Naam: Robin Zijlstra
Leeftijd: 23 jaar (waterman)
Opleiding: HBO Omgangskunde
Fansite: http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=234525&p=414
Filmpje: http://media.rtl.nl/web/components/shows/idols2/2004/week06/zaterdag_robin.avi.MiMedia_WM_364K_V8.wmv
CU2 profiel: http://www.cu2.nl/CarpeDiem2000
Dan nog het feit dat hij zo lekker is dat het gewoon illegaal zou moeten zijn. Mmmhmmmhmmm!!
quote:Waarom doet dit zinnetje mij opeens heel erg aan autodrop denken?
Op zondag 8 februari 2004 02:49 schreef LeBeau het volgende:
Dan nog het feit dat hij zo lekker is dat het gewoon illegaal zou moeten zijn. Mmmhmmmhmmm!!
quote:en dat uit de mond van een Jim fan lol
Op zondag 8 februari 2004 11:17 schreef marky het volgende:
Ik vond Robin gisteren erg slecht. De jury noemt het een paar schoonheidsfoutjes ik noem het je eigen beperkingen niet kennen. Hij kan best zingen maar hij vertilde zich zwaar gisteravond.
quote:Zoals Will Young?
Op zondag 8 februari 2004 12:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben het met marky eens hoor.
Ik hou niet zo van slissende zangers die vrijwel geen Engels spreken.
quote:Ik vind inderdaad dat Will geen fijne zangstem heeft
Op zondag 8 februari 2004 14:28 schreef LeBeau het volgende:
Zoals Will Young?
Ik viel in slaap bij zijn nummer. Het boeide totaal niet. Ja, het was wel zuiver. Maar meer ook niet. Leuk voor op de achtergrond, niet als idool.
Oja, en hij mag z'n haren wel eens knippen...
Zeurniej: "Ow, ff m'n bril opzetten hoor...Even kijken"
Robin kijkt
Zeurniej: "Ow ja, dat ziet er idd goed uit"
Robin draait weg en
Maar gisteren wassie niet goed.
quote:
Op zondag 8 februari 2004 16:06 schreef R_ON het volgende:
Maar gisteren wassie niet goed.
Irene is helemaal verslingerd.. volgens mij klapt ie helemaal dicht als ie voor haar staat in een volgende uitzending
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Irene is helemaal verslingerd.. volgens mij klapt ie helemaal dicht als ie voor haar staat in een volgende uitzending
Robin
quote:Mee eens. Ik verwachtte echt dat de jury hem zou afkraken na dat waardeloze optreden met dat wat te hoge stemmetje. En dan toch die complimenten. Het is een beetje van tevoren uitgedacht dat Robin hoog moet eindigen.
Op zondag 8 februari 2004 11:17 schreef marky het volgende:
Ik vond Robin gisteren erg slecht. De jury noemt het een paar schoonheidsfoutjes ik noem het je eigen beperkingen niet kennen. Hij kan best zingen maar hij vertilde zich zwaar gisteravond.
quote:Ik had ook verwacht dat-ie flink afgekraakt zou worden. Ik vond het ook niet echt goed. Hij ging ook nog eens flink uit de maat, maar gelukkig werd dat door hem en de band nog op tijd gecorrigeerd voordat het echt uit de hand liep. En z'n manier van zingen... tja, ik zei het ook in deel 1... het was net alsof-ie sneller dan de muziek wilde zingen, en hij zong het op een Axl Rose (rock) achtige manier, wat ik niet bij het nummer vond passen.
Op zondag 8 februari 2004 23:32 schreef Mikrosoft het volgende:[..]
Mee eens. Ik verwachtte echt dat de jury hem zou afkraken na dat waardeloze optreden met dat wat te hoge stemmetje. En dan toch die complimenten. Het is een beetje van tevoren uitgedacht dat Robin hoog moet eindigen.
Maar goed, voor de rest zag-ie er gewoon lekker uit. Dus het is hem vergeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |