Gebruikte altijd Axe en ik zweet nog wel eens en ik keek een sop dat busje en er staat toch echt deo-body spray (ofzoiets) en NIET anti-perspirant. Oftewel Axe is GEEN anti-zweet, maar gewoon een soort eau de toilette voor onder je oksels. Je zweet dus net zoveel..
Gebruik nu rexona en GEEN last meer van zweetplekken. Respect!
K#t Axe, ze focussen ook ALLEEN maar op de geur in die reclames en NOOIT op de werking. Ik was er dus jaren ingetrapt...
Welke deo werkt volgens jullie voor mannen het beste tegen zweet?
ik gebruik al jaaaaren sanex, toch wel een paar busjes axe staan in de buurt...
quote:Zo denk ik er nou ook over!
Op vrijdag 6 februari 2004 12:21 schreef SittingDuck het volgende:
Axe is GEEN anti-zweet, maar gewoon een soort eau de toilette voor onder je oksels. Je zweet dus net zoveel...
quote:Ja dat raadde mijn vriendin dus aan, maar ik wilde eerst andere deo proberen en dat werkt dus prima zo nu. Oksels scheren.. no thanks. Alleen als ande deo's niet zouden werken.
Op vrijdag 6 februari 2004 12:24 schreef robin0223 het volgende:
je oksels scheren, dat scheelt ook een hoop...
quote:
quote:tja, ik vind het erg prettig en het groeit niet snel... om de zoveel tijd ff een mes erlangs en klaar...
Op vrijdag 6 februari 2004 12:25 schreef SittingDuck het volgende:[..]
Ja dat raadde mijn vriendin dus aan, maar ik wilde eerst andere deo proberen en dat werkt dus prima zo nu. Oksels scheren.. no thanks. Alleen als ande deo's niet zouden werken.
quote:Onzin. Er zijn Deo sprays en anti-perspirant sprays en daar zit hem het verschil. Ik weet niet hoe het werkt, maar ik zweet bijna niet meer nu. Die anti-perspirant deo's sluiten waarschijnlijk de porieen af ofzo dus wel goed wassen
Op vrijdag 6 februari 2004 12:25 schreef Tu5 het volgende:
Geeneen.... er zijn geen deo's die het zweten ook daadwerkelijk tegen gaan... De geur die je ruikt is ook niet van het zweet maar van de bacterien die zich onder je oksels aan je zweet tegoed doen..... Deo's zijn er eigenlijk alleen voor om de geur te overrulen...
Anders 8x4, dat werkt al jaren, en ook echt 32 uur (soms zelfs 2 dagen zonder zweetgeur, en toch fris ruiken)
PS. geen spray gebruiken, maar gewoon de roller, is altijd veeel beter!
[Dit bericht is gewijzigd door Snipah op 06-02-2004 12:31]
quote:Nou parfum vind ik ook wel erg veel eer voor zon rotgeur.
Op vrijdag 6 februari 2004 12:24 schreef P-Style het volgende:[..]
Zo denk ik er nou ook over!
Axe is helemaal geen deodorant, maar gewoon een parfum in een spuitbus.
Eerst scheren, dan Deoleen creme, dan een deo. Door de deoleen kun je meteen deo gebruiken op je versgemaaide oksels.
Deoleen vermindert trouwens de transpiratie en gaat meurtjes tegen.
Het is mijn inziens vooral een eau de toilette ipv een echte deo. Het verfrist wel wat, maar een zware zweetlucht komt er zo doorheen als je even druk bezig bent.
quote:Ja... vooral die parfumloze deo's zijn goed in dat "overrulen" hè?
Op vrijdag 6 februari 2004 12:25 schreef Tu5 het volgende:
Geeneen.... er zijn geen deo's die het zweten ook daadwerkelijk tegen gaan... De geur die je ruikt is ook niet van het zweet maar van de bacterien die zich onder je oksels aan je zweet tegoed doen..... Deo's zijn er eigenlijk alleen voor om de geur te overrulen...
quote:
quote:
Geslacht: Man
Is dat tegenwoordig normaal? Loop ik zo achter???
Jij scheert je benen zeker ook
Een die de geur tegengaat door een sterke (parfum) geur.
En een die het zweten onder je oksels tegen gaat door het verstoppen van de porieën.
Onthoud wel dat je zweet op andere lichaamsplaatsen eruit komt. Vooral mensen die normaal veel onder de oksels zweten kunnen door zo'n deo te gebruiken veel last krijgen van zweetvoeten.
quote:Geen idee of je achter loopt maar dat is redelijk normaal en fris.
Op vrijdag 6 februari 2004 12:37 schreef Svyatagor het volgende:[..]
[..]
Is dat tegenwoordig normaal? Loop ik zo achter???
Jij scheert je benen zeker ook
Tja, als jij je lekker voelt bij vieze natte plukken stinkend haar onder je oksel moet je dat vooral zo houden!
quote:Daar gaat dit topic nou over... GEEN natte plukken stinkend haar als je GEEN Axe gebruikt, maar in mijn geval Rexona
Op vrijdag 6 februari 2004 12:41 schreef Mr.J het volgende:[..]
Geen idee of je achter loopt maar dat is redelijk normaal en fris.
Tja, als jij je lekker voelt bij vieze natte plukken stinkend haar onder je oksel moet je dat vooral zo houden!
quote:Sanex deostick
Op vrijdag 6 februari 2004 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
keutel, dit is oud nieuws...ik gebruik al jaaaaren sanex, toch wel een paar busjes axe staan in de buurt...
quote:Hoeft niet, maar is imho wel ranzig die plukken droog haar.
Op vrijdag 6 februari 2004 12:43 schreef SittingDuck het volgende:[..]
Daar gaat dit topic nou over... GEEN natte plukken stinkend haar als je GEEN Axe gebruikt, maar in mijn geval Rexona
Oksels scheren HOEFT dus niet.
Rexona gebruik ik trouwens ook. Ben erg te spreken over die nieuwe 24uurs variant.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 12:31 schreef Syrena het volgende:
Deoleen !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |