Ik vind het best goed te drinken, het is vast van één of andere bekende brouwerij, weet iemand welke???
Proost.
Als je weet waar het geproduceerd wordt, kan je wel ongeveel afleiden bij welke brouwer het wegkomt.
quote:Mmm.. daar had ik al aan gedacht, maar staat gewoon op Albert Heijn Zaandam....
Op maandag 9 februari 2004 22:48 schreef Jordy-B het volgende:
staat dat er niet gewoon op?Als je weet waar het geproduceerd wordt, kan je wel ongeveel afleiden bij welke brouwer het wegkomt.
[Dit bericht is gewijzigd door buitenbeentje op 09-02-2004 22:54]
quote:Tenks! Die tweede hit heeft het over ORANJEBOOM!!!
Op maandag 9 februari 2004 22:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Google 2e en 3e hit.
Ik dacht toch dat ik dat heel smerig bier vond.... zo blijkt maar weer, als je de naam van bier ziet ga je bevooroordeeld drinken
quote:waarom denk je dat ze de brouwerij er nie bijzeggen...
Op maandag 9 februari 2004 22:56 schreef Zaque het volgende:[..]
Tenks! Die tweede hit heeft het over ORANJEBOOM!!!
Ik dacht toch dat ik dat heel smerig bier vond.... zo blijkt maar weer, als je de naam van bier ziet ga je bevooroordeeld drinken
quote:Best goed te drinken inderdaad maar dronken wordt je er absoluut niet van. Ik had laatst een flesje of 10 van op en merkte er amper wat van.
Op maandag 9 februari 2004 22:59 schreef Oosthoek het volgende:
Ik ga voor Grafenwalder, van de Lidl
quote:zegt niet zo veel... ik drink altijd palm of hertog jan en daar word ik wel dronken van amar laatst werd ik van 10 hertog jan niet dronken en moest er goldstrike aan te pas komen... zal wel aan het eten liggen wat je gehad hebt en hoe uitgerust je bent enzo
Op maandag 9 februari 2004 23:02 schreef Frasier het volgende:[..]
Best goed te drinken inderdaad maar dronken wordt je er absoluut niet van. Ik had laatst een flesje of 10 van op en merkte er amper wat van.
Meestal grolsch(als ik geld heb) of jaeger (c1000 bier voor feesten en partijen of als mn stufi aan zn end komt) hier in huis
quote:jaeger is dus niet alleen c1000 bier maar gewoon een "echt" budgetmerk wat ze ook bij de edah en spar verkopen (ah weet ik niet daar komik eigenlijk nooit...)
Op maandag 9 februari 2004 23:06 schreef Oid het volgende:
Ah had toch nog zon budget merk? Of was dat toch euroshopper? Ik werd er iig totaal niet dronken van hoeveel ik ook dronk.Meestal grolsch(als ik geld heb) of jaeger (c1000 bier voor feesten en partijen of als mn stufi aan zn end komt) hier in huis
van euroshopper bier word ik neit snel dronken, maar van Hollandia wel...
hoe kan dat
quote:Hollandia is kwaliteit zwerverbier
Op maandag 9 februari 2004 23:11 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
vreemd genoeg heb ik dat ook...van euroshopper bier word ik neit snel dronken, maar van Hollandia wel...
hoe kan dat
quote:Lowlands
Op maandag 9 februari 2004 23:26 schreef beelz het volgende:[..]
Hollandia is kwaliteit zwerverbier
dat nemen we altijd mee naar Lowlands
quote:Lowlands hoort gewoon thuis in een LIF topic over zwerverbier
Op maandag 9 februari 2004 23:27 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
Lowlands
quote:Oranjeboom is eigendom van Interbrew en de brouwerij wordt dit voorjaar gesloten. Grote kans dat het AH bier al bij Dommelsch wordt gebrouwen. Interbrew is toch bezig al zijn bieren op elkaar te laten lijken
Op maandag 9 februari 2004 22:56 schreef Zaque het volgende:[..]
Tenks! Die tweede hit heeft het over ORANJEBOOM!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |