1. Strand/Zang/Geen-kampvuur Meeting. 13 juli 2002
Kampvuur/zandbak/zing/strandmeeting 13 Juli!
Zelden zoveel plezier gehad op een ijskoud strand. Alleen maar leuke mensen die meestal niet konden zingen. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk En die gitaar was natuurlijk helemaal briljant.
2. De Sound-of-Music Mee-zing Meeting 30 december 2001
The Sound of Meeting. Rotterdam, 30 december.
Misschien hou ik wel van zingen maar dit was reuze leuk. Ik blijf nog steeds "Bergen!" denken bij elke keer dat ik ook maar het woord "sound of music" hoor. Ge-wel-di-ge meeting.
3. Keigave Efteling-Meeting 2003 16 mei 2003
Keigave Eftelingmeeting 16 mei 2003 (4)
Ik weet dat er meerdere zijn geweest, maar ik bedoel die ene waarbij we met z'n allen in Den Bosch bleven eten. De Efteling was leuk, net al anders, maar het uit eten gaan was super. Had na het eten buikpijn van het lachen (de fokpenissen...). Geïrriteerde blikken van diverse restaurantbezoekers & tafelgenoten (! ) uiteraard genegeerd.
En uiteraard waren alle "crew D&D" meetings meer dan gezellig en leuk. En de meeting waar ik Atrimar heb ontmoet was natuurlijk speciaal De meeste standaard "en toen gingen we in een kroeg bier drinken" meetings vond ik allemaal maar zo zo.
Conclusie: meetings met YPPY zijn leuk
(De Dieetclubmeeting was trouwens ook super gezellig)
Ik denk als ik een eerlijke top3 zou moeten maken, dat ik van alledrie de groepen een meeting erin ga zetten, maar welke, daar ga ik nieteens aan beginnen...
Maar volgens mij ben ik op alledrie de soorten meetings zowel Tijn als Sebbo tegengekomen, dan zou mijn conclusie dus moeten zijn "Meetings met Tijn en Sebbo zijn leuk".
Oh en natuurlij keen speciale vermelding voor de mixmeeting. Mijn god wat een drama. Een zeer gezellig en hilarisch drama welteverstaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 30-01-2004 11:09]
Paddy murphy's meetings zijn altijd okay
Amsterdam meetings zijn heel erg okay geweest altijd
Dolfinarium meet had ook zo zijn eigen charme
Ik kan niet kiezen
top3 is lastig maar 3 toppers waren wel : de rockmeeting, de 2de ONZ meeting en de laatste crew meeting .
Verder heb ik nog nooit een slechte meeting meegemaakt .
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Al mijn top-3 meetings waren volgens mij met YPPY.Conclusie: meetings met YPPY zijn leuk
(De Dieetclubmeeting was trouwens ook super gezellig)
Zon lijstje maken lukt me niet. Er zijn zoveel leuke meetings geweest. De kleinere meetings zijn toch wel het leukste. Het bier-kroeg-zuip-dronken-meeting-gebeuren kan daar niet tegenop.
De kampvuurmeeting was erg leuk en moeten we zeker nog eens over doen. Het heeft echt iets speciaals om met een groep op het strand te zitten. De meezing meeting vond ik ook leuk, maar ik was ziekjes dus ik heb er niet alleen positieve herinneringen aan. De Eftelingmeetings zijn natuurlijk altijd keigaaf.
Verder waren de appeltaarttravelmeetings ook bijzonder geslaagd. Educatief, lekker en gezellig. De travelmeet bij Lucille was ook leuk alleen was het eten pittig. Meeten op de heide met fotoalbums is ook leuk! De dieetmeet was ook erg gezellig, leuk gezelschap en leuke dieren.
De allerkleinste meet in Brussel was heftig, maar dat kwam vooral door het onderwerp van de meet.
Maar de leukste meeting blijft toch de minimeet die ik had in juli 2003 op de Tilburgse kermis waarvan de chatters bijna live getuige waren.
quote:Die ben ik ook nog vergeten! Zucht
Op vrijdag 30 januari 2004 11:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
#filosofie-meet
quote:Ja, zinloos zuipen bijvoorbeeld.
Op vrijdag 30 januari 2004 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk vond ik meestal ook de iets kleinere meetings leuker dan die massale meetings. En als we iets gingen doen. Iets Doen is okay.
quote:Dat nou weer net niet
Op vrijdag 30 januari 2004 11:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, zinloos zuipen bijvoorbeeld.
Maar als afsluiter van de meet Zinloos Zuipen...
quote:same here...
Op vrijdag 30 januari 2004 11:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Nog geen meeting geattendeerd.
[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 30-01-2004 11:54]
3: De eerste grote meeting in de Bon Ton in Amsterdam, februari 2000 (ben te lui om de precieze datum op te zoeken)
quote:1. De fuckin' legendarische meet (eerste complete GPD meet) GPD-topic deel CXXXII - Fuckin' legendarische meet
Op vrijdag 30 januari 2004 11:44 schreef Bosbeetle het volgende:
1. De fuckin' legendarische meet (eerste complete GPD meet) GPD-topic deel CXXXII - Fuckin' legendarische meet
2. De GPD 5 mei Zwolle meet
3. De GPD nieuwjaarsmeets (zijn er nu 2 geweest al)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |