abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16990353
Stel dat je goed kan zingen, zou jij dan overwegen om mee te doen met idols? of ga je zelf je eigen weg?
zelf zou ik nooit mee doen, ook al kan ik nog zo goed zingen. idols is leuk voor een korte carriere, maar op termijn worden de winnaars toch vergeten.
Kijk maar eens naar de soundmix show, hoeveel winnaar ken jij je nog herinneren behalve borsato, rombley, en joling
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_16990414
Heeft joling de soundmixshow gewonnen? Wist ik niet eens... Nee zou dat nooit doen, beetje afgebrand worden door een zogenaamde "vak" jury
  zondag 8 februari 2004 @ 02:20:19 #3
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_16990422
Mijn mening:

Als je meedoet aan Idols ben je sado-masochist... Je houd ervan om mentaal gepijnigd te worden door randdebielen die afgewezen zijn voor ieder conservatorium en terwijl je de geestelijke verkrachting probeert te doorstaan, zijn er duizenden patienten met down-syndroom, zoals jij aanwezig om de masse te vermaken.

Dus tenzij je naam Bassie of The Gimp is, zou ik zeggen: hou de eer aan jezelf en blijf fijn onder de douche zingen.

[Dit bericht is gewijzigd door RedDevil085 op 08-02-2004 02:21]

When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_16990433
Glennis Grace is weer helemaal terug

En je hoeft niet te kunnen zingen om met Idols mee te doen. Kijk maar naar de aflevering van vanavond.

Back in business.
pi_16990447
quote:
Op zondag 8 februari 2004 02:19 schreef D3nn15 het volgende:
Heeft joling de soundmixshow gewonnen? Wist ik niet eens... Nee zou dat nooit doen, beetje afgebrand worden door een zogenaamde "vak" jury
Nee, hij heeft em niet gewonnen. Alleen in de finale gekomen. Waarom weet ik dit eigenlijk?
Back in business.
pi_16990453
Als ik goed zou kunnen zingen dan zou ik echt wel mee doen. Maar ach, dat kan ik niet ..
pi_16990456
Ik kan echt heel goed zingen maar zou nooit niet meedoen met idols.....
tis wat
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_16990476
quote:
Op zondag 8 februari 2004 02:21 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nee, hij heeft em niet gewonnen. Alleen in de finale gekomen. Waarom weet ik dit eigenlijk?

Vrij schandalig idd Schaam je
  zondag 8 februari 2004 @ 04:25:25 #9
44797 Marando
Lief beertje
pi_16991738
Als ik echt heel mooi/goed zou kunnen zingen dan deed ik absoluut mee. Maar ik denk niet dat ik het ver zou schoppen want ik ben veel te verlegen... en heb ook niet bepaald de looks van een idool.
Time flies when you're having fun
  † In Memoriam † zondag 8 februari 2004 @ 05:27:46 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_16992056
Als je écht goed kunt zingen kom je er ook wel zonder Idols. Aan de andere kant heb je dan ook weinig te verliezen wanneer je wél meedoet. Als we er tenminste van uit mogen gaan dat de jury nog enig vermogen heeft om talent te herkennen. Hetgeen regelmatig te betwijfelen valt.

Persoonlijk zou ik niet meedoen. Ik heb helaas geen X-factor. Wel X-benen, maar dat is toch anders.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_16994915
Ik kan niet zingen, wel blèren .
pi_16995393
Ik kan helemaal niks .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')