quote:Dat je dat niet begrijpt zeg
Op woensdag 11 februari 2004 21:39 schreef victorinox het volgende:
Un Chien Andalou
Kan iemand mij vertellen waar dit in godsnaam over ging?
Maar je hebt gelijk, het is een warboel van surrealistische beelden, het zal vast wel iets poetisch hebben of zo... maar...
quote:ik heb deze film ooit onbevangen en onbevooroordeeld gekeken, viel bijna in slaap bij het eerste stuk, maar het tweede had een enorme impact. geweldige dustin
Op woensdag 11 februari 2004 10:23 schreef Gorro het volgende:
Straw Dogs
Best goede drama-thriller van Sam Peckinpah, dus het is zeker niet één van de subtielste. Dustin Hoffman acteert uiteraard weer uitstekend als de Amerikaanse echtgenoot die naar het Engelse platteland trekt om daar rustig te kunnen werken aan z'n theoriën. Zijn vrouw wordt al naar gelang de tijd verstreikt steeds verveelder. ***1/2
Het is een wonder, hij is idd beter dan het eerste deel, maar daar zit je al gauw aan...
Een stuk bloederiger en sadistischer gelukkig, maar nog steeds geen topper, Andreas Schnaas heeft een remake gemaakt van het origineel, mischien dat dat dan wat is!
Belachelijke horrorfilm over een jongen die een meisje ontmoet in de trein. Het meisje gaat haar tante bezoeken die een "hospitaal" schijnt te runnen waar proeven worden gedaan op mensen om ze daarna via een soort THE MOST DANGEROUS GAME om het leven te brengen...
Mijden als de pest!
[Dit bericht is gewijzigd door kinky_queen op 12-02-2004 00:35]
quote:Het tweede deel is duidelijk het sterkste, maar ook het eerste deel is wel ook. Ik bemerkte de hele tijd een enigszins beklemmende, ongemakkelijke sfeer, die in de tweede helft dus ook sterk tot uiting kwam.
Op woensdag 11 februari 2004 21:44 schreef dolle_hond het volgende:[..]
ik heb deze film ooit onbevangen en onbevooroordeeld gekeken, viel bijna in slaap bij het eerste stuk, maar het tweede had een enorme impact. geweldige dustin
al tig keer gezien, maar blijft een goeie film.
Alledrie al eens eerder gezien, maar ze blijven vet...Vooral Fight CLub dan he
Husbands and Wives
Best goede film van Woody Allen. De relatieperikelen konden me niet altijd boeien, maar het geheel was wel boeiend. De film heeft een beetje de vorm van een documentaire, met het daarbij behorende hand-held camera werk. ***1/2
Erg leuk om de film op deze manier te zien... er zijn heel veel details die me nog nooit waren opgevallen, en het is ook erg leuk om te zien wat nou eigenlijk gewoon nooit zou moeten hebben gekund, zowel in het verhaal als technisch.Ik denk dat ik de film hierdoor nog stukken leuker ga vinden! .
Gisteren:
Festen
Die viel ook niet tegen. Goeie film!
.
Heerlijke film, fans van de PUPPETMASTER en CHILD'S PLAY series zullen zich aangesproken voelen, een obscure film waarin mensen... ach dat weet je wel
Een sfeervolle en inventieve horrorfilm!
Redelijke shocker die tijdens de premiere wat stof heeft doen opwaaien omdat het een aanklacht zou zijn tegen de katholieke kerk...
* zucht....
Die kleine meid Paula E. Sheppard is echt een natuurtalent, jammer dat ze hierna nog maar 1 film heeft gedaan
Ik vond hem minder leuk dan de eerste keer, eigenlijk... het is toch eigenlijk maar een tienerfilmpje, en het verhaal is niet zo geweldig... de acteerprestaties zijn wel goed, en waar het verhaal over gaat is natuurlijk wel iets best interessants.
Ik ben heel echt benieuwd wat men van deze film zou vinden als 'ie gewoon in het Engels was... volgens mij was 'ie dan helemaal niet zo populair hier.
Steengoeie film over de opvoeding van een gehandicapt meisje, wel typisch Hollywood, maar de uitvoering is grandioos!
spoiler:
[Dit bericht is gewijzigd door Sniper op 13-02-2004 18:03]
Domme, maar o zo heerlijke horrorfilm van Lamberto Bava over een groepje jongeren dat een avondje op een kerkhof moet doorbrengen vanwege een weddenschap...
Het is werkelijk een feest der herkenning voor de horrorliefhebber, jammer genoeg is het een tv film en daardoor zeldzaam om hem te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |