quote:een typische schopper tegen Amerika zonder naar zichzelf en/of directe omgeving te kijken
Op donderdag 5 februari 2004 10:13 schreef Takemenow het volgende:[..]
Hahahahaha! Ik vind je echt heel grappig. Die mensen zijn gewoon trots op hun land en tonen dat! Dus je vind het ook erg dat wij hier met Koninginnedag met vlaggen lopen te zwaaien en tijdens Nederland - Duitsland bij het voetbal, de geboorte van Amalia enz. ????
Komisch figuur ben je maar wel een beetje dom.....
quote:Je noemt iemand anders dom, waardoor je automatisch denkt dat je gelijk hebt. Dat is zo'n achterhaalde discussie-methode.
Hahahahaha! Ik vind je echt heel grappig. Die mensen zijn gewoon trots op hun land en tonen dat! Dus je vind het ook erg dat wij hier met Koninginnedag met vlaggen lopen te zwaaien en tijdens Nederland - Duitsland bij het voetbal, de geboorte van Amalia enz. ????
Komisch figuur ben je maar wel een beetje dom.....
Ik zal het voor je uitleggen, heel langzaam:
Er is toch echt wel een verschil tussen nationalisme/patriotisme en het uithangen van de nationale vlag als er een prinsesje geboren is.
Door mijn tekst in het extreme door te trekken, probeer je op punten je gelijk te halen. Dat is ook een discussie-methode, maar niet de mijne. Ik verlaag me niet tot dat bedenkelijk niveau.
quote:Hee, da's leuk! Je schijnt me te kennen!
Op donderdag 5 februari 2004 10:18 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
een typische schopper tegen Amerika zonder naar zichzelf en/of directe omgeving te kijken.
quote:WTF is er mis met het dragen/uithangen/zwaaien van de vlag van het land waar je trots op bent? Ik snap jou echt niet, vind je een raar figuur.
Op donderdag 5 februari 2004 10:20 schreef Eye_of_god het volgende:[..]
Je noemt iemand anders dom, waardoor je automatisch denkt dat je gelijk hebt. Dat is zo'n achterhaalde discussie-methode.
Waar ieder weldenkend mens doorheen kijkt.Ik zal het voor je uitleggen, heel langzaam:
Er is toch echt wel een verschil tussen nationalisme/patriotisme en het uithangen van de nationale vlag als er een prinsesje geboren is.Door mijn tekst in het extreme door te trekken, probeer je op punten je gelijk te halen. Dat is ook een discussie-methode, maar niet de mijne. Ik verlaag me niet tot dat bedenkelijk niveau.
Het is toch prachtig dat die mensen trots zijn op hun land, zouden we godverdomme in dit land ook eens moeten zijn! Maar goed, ik heb het helemaal met je gehad.
Wat ik een bedenkelijk niveau vindt is dat jij vind dat ik jouw tekst in het extreme doortrek terwijl ik gewoon een aantal voorbeelden geef die overeenkomen met jouw "standpunten"
Einde dicsussie en weer lekker ontopic over dit "boeiende onderwerp"
quote:goed he, alleen maar omdat je zo fel bent tegen amerika (zonder reden) zal je ook wel veel jeugdproblemen hebben gehad
Op donderdag 5 februari 2004 10:21 schreef Eye_of_god het volgende:[..]
Hee, da's leuk! Je schijnt me te kennen!
quote:Omdat hij zo eik IEDEREEN gaat buitensluiten. alleen de superamerikanen mogen van alles en de rest word uitgemoord, gebonbardeerd ofzo
Op donderdag 5 februari 2004 10:15 schreef Monidique het volgende:[..]
Waarom?
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:34 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Omdat hij zo eik IEDEREEN gaat buitensluiten. alleen de superamerikanen mogen van alles en de rest word uitgemoord, gebonbardeerd ofzo
quote:Ja, moslims worden vergast, andere partijen uitgesloten, de bruinhemden lopen alweer door Washington en lebensraum wordt verkregen in Irak.
Omdat hij zo eik IEDEREEN gaat buitensluiten. alleen de superamerikanen mogen van alles en de rest word uitgemoord, gebonbardeerd ofzo
quote:Ik voel me niet aangevallen, ik vind het alleen raar dat als ik een goed onderbouwde mening geef ik gelijk commentaar krijg van al die amerika -bashers. Dat snap ik niet zo
Op donderdag 5 februari 2004 10:38 schreef Rebbedebje het volgende:
Pfff. "Takemenow" en "weirdmickey" voelen zich zeker aangevallen. Pff.
quote:idd, iraq word m,aar neergemaaid onder VALSE voorwendselen, homo's zijn vies en eng en zo
Op donderdag 5 februari 2004 10:37 schreef Monidique het volgende:[..]
Ja, moslims worden vergast, andere partijen uitgesloten, de bruinhemden lopen alweer door Washington en lebensraum wordt verkregen in Irak.
Hoezo bekrompen?
quote:whahaha
wat een grap
quote:Leg dan eens uit wat er niet klopt, of niet waar is, in mijn eerste post in dit topic.
Op donderdag 5 februari 2004 10:40 schreef Takemenow het volgende:[..]
Ik voel me niet aangevallen, ik vind het alleen raar dat als ik een goed onderbouwde mening geef ik gelijk commentaar krijg van al die amerika -bashers. Dat snap ik niet zo
quote:Rebecca? het is WeirdMicky
quote:Het lijkt Churchill wel,
Op donderdag 5 februari 2004 10:41 schreef speedfreakssj het volgende:
Hoezo bekrompen?
quote:Het zijn niet alleen 'mijn standpunten'. Wat klopt er niet of is niet waar in mijn eerste post in dit topic?
Op donderdag 5 februari 2004 10:26 schreef Takemenow het volgende:[..]
WTF is er mis met het dragen/uithangen/zwaaien van de vlag van het land waar je trots op bent? Ik snap jou echt niet, vind je een raar figuur.
Het is toch prachtig dat die mensen trots zijn op hun land, zouden we godverdomme in dit land ook eens moeten zijn! Maar goed, ik heb het helemaal met je gehad.
Wat ik een bedenkelijk niveau vindt is dat jij vind dat ik jouw tekst in het extreme doortrek terwijl ik gewoon een aantal voorbeelden geef die overeenkomen met jouw "standpunten"
Einde dicsussie en weer lekker ontopic over dit "boeiende onderwerp"
quote:Je hebt ook moeite met lezen blijkbaar? Ik heb al een aantal keren gepost, lees dat nog maar een heel rustig door
Op donderdag 5 februari 2004 10:42 schreef Eye_of_god het volgende:[..]
Leg dan eens uit wat er niet klopt, of niet waar is, in mijn eerste post in dit topic.
quote:Tja, net wat ik al zei: 'my country right or wrong'.
quote:Wat dacht je van dit:
Op donderdag 5 februari 2004 10:45 schreef Eye_of_god het volgende:[..]
Het zijn niet alleen 'mijn standpunten'. Wat klopt er niet of is niet waar in mijn eerste post in dit topic?
Je mag het laatste woord in deze wel hebben hoor. Ik zie dat je dat prettig vind.
Hoe verzin je dit
quote:Niet erg, wel achterlijk.
Hahahahaha! Ik vind je echt heel grappig. Die mensen zijn gewoon trots op hun land en tonen dat! Dus je vind het ook erg dat wij hier met Koninginnedag met vlaggen lopen te zwaaien..
quote:Excuses, ik kwam er wat laat invallen, en dacht dat dit de tendens van het topic was.
Op donderdag 5 februari 2004 11:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dit is echt de laatste waarschuwing om het gehak op elkaar achterwege te laten. Onderbouw je mening met argumenten, of post gewoon niet.
USA, we're proud of you.
En als alle mensen die hier zo fanatiek voor de VS zijn, een keer alleen hun ogen openden en echt keken wat er allemaal aan de hand is in dat land, was deze discussie er niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |