quote:ik kan best wel een uur lullen over niks, maar ik weet niet of de mensen het boeit... als er leuke meiden in de klas zitten is dat natuurlijk wel een extra motivatie.
Op vrijdag 6 februari 2004 17:05 schreef MaartenGrendel het volgende:
Vind je jezelf geschikt om voor een klas te staan?
quote:zo te zien heb jij die niet afgemaakt , dus snel weer terug he
Op vrijdag 6 februari 2004 17:04 schreef BobRooney het volgende:
op eem LOM school zeker?
quote:Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je lult over niks, want de leerlingen moeten wel iets leren!
Op vrijdag 6 februari 2004 17:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ik kan best wel een uur lullen over niks, maar ik weet niet of de mensen het boeit... als er leuke meiden in de klas zitten is dat natuurlijk wel een extra motivatie.
En met de eventuele leuke meisjes in je klas mag je toch niks beginnen
quote:het gaat maar over 1 lesje over een specifiek onderwerp, als gastdocent dus.
Op vrijdag 6 februari 2004 17:09 schreef overhyped het volgende:
waarschijnlijk betaald het beter dan wat je nu verdient..
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 17:13 schreef MindlessWanker het volgende:
Als het niet over sex hoeft te gaan, voorzie ik geen problemen.
quote:ik heb op zich toch de missie het onderwijs naar een hoger plan te tillen, dus dan kan ik wel een bijdrage leveren... Op zich kan ik best goed een vak als sexuele voorlichting geven (al is dat hier niet zo) ik heb heel veel geleerd op onder andere fok! Als het me bevalt zal ik vragen of ik de jongens en meiden ook wat normen en waarden mag bijbrengen!
quote:of relaties............
en BHFH niet aan de meisjes in de klas komen dat mag niet
quote:Ga je het dan over "palen" enzo hebben?
Op vrijdag 6 februari 2004 17:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Als het me bevalt zal ik vragen of ik de jongens en meiden ook wat normen en waarden mag bijbrengen!
quote:Of het is gewoon een doodnormale leugenaar.
Op vrijdag 6 februari 2004 17:37 schreef fokaapje het volgende:
[i] Nu weet ik het zeker...de persoon die achter BHFH zit lijdt aan een ernstige vorm van Borderline...
Serieus, ik verwonder me elke keer over de mensen die 'm ook nog eens serieus nemen.
Waar blijft dat diploma BHFH? Toon voor een keer maar eens aan dat je de waarheid spreekt, radarman.
Geloof me, ik loop stage op een VMBO-kb/bb school, en daar moet je echt heel sterk in je schoenen staan wil je daar fatsoenlijk door de les heen komen.
quote:TS heeft het over 'een uurtje'. Klink meer als gastdocent dan als volwaardig leraar.
Op vrijdag 6 februari 2004 19:16 schreef SSID het volgende:
Jongens kom op! Leraar zijn is meer dan een uurtje in de rondte lullen over een onderwerpje. Er komt veel meer bij kijken, zoals orde, kinderen er bij houden, interessant zijn, kunnen uitleggen etc. Als je dat niet doet breken die kids je af.
Zoals in een van de eerste reacties al stond: je moet die kinderen wel iets leren. Daar sta je namelijk voor. En zelfs bij een uurtje: als je niet sterk in je schoenen staat, breken ze de tent af.
-om wat voor klas gaat het? (leeftijd, niveau etc.)
-wat is het onderwerp waar de les over moet gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |