
zolang het maar geen "tannenbaum" is...
quote:any BiGaSs PiMpIn' Stickaz ?
Op zondag 15 februari 2004 18:09 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Nopez... pacific.
quote:
Op zondag 15 februari 2004 18:09 schreef JaZekerZ het volgende:[..]
je bedoeld Wunderbaum?
quote:Dat bedoel ik.
Op zondag 15 februari 2004 18:05 schreef Tjabbo het volgende:[..]
dat hangt er helemaal vanaf wat hij dan wel mooi vindt.
Jammer genoeg zijn die veels te zeldzaam.
quote:ik geniet persoonlijk nog iets meer als ik ze bij de stoplichten even de pijp laat zien
Op zondag 15 februari 2004 18:09 schreef LaZZ het volgende:[..]
Nee, maar ik geniet wel van de waan waarin sommigen van hen leven als ze in hun semi-sportbakje zitten.
quote:
niet een kut golf
voor al dat geld dat ze in zo'n rotte bak steken kun je al heel wat netters rijden dan een golfje
quote:Eentje, zo'n wit ovaaltje met in hoofdletters NL.
Op zondag 15 februari 2004 18:09 schreef Tjabbo het volgende:[..]
any BiGaSs PiMpIn' Stickaz ?
quote:Tjabbo
een impreza is een auto. niet een geluid
quote:Tja, maar dat lukt mij nog niet op m'n fietsje
Op zondag 15 februari 2004 18:10 schreef Tjabbo het volgende:[..]
ik geniet persoonlijk nog iets meer als ik ze bij de stoplichten even de pijp laat zien
quote:woordenspelletje...
een impreza is een auto. niet een geluid
quote:Stel nationalisten dat het zijn.
Op zondag 15 februari 2004 18:11 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Eentje, zo'n wit ovaaltje met in hoofdletters NL.
quote:die vind je helemaal niet terug tussen al die veel te ver uitgebouwde modelletjes.
Op zondag 15 februari 2004 18:10 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik moet wel zeggen dat er een paar mensen zijn die hun oud Golfje oid echt mooi hebben gemaakt, en die niet onder het stereo type vallen.Jammer genoeg zijn die veels te zeldzaam.
Maar bij dat soort mensen lijkt er geen "gulden middenweg" te bestaan.
ze hebben hem helemaal standaard, met roest af fabriek er nog op, of hij is heeft 10 verschillende laklagen, velgen die buiten de kas uitsteken, een valliant eindpijp en halfords verfraaiingsonderdelen.
quote:mjah probleem is dat je daar soms neit eens een snelle auto voor hoeft te hebben...die lui raggen meestal bij het optrekken hun complete koppelingsplaten naar de tyfus
Op zondag 15 februari 2004 18:10 schreef Tjabbo het volgende:[..]
ik geniet persoonlijk nog iets meer als ik ze bij de stoplichten even de pijp laat zien
quote:
Op zondag 15 februari 2004 18:12 schreef -Jean- het volgende:[..]
woordenspelletje...
een geluid geeft
ik weet het niet. ik koop een klinker
(ik ga voor Paseo)
(ik ga voor Corolla)
[Dit bericht is gewijzigd door JaZekerZ op 15-02-2004 18:15]
[Dit bericht is gewijzigd door Baklap op 15-02-2004 18:15]
quote:een supra.
Op zondag 15 februari 2004 18:14 schreef JaZekerZ het volgende:
Tjabbo, is je avatar btw een Paseo of een Corolla?(ik ga voor Paseo)
quote:Klopt. Ik ben (of eik was) een liefhebber wat de VW's van voor 1990. En het doet mij soms gewoon pijn in aan mijn hart wat ze er mee doen.
Op zondag 15 februari 2004 18:13 schreef Tjabbo het volgende:[..]
die vind je helemaal niet terug tussen al die veel te ver uitgebouwde modelletjes.
Maar bij dat soort mensen lijkt er geen "gulden middenweg" te bestaan.
ze hebben hem helemaal standaard, met roest af fabriek er nog op, of hij is heeft 10 verschillende laklagen, velgen die buiten de kas uitsteken, een valliant eindpijp en halfords verfraaiingsonderdelen.
[Dit bericht is gewijzigd door Naj_Geetsrev op 15-02-2004 18:16]
quote:bijna goed,
Op zondag 15 februari 2004 18:15 schreef Baklap het volgende:
Ik ga voor Celica
wel net zo mooi
quote:
Op zondag 15 februari 2004 18:15 schreef Tjabbo het volgende:[..]
een supra.
nah valt duidelijk buiten de doelgroep van de TS
quote:Hey, ik zei Supra
Op zondag 15 februari 2004 18:15 schreef Tjabbo het volgende:[..]
bijna goed,
wel net zo mooi
quote:ik denk dat die niet verder komt dan 1 bepaald duits merk, ooit opgezet door een duitse führer.
Op zondag 15 februari 2004 18:16 schreef JaZekerZ het volgende:[..]
meer verklap ik niet
quote:Mn Civic komt ook wel in de buurt hoor
Op zondag 15 februari 2004 18:17 schreef Tjabbo het volgende:[..]
ik denk dat die niet verder komt dan 1 bepaald duits merk, ooit opgezet door een duitse führer.
meer verklap ik niet
![]()
quote:ja maar niet welke uitvoering
Op zondag 15 februari 2004 18:16 schreef Baklap het volgende:[..]
Hey, ik zei Supra
quote:een MR2 valt minder in de smaak als stratemakers ferrari.
Op zondag 15 februari 2004 18:17 schreef JaZekerZ het volgende:
Jullie vergeten MR-2 (!) of is die weer te mooi?
quote:scheelt toch een heel werelddeel
Op zondag 15 februari 2004 18:17 schreef Baklap het volgende:[..]
Mn Civic komt ook wel in de buurt hoor
quote:jammer.. MR2's zijn erg
een MR2 valt minder in de smaak als stratemakers ferrari.
komt door het imago van toyota denk ik
[Dit bericht is gewijzigd door JaZekerZ op 15-02-2004 18:20]
quote:misschien opgezet door Herohito?
Op zondag 15 februari 2004 18:18 schreef JaZekerZ het volgende:[..]
scheelt toch een heel werelddeel
quote:al mijn links op de eerste blz. onderaan al gezien en gechecked?
Op zondag 15 februari 2004 18:18 schreef SaferSephy het volgende:
ik heb wel wat los gemaakt O_o;; of is het altijd speedchat hiero?
quote:Denk dat men eerder in een GTI of GSI zal rijden dan een MR2. Vergeet niet dat die lui duidelijk niet te veel geld over hebben voor hun autotje.. een MR2 is niet goedkoop.
Op zondag 15 februari 2004 18:18 schreef Tjabbo het volgende:[..]
een MR2 valt minder in de smaak als stratemakers ferrari.
komt door het imago van toyota denk ik
quote:ow heb je toch al voor een prikkie (kuch.. roest)
Op zondag 15 februari 2004 18:20 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Denk dat men eerder in een GTI of GSI zal rijden dan een MR2. Vergeet niet dat die lui duidelijk niet te veel geld over hebben voor hun autotje.. een MR2 is niet goedkoop.
Herohito.. Lol
Denk ook dat de MR2 te stijlvol is voor "de doelgroep"
quote:ik ook
Op zondag 15 februari 2004 18:16 schreef JaZekerZ het volgende:[..]
quote:volgens mij is een mr2 verzinkt en roest dus niet. behalve als schade niet goed is weggewerkt.
Op zondag 15 februari 2004 18:20 schreef JaZekerZ het volgende:[..]
ow heb je toch al voor een prikkie (kuch.. roest)
quote:Erm.. zodra een MR2 knap is issie duur
Op zondag 15 februari 2004 18:23 schreef Tjabbo het volgende:[..]
volgens mij is een mr2 verzinkt en roest dus niet. behalve als schade niet goed is weggewerkt.
Maar de oudere zijn niet duur meer. maar blijkbaar slaan het idee sportauto, middenmotor en 125+ pk niet aan bij de vervente vw rijder.
quote:Nee geloof me , niet verzinkt.. de eerste 2 modellen iig niet (zelf ervaring)
Op zondag 15 februari 2004 18:23 schreef Tjabbo het volgende:[..]
volgens mij is een mr2 verzinkt en roest dus niet. behalve als schade niet goed is weggewerkt.
Maar de oudere zijn niet duur meer. maar blijkbaar slaan het idee sportauto, middenmotor en 150+ pk niet aan bij de vervente vw rijder.
quote:klopt doe ik zelf ook nooit
Erm.. zodra een MR2 knap is issie duur
Duurder iig dan een VW GTI of Opel GSI.
Ik bedoel, ze rijden in roestige Opeltjes en Volkswagentjes rond..
En.. ik denk dat er weinig aanbod is van MR2's.. en wellicht is het ook wel zo dat een MR2 te stijlvol is voor ze, want das op zich een mooie auto. Maar ik zie dagelijks GSI's en GTI's gestampt worden maar eigenlijk zie ik nooit iemand een MR2 voor nix gummen bij het stoplicht.
[Dit bericht is gewijzigd door JaZekerZ op 15-02-2004 18:28]
quote:klopt. het is een liefhebbersauto. de meeste mensen die ik ken met een MR-2 zijn er ook erg trots/zuinig op en willen in geen enkele manier worden vergeleken met de mensen waar we het hier over hebben.
Op zondag 15 februari 2004 18:25 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Erm.. zodra een MR2 knap is issie duur
Duurder iig dan een VW GTI of Opel GSI.
Ik bedoel, ze rijden in roestige Opeltjes en Volkswagentjes rond..
En.. ik denk dat er weinig aanbod is van MR2's.. en wellicht is het ook wel zo dat een MR2 te stijlvol is voor ze, want das op zich een mooie auto. Maar ik zie dagelijks GSI's en GTI's gestampt worden maar eigenlijk zie ik nooit iemand een MR2 voor nix gummen bij het stoplicht.
maar op marktplaats worden ze toch redelijk goedkoop aangeboden.
ze zijn niet duurder dan de 2e hands golf (die toch al te duur gekocht wordt) met daarbij alle halfords accesoires.
geen velgen of poepgeluid uitlaad ?
quote:het 1e model niet.
Op zondag 15 februari 2004 18:27 schreef JaZekerZ het volgende:[..]
Nee geloof me , niet verzinkt.. de eerste 2 modellen iig niet (zelf ervaring)
quote:100nx... twijfelgeval imo..
Op zondag 15 februari 2004 18:28 schreef -chefke- het volgende:
en hoe valt een nissan 100 nx op de stratenmakers ferari schaal.geen velgen of poepgeluid uitlaad ?
velgen mag, poepgeluid niet, maar zoals Tjabbo al zegt : het Halfords gehalte , daar zittetem in
quote:Maybe vanaf t 94 model, toen is er een kleine update geweest, maar de modellen 90-94 roesten net zo hard eigenlijk :`(
het 1e model niet.
maar het 2e is gemaakt tot eind jaren 90. dan zal dat misschien de eerste paar jaar niet gedaan zijn?
[Dit bericht is gewijzigd door JaZekerZ op 15-02-2004 18:33]
quote:okay.... wist ik niet. dan zal dat idd na de 1e facelift zijn opgelost.
Op zondag 15 februari 2004 18:29 schreef JaZekerZ het volgende:[..]
100nx... twijfelgeval imo..
velgen mag, poepgeluid niet, maar zoals Tjabbo al zegt : het Halfords gehalte , daar zittetem in
[..]Maybe vanaf t 94 model, toen is er een kleine update geweest, maar de modellen 90-94 roesten net zo hard eigenlijk
quote:In welke auto ze rijden moeten ze zelf weten, alleen het rijgedrag van sommigen...
dit moest ik effe kwijt
quote:jij luistert zeker geen muziek
Op zondag 15 februari 2004 18:36 schreef Dumbert het volgende:[..]
In welke auto ze rijden moeten ze zelf weten, alleen het rijgedrag van sommigen...
Van mij mag de politie ook wel controleren op te veel decibels in (of om) de auto.
Snap werkelijk niet dat je nog op het verkeer kunt anticiperen met zo'n stuk herrie om je hoofd(en nee ik heb het niet over het motorblok).
Bij overtreding, inleveren die stereo.
quote:dat hoeft dan van mij weer niet. gewoon een boete is al genoeg.
Op zondag 15 februari 2004 18:36 schreef Dumbert het volgende:[..]
.
Van mij mag de politie ook wel controleren op te veel decibels in (of om) de auto.
Snap werkelijk niet dat je nog op het verkeer kunt anticiperen met zo'n stuk herrie om je hoofd(en nee ik heb het niet over het motorblok).
Bij overtreding, inleveren die stereo.
quote:wel eens een standaard impreza gezien zonder spoiler pakket ziet er niet uit
niet een kut golf
quote:
Op zondag 15 februari 2004 18:43 schreef mr.enfield het volgende:[..]
wel eens een standaard impreza gezien zonder spoiler pakket ziet er niet uit
dan is een standaard golf mooier
een van mijn vrienden heeft een golf 3, verlaagd, 16" OZ velgjes, getinte ramen, gewoon helemaal fout. Toch vond ik dit wel een mooie auto (hij valt als persoon ook niet bij de mensen waar het hier om gaat).
Maar omdat ik dus absoluut niet bij al die foute lui wil horen wilde ik ABSOLUUT geen golf. Vandaar dat ik nu een iets grotere auto (156) rij
Iedereen die op voorhand GTI rijders afkraakt is of gewoon jaloers omdat ze zelf een burgermansbak rijden, of vergeten hoe het is om weinig geld te hebben.
quote:Als ik je binnen hoor, terwijl ik zit te eten en jij aan 'iemand' laat zien hoe snel jouw gti'tje wel niet is ben je gewoon zo'n zelfde stakker.
Op zondag 15 februari 2004 19:01 schreef Krush het volgende:
Ik voldoe totaal niet aan de beschrijving van TS, behalve mijn auto (205GTI, leuke einddemper, verlaagd).
Het is wel jammer dat er zo'n imago om een GTI heen hangt, want vooral een Peugeot 205 is echt wel rap. Ik zou niet weten welke leukere auto ik voor dat geld kan rijden. Een Supra, M5 of Impreza turbo is toch echt wat te duur. Zelfs een MR2 kon ik helaas niet betalen, anders had ik die wel gekocht.
Iedereen die op voorhand GTI rijders afkraakt is of gewoon jaloers omdat ze zelf een burgermansbak rijden, of vergeten hoe het is om weinig geld te hebben.
quote:Mijn auto (met Sebring) maakt echt minder geluid dan een supra twinturbo hoor. En hard rijden doet iedereen wel eens, ook al heb je een corsaatje. Het is gewoon leuk dat je met een GTI dan net wat harder kan dan met die corsa.
Op zondag 15 februari 2004 19:05 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Als ik je binnen hoor, terwijl ik zit te eten en jij aan 'iemand' laat zien hoe snel jouw gti'tje wel niet is ben je gewoon zo'n zelfde stakker.
Als je normaal in je autotje rijd ist best, maar nutteloos lawaai (ofwel door zo'n lekker uitlaat, of door binnen de bebouwde kom vol gas te gaan racen) is gewoon irritant. Laat staan het bijbehorende rijgedrag.. dat maakt het geheel gewoon brak
Maar ik snap wel wat je bedoelt, voor mijn huis komen ook regelmatig golfjes/corrados/crx'en langs die net iets té zijn.
quote:ben ik het niet mee eens...ik rijd zelf in een "gooi en smijt" autootje (Suzuki Alto
Op zondag 15 februari 2004 19:01 schreef Krush het volgende:
Wacht gewoon tot je echt geld hebt in plaats van je zuur verdiende geld te steken in een tweedehands afgetrapte GTi, en ga gewoon een paar jaar later als het geld begint binnen te lopen in een Evo rijden ofzo
quote:Of je laat andere mensen een hobbie hebben en hou dat spook van je voortaan aan de riem met dr hoochie mama big ass van dr. Dalijk krijg je nog een deuk in de auto.
Op zondag 15 februari 2004 19:18 schreef SaferSephy het volgende:[..]
ben ik het niet mee eens...ik rijd zelf in een "gooi en smijt" autootje (Suzuki Alto
), simpel weg omdat die dingen geen drol kosten, zowel in aanschaf als in onderhoud en verbruik. En toch kom ik er mee van A naar B..en dat is voor een eerste autootje goed genoeg. Tuurlijk is het rijden in een "snelle" (lol) auto leuk, maar in een golf rijden doet me echt denken aan "ik wil wel maar ik kan niet".
Wacht gewoon tot je echt geld hebt in plaats van je zuur verdiende geld te steken in een tweedehands afgetrapte GTi, en ga gewoon een paar jaar later als het geld begint binnen te lopen in een Evo rijden ofzo
Heb ook een hekel aan die mongolen die hun oor schoonmaken met de versnellingspook (goed verwoord TS ). Maar ik zag laatst iemand die had de auto aan de binnenkant lichtelijk verlicht met wat blauw neonlicht en dat vond ik eigenlijk wel mooi gedaan
Helaas was ook dat weer zo'n aap voor wie 80 KM/u niet genoeg is (net of _moet_ een getweakede auto standaard te hard rijden), waarna ik bij het volgende stoplicht gewoon weer achter hem kwam te staan
quote:wat voor patrol is dan dan?
Op zondag 15 februari 2004 19:22 schreef NoBody122 het volgende:
het blijft lachen om die gasten even een poepje te laten ruiken met m'n moeder's patrol, welke op geen enkele manier getuned is
Bij mijn weten hebben de wat oudere zo'n 115pk, en de nieuwst 156pk waarmee ze in 15+ secs op de 100 zitten.
lijkt me nou niet echt een gti killer
quote:Wat hij zegt.
Wie kent ze niet. Pillen , witte petjes ,coke hoofd, dik geblondeerd wijf. rotte golf gti... prutsers, irriteer me,asociaal zijn.dit moest ik effe kwijt
quote:hahah briliant samengevat
Op zondag 15 februari 2004 20:30 schreef -Flatliner- het volgende:[..]
Wat hij zegt.
quote:het is er idd ééntje van 115pk, maar trekt er veel van die patsbakken uit (niet allemaal natuurlijk)
Op zondag 15 februari 2004 20:04 schreef Tjabbo het volgende:[..]
wat voor patrol is dan dan?
Bij mijn weten hebben de wat oudere zo'n 115pk, en de nieuwst 156pk waarmee ze in 15+ secs op de 100 zitten.
lijkt me nou niet echt een gti killer
quote:eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat dit ding onder de 14s op de 100 zit.
Op zondag 15 februari 2004 21:51 schreef NoBody122 het volgende:[..]
het is er idd ééntje van 115pk, maar trekt er veel van die patsbakken uit (niet allemaal natuurlijk)
quote:nee maar de gemiddelde GTi rukker heeft net z'n rijbewijs en trekt op met slippende koppeling
Op zondag 15 februari 2004 21:56 schreef Tjabbo het volgende:[..]
eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat dit ding onder de 14s op de 100 zit.
quote:Of spinnende voorwielen, want dat is dan weer cool. Nog nooit bij nagedacht dat "normaal" optrekken minder benzine, banden kost en dat je nog sneller weg bent ook
Op zondag 15 februari 2004 22:00 schreef SaferSephy het volgende:[..]
nee maar de gemiddelde GTi rukker heeft net z'n rijbewijs en trekt op met slippende koppeling
Soms heb ik zoiets van, staat zo'n gast naast je te popellen (schrijf ik dat goed) en dan wordt het groen, en dan heel relaxt wegrijden.
Ik hoef niet eens te racen, ik weet toch wel dat ik sneller ben
LoL, heerlijk soms
Volgende stoplicht kom je ze weer tegen, je zou bijna vragen wanneer die weer moet tanken
quote:Ieder zn hobbie toch? alhoewel Golf afgezaagd is.
Op zondag 15 februari 2004 22:54 schreef matthijst het volgende:
9 van de 10 debielen op de weg zijn Golfrijders. 8 van die 10 zijn tussen de 18 en 25. Knakengasten, laatste creditcardcentjes aan een oude Golf besteed en rondrijden als God in een .... (in te vullen dure auto naar keuze)![]()
alleen ik heb maar leren leven dat het er niet uit ziet, ik erger me alleen wel aan het gedrag op de weg
quote:Uit één van die topics...
Op zondag 15 februari 2004 17:56 schreef Tjabbo het volgende:
deze?[Hoe zit dat met...] Stratemaker Ferrari's
Stratemaker ferraries??
Stratemaker ferrari's -> die is nog open zelfs
[centraal] stratemaker ferrari's. 2.0
[centraal] stratemaker ferrari's.
quote:Ergeren aan enzo ergeren aan...
dit moest ik effe kwijt
quote:Meneertje begrijpt iets niet en begint meteen te schelden
Op zondag 15 februari 2004 18:04 schreef Unknown_Drunk het volgende:[..]
Jij bent zelf triest ja met je lage opleiding stinkmongool.
Even een voorbeeld, misschien begrijp je het dan wel:
Als ik het zou hebben over een specifiek type crimineel, bijv. het brede cokesnuivende sportschool type crimineel, dan heb ik het daarmee toch niet over iedereen die breed is en naar de sportschool gaat?
Wanneer ik klaag over dit specifiek type crimineel, dan zeg ik daarmee toch niet dat iedereen die naar de sportschool gaat een brede cokesnuivende crimineel is?
quote:Fout, een golf is een heel degelijke auto. Het probleem is alleen dat er een paar sjonnies tussen zitten die het nodig vinden om deze dusdanig te verlagen en er een heel irritante brulpijp onder zetten die ze voor 15 euro bij de plaatselijke garage halen om zo de medemens te irriteren.
Op zondag 15 februari 2004 22:54 schreef matthijst het volgende:
9 van de 10 debielen op de weg zijn Golfrijders. 8 van die 10 zijn tussen de 18 en 25. Knakengasten, laatste creditcardcentjes aan een oude Golf besteed en rondrijden als God in een .... (in te vullen dure auto naar keuze)![]()
Maar het merendeel van de golfrijders (zowat halfnederland) rijdt dus een gewoon mooi golfje.
quote:Een mooi golfje... man die dingen zijn vanaf de eerste versie alleen maar evoluties van elkaar. niet vernieuwend, niet spannend en allerminst goedkoop en degelijk. Zeker de het type IV si niet zo degelijk als ze wel hadden gewild.
Op maandag 16 februari 2004 10:35 schreef Marruk het volgende:[..]
Fout, een golf is een heel degelijke auto. Het probleem is alleen dat er een paar sjonnies tussen zitten die het nodig vinden om deze dusdanig te verlagen en er een heel irritante brulpijp onder zetten die ze voor 15 euro bij de plaatselijke garage halen om zo de medemens te irriteren.
Maar het merendeel van de golfrijders (zowat halfnederland) rijdt dus een gewoon mooi golfje.
Daarnaast zie ik meer van die omgebouwde golfjes dan gewone golfjes.
Mooi kan ik ze niet noemen maar dat is een kwesie van smaak.
quote:Wat rij je zelf dan? Zeker een japanse imitatie coupe?
Op maandag 16 februari 2004 10:50 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Mooi kan ik ze niet noemen maar dat is een kwesie van smaak.
quote:Die patrol rijd eerst over de golf heen bij het stoplicht
Op zondag 15 februari 2004 21:56 schreef Tjabbo het volgende:[..]
eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat dit ding onder de 14s op de 100 zit.
quote:Hoe wil jij optrekken zonder je koppeling te laten slippen?
Op zondag 15 februari 2004 22:00 schreef SaferSephy het volgende:[..]
nee maar de gemiddelde GTi rukker heeft net z'n rijbewijs en trekt op met slippende koppeling
quote:Tis zoiezo geen muziek
Op maandag 16 februari 2004 11:21 schreef Predojevic het volgende:
Fucking on Cocaine is GEEN hardcore.
quote:een 747.
Op maandag 16 februari 2004 11:04 schreef slashme het volgende:[..]
Wat rij je zelf dan? Zeker een japanse imitatie coupe?
quote:en de wereld wordt stukje bij beetje een ietsje fraaier.
Op maandag 16 februari 2004 11:13 schreef slashme het volgende:[..]
Die patrol rijd eerst over de golf heen bij het stoplicht
mare er uit getrokken worden door een maties dan schaamt iedereen zich
quote:
dit moest ik effe kwijt
Ik irriteer me er ook altijd aan. En wat dat uitlaatgedeelte betreft:
Het aantal decibel dat een dergelijke figuur probeert op te wekken met zo'n kloterig excuus voor 'n auto is omgekeerd proportioneel aan hun penislengte
peace!
bvb ik heb liever die matiez als zon gestikkerde golf 1 2 of 3
(de 4 vind ik nog wel gaan dat zijn gewoon mooie wagens)
het leukste is altijd nog rijden in een opgefokte renaultje 5 (85 pk ongeveer) met 2 gozers van 1.9 en 2.1 meter. en dan als zon golf gozertje begint te kutten bunper kleven enz enz voor een stoplicht met zn 2e uit stappen om even te vragen waar the fuck dat op slaat
heb nog nooit iemand zo snel weg zien rijden .
quote:Wat niet weglaat dat golfjes GTI (
niet een kut golf
quote:Je mag in Nederland maar 120
Op maandag 16 februari 2004 13:39 schreef method21 het volgende:[..]
Wat niet weglaat dat golfjes GTI (
) wel degelijk snel zijn, niet te vergelijken met een subaru van 2 jaar oud of jonger uiteraart , maar je hebt het wel over een auto van bijna 15 jaar oud .... en dan zijn ze best snel .... ik rij zelf een auto van ...hou je vast ....17 jaar, nee geen golf... en ik zeg niet wat voor 1 want iedereen is voor beoordeelt.... maar mijn 17 jaar oude karretje heeft wel 150 pk en haalt de 220 nog wel kom maar op moraal ridders, je mag in nederland maar 120 ...zeg dan zeg dan zeg dan .... maar natuurlijk ook niet te vergelijken met een subura van deze tijd ...
quote:
Op maandag 16 februari 2004 13:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:[..]
Je mag in Nederland maar 120
quote:Tuurlijk, alleen zijn er geen regels over hoe snel je naar de 120 km/h mag optrekken
Op maandag 16 februari 2004 13:53 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Hij heeft wél gelijk
na een halfjaartje kwam hij tegen de 190 en ging hij van 0 - 100 in 15 sec naar 0 - 100 8 sec
wat een 2.0 al niet doet met een kadetje
ik ga als volgende project een 205je xs halen van een 1.4 naar een 2.0 turbo mare heb ooit 1x een golfje gereden voor een maandje (leen wagen van me moeder
) ok dat was dan een golfje 4 1.6 maar jah het blijft een golf
quote:met dien verstande dat de GTI sinds de golf I niet meer sneller is geworden, exotische versies uitgezonderd. Wel meer pk's maar ook een stuk zwaarder.
Op maandag 16 februari 2004 13:39 schreef method21 het volgende:[..]
Wat niet weglaat dat golfjes GTI (
) wel degelijk snel zijn, niet te vergelijken met een subaru van 2 jaar oud of jonger uiteraart , maar je hebt het wel over een auto van bijna 15 jaar oud .... en dan zijn ze best snel .... ik rij zelf een auto van ...hou je vast ....17 jaar, nee geen golf... en ik zeg niet wat voor 1 want iedereen is voor beoordeelt.... maar mijn 17 jaar oude karretje heeft wel 150 pk en haalt de 220 nog wel kom maar op moraal ridders, je mag in nederland maar 120 ...zeg dan zeg dan zeg dan .... maar natuurlijk ook niet te vergelijken met een subura van deze tijd ...
quote:
dit moest ik effe kwijt
inderdaad ik ken dit soort gasten mijn neef is er ook een
verschrikkelijk
en ze vinden het ZO stoer dat ze een boete hebben gekregen omdat ze met 160 over de snelweg zijn geflitst "Bwuhahahah kijk es hoe hard ie kan"
"Mijn auto kan zo hard webeheheheh"
"Ik heb een chromen pook " (
)
*slaan bierflesje kapot tegen hun hoofd*
*lachen diep en hysterisch*
*kotsen hun sjon de wolf blousje vol*
kutvolk
een gevaar op de weg, dat soort mensen mogen zich van mij om een pilaar heenvouwen, achterlijke gekken
zo das eruit
quote:Je bedoelt een plastic imitatie chromen pook van de Halfords
Op maandag 16 februari 2004 15:33 schreef rickywilliams het volgende:
"Ik heb een chromen pook" (
)
quote:
Op maandag 16 februari 2004 15:39 schreef SaferSephy het volgende:[..]
Je bedoelt een plastic imitatie chromen pook van de Halfords
quote:
Op maandag 16 februari 2004 15:39 schreef slashme het volgende:[..]
quote:Dat was dan waarschijnlijk de moeder van de auto-eigenaar
Op maandag 16 februari 2004 16:54 schreef LaZZ het volgende:
Hmmm, zo aso zijn die golfjes nog helemaal niet. Er kwam namelijk zo'n golfje met een flinke snelheid aanzetten naar een rotonde. Maar hij liet me wel mooi voorgaan op m'n fietsje.
Ze zijn dus allemaal zo slecht nog niet
Hij kan max 180 a 190 km/u, snel zat joh.....
quote:mjah Benz rijders...ook een apart volk :p
Op dinsdag 17 februari 2004 10:16 schreef DonnyDee het volgende:
Ik snap best dat zei de auto's snle en flitsend willen laten lijken..
Maar ik vind persoonlijk dat een auto lekker relax moet rijden.
Ik rijdt sinds 2 jaar Mercedes, lekker doorrijden om z'n gemak.Hij kan max 180 a 190 km/u, snel zat joh.....
behalve dan die 190D rijders met hoefijzers op de gril...dat zijn gewoon boeren
quote:een goed voorbeeld van iemand die al z'n grammatica/spelling van de basischool kwijt is? oepsefloeps
Op woensdag 18 februari 2004 15:49 schreef _Flea_ het volgende:
Ik kan de TS wel een beetje gelijk geven.Maar wat is "gevergezeld"?
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:56 schreef SaferSephy het volgende:[..]
een goed voorbeeld van iemand die al z'n grammatica/spelling van de basischool kwijt is? oepsefloeps
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:16 schreef DonnyDee het volgende:
Ik snap best dat zei de auto's snle en flitsend willen laten lijken..
Maar ik vind persoonlijk dat een auto lekker relax moet rijden.
Ik rijdt sinds 2 jaar Mercedes, lekker doorrijden om z'n gemak.Hij kan max 180 a 190 km/u, snel zat joh.....
Mijnes rijd dus 230 a 240 op zijn top (echte km weet ik niet), maaruh, ik scheur ook bijna nooit met dat ding, tenzij ik echt iemand gruwelijk wil vernederen....
Enne, nee, ik doe niet aan uiterlijk vertoon, daarom is mijn auto ook alleen tuned van binnen
quote:whehe ik wil zo'n bak die Mercedes samen met Mc Laren heeft gebouwd...dat is toch wel zo'n gruwelijk ding
Op woensdag 18 februari 2004 16:00 schreef KatirZan het volgende:[..]
helemaal top
Mijnes rijd dus 230 a 240 op zijn top (echte km weet ik niet), maaruh, ik scheur ook bijna nooit met dat ding, tenzij ik echt iemand gruwelijk wil vernederen....
Enne, nee, ik doe niet aan uiterlijk vertoon, daarom is mijn auto ook alleen tuned van binnen
quote:Ik woon vlakbij Staphorst
dit moest ik effe kwijt
quote:Woensdag gehaktdag?
Op woensdag 18 februari 2004 16:03 schreef cerror het volgende:[..]
Ik woon vlakbij Staphorst
sympathie
quote:Ik heb een oude versie van een 323F maar ik trek niet iedereen eruit hoor.
Maar het is toch veel stoerder om een relatief beschaafde auto te hebben, maar die alles en iedereen eruit trekt(Denk aan een oude Toyota Starlet, die dingen blazen omdat die niks wegen, of een Mazda 323F, ook een oudere versie)
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 22:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:En ik maar denken dat een auto bedoeld was om van A naar B te komen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |