vorig deeltje: Nachtbar # 1596 Tijd om de bus te halen

![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En natuurlijk missen we zo af en toe ook wel eens wat ex-nachtbardurs
Darkroom regels: Darkroom

Veel plezier! ![]()
EVEN VOOR ALLE DUIDELIJKHEID:
quote:
Een berichtje van PDD
Attentie!
Dames en heren, dit begint aardig op een *meldt- en smileytopic te lijken. Je zit hier al in een uitzonderingspositie omdat het een slowchatreeks is, maar als de inhoud helemaal nihil wordt, dan wordt deze reeks gesloten. (Zie ook de F.A.Q. m.b.t. tot reeksen)
quote:
Let op!
De reeksen zijn in principe voor iedereen toegankelijk om mee te posten, niet om te verzieken, als je niets in een reeks te zoeken hebt, blijf er dan gewoon weg, anders ben je gewoon aan het trollen en volgt een ban.
quote:Kun je jezelf hierin niet vinden dan verzoeken we je vriendelijk om in een ander reeks/topic/forum te gaan lopen kloten
Een berichtje van Yvonne:
Extra regels voor reeksen
Geen eindeloze reeks smileys.
Geen "hoi, doei, goeiemorgen, ik ga naar de wc" en dergelijke.
Niet kunstmatig hooghouden, het is geen hooghoudtopic.
Reeksen die zich niet houden aan de bovenstaande extra regels voor reeksen worden onherroepelijk gesloten. Elke vervolg daarop dus ook.
Er geldt een reeksenstop. Nieuwe reeksen zullen dus gesloten worden, dit ter beoordeling van de moderators.Let op!
De reeksen zijn in principe voor iedereen toegankelijk om mee te posten, niet om te verzieken, als je niets in een reeks te zoeken hebt, blijf er dan gewoon weg, anders ben je gewoon aan het trollen en volgt een ban.
Nieuwe NB's worden vanaf nu ook alleen door NB-ers aangemaakt. (of na toestemming van een van deze)
FIPO aan het begin van een topic en Slotje aan het einde van een topic posten word niet op prijs gesteld. Blijf je dit te vaak doen word er een melding van gemaakt bij de Onz-Mods
bij misbruik van de NB, wordt er melding gemaakt bij de ONZ mods
openingstekst
OP wordt eens per maand aangepast, laaste update was 01-02-2004
De OP wordt beheerd door Diovarus. Wil jij ook in de OP komen en vind je dat je er recht op hebt.
Laat het dan doormiddel van een PM aan mij horen. Geef in de PM wel een uitleg waarom.
quote:ouderen mogen onder begeleiding
Op woensdag 11 februari 2004 19:38 schreef Diovarus het volgende:
alleen toegang tot 20 jaar?
Dan zul je het wel erg eenzaam hebben hiero
quote:van een jongere aah.
Op woensdag 11 februari 2004 19:39 schreef gurlie het volgende:[..]
ouderen mogen onder begeleiding
quote:jij doet de OP toch dio??
Op woensdag 11 februari 2004 19:38 schreef Diovarus het volgende:
alleen toegang tot 20 jaar?
Dan zul je het wel erg eenzaam hebben hiero
quote:wie begeleid mij?
Op woensdag 11 februari 2004 19:39 schreef gurlie het volgende:[..]
ouderen mogen onder begeleiding
quote:Ja oyalele is hier ook wel helemaal hip hoor... vind \'m zelf ook heel erg leuk.. hoewel de cd van verliefd ook heel leuk is
Op woensdag 11 februari 2004 19:31 schreef blublub het volgende:[..]
jah, en nu Toveren, maar vind O ya lele en de Hippie Shake toch wel t leukst
leuk zeg, mn halfzusje is ook helemaal fan, ze is al 2x naar hun concert geweest
ik weet dat er in juni een concert is van ze dus wil ff kijken of ik daar heen kan gaan met haar.. zal ze wel helemaal geweldig vinden
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 19:39 schreef Leia73 het volgende:[..]
jij doet de OP toch dio??
![]()
Moet je die klote cd van Dido nog hebben?
quote:Ik heb leia al en PS
Op woensdag 11 februari 2004 19:40 schreef SmilingPeter het volgende:[..]
wie begeleid mij?
quote:yupsss
Op woensdag 11 februari 2004 19:40 schreef Diovarus het volgende:[..]
Ik snap hem idd.
Leeftijd topics niet toegestaanMoet je die klote cd van Dido nog hebben?
kijk, daarom kan je zien dat jij mn sus bent
quote:Wist dat ik op jou kon rekenen
Op woensdag 11 februari 2004 19:41 schreef Diovarus het volgende:[..]
Ik heb leia al en PS
zoeperman en Booster onder haar hoede neemt
quote:Ow
Op woensdag 11 februari 2004 19:41 schreef Diovarus het volgende:[..]
Ik heb leia al en PS
niemand wilt mij dus
quote:euhm nee, geloof t niet. want dwarslaesie is weer heel iets anders. daar vindt de laesie namelijk plaats in het ruggemerg, en bij neglect echt in de cortex. bij dwarlaesie raak je velamt en ook gevoelloos toch, en dat heeft hier niets mee te maken. ze kunnen wel met hun lichaamshelft voelen en zien, maar kennelijk registereren ze dat niet ofzo, omdat t echt in de hersenen misgaat. echt heel vaag... zou wel gaaf zijn als we een keer zon patient krijgen met een patientbespreking
Op woensdag 11 februari 2004 19:33 schreef Leia73 het volgende:[..]
kan ik het dus min of meer vergelijken met een hersenbloeding waardoor je een dwarslaesie krijgt of heeft dat er totaal niets mee te maken?
quote:hihi
Op woensdag 11 februari 2004 19:42 schreef blublub het volgende:
TTkijk, daarom kan je zien dat jij mn sus bent
quote:op welke vraag is dat
Op woensdag 11 februari 2004 19:42 schreef Leia73 het volgende:[..]
yupsss
quote:Graag gedaan hoor meid
Op woensdag 11 februari 2004 19:42 schreef Leia73 het volgende:[..]
Wist dat ik op jou kon rekenen
zoeperman en Booster onder haar hoede neemt![]()
quote:ja o ya lele is echt heel leuk. maar verbaas me af en toe toch over die teksten die ze zingen hoor, toch af en toe best pikant voor die kleuters
Op woensdag 11 februari 2004 19:40 schreef Leia73 het volgende:[..]
Ja oyalele is hier ook wel helemaal hip hoor... vind \'m zelf ook heel erg leuk.. hoewel de cd van verliefd ook heel leuk is
ik weet dat er in juni een concert is van ze dus wil ff kijken of ik daar heen kan gaan met haar.. zal ze wel helemaal geweldig vinden
jah, maar m kids en chipz
is ook wel helemaal tof heb ik begrepen
quote:ah.. ik begin het een beetje te snappen.... dwarslaesie is wel verlamd maar niet gevoelloos..tenminste bij de mensen die ik verzorgd heb was dat niet zo
Op woensdag 11 februari 2004 19:43 schreef blublub het volgende:[..]
euhm nee, geloof t niet. want dwarslaesie is weer heel iets anders. daar vindt de laesie namelijk plaats in het ruggemerg, en bij neglect echt in de cortex. bij dwarlaesie raak je velamt en ook gevoelloos toch, en dat heeft hier niets mee te maken. ze kunnen wel met hun lichaamshelft voelen en zien, maar kennelijk registereren ze dat niet ofzo, omdat t echt in de hersenen misgaat. echt heel vaag... zou wel gaaf zijn als we een keer zon patient krijgen met een patientbespreking
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 19:43 schreef gurlie het volgende:[..]
hihi
we pakken ze wel trug
quote:je stelde maar 1 vraag in je reply
Op woensdag 11 februari 2004 19:43 schreef Diovarus het volgende:[..]
op welke vraag is dat
quote:die komt vast nog
Op woensdag 11 februari 2004 19:45 schreef blublub het volgende:[..]
wel beetje jammer dat SB er nu niet is he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |