Na mijn afwijzing door gurlie, heb ik besloten mijzelf niet langer te kwellen in dit ellendig bestaan, en er een einde aan te maken. Ik zal niet meer wederkeren, zolang de hindoe's qua reïncarnatie niet gelijk hebben, om jullie levens op te fleuren.
Ik weet dat jullie mij zullen missen. Mijn goddelijk lichaam, prachtige uitstraling, briljante en scherpe humor, mijn charisma. Mijn alles.
Maar toch, sorry.
Tot nooit meer.
[Dit bericht is gewijzigd door NiteSpeed op 09-02-2004 00:50]
quote:Doe het niet jongen. Alsjeblieft doe het niet, voor alle pussy's op dees' aardkloot.
Op maandag 9 februari 2004 00:42 schreef NiteSpeed het volgende:
Beste T, JK, VAC, S, s, X, PR, FF, PR, J, I, Y, D, M, JW, Knut, VMH, Swami, het is tijd!Na mijn afwijzing door gurlie, heb ik besloten mijzelf niet langer te kwellen in dit ellendig bestaan, en er een einde aan te maken. Ik zal niet meer wederkeren, zolang de hindoe's qua reïncarnatie niet gelijk hebben, om jullie levens op te fleuren.
Ik weet dat jullie mij zullen missen. Mijn goddelijk lichaam, prachtige uitstraling, briljante en scherpe humor, mijn charisma. Mijn alles.
Maar toch, sorry.
Tot nooit meer.
quote:Tiemie, JohhnyKnoxville, Shirley, stinkie, Xebrozius, PrivateRyan, FlyingFox, Yvonne, Insomidinges, Mvderlubbe, JaWi, Knut, KnuffelVoorMijnHoofd, Swami_Twelvinchalami, Danny, Jogy
Op maandag 9 februari 2004 00:48 schreef Shirley het volgende:
Wie zijn al die afkortingen?
[Dit bericht is gewijzigd door NiteSpeed op 09-02-2004 00:52]
quote:*Gokje waagt
Op maandag 9 februari 2004 00:42 schreef NiteSpeed het volgende:
Beste T, JK, VAC, S, s, X, PR, FF, PR, J, I, Y, D, M, JW, Knut, KVMH, Swami,
Tiemie, JohnnyKnoxville, Shirley, s?, Xebro, PrivateRyan, FlyingFox, Jogy, Iteejer, Yvonne, Danny, MUUS, JaWi, Knut , KVMH
Swamitwelvinchalami
--okay-- het antwoord staat hierboven, maar deze vind ik leuker so there
Oh, en doe het niet enzo, het is een noob die gaat lopen zeiken over noobs in een reeks
[Dit bericht is gewijzigd door Dagonet op 09-02-2004 00:52]
quote:Ze brengen niets dan ellende Yvonne!
Op maandag 9 februari 2004 00:51 schreef yvonne het volgende:
Verdiende loon, post dan ook niet inde Nachtbar
quote:Tssssk, ik sta er niet eens bij.
Op maandag 9 februari 2004 00:50 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Tiemie, JohhnyKnoxville, Shirley, stinkie, Xebrozius, PrivateRyan, FlyingFox, Yvonne, Insomidinges, Mvderlubbe, JaWi, Knut, KnuffelVoorMijnHoofd, Swami_Twelvinchalami, Danny, Jogy
Rag jezelf dan maar lekker door de passmailer. .
quote:iemand noemen is iemand vergeten
Op maandag 9 februari 2004 00:53 schreef MUUS het volgende:[..]
Tssssk, ik sta er niet eens bij.
Rag jezelf dan maar lekker door de passmailer.
.
slecht hoor nitespeed! . schaam je!
quote:Is op zich wel iets kewl. Een soort temp/afkoelban. Gewoon ff de passmailer activeren.
Op maandag 9 februari 2004 00:53 schreef MUUS het volgende:[..]
Tssssk, ik sta er niet eens bij.
Rag jezelf dan maar lekker door de passmailer.
.
succes!!
quote:Ow cool, ik sta erbij.
Op maandag 9 februari 2004 00:50 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Tiemie, JohhnyKnoxville, Shirley, stinkie, Xebrozius, PrivateRyan, FlyingFox, Yvonne, Insomidinges, Mvderlubbe, JaWi, Knut, KnuffelVoorMijnHoofd, Swami_Twelvinchalami, Danny, Jogy
quote:te weinig bloed!!
Op maandag 9 februari 2004 01:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[afbeelding]The end...?
neem de trein a.u.b.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |