https://www.p3.postbank.nl/sesam/?lt=ext
quote:Erg leuk allemaal maar
De Postbank komt met een nieuw systeem om bankzaken via internet te regelen. Vroeger was er bij de bank een scheiding tussen internetbankieren en het online beheren van de reguliere rekeningen. In het nieuwe systeem, dat de naam 'Mijn Postbank.nl' draagt, is die scheiding verdwenen en komen alle rekeningen in één overzicht te staan.Met het systeem, dat gratis te gebruiken is voor klanten van de Postbank, is het vierentwintig uur per dag mogelijk om het saldo van je rekening op te vragen of betaalopdrachten in te voeren, die real-time verwerkt worden. Voorheen was de dienst na elf uur 's avonds niet meer te gebruiken.
Al sinds de introductie van het internetbankieren werkt de Postbank met zogenaamde TAN-codes (Transactie Authorisatie Nummerreeksen). Die codes zijn nodig om een transactie te bevestigen. Postbank-klanten krijgen na aanmelding voor Girotel een lijst thuisgestuurd met verschillende TAN-codes. Sinds gisteren is het echter ook mogelijk om zo'n code per sms naar een mobiele telefoon te laten sturen.
Zowel de online- als de offline-versie van Girotel blijven voorlopig overigens naast Mijn Postbank.nl bestaan. "Op termijn zullen wij de diensten afbouwen, maar een datum daarvoor is nog niet vastgesteld," aldus een woordvoerster van de bank.
quote:Ik heb geen problemen, nooit gehad ook. Wat zijn die foutmeldingen precies?
Op woensdag 4 februari 2004 14:42 schreef Steve-O het volgende:
Heeft zich daar al voor aangemeld ?https://www.p3.postbank.nl/sesam/?lt=ext
[..]Erg leuk allemaal maar
mij lukt het niet krijg steeds van die stomme foutmeldingen![]()
quote:Onbekende fout opgetreden. (Meldingscode:21099017)
Op woensdag 4 februari 2004 14:44 schreef Tigertje het volgende:[..]
Ik heb geen problemen, nooit gehad ook. Wat zijn die foutmeldingen precies?
quote:daar gaat het niet om
Op woensdag 4 februari 2004 14:49 schreef Num het volgende:
Komt de Postbank daar nu pas mee?
De Rabobank heeft 't al een paar jaar.
quote:Voor de 2e keer
Op woensdag 4 februari 2004 14:53 schreef tisauch het volgende:
Erg logische redenatie....NOT
quote:Ok dat 24 uur kunnen inloggen dat is wel handig. Maar goed kmoet het eerst een keer zien of dat daadwerkelijk ook maar in de buurt komt van realtime verwerking.
Met het systeem, dat gratis te gebruiken is voor klanten van de Postbank, is het vierentwintig uur per dag mogelijk om het saldo van je rekening op te vragen of betaalopdrachten in te voeren, die real-time verwerkt worden. Voorheen was de dienst na elf uur 's avonds niet meer te gebruiken.
En wat dat aanmelden betreft. Volgens mij kun je net zo goed ff de postbank bellen. En dan is het zo van ik ben die en die, met die en die pas en rekeningnummer. En ik wil internet bankieren. Dan zegt die man, jah is goed kost paar euro en krijg je na een paar dagen je zooi thuis gestuurd.
quote:Goed lezen, = gratis
En ik wil internet bankieren. Dan zegt die man, jah is goed kost paar euro en krijg je na een paar dagen je zooi thuis gestuurd.
Die inlog werkt gewoon aangezien internetsparen onderdeel is van mijnpostbank.nl
Grote voordeel van dit geheel: het is gratis! (ik weigerde te betalen voor electronisch bankieren en deed dat dus tot nu ook niet)
't is alleen jammer dat je geen eigen info toe kan voegen aan de betalingen, of kan zoeken of selecteren ofzo. (per maand een overzichtje kunnen maken met alle boodschappen ofzo, zou erg makkelikj zijn)
Je kunt wel downloaden per geselecteerde periode.. straks 'ns kijken wat dat doet
Eerst kreeg ik heletijd een foutmelding, via de link van Fok!, maar toen ik gewoon op de site van Postbank rond ging neuzen en vervolgens via daar heb aangevraagd, ging hij door.
Mooi initiatief.. heb dit altijd al willen hebben, maar vond het ook onnodig hiervoor te betalen (Jaja, Nederlander heh? )
Kreeg bij het invullen van het eerste venster ook een foutmelding.
Nadat ik de volgende URL heb ingevult werkt het wel.
https://www.p3.postbank.nl/
Ik ben blij dat ze eindelijk realtime de overschrijvingen kunnen verwerken. Dat is toch een grote vooruitgang. Voor studenten is/was girotel gratis, maar dit is voor iedereen gratis. Ze gaan de goede kant op!
Ik heb 30 minuten geleden gepint bij de supermarkt, en 15 minuten geleden was dat al verwerkt. Vind ik toch behoorlijk snel
Heb net wat geld tussen mijn twee rekeningen overgemaakt en dat is dus echt gelijk uitgevoerd.
Lekker... Goed werk daaro!
quote:Als het een javascript error is kan het aan Windows XP liggen. Gebruik je die toevallig? En zo ja, heb je sp1 geïnstalleerd?
Op woensdag 4 februari 2004 14:46 schreef Steve-O het volgende:[..]
Onbekende fout opgetreden. (Meldingscode:21099017)
Ik weet niet meer hoe het moet maar het javascript probleem was vrij gemakkelijk op te lossen. Je moet even die postbank hulplijn bellen. Ik dacht dat het iets te maken had met je explorer en hun programma.Het was en klusje van 5 tot 10 minuten.
Oh over dat realtime, bij alle banken is het al jaren realtime behalve bij die schijt postbank en dan dat belachelijke systeem met die tan codes. Ik snap niet waarom ik nog bij die bank zit. Ik ga het gewoon nu opzeggen, slechte service en beroerde producten weg er mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |