*pimpt
Foolsloef:
Cerrorsloef:
Aapsloef:
bestel nu je authentieke badsloef-icoon!!
Badsloef, you better believe the hype is real!
[Dit bericht is gewijzigd door realist_ik op 13-02-2004 14:34]
quote:foto?
Op vrijdag 13 februari 2004 09:58 schreef cerror het volgende:
Me me me!!!
Overigens hoop ik hiermee ook een verontschuldiging van jullie kant te krijgen, hetgeen jullie cavia's allemaal toewensen is ook niet zo fraai. Misschien zouden jullie deze beestjes ook eens wat beter moeten leren kennen voor dat je dit soort uitspraken doet.
Als jullie mij de kans geven zal ik mij ook wat meer verdiepen in de badsloef, waarna ik wellicht mijn herziene mening met jullie kan delen.
quote:edit: Dan wel
Op vrijdag 13 februari 2004 10:03 schreef realist_ik het volgende:[..]
foto?
[Dit bericht is gewijzigd door cerror op 13-02-2004 11:12]
quote:Wij, badsloefen van de gevestigde orde, aanvaarden de excuses.
Op vrijdag 13 februari 2004 10:46 schreef Biancavia het volgende:
Hierbij wil ik mijn verontschuldigen aanbieden voor wat er in dit topic [TK] Tros bananen allemaal gezegd is.
Mijn uitspraak was geheel gebaseerd op vooroordelen.Overigens hoop ik hiermee ook een verontschuldiging van jullie kant te krijgen, hetgeen jullie cavia's allemaal toewensen is ook niet zo fraai. Misschien zouden jullie deze beestjes ook eens wat beter moeten leren kennen voor dat je dit soort uitspraken doet.
Als jullie mij de kans geven zal ik mij ook wat meer verdiepen in de badsloef, waarna ik wellicht mijn herziene mening met jullie kan delen.
However, onze acties en uitspraken mbt de cavia's kunnen onmogelijk worden ingetrokken cq ongedaan gemaakt worden.
Dit alles gebeurde in een uitgelokte vlaag van razernij en wij pleiten dan ook ontoerekeningsvatbaar.
Ondanks ons hieruit voortvloeiend gebrek aan schuldgevoel, willen we wél garanties geven over toekomstige confrontaties.
Wij, badsloefen, zullen alles doen wat in ons vermogen ligt om verdere martelingen van cavia's te voorkomen en zullen ons niet meer schuldig maken aan praktijken die cavialiefhebbers kunnen kwetsen.
De Grooten Badsloef gaf mij zojuist toestemming om een vredesverdrag op tafel te gooien.
Geen gejengel over badsloefen <--> Geen demonisering en marteling van cavia's
punt.
akkoord?
quote:jawel man, doe ff terug... ik was net m'n betoog aan 't schrijven!
Op vrijdag 13 februari 2004 10:47 schreef cerror het volgende:[..]
edit: Dan niet
![]()
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 11:06 schreef realist_ik het volgende:[..]
Wij, badsloefen van de gevestigde orde, aanvaarden de excuses.
However, onze acties en uitspraken mbt de cavia's kunnen onmogelijk worden ingetrokken cq ongedaan gemaakt worden.
Dit alles gebeurde in een uitgelokte vlaag van razernij en wij pleiten dan ook ontoerekeningsvatbaar.
Ondanks ons hieruit voortvloeiend gebrek aan schuldgevoel, willen we wél garanties geven over toekomstige confrontaties.
Wij, badsloefen, zullen alles doen wat in ons vermogen ligt om verdere martelingen van cavia's te voorkomen en zullen ons niet meer schuldig maken aan praktijken die cavialiefhebbers kunnen kwetsen.De Grooten Badsloef gaf mij zojuist toestemming om een vredesverdrag op tafel te gooien.
Geen gejengel over badsloefen <--> Geen demonisering en marteling van cavia'spunt.
akkoord?
Akkoord!!!
quote:Perfect!
Op vrijdag 13 februari 2004 11:09 schreef realist_ik het volgende:
ok, hij kan weer weg.
icoon komt eraan.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 11:14 schreef Biancavia het volgende:[..]
Akkoord!!!
ruimt dode cavia's op...
quote:hier! pak aan!
Op vrijdag 13 februari 2004 11:15 schreef cerror het volgende:[..]
Perfect!
Er is nu een treaty dus alles is weer ok!
maar ik zal 'm ff kleiner maken...
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door realist_ik op 13-02-2004 11:32]
quote:* Fool wacht ook nog steeds...
Op vrijdag 13 februari 2004 11:45 schreef realist_ik het volgende:
* wacht op Houzer, aapje en shibby
pompidom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |