quote:Dank je
Op woensdag 4 februari 2004 16:54 schreef Suijk het volgende:[..]
Graag gedaan!
Ik had wel de search gebruikt, maar ik kreeg er niets mee
quote:De search werkt inderdaad niet optimaal.
Op woensdag 4 februari 2004 16:57 schreef woutabest het volgende:Dank je
Ik had wel de search gebruikt, maar ik kreeg er niets mee
*gooit 2 cents*
Ik vind dat slotje op het de Ridder topic nogal vreemd.
Iedere speler verdient een eigen topic.. Als er nu ergens in de jeugd een briljantje rondloopt, kan ik daar dan geen topic over openen omdat de desbetreffende speler te onbekend is en te weinig heeft laten zien.. Sommige mensen volgen spelers al sinds de jeugd..Ik vind het een raar criterium.. Ik vind dat er best ruimte voor is.. Okay, er is een Ajax-topic, maar dat is te globaal..
En dat zeg ik niet omdat ik Ajacied ben, geldt voor iedere speler.. Dat mensen blijven zeuren om een slotje vind ik nogal flauw.
*z'n 2 cents weer terug pakt*
quote:Onzinnige topics over nietszeggende spelers zakken weg, om sporadisch gekickt te worden.
Op woensdag 4 februari 2004 20:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Je zag het resultaat. Opeens werd er voor iedere speler een topic geopend en ontstond er een onoverzichtelijke situatie. Als je De Ridder en Babel toestaat, mag je ook over Bert Zuurman, Ferrry Bodde of Roy Hendriksen een topic openen. DAn zie je door de bomen het bos niet meer
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 20:09 schreef Da_Sandman het volgende:Roy Hendriksen
sluit mijn amstelcup topic maar ik zie dat er een andere opnieuw is geopend..
quote:de 4-dubbele topics gesloten.
Op woensdag 4 februari 2004 20:36 schreef hellmondunited het volgende:
sluit mijn amstelcup topic maar ik zie dat er een andere opnieuw is geopend..
quote:was maar 3 dubbel hoor
Op woensdag 4 februari 2004 20:45 schreef golfer het volgende:[..]
de 4-dubbele topics gesloten.
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 22:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dus als Daniel zondag scoort gaat ie weer open?.
quote:Geen idee?
Op woensdag 4 februari 2004 22:14 schreef aldostuta het volgende:
waarom kan ik niet reageren in het FA Cup topic?
quote:Ah, vandaar dat je het tweede FA cup topic opende terwijl het eerste nog lang niet vol is
Op woensdag 4 februari 2004 22:14 schreef aldostuta het volgende:
waarom kan ik niet reageren in het FA Cup topic?
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 04-02-2004 22:22]
quote:ctrl f5 maakt geen verschil, en van dat andere heb ik geen kaas gegeten. Ik kan hier trouwens wel gewoon reageren, maar dus niet in de topics.............
Op woensdag 4 februari 2004 22:18 schreef golfer het volgende:[..]
Geen idee?
Doe eens ctrl-f5 of leeg je cache even?
quote:Zal een actie van DG zijn tegen Sperz fans
Op woensdag 4 februari 2004 22:21 schreef aldostuta het volgende:[..]
ctrl f5 maakt geen verschil, en van dat andere heb ik geen kaas gegeten. Ik kan hier trouwens wel gewoon reageren, maar dus niet in de topics.............
(serieus: ik zou het niet weten)
quote:Hehe, dan heeft hij mij volledig lamgelegd, ik kan nergens meer posten.......
Op woensdag 4 februari 2004 22:23 schreef Doc het volgende:[..]
Zal een actie van DG zijn tegen Sperz fans
(serieus: ik zou het niet weten)
quote:Tijdelijke Internetbestanden even weggooien, PC opnieuw opsarten?
Op woensdag 4 februari 2004 22:24 schreef aldostuta het volgende:Hehe, dan heeft hij mij volledig lamgelegd, ik kan nergens meer posten.......
quote:Niet nodig, het kan opeens weer. Zal wel weer wat fout gedaan hebben
Op woensdag 4 februari 2004 22:28 schreef golfer het volgende:[..]
Tijdelijke Internetbestanden even weggooien, PC opnieuw opsarten?
quote:I know,ben geweldig
Op woensdag 4 februari 2004 22:24 schreef aldostuta het volgende:[..]
Hehe, dan heeft hij mij volledig lamgelegd, ik kan nergens meer posten.......
quote:Dont flatter yourself, darling
Op donderdag 5 februari 2004 00:21 schreef DutchGooner het volgende:[..]
I know,ben geweldig
quote:Ik schop het nog maar even omhoog, aangezien er nog geen reactie op is gegeven (zowel door modjes - op 1 reactie van Doc na - als andere users)...
Op dinsdag 3 februari 2004 15:23 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Er wordt inderdaad in beide voldoende gepost, maar dat is juist het lastige ervan! Gelijke discussies lopen in twee verschillende topics, zaken die voor het ene topic bedoeld zijn worden juist in het andere geplaatst, en het wordt kortom een onoverzichtelijke boel!
Daarnaast zijn het ook nog eens dezelfde users die beide topics in leven houden, dus waarom niet gewoon een centraal supporters-activiteiten-topic? Daar kan dan alles m.b.t. supporters en sfeer besproken worden, waardoor het ongetwijfeld nóg beter zal gaan lopen!
Nu zijn er ook weer fakkel-foto's (Sparta) in het TIFO-topic geplaatst, terwijl dat volgens mij geen TIFO is en het dus juist in het sfeer-topic moet staan! Niks ten nadele van de foto's en/of plaatser - want ze zijn erg gaaf en de scheidingslijn is heel dun - maar het geeft nog maar eens aan dat 1 centraal topic het best is....
Ik heb nu ook weer iets dat ik wil plaatsen over fakkels (FC Den Bosch), maar waar hoort dit nu bij?? Het is echt lastig op deze manier...
Mijn voorstel dus: laten we Mooiste sfeerfoto's sluiten (eventueel vol laten posten, aangezien we al op pagina 9 zijn) en daarna centraal verder gaan in het TIFO-topic!
quote:Ik had het wellicht duidelijk gezegd, maar ik ga dus voor de optie tussen de haakjes.
Op donderdag 5 februari 2004 11:34 schreef Yeahinho het volgende:Mijn voorstel dus: laten we Mooiste sfeerfoto's sluiten (eventueel vol laten posten, aangezien we al op pagina 9 zijn) en daarna centraal verder gaan in het TIFO-topic!
Punt is echter wel: wat te doen met fotoos van Buitenlandse acties? Mijn voorstel is dat dat dus een apart topic voor buitenlandse TIFO/sfeer fotoos wordt .
quote:Goed plan!
Op donderdag 5 februari 2004 12:15 schreef Doc het volgende:[..]
Ik had het wellicht duidelijk gezegd, maar ik ga dus voor de optie tussen de haakjes.
Punt is echter wel: wat te doen met fotoos van Buitenlandse acties? Mijn voorstel is dat dat dus een apart topic voor buitenlandse TIFO/sfeer fotoos wordt
.
Over dat vol laten posten had je volgens mij nog niks gezegd, maar dat is bij deze dus duidelijk . Nu vraag ik me alleen wel af waaróm we dat nog vol moeten posten... beetje onzin eigenlijk, want het gaat nu echt óm 'het posten om het posten' mijns inziens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |