quote:In the cut bedoel ik dus
Op woensdag 4 februari 2004 00:51 schreef MeAndMyself het volgende:
Cut in line in de Sneak. Verhaal was beetje warrig en matig.
Tsjah, wat moet ik hier nou van vinden?
Het "verhaal" gaat zo dat er een landhuis is waar toevallig een aantal geile dames vertoeven (er is idd veel bloot) waar in het nabij gelegen bos deze zelfde dames "verkracht" worden door een beest. Dat is het wel zo'n btje maar het is niet zo erg als het klinkt: alles heeft een komisch tintje (gelukkig)
En als je je lach kunt inhouden tijdens de ejaculatie scenes van het beest ben je een behoorlijke chagerijn
"verkrachtings" scene:
Meeslepende film over een meisje met dove ouders, die carriere in de muziek wil maken. Topper, ook dankzij Silvie Testud:
Wel al eens gezien, maar toen was ik nog zeer jong, dus eigenlijk voor het eerst. En ik vond het niet veel soeps. Er komt maar geen einde aan. Het zal dan ook weer heel lang duren voor ik er nog eens naar kijk. Jammer.
Op het begin vond ik hem erg langdradig, daarna werd ie geleidelijk steeds interessanter. 7,5
quote:Dat had ik inderdaad ook... Hij was laatst nog op België... Na zoveel uur (voor mn gevoel) heb ik m uitgezet, komt inderdaad geen einde aan lijkt het wel. Toch wil ik hem nog wel een keertje kijken.
Op donderdag 5 februari 2004 22:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lawrence of ArabiaWel al eens gezien, maar toen was ik nog zeer jong, dus eigenlijk voor het eerst. En ik vond het niet veel soeps. Er komt maar geen einde aan. Het zal dan ook weer heel lang duren voor ik er nog eens naar kijk. Jammer.
En ja, ik vind het een leuke film. Waarom? Omdat Michelle Pfeiffer erin speelt, omdat er leuke homies inzitten enzo. Niet omdat het verhaal origineel of onvoorspelbaar is. Integendeel. Maar het is gewoon leuk.
quote:Echt iets voor jou dus?
Op donderdag 5 februari 2004 23:39 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]2001: A SPACE TRAVESTY[afbeelding][afbeelding]kutzooislechtbaggerkutkloteteringfilmongelovelijkeshithoeishetmogelijk![afbeelding]
quote:ik ben niet meer verliefd op je!
Op donderdag 5 februari 2004 23:42 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Echt iets voor jou dus?
The Boondock Saints
Goede actiefilm met een leuke rol van Willem Dafoe als flamboyante FBI agent.
Mortal Kombat: Conquest - Scorpion vs Subzero
Aardig verhaal.
Slecht acteerwerk.
Slecht gefilmde vechtscene's.
Dr. Zjievaag-o
in woord: ssssnurk
Aardige film .. Cage met wat eigenaardige tics.. alleen het is weer een amerikaanse einde. Er is weer is teveel bij het einde.
spoiler:
Verenigde Staten
Misdaad/Thriller
100 minuten
geregisseerd door Quentin Tarantino
met Harvey Keitel, Michael Madsen en Tim Roth
Nadat een overval op een juwelier op een bloedbad is uitgelopen, komen de daders samen in een opslagruimte. Via flashbacks krijgen we te zien wat er allemaal fout is gegaan tijdens de overval. De daders, die elkaar alleen kennen via bijnamen als Mr. Orange en Mr. White, vermoeden dat één van hen een undercover-agent is.
quote:Ben ik niet met je eens. Ik vond dat juist een erg bevredigend einde.
Op vrijdag 6 februari 2004 12:55 schreef Lambiekje het volgende:
spoiler:Scene in Carpetshop was te veel, beter was geweest einde na dat hij weet dat zijn dochter niet zijn dochter is.
Fitzcarraldo
Goede avonturenfilm van Werner Herzog, met Klaus Kinski en Claudia Cardinale in de hoofdrollen. In het begin stoorde ik me eraan dat de dialogen duidelijk laten overgedaan zijn, maar zodra ze met de boot de rivier op gingen was die irritatie helemaal weg. Ik heb genoten van de helse onderneming die Fitzcarraldo onderneemt om zijn droom te verwezenlijken, namelijk een opera in het midden van de jungle. Wat was Claudia Cardinale op 44 jarige leeftijd trouwes nog steeds een erg mooie vrouw. ****
Dangerous Minds
Matige film vol met cliches. Het onderwijzer moet hopeloos klas redden is al vele malen eerder en beter gedaan. De bedoeling van dit soort films is vaak ook dat je zelf ook geïnspireerd raakt, maar dat was dit keer totaal niet het geval. **
Accused, The
Jodie Foster heeft terecht een Oscar voor deze film gewonnen. Haar performance is erg sterk. De film zelf is niet meer dan ok. Een vrij standaard rechtbankdrama, met als extra nadeel de jaren 80 score, hoewel die niet vaak aanwezig was gelukkig. ***
Het verhaal gaat als volgt:
Hou je vast; aliens komen naar de aarde en plotseling word onze geliefde planeet overspoeld met zombies, die afgeslacht worden door een japanse punkrock band!
De film is erg leuk en zit vol zelfspot, bagger van de bovenste plank!
De origenele dan. Sterke psychologische horror met een ijzingwekkend slotakkoord. Het perspectief wisselt van de noodlottig geobsedeerde Rex Hofman naar de angstaanjagend creepy Lemorne. Fascinerende schets van een calculerende sociopaat, die met maniakaal oog voor detail het perverse spelletje uitspeelt. Super.
The Virgin Suicides
Ook voor deze film was t de 2e keer dat ik m zag.De eerste keer was (toevallig) gisteren 4 weken geleden. Samen met me ouders gekeken en we waren weer erg onder de indruk
. Wat n triest verhaal
Natuurlijk met Kirsten Dunst
Crazy/Beautiful
Deze keer heb ik m gekeken met commentaar van director John Stockwell en Kirsten Dunst
ben weer wat te weten gekomen over t maken van de film (altijd leuk natuurlijk )
ook een goede film trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |