Wie kan mij er aan helpen
[Dit bericht is gewijzigd door -Frankie- op 08-02-2004 21:56]
quote:Wat wil je er voor kwijt zijn? Die dingen kosten namelijk nieuw 30 euro, heb je 5 poorten en 10/100 switch.
Op zondag 8 februari 2004 21:22 schreef -Frankie- het volgende:
Titel zegt het al. Wie kan mij er aan helpen
quote:-edit-
Op zondag 8 februari 2004 21:35 schreef werty het volgende:
als je een 2 poorts hub hebt kun je toch net zo goed meteen een cross kabel tussen 2 PC leggen
[Dit bericht is gewijzigd door ElPatrico2002 op 08-02-2004 21:47]
quote:Ik heb maar 2 pc's dus een 5 poorts hoef ik niet......ik wil er max 15 euro voor uittrekken.
Op zondag 8 februari 2004 21:40 schreef Rodie83 het volgende:[..]
Wat wil je er voor kwijt zijn? Die dingen kosten namelijk nieuw 30 euro, heb je 5 poorten en 10/100 switch.
quote:Crosscable.
Op zondag 8 februari 2004 21:44 schreef -Frankie- het volgende:[..]
Ik heb maar 2 pc's dus een 5 poorts hoef ik niet......ik wil er max 15 euro voor uittrekken.
quote:Dan is het misschien toch handig om een crosscable tussen die 2 pc's te leggen? Het is directer en ook goedkoper
Op zondag 8 februari 2004 21:44 schreef -Frankie- het volgende:[..]
Ik heb maar 2 pc's dus een 5 poorts hoef ik niet......ik wil er max 15 euro voor uittrekken.
quote:En wat hij zegt
Op zondag 8 februari 2004 21:45 schreef veldmuis het volgende:
Crosscable.
Kost je een paar euro.
Voor 2 pc's een hub gebruiken is kansloos, zeg maar.
[Dit bericht is gewijzigd door Rodie83 op 08-02-2004 21:46]
quote:Dan snap ik er niks van:
Op zondag 8 februari 2004 21:45 schreef Rodie83 het volgende:[..]
Dan is het misschien toch handig om een crosscable tussen die 2 pc's te leggen? Het is directer en ook goedkoper
in dit topic werd mij gezegd dat als ik internet wilde delen met 2 computers ik een hub moest hebben.
quote:In dat geval is een hub wel het handigst ja. Andere optie is twee netwerkkaarten in de ene computer (1 voor internet, de ander om naar de 2e pc te kunnen doorlinken) en dan internet delen gebruiken.
Op zondag 8 februari 2004 21:46 schreef -Frankie- het volgende:[..]
Dan snap ik er niks van:
in dit topic werd mij gezegd dat als ik internet wilde delen met 2 computers ik een hub moest hebben.
quote:Ja, ik heb een getweakte ethernetmodem / router (speedtouch), daar heb ik dus eeen hub voor nodig, toch?
Op zondag 8 februari 2004 21:48 schreef veldmuis het volgende:
Je moet een router hebben, die hebben een ingebouwde hub/switch.
Als ze dat niet hebben, heb je een poort op de hub nodig voor de router, en een per pc.
quote:minimaal 3 poortjes dan he
Op zondag 8 februari 2004 21:49 schreef -Frankie- het volgende:[..]
Ja, ik heb een getweakte ethernetmodem / router (speedtouch), daar heb ik dus eeen hub voor nodig, toch?
quote:Ik heb liever een hub
Op zondag 8 februari 2004 21:48 schreef Rodie83 het volgende:[..]
In dat geval is een hub wel het handigst ja. Andere optie is twee netwerkkaarten in de ene computer (1 voor internet, de ander om naar de 2e pc te kunnen doorlinken) en dan internet delen gebruiken.
quote:Als ik je situatie goed begrijp wel ja. Alleen dan heb je wel min. 3 poorten nodig. 1 poort vanaf de router --> hub en dan 2 poorten voor je compu
Op zondag 8 februari 2004 21:49 schreef -Frankie- het volgende:[..]
Ja, ik heb een getweakte ethernetmodem / router (speedtouch), daar heb ik dus eeen hub voor nodig, toch?
quote:Zie reactie van Veldmuis hierboven, koop een nieuwe. Ik heb 30 betaald, het kan vast voor minder. Daarbij zijn 3 poorts hubjes nogal zeldzaam.
Op zondag 8 februari 2004 21:52 schreef -Frankie- het volgende:[..]
Ik heb liever een hub
quote:Oh, ok....Ik zal de openingspost aanpassen en aan een mod vragen voor de topictitel te veranderen.
Op zondag 8 februari 2004 21:51 schreef veldmuis het volgende:[..]
minimaal 3 poortjes dan he
.
Die router moet dan ook in de hub.
En aangezien 3poort hubjes enzo eigelijk niet bestaan, zou ik voor een 5poorts switch gaan.
Kost amper wat, nieuwprijs is 20/25 euro ofzo.
quote:Ik heb er gister een gekocht via marktplaats. Ik krijg hem eind deze week. Als dat niks is, dan neem ik die van jou. Bedankt
Op dinsdag 10 februari 2004 00:54 schreef saban het volgende:
Je mag die van mij overnemen voor 20,- exc.
5 ports / nooit gebruikt (lees: 2-3 dagen)
quote:Okey.
Op dinsdag 10 februari 2004 19:02 schreef -Frankie- het volgende:[..]
Ik heb er gister een gekocht via marktplaats. Ik krijg hem eind deze week. Als dat niks is, dan neem ik die van jou. Bedankt
Heb even meer specificates.
E-tech
5*100BASE-TX/10BASE-T TP Port
200/100/20 and 10 Mbps
5Nway Ports
1 Uplink port
Support full- and half-duplex
256Kb buffer memory
Meer informatie: Klik
/edit
De bon heb ik ook voor je gevonden.
|