abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16904900
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:13 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Hahahahaha! Ik vind je echt heel grappig. Die mensen zijn gewoon trots op hun land en tonen dat! Dus je vind het ook erg dat wij hier met Koninginnedag met vlaggen lopen te zwaaien en tijdens Nederland - Duitsland bij het voetbal, de geboorte van Amalia enz. ????

Komisch figuur ben je maar wel een beetje dom.....

een typische schopper tegen Amerika zonder naar zichzelf en/of directe omgeving te kijken
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:20:09 #52
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_16904928
quote:

[..]

Hahahahaha! Ik vind je echt heel grappig. Die mensen zijn gewoon trots op hun land en tonen dat! Dus je vind het ook erg dat wij hier met Koninginnedag met vlaggen lopen te zwaaien en tijdens Nederland - Duitsland bij het voetbal, de geboorte van Amalia enz. ????

Komisch figuur ben je maar wel een beetje dom.....

Je noemt iemand anders dom, waardoor je automatisch denkt dat je gelijk hebt. Dat is zo'n achterhaalde discussie-methode.
Waar ieder weldenkend mens doorheen kijkt.

Ik zal het voor je uitleggen, heel langzaam:
Er is toch echt wel een verschil tussen nationalisme/patriotisme en het uithangen van de nationale vlag als er een prinsesje geboren is.

Door mijn tekst in het extreme door te trekken, probeer je op punten je gelijk te halen. Dat is ook een discussie-methode, maar niet de mijne. Ik verlaag me niet tot dat bedenkelijk niveau.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."
Benjamin Franklin
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:21:18 #53
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_16904944
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:18 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

een typische schopper tegen Amerika zonder naar zichzelf en/of directe omgeving te kijken.

Hee, da's leuk! Je schijnt me te kennen!
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."
Benjamin Franklin
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:26:00 #54
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_16905009
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:20 schreef Eye_of_god het volgende:

[..]

Je noemt iemand anders dom, waardoor je automatisch denkt dat je gelijk hebt. Dat is zo'n achterhaalde discussie-methode.
Waar ieder weldenkend mens doorheen kijkt.

Ik zal het voor je uitleggen, heel langzaam:
Er is toch echt wel een verschil tussen nationalisme/patriotisme en het uithangen van de nationale vlag als er een prinsesje geboren is.

Door mijn tekst in het extreme door te trekken, probeer je op punten je gelijk te halen. Dat is ook een discussie-methode, maar niet de mijne. Ik verlaag me niet tot dat bedenkelijk niveau.

WTF is er mis met het dragen/uithangen/zwaaien van de vlag van het land waar je trots op bent? Ik snap jou echt niet, vind je een raar figuur.

Het is toch prachtig dat die mensen trots zijn op hun land, zouden we godverdomme in dit land ook eens moeten zijn! Maar goed, ik heb het helemaal met je gehad.

Wat ik een bedenkelijk niveau vindt is dat jij vind dat ik jouw tekst in het extreme doortrek terwijl ik gewoon een aantal voorbeelden geef die overeenkomen met jouw "standpunten"

Einde dicsussie en weer lekker ontopic over dit "boeiende onderwerp"

pi_16905099
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:21 schreef Eye_of_god het volgende:

[..]

Hee, da's leuk! Je schijnt me te kennen!

goed he, alleen maar omdat je zo fel bent tegen amerika (zonder reden) zal je ook wel veel jeugdproblemen hebben gehad
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:34:28 #56
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_16905166
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:15 schreef Monidique het volgende:

[..]

Waarom?

Omdat hij zo eik IEDEREEN gaat buitensluiten. alleen de superamerikanen mogen van alles en de rest word uitgemoord, gebonbardeerd ofzo
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:37:54 #57
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_16905252
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:34 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

Omdat hij zo eik IEDEREEN gaat buitensluiten. alleen de superamerikanen mogen van alles en de rest word uitgemoord, gebonbardeerd ofzo

Ik niet begrijp?
pi_16905253
quote:

[..]

Ja, moslims worden vergast, andere partijen uitgesloten, de bruinhemden lopen alweer door Washington en lebensraum wordt verkregen in Irak.
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:38:19 #59
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_16905263
Pfff. "Takemenow" en "weirdmickey" voelen zich zeker aangevallen. Pff.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:40:33 #60
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_16905315
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:38 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik voel me niet aangevallen, ik vind het alleen raar dat als ik een goed onderbouwde mening geef ik gelijk commentaar krijg van al die amerika -bashers. Dat snap ik niet zo
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:41:07 #61
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_16905323
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:37 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, moslims worden vergast, andere partijen uitgesloten, de bruinhemden lopen alweer door Washington en lebensraum wordt verkregen in Irak.

idd, iraq word m,aar neergemaaid onder VALSE voorwendselen, homo's zijn vies en eng en zo

Hoezo bekrompen?

pi_16905344
quote:

[..]

whahaha

wat een grap

donderdag 5 februari 2004 @ 10:42:23 #63
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_16905355
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:40 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Ik voel me niet aangevallen, ik vind het alleen raar dat als ik een goed onderbouwde mening geef ik gelijk commentaar krijg van al die amerika -bashers. Dat snap ik niet zo

Leg dan eens uit wat er niet klopt, of niet waar is, in mijn eerste post in dit topic.
Benjamin Franklin
pi_16905367
quote:
Rebecca? het is WeirdMicky
pi_16905401
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:41 schreef speedfreakssj het volgende:
Hoezo bekrompen?
Het lijkt Churchill wel, .
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:45:36 #66
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_16905437
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:26 schreef Takemenow het volgende:

[..]

WTF is er mis met het dragen/uithangen/zwaaien van de vlag van het land waar je trots op bent? Ik snap jou echt niet, vind je een raar figuur.

Het is toch prachtig dat die mensen trots zijn op hun land, zouden we godverdomme in dit land ook eens moeten zijn! Maar goed, ik heb het helemaal met je gehad.

Wat ik een bedenkelijk niveau vindt is dat jij vind dat ik jouw tekst in het extreme doortrek terwijl ik gewoon een aantal voorbeelden geef die overeenkomen met jouw "standpunten"

Einde dicsussie en weer lekker ontopic over dit "boeiende onderwerp"

Het zijn niet alleen 'mijn standpunten'. Wat klopt er niet of is niet waar in mijn eerste post in dit topic?
Je mag het laatste woord in deze wel hebben hoor. Ik zie dat je dat prettig vind.
Benjamin Franklin
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:46:15 #67
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_16905454
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:42 schreef Eye_of_god het volgende:

[..]

Leg dan eens uit wat er niet klopt, of niet waar is, in mijn eerste post in dit topic.

Je hebt ook moeite met lezen blijkbaar? Ik heb al een aantal keren gepost, lees dat nog maar een heel rustig door
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:47:19 #68
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_16905470
quote:
Tja, net wat ik al zei: 'my country right or wrong'.
Benjamin Franklin
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:55:22 #69
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_16905613
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:45 schreef Eye_of_god het volgende:

[..]

Het zijn niet alleen 'mijn standpunten'. Wat klopt er niet of is niet waar in mijn eerste post in dit topic?
Je mag het laatste woord in deze wel hebben hoor. Ik zie dat je dat prettig vind.

Wat dacht je van dit:
"Ik heb geen hoge dunk van personen die met vlaggen zwaaien en prat op een (hun) nationaliteit gaan. Dat soort figuren is het schuim van de natie. Van elke natie."

Hoe verzin je dit

donderdag 5 februari 2004 @ 10:57:39 #70
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_16905668
quote:

[..]

Hahahahaha! Ik vind je echt heel grappig. Die mensen zijn gewoon trots op hun land en tonen dat! Dus je vind het ook erg dat wij hier met Koninginnedag met vlaggen lopen te zwaaien..

Niet erg, wel achterlijk.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_16905763
Dit is echt de laatste waarschuwing om het gehak op elkaar achterwege te laten. Onderbouw je mening met argumenten, of post gewoon niet.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 5 februari 2004 @ 11:03:08 #72
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_16905784
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 11:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dit is echt de laatste waarschuwing om het gehak op elkaar achterwege te laten. Onderbouw je mening met argumenten, of post gewoon niet.
Excuses, ik kwam er wat laat invallen, en dacht dat dit de tendens van het topic was.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_16906552
Bush gebruikt het homohuwelijk alleen maar als eerste stap om aan de Grondwet te gaan sleutelen. Verder zal het hem aan zijn reet roesten of homo's trouwen of niet want hij hoeft die plechtigheden niet bij te wonen.
En aan Bush is inderdaad niets goeds te ontdekken. Een beetje mensenkenner hoeft maar even naar dat rothoofd te kijken om te zien wat voor vlees hij in de kuip heeft. Een gevaarlijke en enge man.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  FOK!fotograaf donderdag 5 februari 2004 @ 11:33:33 #74
18921 freud
Who's John Galt?
pi_16906557
Ik vind het jammer dat een conservatieve homofobengroep de moraal van de rest van het land bepaalt. Ik denk dat de meeste amerikanen het niet zo'n probleem zouden vinden. De persoonlijke opvattingen van Bush zouden op de 2e plaats moeten staan met de wil van het volk op de 1e.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_16906595
laten we even de amerikaanse cultuur onder de loep nemen.
150 jaar geleden werden ongeveer alle gevangenen en al het andere uitshcot over de oceaan gestuurd. In een zin waren dat criminelen. De rest van de mensen die daar is aangekomen, waren arme, kansloze europeanen (heel veel ieren btw) die toch niks aan hun leven hadden.
NOu dat is idd een afkomst waar je trots op bent.
Oh en dan vergeet ik nog de onderdrukkign van de echte inwoners van Amerika.

USA, we're proud of you.

En als alle mensen die hier zo fanatiek voor de VS zijn, een keer alleen hun ogen openden en echt keken wat er allemaal aan de hand is in dat land, was deze discussie er niet.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')