quote:En dan zoiets. Wat wil je nou zeggen? Ben je gewoon te stompzinnig om her verschil tussen rouwen en 'herdenken' bij gebrek aan beter woord, te zien?
Op maandag 9 februari 2004 19:10 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Als je het wil vergeten moet je er geen topic over gaan openen
Dat is niet echt slim hoor.
Want nu herriner jezelf er weer aan en aan wanneer ze dood ging.
Heeft dit dan zin?!
quote:Wat ben jij een kortzichtige boer zeg. Sjezus. Wat in hemelsnaam is er aan dat topic nou Not Done? Leg dan eens uit.
Op maandag 9 februari 2004 19:14 schreef ill_Bill het volgende:Dus ga je het maar aan jan en alleman laten lezen op een openbaar forum? tja..als jij het fijn vind ok... maar ik vind het not done
[Dit bericht is gewijzigd door Roonaan op 09-02-2004 19:24]
quote:en jij opent er NOG een topic over.
Op maandag 9 februari 2004 19:20 schreef Roonaan het volgende:[..]
En dan zoiets. Wat wil je nou zeggen? Ben je gewoon te stompzinnig om her verschil tussen rouwen en 'herdenken' bij gebrek aan beter woord, te zien?
[..]Wat ben jij een kortzichtige boer zeg. Sjezus. Wat in hemelsnaam is er aan dat topic nou Not Done? Leg dan eens uit.
wie is hier nou een dombo.
quote:Omdat ik niet begrijp dat stelletje idioten zo respectloos is, en dat niet in dat topic kwijt wilde.
Op maandag 9 februari 2004 19:23 schreef _GdR_ het volgende:
en jij opent er NOG een topic over.wie is hier nou een dombo.
link is bovenin bij-geedit.
quote:joh wat kan jouw die idioten nou schelen?!
Op maandag 9 februari 2004 19:25 schreef Roonaan het volgende:[..]
Omdat ik niet begrijp dat stelletje idioten zo respectloos is, en dat niet in dat topic kwijt wilde.
link is bovenin bij-geedit.
mja waarschijnlijk ben jij niet in staat om dit te snappen...
quote:nope.
Op maandag 9 februari 2004 19:28 schreef _GdR_ het volgende:[..]
joh wat kan jouw die idioten nou schelen?!
die jongen/meisje opent echt niet een topic hier op fok omdat ie er zo graag aan herinnerd wil worden.
meer om van zich af te schrijven.mja waarschijnlijk ben jij niet in staat om dit te snappen...
de insteek van dit topic is misschien ietwat ongenuanceerd, maar ik snap idd niet waarom een stel van die idioten daar respectloos menen te moeten zijn. het zal aan mij liggen.
en ja ik ben hypocriet.
quote:Nah, vond vandaag die post van ill_bill wel het toppunt van kansloosheid hoor, neem me niet kwalijk.
Op maandag 9 februari 2004 19:30 schreef MindlessWanker het volgende:
Aan de andere kant weet je dat je loze reakties krijgt hier. Richt je op de mensen die het wel kan schelen en negeer de rest.
quote:Wat was het deze keer?
Op maandag 9 februari 2004 19:31 schreef Roonaan het volgende:[..]
Nah, vond vandaag die post van ill_bill wel het toppunt van kansloosheid hoor, neem me niet kwalijk.
quote:Roonaan neemt het juist voor me op...
Op maandag 9 februari 2004 19:33 schreef Vicky het volgende:
snap niet dat jullie hierop reageren. Roonaan laat Groepskloon niet in zijn waarde............. geen respect dus
quote:Laat maar waaien ik was te snel.
Op maandag 9 februari 2004 19:33 schreef TrenTs het volgende:[..]
Wat was het deze keer?
Toch niet zo'n kanker-grapje hè.
quote:oh nou ja oke dan.. heb ik het verkeerd begrepen... SORRY
Op maandag 9 februari 2004 19:34 schreef Groepskloon het volgende:[..]
Roonaan neemt het juist voor me op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |