abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16880813
Heeft zich daar al voor aangemeld ?

https://www.p3.postbank.nl/sesam/?lt=ext

quote:
De Postbank komt met een nieuw systeem om bankzaken via internet te regelen. Vroeger was er bij de bank een scheiding tussen internetbankieren en het online beheren van de reguliere rekeningen. In het nieuwe systeem, dat de naam 'Mijn Postbank.nl' draagt, is die scheiding verdwenen en komen alle rekeningen in één overzicht te staan.

Met het systeem, dat gratis te gebruiken is voor klanten van de Postbank, is het vierentwintig uur per dag mogelijk om het saldo van je rekening op te vragen of betaalopdrachten in te voeren, die real-time verwerkt worden. Voorheen was de dienst na elf uur 's avonds niet meer te gebruiken.

Al sinds de introductie van het internetbankieren werkt de Postbank met zogenaamde TAN-codes (Transactie Authorisatie Nummerreeksen). Die codes zijn nodig om een transactie te bevestigen. Postbank-klanten krijgen na aanmelding voor Girotel een lijst thuisgestuurd met verschillende TAN-codes. Sinds gisteren is het echter ook mogelijk om zo'n code per sms naar een mobiele telefoon te laten sturen.

Zowel de online- als de offline-versie van Girotel blijven voorlopig overigens naast Mijn Postbank.nl bestaan. "Op termijn zullen wij de diensten afbouwen, maar een datum daarvoor is nog niet vastgesteld," aldus een woordvoerster van de bank.

Erg leuk allemaal maar
mij lukt het niet krijg steeds van die stomme foutmeldingen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_16880882
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:42 schreef Steve-O het volgende:
Heeft zich daar al voor aangemeld ?

https://www.p3.postbank.nl/sesam/?lt=ext
[..]

Erg leuk allemaal maar
mij lukt het niet krijg steeds van die stomme foutmeldingen

Ik heb geen problemen, nooit gehad ook. Wat zijn die foutmeldingen precies?
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
pi_16880941
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:44 schreef Tigertje het volgende:

[..]

Ik heb geen problemen, nooit gehad ook. Wat zijn die foutmeldingen precies?

Onbekende fout opgetreden. (Meldingscode:21099017)

pi_16881023
Komt de Postbank daar nu pas mee?
De Rabobank heeft 't al een paar jaar.
pi_16881072
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:49 schreef Num het volgende:
Komt de Postbank daar nu pas mee?
De Rabobank heeft 't al een paar jaar.
daar gaat het niet om
ik vind rabobank kut maar daar gaat dit ook niet over .
  woensdag 4 februari 2004 @ 14:53:28 #6
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_16881164
Erg logische redenatie....NOT
Qui habet aures audiendi audiat
pi_16881184
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:53 schreef tisauch het volgende:
Erg logische redenatie....NOT
Voor de 2e keer
Daar gaat dit topic niet over.
pi_16881304
Ik kan me ook niet aanmelden, krijg ergens tijdens het aanmelden een javascript error. Erg slordig dat ze de boel niet wat beter getest hebben voordat ze het online gingen gooien..
..
  woensdag 4 februari 2004 @ 14:58:21 #9
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_16881316
Aanmelden lukt me ook niet, krijg i.d.d. een error code terug.
pi_16881345
Heb me zojuist aangemeld zonder problemen... ben wel benieuwd wat nou de toegevoegde waarde is t.o.v. het oude girotel online, behalve dat je nu "realtime" transacties kan doen...
pi_16881453
ja wat houdt de code: Onbekende fout opgetreden. (Meldingscode:21099017) in? krijg m ook
pi_16881511
geen idee vind het maar lam .
  woensdag 4 februari 2004 @ 15:17:43 #13
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_16881924
Maar als ik het goed begrijp heeft de postbank eindelijk haar online zooi aangepast.
quote:
Met het systeem, dat gratis te gebruiken is voor klanten van de Postbank, is het vierentwintig uur per dag mogelijk om het saldo van je rekening op te vragen of betaalopdrachten in te voeren, die real-time verwerkt worden. Voorheen was de dienst na elf uur 's avonds niet meer te gebruiken.
Ok dat 24 uur kunnen inloggen dat is wel handig. Maar goed kmoet het eerst een keer zien of dat daadwerkelijk ook maar in de buurt komt van realtime verwerking.

En wat dat aanmelden betreft. Volgens mij kun je net zo goed ff de postbank bellen. En dan is het zo van ik ben die en die, met die en die pas en rekeningnummer. En ik wil internet bankieren. Dan zegt die man, jah is goed kost paar euro en krijg je na een paar dagen je zooi thuis gestuurd.

Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_16882058
ben nu 1 schermpje verder krijg ik weer die foutmelding
gaat lang duren zo ...
  Redactie Frontpage woensdag 4 februari 2004 @ 15:26:17 #15
38148 crew  Innisdemon
pi_16882208
quote:
En ik wil internet bankieren. Dan zegt die man, jah is goed kost paar euro en krijg je na een paar dagen je zooi thuis gestuurd.
Goed lezen, = gratis
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  woensdag 4 februari 2004 @ 15:29:56 #16
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_16882331
tip voor degenen die aan internetsparen deden via de postbank..

Die inlog werkt gewoon aangezien internetsparen onderdeel is van mijnpostbank.nl

Grote voordeel van dit geheel: het is gratis! (ik weigerde te betalen voor electronisch bankieren en deed dat dus tot nu ook niet)

't is alleen jammer dat je geen eigen info toe kan voegen aan de betalingen, of kan zoeken of selecteren ofzo. (per maand een overzichtje kunnen maken met alle boodschappen ofzo, zou erg makkelikj zijn)
Je kunt wel downloaden per geselecteerde periode.. straks 'ns kijken wat dat doet

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_16883857
Je kan via een andere link je WEL aanmelden. Je moet dus gewoon even via postbank.nl komen en toen werkte het wel bij mij. Ik wacht af
pi_16884112
ik heb het ook zojuist aangevraagd..

Eerst kreeg ik heletijd een foutmelding, via de link van Fok!, maar toen ik gewoon op de site van Postbank rond ging neuzen en vervolgens via daar heb aangevraagd, ging hij door.
Mooi initiatief.. heb dit altijd al willen hebben, maar vond het ook onnodig hiervoor te betalen (Jaja, Nederlander heh? )

tsja
pi_16884363
Yep ik heb het zojuist ook aangevraagt.

Kreeg bij het invullen van het eerste venster ook een foutmelding.

Nadat ik de volgende URL heb ingevult werkt het wel.
https://www.p3.postbank.nl/

Ik ben blij dat ze eindelijk realtime de overschrijvingen kunnen verwerken. Dat is toch een grote vooruitgang. Voor studenten is/was girotel gratis, maar dit is voor iedereen gratis. Ze gaan de goede kant op!

pi_16884598
t geld wat de uwv op 27januari heeft gestort heb ik ook nog niet binnen op mn postbank rekening. ga m maar s opzeggen denk ik... heb r genoeg van
  woensdag 4 februari 2004 @ 16:56:48 #21
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_16885100
Het is trouwens behoorlijk realtime dit

Ik heb 30 minuten geleden gepint bij de supermarkt, en 15 minuten geleden was dat al verwerkt. Vind ik toch behoorlijk snel

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_16887445
Poe, bijna eng dit... Als je gewend bent dat het normaal minstens 1 dag duurt om iets over te schrijven dan is 'real time' toch ineens wel heel snel. Ik zou bijna gaan twijfelen.

Heb net wat geld tussen mijn twee rekeningen overgemaakt en dat is dus echt gelijk uitgevoerd.

Lekker... Goed werk daaro!

poep aan je schoen <zucht>
pi_16889522
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:46 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Onbekende fout opgetreden. (Meldingscode:21099017)

Als het een javascript error is kan het aan Windows XP liggen. Gebruik je die toevallig? En zo ja, heb je sp1 geïnstalleerd?
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
pi_16890390
er was eigenlijk al een postbank topic:

Centraal Postbank topic

pi_16903352
beste postbank gebruiker,

Ik weet niet meer hoe het moet maar het javascript probleem was vrij gemakkelijk op te lossen. Je moet even die postbank hulplijn bellen. Ik dacht dat het iets te maken had met je explorer en hun programma.Het was en klusje van 5 tot 10 minuten.

Oh over dat realtime, bij alle banken is het al jaren realtime behalve bij die schijt postbank en dan dat belachelijke systeem met die tan codes. Ik snap niet waarom ik nog bij die bank zit. Ik ga het gewoon nu opzeggen, slechte service en beroerde producten weg er mee.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')