quote:Amerika had nooit naar Irak moeten , maar naar Noord Korea
LONDEN - In Noord-Korea worden gevangenen gedood bij proeven met chemische wapens. Deze praktijken hebben plaats in "experimentele gaskamers''. Dit komt naar voren in het zondagavond uit te zenden BBC-tv-programma Acces to Evil (Toegang tot kwaad).Een van de bronnen voor dit programma is een naar Zuid-Korea overgelopen voormalige Noord-Koreaanse militaire attaché in Peking. Hij was voormalig lid van het bestuur van Gevangenenkamp 22. De man heeft inmiddels een nieuwe identiteit en heet in het programma Kwon Hyuk. Hij beschrijft de gruwelen in het kamp.
In Gevangenkamp 22 zitten honderdduizenden mensen vast, vooral politieke gevangenen en hun familie die zonder vorm van proces of zelfs aanklacht in het kamp terecht zijn gekomen. De gedetineerden houden elkaar nauwlettend in de gaten. Wanneer iemand probeert te ontsnappen, worden behalve zijn familie ook vier buurfamilies geëxecuteerd.
Marteling is volgens Kwon Hyuk aan de orde van de dag. "Gevangenen zijn als varkens of honden. Je kon ze doden zonder je druk te maken of ze leefden of stierven.'' Ook kinderen stierven volgens hem in de martel- of gaskamers. "We hadden geleerd te denken dat ze allen vijanden van ons land waren en dat alle problemen in ons land hun fout waren. Dus ik dacht dat ze het verdienden om te sterven.''
quote:Hoezo iemand onder druk zetten om maar vooral niets verkeerd te proberen?
Wanneer iemand probeert te ontsnappen, worden behalve zijn familie ook vier buurfamilies geëxecuteerd.
Maar goed, time will tell, want ik geloofde er ook niet in dat de VS Irak zou binnenvallen......
quote:Beste kerel, als de Yanks ook maar 5% van hun high tech army inzetten, walsen ze dat hele N-Korea tot aan de grond toe plat.
Op zondag 1 februari 2004 11:47 schreef Tech-Nick het volgende:
Yeah right, de VS hebben hun totale militaire slagkracht verschoten met de aanval op Irak, omdat ze daar nu voor 'vredesmacht' moeten gaan spelen, en dat kunnen ze gewoonweg niet. Als de VS al van plan is om Noord-Korea aan te vallen, dan zal dat nog een behoorlijke tijd duren voordat ze dat uberhaupt kunnen. Daarnaast denk ik niet dat ze zich weer in een orlog kunnen storten, want daarmee zal de VS zich nog dieper in de financiele afgrond storten. Dat zal niemand in de VS kunnen verkroppen, en als presidnet wil je absoluut het volk achter je hebben....Maar goed, time will tell, want ik geloofde er ook niet in dat de VS Irak zou binnenvallen......
quote:ik weet niet maar volgens mij hebben ze nog wel het een of ander achter de hand. volgens mij zitten niet alle militairen en materieel in irak, maar ik kan het mishebben.
Op zondag 1 februari 2004 11:47 schreef Tech-Nick het volgende:
Yeah right, de VS hebben hun totale militaire slagkracht verschoten met de aanval op Irak, omdat ze daar nu voor 'vredesmacht' moeten gaan spelen, en dat kunnen ze gewoonweg niet. Als de VS al van plan is om Noord-Korea aan te vallen, dan zal dat nog een behoorlijke tijd duren voordat ze dat uberhaupt kunnen. Daarnaast denk ik niet dat ze zich weer in een orlog kunnen storten, want daarmee zal de VS zich nog dieper in de financiele afgrond storten. Dat zal niemand in de VS kunnen verkroppen, en als presidnet wil je absoluut het volk achter je hebben....Maar goed, time will tell, want ik geloofde er ook niet in dat de VS Irak zou binnenvallen......
quote:Waarna N-Korea terugslaat met een paar autoombommen, op europa en amerika, goed plan
Op zondag 1 februari 2004 11:27 schreef Meki het volgende:Amerika had nooit naar Irak moeten , maar naar Noord Korea
quote:Kan nog altijd hoor.
Op zondag 1 februari 2004 11:27 schreef Meki het volgende:Amerika had nooit naar Irak moeten , maar naar Noord Korea
quote:Neh kan niet meer . Ze hebben Atoomwapens
Kan nog altijd hoor.
quote:Daar had al veel eerder ingegrepen moeten worden, maarja er gebeurd zo veel in de wereld waar niks van deugd
Op zondag 1 februari 2004 11:52 schreef Schepseltje het volgende:[..]
Waarna N-Korea terugslaat met een paar autoombommen, op europa en amerika, goed plan
kan net zo goed dezelfde shit zijn als toendertijd met Irak Ja ze hebben massavernietigingswapens etc etc etc yeah right we hebben dat gezien..
Eerst bewijzen.
quote:dat hebben we inderdaad gezien aan de acties tegen de koerden en Iran, en de talloze massagraven
Op zondag 1 februari 2004 11:58 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
Pff kom maar met meer bewijzen hoor, luchtfotos etc. want dit geloof ik niet zo..kan net zo goed dezelfde shit zijn als toendertijd met Irak Ja ze hebben massavernietigingswapens etc etc etc yeah right we hebben dat gezien..
en erg knullig gechreven ook nog. "als je iemand dood maakt het niet uit of ze leven of sterven " mwuahhaha ..
honderduizenden mensen in een kamp . poepoe.. waar zijn de Satelietfoto's ? .. of moeten we wachten op de powell point presentatie..
Voor een leuke villa , een dikke auto en een vast maandelijks inkomen ben ik ook wel bereid om wat gruwelijkheden over nederland uit m'n mouw te schudden hoor..
quote:Daar zijn er zat van. Maar of het ook gaskamers zijn op de foto's, ik heb geen idee.
Op zondag 1 februari 2004 12:08 schreef MokroKees het volgende:
honderduizenden mensen in een kamp . poepoe.. waar zijn de Satelietfoto's ?
quote:Hoezo om hun eigen gaskamers uit te leggen? Ze gebruiken die dingen toch om ter dood veroordeelden mee te vergassen in de VS.
Op zondag 1 februari 2004 11:29 schreef zoalshetis het volgende:
wat een klote land, misschien dat amerika er nog wel eens langsgaat.
quote:Ja, maar dat zijn criminelen, dus dit is wel wat erger.
Op zondag 1 februari 2004 13:05 schreef Chadi het volgende:[..]
Hoezo om hun eigen gaskamers uit te leggen? Ze gebruiken die dingen toch om ter dood veroordeelden mee te vergassen in de VS.
Met de aantekening dat het met justitie in de staten met de gaskamer doorgaans niet al te vrolijk gesteld is.
quote:Ja, maar die Britten zijn woordspelerig tot en met.
Op zondag 1 februari 2004 13:12 schreef Lucille het volgende:
Wat is even niet snap is dat het programma Acces to Evil op Ceefax niet terug te vinden is. Wel het programma World News dat vanavond over Noord Korea gaat. Acces schrijf je volgens mij als Access en is de uitdrukking dan trouwens niet Axis of Evil, ofwel de As van het Kwaad.
quote:volgens de Noord-koreaanse wetgevingen zijn hun gevangenen ook criminelen..
Op zondag 1 februari 2004 13:10 schreef SportsIllustrated het volgende:Ja, maar dat zijn criminelen, dus dit is wel wat erger.
En onze westerse overheden hebben een aardige reputatie met het testen van vreemde substanties op zelfs gewone onschuldige burgers..
quote:Nevertheless is het praktisch uitgesloten dat Bush nu het congres nog achter zich krijgt om Korea binnen te vallen, vooral nu is gebleken dat de hoofdreden om Irak binnen te vallen, simpelweg een fabeltje was.
Op zondag 1 februari 2004 11:50 schreef Haringvliet het volgende:
Beste kerel, als de Yanks ook maar 5% van hun high tech army inzetten, walsen ze dat hele N-Korea tot aan de grond toe plat.
quote:LOL .. dat zeiden ze bij de vorige oorlog in korea ook
Op zondag 1 februari 2004 11:50 schreef Haringvliet het volgende:
Beste kerel, als de Yanks ook maar 5% van hun high tech army inzetten, walsen ze dat hele N-Korea tot aan de grond toe plat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |