quote:Ach man, dit zijn toch geen geintjes..
Op woensdag 11 februari 2004 10:07 schreef PeuRac het volgende:
Heb je weer vrienden gemaakt t0n.Dat gaat wel goed met jou
btw, ga nooit voor mij op de rem staan om me te pesten, ik rem nl niet
![]()
quote:De meeste automatische deurvergrendelingsystemen gaan open bij een botsing. En een draadje vanaf je accu voel je niets van.
Op woensdag 11 februari 2004 08:55 schreef eperon het volgende:
deur opslot......en je rijdt een keer in de plomp (en bewusteloos).....? beter sluit je een draadje aan op je accu, als ie de deur open doet gewoon even tegen zn neus aan houden.
Na de meeting gelooft echt niemand meer dat jij tot normaal rijgedrag in staat bent.
kwestie eigen schuld...
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 11:58 schreef Tjabbo het volgende:
t0n je bent gewoon een vies mietje. Een beetje de kit bellen als je het niet meer alleen afkunt.Na de meeting gelooft echt niemand meer dat jij tot normaal rijgedrag in staat bent.
kwestie eigen schuld...
offtopic:
Dude... fuck op, geef normaal antwoord en je bent hopeloos irritant (dit is serieus gemeend). zoals ik al meerdere malen heb verteld aan je rij ik op de meet anders. God.. want ben jij een pisvinger
Ontopic:
Ik kan me niet voorstellen dat je hiervoor niet de politie belt.
heb overingens nog niets gehoord.
quote:Je hebt het PI niet gezien?
Op woensdag 11 februari 2004 13:07 schreef t0n het volgende:[..]
offtopic:
Dude... fuck op, geef normaal antwoord en je bent hopeloos irritant (dit is serieus gemeend). zoals ik al meerdere malen heb verteld aan je rij ik op de meet anders. God.. want ben jij een pisvingerOntopic:
Ik kan me niet voorstellen dat je hiervoor niet de politie belt.
heb overingens nog niets gehoord.
en trouwens, ik was het niet die het over je rijstijl had. nog nooit gehad zelfs
Ik kom die auto daar regelmatig tegen en deze flikt erg vaak van dit soort geintjes.
Hij voegt ook regelmatig in via de berm weer richting A73!
Ik laat hem maar gaan...heb namelijk geen zin in een ongeluk.
quote:dan zal hij dat nu niet meer zo vaak doen denk ik
Op woensdag 11 februari 2004 13:16 schreef Nohoch-Mul het volgende:
@ TSIk kom die auto daar regelmatig tegen en deze flikt erg vaak van dit soort geintjes.
Hij voegt ook regelmatig in via de berm weer richting A73!
Ik laat hem maar gaan...heb namelijk geen zin in een ongeluk.
quote:Heb je gelijk in, en gezien de andere posts is deze man niet helemaal lekker.
Op woensdag 11 februari 2004 10:16 schreef t0n het volgende:[..]
Ach man, dit zijn toch geen geintjes..
het was nog nat wegdek ook...
voor 't zelfde geld klap ik achter op... ah man... dan had ik hem echt levenloos ge neukt slagen.
Eeneeuh, als je t kenteken weer herinnert, plus type en kleur auto, dan zal ik dat onthouden
* PeuRac is niet zo snel bang in lease auto
Je hebt de deur op slot gedaan
Kom op man. Wees een vent. Leg die franse bak op z,n kant
Maar ik ben het met je eens. Dit soort mensen moeten op rotten
En vol in de remmen gaan is helemaal laf. Echt als mij dat gebeurd. En ik klap er op. Dan is die vent echt niet jarig Dan ga ik door het lint. Dan sla ik nog harder dan dat ik bij die chinees bijna deed
Ik zou echt gewoon met een hummer over z,n bak rijden
N.
De laatste tijd ben ik zelf veel rustiger geworden en denk wel na wat de tegenpartij misschien vind dat ik fout doe. Echter bij het ritsen zie je vaak dat mensen het gat dichtrijden waar jij in moet om volgens de regels netjes te ritsen, dan gooi ik m er wel gewoon in en als ze dan gaan seinen stop ik en stap ik uit als diegene ook alleen in de auto zit. Vaak volgt dat gewoon een gesprekje en kom je erachter dat men alleen maar kan kankeren, dan sluit ik direct af met dat dit soort gesprekken ver onder mijn nivo zijn en dat diegene eens een psychiater zou moeten bezoeken.....en een fijne dag nog......
quote:Een auto die hard acceleert
Op woensdag 11 februari 2004 08:46 schreef t0n het volgende:
Begint deze man te accelereren, en hard ook...
quote:Ja leuk. lachen joh
Op donderdag 12 februari 2004 08:14 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Een auto die hard acceleert
quote:Best lachwekkend idd
Op donderdag 12 februari 2004 08:39 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Ja leuk. lachen joh
Ik snap niet dat jij zoiets durft de posten.
Terwijl je zelf idiooooot rijdt.
Overigens word ik tegenwoordig zelf ook heel snel agressief in het verkeer, maar dat blijft meestal bij hevig vloeken en zo. En altijd omdat een ander iets achterlijks doet. Die sukkel die jij tegenkwam, die werd agressief terwijl hij zelf de oorzaak was van de situatie. Dat soort lui mogen van mij doodgeschoten worden, helaas kom je dan in de krant als 'agressieve automobilist schiet ander dood na verkeersruzie' en ben jij nog de slechterik ook...
Van de week had ik weer zoiets bijvoorbeeld, twee van die achterlijke bejaarden stonden links naast me bij het verkeerslicht naar links... het wordt groen, ik trek vrij langzaam op en in de bocht gaan die tuthola's al naar de rechterbaan waardoor ze mij gewoon afsnijden. Ik toeteren en vingertje naar het hoofd, zitten die bingo trutten lekker te kleppen en hebben ze het niet eens door! Ja hallo, hoe'n slechte chauffeur kun je zijn? Echt niet te geloven. Tegen de muur en een nekschot.
Maar goed datis natuurlijk niks vergeleken met zo'n triest figuur dat zelf een fout maakt en dan ook nog eens uitstapt om verhaal te halen. Eigenlijk had je hem af moeten tuigen, dan zal hij wel 3x nadenken voor hij ooit weer moedwillig een ander pest in het verkeer.
quote:TS rijd minstens zelf net zo idioot.
Op vrijdag 13 februari 2004 22:22 schreef StefanP het volgende:
Heb gelukkig nooit last van zulke sukkels, misschien toch een voordeel van in een heftige auto rijden. Dwingt respect af, dat kreeg ik in mijn oude marbellaatje niet...Overigens word ik tegenwoordig zelf ook heel snel agressief in het verkeer, maar dat blijft meestal bij hevig vloeken en zo. En altijd omdat een ander iets achterlijks doet. Die sukkel die jij tegenkwam, die werd agressief terwijl hij zelf de oorzaak was van de situatie. Dat soort lui mogen van mij doodgeschoten worden, helaas kom je dan in de krant als 'agressieve automobilist schiet ander dood na verkeersruzie' en ben jij nog de slechterik ook...
Van de week had ik weer zoiets bijvoorbeeld, twee van die achterlijke bejaarden stonden links naast me bij het verkeerslicht naar links... het wordt groen, ik trek vrij langzaam op en in de bocht gaan die tuthola's al naar de rechterbaan waardoor ze mij gewoon afsnijden. Ik toeteren en vingertje naar het hoofd, zitten die bingo trutten lekker te kleppen en hebben ze het niet eens door! Ja hallo, hoe'n slechte chauffeur kun je zijn? Echt niet te geloven. Tegen de muur en een nekschot.
Maar goed datis natuurlijk niks vergeleken met zo'n triest figuur dat zelf een fout maakt en dan ook nog eens uitstapt om verhaal te halen. Eigenlijk had je hem af moeten tuigen, dan zal hij wel 3x nadenken voor hij ooit weer moedwillig een ander pest in het verkeer.
quote:en jij hebt alleen wat filmpjes gezien.... Ik snap niet dat jij zo kort door de bocht conclusies durft te trekken
Op vrijdag 13 februari 2004 19:55 schreef martnl het volgende:
Jij was toch die gozer die zo idiooooot reed op de meet??Ik snap niet dat jij zoiets durft de posten.
Terwijl je zelf idiooooot rijdt.
ontopic:
Ik snap niet dat mensen zo agressief worden.. Een keer vloeken doe ik ook, maar aftuigen!? nee..
Maar goed, ik heb ook zo m'n irritante trekjes zeg maar
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 22:30 schreef Xtreem het volgende:[..]
en jij hebt alleen wat filmpjes gezien.... Ik snap niet dat jij zo kort door de bocht conclusies durft te trekken
ontopic:
Ik snap niet dat mensen zo agressief worden..Een keer vloeken doe ik ook, maar aftuigen!? nee..
![]()
Maar goed, ik heb ook zo m'n irritante trekjes zeg maar
Je zoekt het zelf op.
Omdat je altijd zo gevaarlijk en idioot rijdt.
quote:ontopic posten of helemaal niet aub!
Op vrijdag 13 februari 2004 22:48 schreef martnl het volgende:[..]
![]()
Je zoekt het zelf op.
quote:-edit- wat zei ik nou net
Op vrijdag 13 februari 2004 22:51 schreef ThaFreak het volgende:[..]
ontopic posten of helemaal niet aub!
[Dit bericht is gewijzigd door ThaFreak op 13-02-2004 22:55]
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 22:48 schreef martnl het volgende:[..]
![]()
Je zoekt het zelf op.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 22:54 schreef martnl het volgende:[..]
-edit- wat zei ik nou net
klachten mag je hier posten Opmerkingen, feedback etc. voor het PTA forum
of rij normaal auto, of rij niet
en t0n, jij was ook fout, jij reed te hard..., waarschijnlijk zag die dude dat als 1 of andere uitdaging...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |