Bieden vanaf 15 euro inclusief verzendkosten (gezien de kwetsbaarheid zal ik ze in speciale zakjes in een dvd hoesje versturen).
Gaat weg aan de hoogste bieder en ik heb er een hekel aan om steeds te moeten controleren of er nog geboden is, dus morgen maak ik een keuze uit de bieders.
quote:Liever haal ik altijd het spul zelf op. Helaas is het net iets te ver weg. Ik haak af. Succes verder met verkoop.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:21 schreef 303 het volgende:
Ik woon in Harlingen en werk in Leeuwarden.
-edit-
Ik ben toevallig maandag in Leeuwarden. Ik moet naar het FC college aan de Hemperserweg. Als je daar toevallig in de buurt werkt wil ik het misschien wel ophalen. (Mits het niet ver te lopen is)
[Dit bericht is gewijzigd door Burner2000 op 07-02-2004 23:32]
quote:Ik werk op de Christelijke Hogeschool Nederland, net aan de andere kant van de stad
Op zaterdag 7 februari 2004 23:24 schreef Burner2000 het volgende:[..]
Ik ben toevallig maandag in Leeuwarden. Ik moet naar het FC college aan de Hemperserweg. Als je daar toevallig in de buurt werkt wil ik het misschien wel ophalen. (Mits het niet ver te lopen is)
Ik vind het geen probleem om af te spreken in de stad of op het station (ik neem aan dat je met het openbaar vervoer komt omdat je het over lopen hebt).
[Dit bericht is gewijzigd door 303 op 07-02-2004 23:36]
quote:Waar werk je?
Op zaterdag 7 februari 2004 23:34 schreef 303 het volgende:[..]
quote:zie mijn reactie hier boven. Doe maar een bod als je een mogelijkheid ziet om af te spreken. Huidige bod staat op 15 euro.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:35 schreef Burner2000 het volgende:[..]
Waar werk je?
Maar 15 euro voor beiden? Hoeveel kost dat spul in de winkel dan wel niet Geen drol meer denk ik? Of is TS gek geworden?
quote:Ik ga inderdaad met het openbaar vervoer. Ik pak maandag de trein van 10:57 (Heerenveen) Trein komt om 11:14 aan op het station in Leeuwarden. Als die tijd je past, dan wacht ik wel voor de FreeRecord Shop ingang.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:34 schreef 303 het volgende:[..]
Ik werk op de Christelijke Hogeschool Nederland, net aan de andere kant van de stad
Ik vind het geen probleem om af te spreken in de stad of op het station (ik neem aan dat je met het openbaar vervoer komt omdat je het over lopen hebt).
17 euro per reepje bied.
quote:http://www.tweakers.net/pricewatch/14692
Op zaterdag 7 februari 2004 23:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sorry voor mijn offtopic vraagje (Tulp, Magneet )
Maar 15 euro voor beiden? Hoeveel kost dat spul in de winkel dan wel niet
Geen drol meer denk ik? Of is TS gek geworden?
erg cheap dus van de TS misschien moet ie er gewoon vanaf
Zo niet, dan is hoogste bod 25 euro van cyberterrorist.
En om Notorious roy zijn vraag te beantwoorden: geheugen is helaas niet spotgoedkoop geworden, maar de pc waar het inzat heb ik weggegeven aan een vriend en van de aanwezige 1024 mb heb ik 512 mb eruit gehaald voor een andere pc hier. Maar die blijkt geen ddr geheugen te behappen
Dus nu in de verkoop maar, ik heb er verder niks aan en ik hoef er niet rijk van te worden.
quote:Ik heb evt ook nog wel eea aan ruil materiaal
Op zondag 8 februari 2004 00:23 schreef 303 het volgende:
Burner2000 staat bovenaan, hij bied 17 euro per reepje, totaal 34 euro dus. Dat klopt toch burner2000?Zo niet, dan is hoogste bod 25 euro van cyberterrorist.
En om Notorious roy zijn vraag te beantwoorden: geheugen is helaas niet spotgoedkoop geworden, maar de pc waar het inzat heb ik weggegeven aan een vriend en van de aanwezige 1024 mb heb ik 512 mb eruit gehaald voor een andere pc hier. Maar die blijkt geen ddr geheugen te behappen
Dus nu in de verkoop maar, ik heb er verder niks aan en ik hoef er niet rijk van te worden.
Heb nl maar 1 reepje van 256 PC2100 nodig om tot 1 GB te komen
Dus gaarne.....
quote:sdram (133) geheugen zoek ik nog, daarnaast een dvd speler die ook dvd+r kan lezen (ik heb nu een oude die alleen -r kan terwijl ik +r brand). Ook zoek ik nog een oud moederbordje met een p3 350 of nieuwere processor erop. Wat ik ook nog graag wil hebben is een gamepad voor de pc (joystick heb ik al). Dat is het wel zo'n beetje wat ik nog zoek, maar je mag ook een voorstel doen natuurlijk.
Op zondag 8 februari 2004 00:27 schreef Neptunes het volgende:[..]
Ik heb evt ook nog wel eea aan ruil materiaal
Zoek je nog wat specefieks
quote:Helaas, ik heb veel zooi maar niet wat jij zoekt
Op zondag 8 februari 2004 00:37 schreef 303 het volgende:[..]
sdram (133) geheugen zoek ik nog, daarnaast een dvd speler die ook dvd+r kan lezen (ik heb nu een oude die alleen -r kan terwijl ik +r brand). Ook zoek ik nog een oud moederbordje met een p3 350 of nieuwere processor erop. Wat ik ook nog graag wil hebben is een gamepad voor de pc (joystick heb ik al). Dat is het wel zo'n beetje wat ik nog zoek, maar je mag ook een voorstel doen natuurlijk.
quote:Dat klopt.
Op zondag 8 februari 2004 00:23 schreef 303 het volgende:
Burner2000 staat bovenaan, hij bied 17 euro per reepje, totaal 34 euro dus. Dat klopt toch burner2000?
Als er verder geen serieuze bieders zijn en je de mogelijkheid ziet om 11:15 bij het station te staan voor de FreeRecord Shop op maandag, dan wil ik de deal wel sluiten.
quote:Accoord, voor 34 euro zijn ze voor jou. Mail me even hoe ik je kan herkennen op rolandsnoek@hotmail.com
Op zondag 8 februari 2004 00:57 schreef Burner2000 het volgende:[..]
Dat klopt.
Als er verder geen serieuze bieders zijn en je de mogelijkheid ziet om 11:15 bij het station te staan voor de FreeRecord Shop op maandag, dan wil ik de deal wel sluiten.
11:15 op het station maandag is geen probleem, ik neem wel een vroege pauze maandag.
Deze mag op slot.
quote:Je hebt mail ontvangen.
Op zondag 8 februari 2004 01:02 schreef 303 het volgende:[..]
Accoord, voor 34 euro zijn ze voor jou. Mail me even hoe ik je kan herkennen op rolandsnoek@hotmail.com
11:15 op het station maandag is geen probleem, ik neem wel een vroege pauze maandag.
Deze mag op slot.
fijn dat ik vanaaf moest werken, kon je het niet vanmiddag posten?
quote:
Op zondag 8 februari 2004 02:47 schreef Geckoo het volgende:
Fack ! die had ik wel willen hebben.
woon ook in friesland en bied dan ff snel 37,50 als dat nog kan.fijn dat ik vanaaf moest werken, kon je het niet vanmiddag posten?
Het is vraag en aanbod maar. Soms moet je geluk hebben als je iets tegen komt waar in je intresse hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |