[Dit bericht is gewijzigd door RdP op 10-02-2004 16:31]
Maar ja een vriend van legde me uit waarom hij vreemd ging:
Als je elke dag kip eet, heb je ooit een keer trek in spare ribs
Nou in ieder geval succes met je relatie
Bij men huidige vriendin WIL ik gewoon niet vreemdgaan..we hebben er goed over gepraat zelfs dat we elkaar dat nooit aan zullen doen.
We hebben er verder ook geen behoefte aan, er is niemand leukers, we zijn gewoon supergelukkig met elkaar
Ik denk dus eerlijk gezegd dat jij dat niet had met je vriendin...anders duik je echt niet zonder er bewust van te zijn met een ander in bed..
Daar zijn geen excuses voor.
[Dit bericht is gewijzigd door back2earth op 10-02-2004 22:42]
En hoe is de relatie tussen je vriendin en die MSN-chick?
tip: Neem de beide dames gezellig mee op een gezamenlijk kopje koffie om het uit te praten.
Go Jerry! Go Jerry!
quote:Helemaal mee eens. Komisch uitgedrukt, maar als je vreemd zou gaan dan zit je relatie al niet goed.
Op dinsdag 10 februari 2004 21:45 schreef Iceflake het volgende:
Ja...ongelooflijke DOPE die je benthoe zou je je voelen als zij vreemd zou gaan?
Maar ja een vriend van legde me uit waarom hij vreemd ging:
Als je elke dag kip eet, heb je ooit een keer trek in spare ribs
Nou in ieder geval succes met je relatie
quote:Het lijkt me een vrij bewuste actie van jouw kant, ik snap je redenering echt niet. Eigenlijk ben je best wel een erg persoon op deze manier.
Op zaterdag 7 februari 2004 21:10 schreef wollem het volgende:
Ik ben met die ander naar bed geweest, een totaliteit van een minuut of 5. Ik kan er gewoon echt niet over uit.Dit is niet hoe ik ben, dit is ook niet hoe ik wil zijn en toch is het gebeurd, walgelijk.
quote:
Op zondag 15 februari 2004 14:59 schreef Linz het volgende:[..]
Het lijkt me een vrij bewuste actie van jouw kant, ik snap je redenering echt niet. Eigenlijk ben je best wel een erg persoon op deze manier.
quote:Debiel...
Op zaterdag 7 februari 2004 21:01 schreef wollem het volgende:
...Een tijd terug sprak ik iemand die ik ken via MSN weer eens, we hadden elkaar lang niet gezien en ze wilde wat afspreken, dus zijn we gisteravond naar de film gegaan. Mijn vriendin maakte zich hier zorgen over en ik heb haar verteld dat dat nergens voor nodig was, dat was ook niet zo. Ik was niets van plan, ik wilde niets.. niets dan gewoon een filmpje pakken en daarna weer lekker naast mn vriendin gaan liggen.
...
quote:Idd, dat soort dingen kun je beter niet doen met een redelijk onbekend persoon
Op zondag 15 februari 2004 19:09 schreef mbbelgie het volgende:[..]
Debiel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |