quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 07:55 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Hij doet het voor een maaltijd s ochtends en s avonds, en af en toe moet je hem uitlaten
quote:Wahaaa!
Op maandag 9 februari 2004 23:30 schreef Rietvaerder het volgende:
ZX9R houd niet zo van honden.
quote:OPM ook niet...
Op dinsdag 10 februari 2004 09:21 schreef ZX9R het volgende:[..]
Wahaaa!
Wat is dat voor ding voor je motor.....ZX9R houd niet zo van honden.
Omdat ik gisteren mijn papieren niet bij me had kon ik geen afspraak maken voor de rdw keuring. Op 4 maart kon ik pas bij de 1e terecht en dat was of in Venlo, of in Zwijndrecht. Ik bellen vanochtend voor Zwijndrecht (want dan kon ik meteen ff langs Rietvaarder en Makster) en wat krijg ik te horen: 9 maart pas !! Na 1 dag zat 4 maart alweer vol! Klotezooi, nog langer wachten.
Nouja, ik maar weer rondbellen naar andere vestigingen. Ik begon bij Almelo, en ik vraag wanneer ik terecht kan. Zegt die vrouw: 17 februari!!!!!!! Volgende week dus !!!!!!! Er was er net 1 uitgevallen vanochtend, wat een geluk!!
Nu hopen dat ie er door komt en dan kan ik al heel snel lekker rijden
quote:SUPER!!!!
Op dinsdag 10 februari 2004 09:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
-te lang verhaal voor in de quote-Nouja, ik maar weer rondbellen naar andere vestigingen. Ik begon bij Almelo, en ik vraag wanneer ik terecht kan. Zegt die vrouw: 17 februari!!!!!!! Volgende week dus
!!!!!!! Er was er net 1 uitgevallen vanochtend, wat een geluk!!
Nu hopen dat ie er door komt en dan kan ik al heel snel lekker rijden
Lekker brommer rijden na de 17de!
p.s.: Nu de carburateurs schoonmaken!
p.s.2: Heb je al een ééndagskentekenbewijs aangevraagd?
quote:JA ECHT SUPER!!!!
Op dinsdag 10 februari 2004 09:54 schreef ZX9R het volgende:[..]
SUPER!!!!
Lekker brommer rijden na de 17de!p.s.: Nu de carburateurs schoonmaken!
p.s.2: Heb je al een ééndagskentekenbewijs aangevraagd?
Ps: ik heb mijn oom gevraagd of ie een kennis wil bellen die dat kan doen, hij zou zo terugbellen (ik dacht dat mijn oom dat ook zelf kon maar niet dus)
Ps2: dat vroeg ze meteen of ik dat wilde, jaaaahhhhh zei ik (missch wel te enthouisiast)
Dat is echt niet zo moeilijk. Het moeilijkste is het de- en monteren ervan. De rest is gewoon uit elkaar schroeven en schoonmaken met benzine o.i.d. en een beetje invetten.
quote:als je regelmatig sleutelt is dat idd geen probleem. Ik doe het nooit, echt nooit, en heb helemaal geen ervaring mee. Dus voor mij is dat wel een probleem, tis btw wel iets dat ik wil leren want net wat je zegt, zoiets moet je gewoon zelf kunnen doen.
Op dinsdag 10 februari 2004 10:10 schreef ZX9R het volgende:
Die carburateurs schoonmaken dat kun je zelf toch ook wel?Dat is echt niet zo moeilijk. Het moeilijkste is het de- en monteren ervan. De rest is gewoon uit elkaar schroeven en schoonmaken met benzine o.i.d. en een beetje invetten.
Mijn oom belde net en morgen brengen we mijn motor weg naar een garage, dan wordt het daar gefikst. Dan wordt meteen het beperkte vermogen aangepakt. Dan betekent dat ik dinsdag echt kan rijden naar Almelo!!!!
quote:ik vind het best hoor! Alleen tis wel een afstand voor jou, vanaf arnhem is het een dikke 80 km dus ongeveer een uur rijden. Ik weet niet hoelang het vanaf Dordt is?
Op dinsdag 10 februari 2004 10:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Helemaal geweldig!Ik ben alweer uit.... en verveel me weer
Zal ik meerijden met je
Edit:
Almelo
quote:ok, jammer! Missch kom ik na de keuring wel ff naar het westen, ik heb dan toch niks te doen en ik wil dan alleen maar rijden, kan ik net zo goed ff langskomen.
Op dinsdag 10 februari 2004 11:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Te lang, laat maar
quote:doen we! we msnen nog wel over waar precies: just1punch at hotmail.com
Op dinsdag 10 februari 2004 11:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet je doen
Gaat Makster ook wel mee
quote:Done
Op dinsdag 10 februari 2004 11:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
doen we! we msnen nog wel over waar precies: just1punch at hotmail.com
quote:Ok, thuis zal ik je toevoegen. Kan ik hier niet.
Op dinsdag 10 februari 2004 11:58 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Done
quote:is ook goed
Op dinsdag 10 februari 2004 13:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoeft niet, heb jou al toegevoegd
Vraagje: handvat en koppeling is iets beschadigd. Hier in de buurt zit een sloop voor japanse motoren. Wat zou dat moeten kosten denken jullie? En is dat veel werk om te laten vervangen?
En nieuw handvat is niet zo duur.. en goed zelf te doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 10-02-2004 13:46]
quote:mijn laatste motorrijdles kwam er een nieuwe instructeur meerijden om te kijken hoe mijn instructeur te werk gaat. Hij reed op een donkergroene Bandit 1200, maar dat klinkt echt wel mooi en is ook erg strak!
Op dinsdag 10 februari 2004 13:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Zit te denken, een Bandit1200 is ook wel erg bruut. Wel een naked dan natuurlijk
maar voor dat geld zou ik toch voor een Gixxer gaan...
quote:euh sorry, koppelingshendel, ze zijn beide iets geschaafd. kun je dat handvat er gewoon aftrekken ofzo?
Op dinsdag 10 februari 2004 13:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je koppeling beschadigd is? Ligt eraan... kan duur grapje worden. Wat is er mis met je koppeling dan?En nieuw handvat is niet zo duur.. en goed zelf te doen.
quote:kan ik me goed voorstellen, maar looks vind ik ook belangrijk. Vandaar mijn voorkeur voor die Gixxer, missch dat ik zelf deze zomer ga kijken voor zon gruwelijk mooie fiets!
Op dinsdag 10 februari 2004 13:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, die 92nM bij 4500 toeren maakt het erg verleidelijk...
quote:Jep.. rustig schuiven.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
euh sorry, koppelingshendel, ze zijn beide iets geschaafd. kun je dat handvat er gewoon aftrekken ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |